Kuinka eristäytyinetä sinkut on?

Omasta kokemuksesta aivan vitun eristäytyneitä. Mikä meitä vaivaa?

43

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tullu nähtyä maailmaa sen verran paljon että joutaa mainiosti ottaan iisikseen just nyt 🙏

• Anonyymi

Synti on kansakuntien häpeä.

• Anonyymi

Nyt pitää olla eristäytynyt ettei saa korona viirusta. Korona viirus on tappanut nuoria ihmisiä joten en suosittele tapaamaan ketään ihmistä.

• Anonyymi

Monet varmasti syrjäytyneitä ja eristäytyneutä koska sosiaaliset taidot puuttuvat.
      Se kai teitä vaivaa.
      On erittäin hankala saada minkäänlaista kontaktia teihin, ellette ole niin tuhannen päissänne ja silloin teihin ei todellakaan halua ottaa kontaktia. Ketä kiinnostaisi haritttavasilmäinen älyttömästi mölisevä kännikala?
      Joten jäätte sitten yksin.
      Olen myös kokenut että jos teikäläiselle puhuu kun olette selvinpäin, reagoitte pakenemalla ja jos ette pakoon pääse torjutte kontaktin oton vihamielisesti.
      Sitten ihmettelette että saatta olla rauhassa yksin.

• Hieno kommentti, ei siinä. Mutta sinulla taisi unohtua tämä koronapandemia. Normaalitilanteeseessa olisit täysin oikeassa. Tässä tilanteessa et ole ja netissähän nyt voi sanoa/tehdä lähes mitä vain.

• No jotkut voi ollakin. Minusta taas moni on löytänyt tähän aikaan tämmöiset palstat turinamestoikseen.

Kotonahan nyt taas kaikkien pitää majailla, ettei korona leviäisi. Itse ainakin pitänyt matalaa profiilia viikon, kun olin kipeenä. Ja pidän yhä, että ei jouluksikaan tulis kipeeks. Että fyysisesti eristyn, mutta muuten en. Pidän ihmisiin yhteyksiä muuten. 😊

• Ei nyt voi matkustellakaan. Muuten ei kiinnosta luuhata kylillä kiertämässä. Olen saanut ihan tarpeeksi pakkososialisointia työelämässä ja opiskellessa.

Kun ei ole pakko sosialisoida, en sosialisoi irl. Taidoista se ei ole tippaakaan kiinni. Osaan ottaa paikkani ihmisporukoissa ja löydän aina seuraa halutessani. En kuutenkaan jaksa pitkäkestoisesti ihmisiä, hälinää ja tutkat päällä oloa.

Kaipaan omaa rauhaa.

• Kai mä olen vähän aistiyliherkkä.

• Anonyymi

Olen elämäntapasinkku. Siis ihan pirun hankala kumppani... Mistähän toi yksikin tuohon on ilmestynyt.. on sillä kyllä munaa kun mun kanssani pärjää 👍😬

Olen introvertti, eikä mua haittaa sitten yhtään tämä korona-aikakaan. Tykkään kun saa selittelemättä olla omissa oloissaan. Mun on ollut helppo sopeutua.

xLiner

• Täällä toinen introvertti, joka jopa kaipaa sitä omaa rauhaa jos joutuu paljon olemaan toisten ihmisten keskellä. Yksinolo ei ole mikään ongelma. Saattaa mennä parikin päivää etten lähde kotoa mihinkään.

Nyt entistä tärkeämpää on olla illat omissa oloissa, kun päivät vietän vanhempieni luona heitä auttamassa jouluun asti.

• Anonyymi

Niin varmaan kun koronan aiheuttaja olet.

• Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

Täällä toinen introvertti, joka jopa kaipaa sitä omaa rauhaa jos joutuu paljon olemaan toisten ihmisten keskellä. Yksinolo ei ole mikään ongelma. Saattaa mennä parikin päivää etten lähde kotoa mihinkään.

Nyt entistä tärkeämpää on olla illat omissa oloissa, kun päivät vietän vanhempieni luona heitä auttamassa jouluun asti.

Juu 😊

Työpäivän (ja treenien) jälkeen sosiaalisen hälinän kiintiö on täynnä. Ihanaa päästä kotiin ja sulkea ovi perässään.. puuh!

