REKRYDIILI

Anonyymi

Huomaan, ett kaikki alle 35- vuotiaita..erikoisasaaminen??

36

11196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hymiöden lähtettäminen

      kuten se eräs täällä spämmää, heikoksi havaittu, pysy erossa

    • Anonyymi

      Mitä meinaat? Onko kokemuksia millainen työnantaja rekrydiili Oy?

    • Anonyymi

      Konkurssihakemus näköjään vireillä.

      • Anonyymi

        Yritykseen kohdistui vuonna 2022 vakavia talousrikoksia. Viime vuosi on ollut jo voitollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritykseen kohdistui vuonna 2022 vakavia talousrikoksia. Viime vuosi on ollut jo voitollinen.

        Kerro ihmeessä lisää. Viitannet avainhenkilöiden joukkopakoon? Ei ole muutenkaan ollut ikinään kannattava ja saranat ovissa kovalla koetuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritykseen kohdistui vuonna 2022 vakavia talousrikoksia. Viime vuosi on ollut jo voitollinen.

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Toimiiko Kuopiossa???

    • Anonyymi

      Kokemuksia??

    • Anonyymi

      Näyttää olevan 1.4. alekan konkurssissa, joten ei kun palkkaturvan kautta mars!

      • Anonyymi

        Viimeinen sammuttaa valot!


      • Anonyymi

        Ei ole vielä vahvistettu, mutta maksukyvytön yritys on ollut vuosia. Yrittäjä laittaa vain uusia firmoja rinnalle pystyyn.


    • Anonyymi

      Näyttää olevan jo myös verovelkaa.

    • Anonyymi

      joo, näkyy olevan aivan konkurssikypsä yritys.

    • Anonyymi

      Yritysaneeraushakemus sisällä epätoivoisena viimeisenä vetona.

      • Anonyymi

        Ja uudella nimellä uuteen nousuun?- Tai sitten ei....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja uudella nimellä uuteen nousuun?- Tai sitten ei....

        Ja vanhaan firmaan jäi sitten puolen miljoonan velat. Velkojat ei varmaan tykkää. Onkohan tää ihan rikos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vanhaan firmaan jäi sitten puolen miljoonan velat. Velkojat ei varmaan tykkää. Onkohan tää ihan rikos?

        Ja ”velkaiseen vanhaan rekrydiiliin uudet ulkomaalaiset hallituksen jäsenet…saattohoitoa vai hölmöläisen puuhaa?


    • Anonyymi

      Mikä tämä PM Työvoimavuokraus Oy oikein on, kun on samat tiedot kun Rekrydiili Oy..

      • Anonyymi

        Nimi vain vaihdettu ja ulkomaalaisia hallitukseen. Velkaiset yhtiöt päätyvät usein erikoisiin järjestelyihin…


    • Anonyymi

      Yleisestä maksukyvyttömyysrekisteristä löytyy hyvin rekrydiilistä tietoa.

      • Anonyymi

        PM Työvoimavuokraus Oy


    • Anonyymi

      Tässä olisi mukava etätyö mahdollisuus, jos olet kyllästynyt työttömyyteen tai haluat lisäansioita, niin tämän avulla onnistuu, tätä voi tehdä missä ja milloin vain itselle sopii

      Tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollisuus tienata satoja euroja viikossa, itsekin olen pitkän työttömyyden jälkeen tienannut tässä tosi mukavasti lisää säästöjä, hyvin rentoa ja mukavaa puuhaa, nyt olisi uusille tekijöille tarvetta

      Palkkio maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi tarjolla paljon bonuksia joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huomattavasti, suosittelen todellakin jos kukkaro kaipaa lihotusta, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

      • Anonyymi

        Onko haalausta? Apparipesti? Hesa espoo pks seutu


    • Anonyymi

      Kannattaa kiertää kaukaa kyseinen yritys, ei mitään hyvää sanottavaa.

    • Anonyymi00043

      Ja konkurssijuna puksuttaa taas…

    • Anonyymi00044

      Onko RD-palvelut kaatumassa? Tuo työnvälitys puoli?

      • Anonyymi00045

        Vanha Rekrydiili. Mutta eiköhän sillä ole vaikutusta RD Palveluihin, koska liiketoiminta siirrettiin siihen yhtiöön. Nyt konkurssipesä arvioinee sen liiketoimintasiirron juridiikkaa, velkojien jäädessä odottamaan saamisiaan satojen tuhansien edestä., kun tuo liiketoiminta lähti alta pois.


      • Anonyymi00056

        Asia ei ehkä ole noin mustavalkoinen, mutta kokemuksesta sanon että RD Palvelut kannattaa kiertää kaukaa.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Asia ei ehkä ole noin mustavalkoinen, mutta kokemuksesta sanon että RD Palvelut kannattaa kiertää kaukaa.

        Samaa mieltä t. 7vuotta rekrydiilillä/rd:llä työskennellyt


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Asia ei ehkä ole noin mustavalkoinen, mutta kokemuksesta sanon että RD Palvelut kannattaa kiertää kaukaa.

        Ei tarvitse enää kiertää, koska taitaa olla jo kuopattu. Takuurekry Oy:n alla kai sitten seuraava yritys?


    • Anonyymi00051

      Saman huomasin, aika uskomatonta..sama pxxxx taas eri paketissa.

      • Anonyymi00053

        RD Palvelut siis?


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe