Hei! Onko kokemuksia kyseisestä firmasta?
Kokemuksia LVI-Katilasta? (Hanakat)
46
9017
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei ainakaan ole.
- Anonyymi
Minä en myöskään ole käynyt ko liikkeessä
- Anonyymi
Vaihtoivat meille lämminvesivaraajan. Ihan OK firma.
- Anonyymi
Ei ole valitettavasti. Eiköhän jollakin oo, joka voisi niitä jakaa.
- Anonyymi
Hyvä firma, ammatti miehiä, korjas rakentaja firman työt muutamassa tunnissa.
- Anonyymi
Ilmastointitavaraa monenlaista olisin tarvinnut. Ei ollut mitään mitä tarvitsin. K-raudasta löytyi. Putkitavaraa niillä on paremmin.
- Anonyymi
yleensä iv in erikseen kun nykyään on pikkusen hianompaa koneistoa.
- Anonyymi
Älkää vaan sekaantuko.. Kuullu niin paljon huonoa firmasta/omistajasta! Itte en ainakaan ikinä koskaan käytä heidän palveluita tai tuotteita. Omia kokemuksia on yksi, ja sekin kertoo jo jotain.. Silloin kun Hanakat myymälä avattiin Seinäjoelle, käytiin katselemassa keittiön hanoja. Löytyi mieluinen, varattiin se. Myyjä otti yhteystiedot ylös, mutta kukaan ei koskaan sieltä soittanut, laittanut viestiä tai laittanut sähköpostia! Ajateltiin, että pitäköön hanansa, jos ei kiinnosta maksava asiakas.
- Anonyymi
Itse olen saanut sieltä hyvää ja nopeaa palvelua. Ei mitään moitittavaa.
- Anonyymi
Taitaa kiinnostaa toisten miesten putkien maistelu enemmän kuin työ
- Anonyymi
Jaa, mistäs niin päättelet?
- Anonyymi
Kallis firma! Aivan tolkutonta kiskontaa
- Anonyymi
Haeskelin vanhaan ilmastointikoneeseen flektiä. Myyjä tiskillä katsoi kuin halpaa makkaraa. Tarjosi uutta laitetta, kiinnostus loppui kun en ostanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haeskelin vanhaan ilmastointikoneeseen flektiä. Myyjä tiskillä katsoi kuin halpaa makkaraa. Tarjosi uutta laitetta, kiinnostus loppui kun en ostanut.
"Ilmastointitavaraa monenlaista olisin tarvinnut. Ei ollut mitään mitä tarvitsin. K-raudasta löytyi. Putkitavaraa niillä on paremmin."
"Haeskelin vanhaan ilmastointikoneeseen flektiä. Myyjä tiskillä katsoi kuin halpaa makkaraa. Tarjosi uutta laitetta, kiinnostus loppui kun en ostanut."
Jos ilmastointi tavaraa tarvitsee, niin ehdottomasti K.T. Tähtiseltä. Siä on vaikka mitä. Ite hakenut iv-koneeseen suodatin harsoa sieltä, sai metritavarana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ilmastointitavaraa monenlaista olisin tarvinnut. Ei ollut mitään mitä tarvitsin. K-raudasta löytyi. Putkitavaraa niillä on paremmin."
"Haeskelin vanhaan ilmastointikoneeseen flektiä. Myyjä tiskillä katsoi kuin halpaa makkaraa. Tarjosi uutta laitetta, kiinnostus loppui kun en ostanut."
Jos ilmastointi tavaraa tarvitsee, niin ehdottomasti K.T. Tähtiseltä. Siä on vaikka mitä. Ite hakenut iv-koneeseen suodatin harsoa sieltä, sai metritavarana.Kiitos vinkistä
- Anonyymi
Hyvä firma.
- Anonyymi
Ilmastoinnin suodattimia hyvä valikoima, täältä tykkään hakea. Nyt oli myyjä vaihtunut edelliskerrasta, palvelua sai tälläkin kertaa.
