https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/603f81e9-670d-454a-90f1-7819a2756c3e
Kaikenikäiset miehet haluavat nuoria naisia. Minullakin oli 63v työkaveri, joka tykkäsi flirttailla parikymppisille naisille, joita meillä oli kesäpomoina.
63v viriili mies vonkasi pillua 19v priimanaiselta
8
62
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sain 19 v priimanaista ja myös 17 v naista muutama vuos sitten. Itse olen 45 vuotta.
.. ja päätyi oikeuteen ja tuomittiin, mikä oikein onkin. Tosin liian vähällä pääsi tuokin limanen pappa. .. limappa.
Törkeää käytöstä nuorempiaa naista kohtaan.
Vaikka me ihmiset olemmekin seksuaalisia olentoja, mutta täytyis välillä ja tuossakin tapauksessa jossain kohtaa miettiä hetki sillä yläpäällä, ei alapäällä.
Toki ei voi kauhalla ottaa ja ammentaa, jos on lusikalla annettu.- Anonyymi
Palstan pojat kirkuisi kauhusta, jos kyseessä olisi ollut ikäneito-pomo, joka kähmi nuorta miestä ilman tämän suostumusta.
- Anonyymi
Joo työpöydän alla sanoen ”oijoi, vedin väärästä johdosta”.
- Anonyymi
Miehen viriiliys päättyy neljäänkymppiin.
- Anonyymi
63-vuotiaana mies ymmärtää enää kaivinkoneen hanikoista.
- Anonyymi
Small talkin harjoittelu muutaman kaljan jälkeen ei ole aina paras tapa päästä päämäärään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766