Voi lukea vaikka kirjaa tai selata nettiä, siivoilla, täytellä sudokuja, ommella, piirtää, treenailla... Ei meteliä, ei stressiä. Mieli lepää 😊

Aamulla jaksaa taas ihmisiäkin kun on saanut vähän latailtua itsekseen.

xLiner

• Anonyymi

Ostin jännittävän jutun, äiti-mamma sanoi että: sinulla on jo aika paljon noita joululahjoja, mutta tuo on mahtava: 8-laukeava WESTERN COLT .45" ja nall3ja mukana.

• Anonyymi

Missä aiot sillä leikkiä?

• Haluaisin olla täysin erakko, mutta se ei tässä yhteiskunnassa oikein onnistu.

• Me suomalaiset olemme jossain määrin eristäytyneitä. Minullakin on ihan helppoa olla paljon omissa oloissani. Joskus silloin tällöin käy ihana kumppani, ja meillä on niin ihanaa, että nam nam.

• Juu. Eristäydytään ja silloin tällöin tavataan. Päästään ihan kätevästi eroon alle 50:sstä. Mokomat turhakkeet vielä luulevat hallitsevansa maailmaa.

• Anonyymi

Hei jälkkäri-istuja - mitä tuo sinun nam nam tarkoittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Hei jälkkäri-istuja - mitä tuo sinun nam nam tarkoittaa?

Siinä sinulle miettimistä...

• Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

Siinä sinulle miettimistä...

Olen miettinyt. En osaa ratkaista arvoitusta.

• Anonyymi

Melankoolinen kansa.

• Anonyymi

Ainakin osittain melankoliaa havaittavissa.

• Anonyymi

Kysy itseltäsi runkku.

• Anonyymi

Onko sinulla taas korkki auki?

• Anonyymi

Ei se ole aina sinkkuudesta kiinni. Meidät jaetaan helposti vain tiettyihin laatikoihin, kuten sairaat yhteen paikkaan erilleen muista, niin vaikea sitten tutustua muihin ihmisiin. Raha tai status tässäkin ratkaisee. Jonkun verran sosiaalitaidot.
      Loput on sitten sellaisia sinkkuja kuin minä, eli tykkään olla omissa oloissani.

• Anonyymi

Myös varatut ovat nyt eristäytyneenä. Korona on sellainen riesa.

• Anonyymi

Joo, kannattaa olla rauhallisesti. Ajan mittaan tilanne helpottaa.

• Anonyymi

Minä olen introvertti. Väsyn ihmisseurassa.

• Anonyymi

Tykkään olla ihmisseurassa jonkin aikaa, mutta en kovinkaan pitkään.

• Anonyymi

Viinamies on ulkona juomassa ja tapaamassa naisia. Hän ei ole eristynyt.

Raitis mies on yksin eristyneenä kotonaan koska muuta vaihtoehtoa hänellä ei ole. Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin eikä tarvitse olla yksin eristäytyneenä kotona.

t. viinamies

• Anonyymi

heh perkele tuo on totta, aikoinaan tuli vedettyä viinaa ihan urakalla ja naisia oli.
        Sitten lopetin dokaamisen ja naisia ei ole ollut.
        Jos vetäisin pään täyteen ja painelisin raflaan niin kyllä sieltä joku suttura matkaan lähtisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heh perkele tuo on totta, aikoinaan tuli vedettyä viinaa ihan urakalla ja naisia oli.
        Sitten lopetin dokaamisen ja naisia ei ole ollut.
        Jos vetäisin pään täyteen ja painelisin raflaan niin kyllä sieltä joku suttura matkaan lähtisi.

Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi löytää naisseuraa.
        Raitis mies on yksin kotona vailla naisseuraa.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi löytää naisseuraa.
        Raitis mies on yksin kotona vailla naisseuraa.

t. viinamies

Melko harva raitis mies on yksin. Hänen ystävänsä sekä seurustelukumppaninsa eivät ole kännikaloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko harva raitis mies on yksin. Hänen ystävänsä sekä seurustelukumppaninsa eivät ole kännikaloja.

Raitis mies on yksin. Hänellä ei ole ystäviä koska ystävät ovat kylillä juomassa viinaa eikä raitista miestä otettu mukaan. Seurustelukumpaniakaan hänellä ei ole koska sellaisen voi löytää vain yökerhosta viinaa juomalla.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raitis mies on yksin. Hänellä ei ole ystäviä koska ystävät ovat kylillä juomassa viinaa eikä raitista miestä otettu mukaan. Seurustelukumpaniakaan hänellä ei ole koska sellaisen voi löytää vain yökerhosta viinaa juomalla.

t. viinamies

Seurustelukumppani on monelle löytynyt luennolta. Ja muutamille linja-autokuskeille on seurustelu alkanut, kun joku puhelias nainen on istunut etummaiseen penkkiin, ja alkanut jutella kuljettajan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seurustelukumppani on monelle löytynyt luennolta. Ja muutamille linja-autokuskeille on seurustelu alkanut, kun joku puhelias nainen on istunut etummaiseen penkkiin, ja alkanut jutella kuljettajan kanssa.