- Anonyymi
Hyvä firma, ammattimiehiä, nopea toimitus
- Anonyymi
Äläkää vaan ikinä sekaantuko!!!!!
- Anonyymi
Kertoisitko miksi?
- Anonyymi
Miesten tuhka luukku ainakin putsataan ja miestellään
- Anonyymi
Omistajalla ainakin todella kalliita hienoja autoja, hyvä automaku kaverilla. Muutenkin olen kuullut pelkkää hyvää eli osaa käyttää rahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistajalla ainakin todella kalliita hienoja autoja, hyvä automaku kaverilla. Muutenkin olen kuullut pelkkää hyvää eli osaa käyttää rahaa
Älä naurata aikuunen ihminen, ymmärtää yhtä paljo rahasta ku sika rintaliiviistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on nyt rahankäyttö nähty.. kylältä kuuloo kaikenlaista tietotoimistoosta.. ei mikään yllätys
-entinen asentaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on nyt rahankäyttö nähty.. kylältä kuuloo kaikenlaista tietotoimistoosta.. ei mikään yllätys
-entinen asentajaJohan se ny nähtihin, katilan tie tähtihin.
Katkes lento niinku kanalta saatana.
-LAPUALAANEN
- Anonyymi
Sääliksi käy niitä, jotka tänne tulee naljailemaan ja nauttimaan tilanteesta. On paree kun pidätte turvat kiinni ja keskitytte omiin hommiin.
- Anonyymi
Säälihän se on kun firmoja kaatuu,hyvähän tuolta on ollut pikku nippeliä ja osaa hakea kun on tarvinnut.
Alkukeväästä ko.firmasta kysyin tarjousta ilmavesilämpöpumpusta mutta ilmeisesti liian pieni projekti kun yhteyttä ei otettu lupauksista huolimatta.
- Anonyymi
Jaksamista osaisille
- Anonyymi
Ei ihme että yrityksiä kaatuu nykypäivänä. Tsemppiä yrittäjälle.
- Anonyymi
Harmin paikka, ei muuta kun hyviä kokemuksia. Aina löytyi apua, toisin kuin rautakaupasta piti jotain hakea.
Tuskin ainut yritys jolla kovat ajat tällä hetkellä - Anonyymi
LVI-Katilalle kiitoksia hyvästä palvelusta. Tästä nyt vain sitten uuteen nousuun.
- Anonyymi
Ei verovelkaa, tase kunnossa ja omavaraisuuskin kohtuullinen n15%. Ja ollaan konkurssissa?? Monet firmat tekee tappiota vuodesta toiseen ja jatkaa toimintaa.
- Anonyymi
En tiedä, päteekö tämä lvi Katilan tapauksessa, mutta pienehköissä miesvaltaisissa yrityksissä hyviä käytäntöjä useinkaan ei ole luotu, kirjattu. Aika harvoin seurataan varastosaldoja, varastosta ottoja ei kuitata mitenkään, työaikoja ei seurata, uusia työntekijöitä ei kunnolla ehditä perehdyttää. Nuorelle asentajalle annetaan talon pakettiauto ilman mitään seurantaa. Virtsa untuvikolla nousee päähän. Asiakaspalvelukin usein on nolla. Jos lvi projektiin tarjolla on vain yksi vaihtoehto kannattaa sopimustekohetkellä olla varovainen. Muutoin homma kusee. LVI Katilalla on ollut hyvä maine mutta miten on ollut parin viimeisen vuoden aikana ? Jos maine menee, hyvät työntekijätkin vähitellen vaihtavat toisen työntanjan leipiin. Rehdistä miehestä olisi tässä LVI Katilan tapauksessa hienoa saada selventävä juttu lehteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, päteekö tämä lvi Katilan tapauksessa, mutta pienehköissä miesvaltaisissa yrityksissä hyviä käytäntöjä useinkaan ei ole luotu, kirjattu. Aika harvoin seurataan varastosaldoja, varastosta ottoja ei kuitata mitenkään, työaikoja ei seurata, uusia työntekijöitä ei kunnolla ehditä perehdyttää. Nuorelle asentajalle annetaan talon pakettiauto ilman mitään seurantaa. Virtsa untuvikolla nousee päähän. Asiakaspalvelukin usein on nolla. Jos lvi projektiin tarjolla on vain yksi vaihtoehto kannattaa sopimustekohetkellä olla varovainen. Muutoin homma kusee. LVI Katilalla on ollut hyvä maine mutta miten on ollut parin viimeisen vuoden aikana ? Jos maine menee, hyvät työntekijätkin vähitellen vaihtavat toisen työntanjan leipiin. Rehdistä miehestä olisi tässä LVI Katilan tapauksessa hienoa saada selventävä juttu lehteen.
Asiakaspalvelussa ei Katilalla ole ollut moitteen sanaa. Tarjoukset, mitä olen heiltä saanut, on aina ollut samoilla linjoilla kilpailijoitten kanssa. Eli eivät liian halvallakaan ole myyneet. Mahtaako syynä olla Hanakat-ketjuun kuuluminen? Nuo ketjuihin kuulumiset ei koskaan ihan hirveen halpoja ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakaspalvelussa ei Katilalla ole ollut moitteen sanaa. Tarjoukset, mitä olen heiltä saanut, on aina ollut samoilla linjoilla kilpailijoitten kanssa. Eli eivät liian halvallakaan ole myyneet. Mahtaako syynä olla Hanakat-ketjuun kuuluminen? Nuo ketjuihin kuulumiset ei koskaan ihan hirveen halpoja ole ollut.
Saattoi vaikuttaa. Minä ainakin boikotoin ketjuliikkeitä ja asioin mieluummin yksityisessä firmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi vaikuttaa. Minä ainakin boikotoin ketjuliikkeitä ja asioin mieluummin yksityisessä firmassa.
hanakat ketjuun kuuluminen ei tee firmasta ketjuliiketta, jokainen hanakat liike on yksityinen firmansa eikä sidoksissa muuta kuin hanakat brändiin josta maksetaan vuosittain liikevaihtoon perustuva summa. ketjuun kuulumisessa ei mielestäni järkeä ole koska saat kovalla rahalla vain mainokset ja joudut ketjun myymään kuvaston määräämällä hinnalla tavaraa jonka joudut ostaa keskon onniselta. mutta ketjufirmaa se ei firmasta tee. vitun pässi
- Anonyymi
Hoidettiinko sovitut projekti loppuun ennen konkkaa?
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Hyvä kun poistui markkinoilta. Huijari. Toki monta kertaa tulevat uudestaan huijaamaan uudella nimellä
- Anonyymi
Mitä hyvää siinä on kun ammattitaitoisia omaava firma loppuu?
- Anonyymi
Hyvä firma. Harmi, että meni konkkaan.
- Anonyymi
Hyvä firma,nytkin myy kaikki 50% alennuksella.
- Anonyymi
kannattaa varoa toimitusjohtaja [nyk. elinkeinoharjoittaja] toimii RK-putkiasennus nimellä nykyään... ei tuu mitää!! entiset asentajat kuuleman mukaan jo haukuttu ympäri kyliä syyttä suotta vaikka olivat täysiä ammattilaisia ja liian kauan tuota pelleilyä katselivatkin
- Anonyymi
Ai Kakkuri? Kokkola?
- Anonyymi
Hamppu ei taida olla vielä kovin yleinen lämmitys puu, hake, pelletti muoto.
Ei löydy kuitti, tiedot , perintä kohdistuu sukuun näin.
Hullujen huone jako huvit muille liian kovaa kamaa.
Asiointi kauppa kassat läpi ,tulee keittiöön silkki Thai naiset, kiina silkillä.
Pipo oli unohtunut päästä kun Saima siivous menossa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418