Onko palstalla sijoitusguruja? Haaviston Heikki teki hirmutilin sijoittamalla Raisioon. Onnistuukohan temppu vieläkin?
Vieläkö kannattaa ostaa Raision osakkeita?
10
3413
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko rahaa tuon hirmutilin tekemiseen tarvittiin? Ei osakkeilla rikastu ellei ole isoja summia joita sijoittaa. Satoja tuhansia kun laittaa voi jotain saada ja voi myös hävitä ne.
- Anonyymi
No millä summillaE hirmutili tehtiiin?
Vastaa nyt jos kerta tiedät? - Anonyymi
Ei tee enää pitkään tiliä, koska suomalaisen maatalouspolitiikan vahva mies, ministeri Heikki Haavisto, 65, vetäytyy viimeisestä merkittävästä luottamustehtävästään ensi keväänä. Haavisto jää pois Raisio Yhtymän hallituksesta ikäpykälän takia. Ikäraja Raision hallitukseen on 65 vuotta. Haavisto on toiminut sen puheenjohtajana kolme vuotta.
- Anonyymi
Keksit sitten kopsata jostain uutisen vuodelta 2000, kun Hessu on nyt 85-vuotias...:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksit sitten kopsata jostain uutisen vuodelta 2000, kun Hessu on nyt 85-vuotias...:)
Elääkse vielä? Eikös sillä ollut joku aivosyöpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elääkse vielä? Eikös sillä ollut joku aivosyöpä.
Joo aivoverenvuodon taisi saada ainakin silloin EU-neuvottelijana..
- Anonyymi
>>Ei osakkeilla rikastu ellei ole isoja summia joita sijoittaa.
>>Satoja tuhansia kun laittaa voi jotain saada ja voi myös hävitä ne.
Kerroit aika olennaisen jutun osakesijoittamisesta. Tiliä tehdään suurilla summilla ja tilin KUSTANTAA ne sopulit ja mokut, joita yllyttävät ostamaan, vaikka vain pieniä määriä....
Raisio, Talvivaara pekka perä 20 mijoonaa , muille luu käteen vaan- Anonyymi
Ei tartte olla mitään suuria summia, jos on L-kirjaimia päässä. Esim. Rytsölän veljekset sai ilmaiset Lambot perustamalla sci.fi:n ja laittamalla sen pörssiin.
- Anonyymi
Osta vaan noita Sun-Maid kalifornian RAISINS, niin suolistokin pelaa.
- Anonyymi
Mahdollisimman väärä foorumi kysellä sijoittamisesta.
Minä aloittaisin tsekkaamalla Inderesin ja muiden suositukset.
Inderesin tavoitehinta on 3.20 kun kurssi on 3.14.
Suositus "Lisää" mutta ei "Osta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184131Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1381821- 761464
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91164Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 100700
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681