Raitis mies elää romanttisessa haavemaailmassa jossa kumppani löytyy luennolta tai bussita kuin elokuvassa. Mutta todellinen elämä ei ole romanttinen elokuva. Vuodet vierivät ja raitis mies on edelleen yksin.

Viinamies elää raa'as todellisuudessa jossa pitää juoda viinaa ja bailata yökerhossa jos kumppanin aikoo löytää. Viinamies ei jää yksin.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raitis mies elää romanttisessa haavemaailmassa jossa kumppani löytyy luennolta tai bussita kuin elokuvassa. Mutta todellinen elämä ei ole romanttinen elokuva. Vuodet vierivät ja raitis mies on edelleen yksin.

Viinamies elää raa'as todellisuudessa jossa pitää juoda viinaa ja bailata yökerhossa jos kumppanin aikoo löytää. Viinamies ei jää yksin.

t. viinamies

Entä onko niin että haavemaailmassa oleva haaveilee siitä että voi vain käydä yökerhossa, mutta mitään oikeaa työtä ei tarvitse tehdä?

• Eivät sinkku ja eristäytynyt ole synonyymejä. On paljon sinkkuja, jotka pitävät yhteyttä ystäviin. Toisaalta: On myös yksinäisiä aviopareja, jotka ovat enimmän vapaa-aikansa vain omassa kodissaan, siis eristyksessä muista ihmisistä.

• Anonyymi

Niinpä. Yksinäisten avioparien yksinäisyydestä ei jostain syystä puhuta.

• Anonyymi

Jossain oli vasta vitsi, että suomalaiset odottaa tän korona-ajan loppumista, että saa palata kahden metrin turvaväleistä normaaliin viiden metrin etäisyyteen kanssaeläjistä.

• Anonyymi

Sitä kun on tarpeeksi kauan yksikseen, niin sitä huomaa kuinka paljon helpompaa on olla yksikseen ja eristäytyä kotiin, kaupassa ainoastaan käy ja lenkillä.
      Jos olisi ystäviä kavereita, niin kavereita pitäisi tavata ja viettää aikaa ystävien kavereiden kanssa.
      Kaveri tai ystävä saattaa tulla ja yleensä tulisi sillä hetkellä, kun on esim. pelaamassa tietokoneella tai pleikkarilla, niin joudut lopettamaan pelaamisen, kun kaveri/ystävä, joka toteaa, et mitä sä täällä pelaat, nyt mennään sinne ja sit täytyy lopettaa pelaaminen tai jonkun muun asian tekeminen.
      Tai kaveri/ystvä soittaa, et tuu käymään ja jos ei heti tuu, niin viestittää, et missä sä kuppaat, tuu heti.

Tai kaverit/ystävät ehdotaa, et nyt lähdetään kaveriporukalla viikos lasketteleen tai laivaristeilylle ja sut vähintään pakotetaan mukaan, vaikka toteat, että sinulle ei oikein sovi, niin saa kuulla, et mikä kaveri se tuollainen on, kun ei halua kaveriporukan mukaan.

• Anonyymi

Kun on kunnollinen ja kiltti mies eikä kelpaa naisille, on parempi olla vaan yksin. Naiset eivät kelpuuta kunnollista ja kilttiä miestä vaan ottavat mieluummin turpaan kiihoittavalta jännämieheltä.

Pitäkööt tunkkinsa. En ikinä kelpuuttaisi elämääni jännämiehen käyttämää naista, mieluummin olen yksin tappiin asti.

• Anonyymi

Karanteenissa olevat oliot.

Jooh itse tuli jo heittämällä tehtyä pyöräily-reippailu... näin monia tuttuja, vaihdoin yli kaksi sanaa heidän kanssaan... kaupassa karjala laatikot olivat liimautuneet toisiinsa, oli huvittava tilanne: yritin ottaa sellaista: totesin että eipä otetakaan sitten kun laatikot liimautuneet toisiinsa kiinni, omituisesti.

Sanoin kassaneidille tuosta liimautumisesta, kävi itsekin toteamassa että näin on kyllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9444
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2970
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2736
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2591
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      2005
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1892
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1856
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1399
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe