Kelpaako kaljuuntunut mies?

Anonyymi

Kelpaako naisille kaljuuntunut mies? esim jos sairaus vieny hiukset.

91

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Stressiä??

    • Anonyymi

      Tietysti kelpaa. Ajele kaikki rohkeasti pois ja ole ylpeä itsestäsi. Kokonaan kalju on seksikäs :)

      • Anonyymi

        Aina tuota sanotaan. En halua ajaa. Tuntuu vain ettei kelpaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina tuota sanotaan. En halua ajaa. Tuntuu vain ettei kelpaa!

        Niin, no ymmärrän minä toki tuonkin. Mutta itse ainakaan ole nähnyt ensimmäistäkään kaljua jolle se takatukka sopisi. Kokonaan kalju, tai tupee ovat kumpikin taas ihan jees. Ja itse asiassa niistäkin valitsisin mieluiten sen hiuslisäkkeen. Vai haluatko sinä sitten olla just sellainen tukka takana elämä edessä?

        https://hiusextra.fi/peruukit/hiuslisakkeet/


      • Anonyymi

        Kertaalleen on tullut ajettua känniläppänä ennen baaria porukalla jokaiselta sälliltä kaikki hiukset pois partahöylällä. :D Meitä oli sitten neljä kuulapäätä baarikierroksella sitten.
        Kesti pari viikkoa kun tuntui että aamuisin olisi tyyny tarttunut aamuisin sänkihiuksiin kiinni. :D Shampoota säästyi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertaalleen on tullut ajettua känniläppänä ennen baaria porukalla jokaiselta sälliltä kaikki hiukset pois partahöylällä. :D Meitä oli sitten neljä kuulapäätä baarikierroksella sitten.
        Kesti pari viikkoa kun tuntui että aamuisin olisi tyyny tarttunut aamuisin sänkihiuksiin kiinni. :D Shampoota säästyi paljon.

        Saippuaa meni vaan enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertaalleen on tullut ajettua känniläppänä ennen baaria porukalla jokaiselta sälliltä kaikki hiukset pois partahöylällä. :D Meitä oli sitten neljä kuulapäätä baarikierroksella sitten.
        Kesti pari viikkoa kun tuntui että aamuisin olisi tyyny tarttunut aamuisin sänkihiuksiin kiinni. :D Shampoota säästyi paljon.

        Pyh. Ja olin sivusta.
        T: 00:12


    • Anonyymi

      Naiset haluaa vain niitä komeita miehiä jolla on paksu siisti tukka

      • Anonyymi

        Ei ole totta. Naiset haluaa miehiä jotka ovat komeita. Hiukset eivät tee sinusta komeata, vaan se miten kannat itsesi. Otetaan esim. Dwayne Jhonson tai Vin Diesel, molemmat on kaljuja miehiä... Voitko kuvitella niiden olevan komeampia hiukset päässä?

        Joillekin miehille kaljuus sopii paremmin kuin hiukset, toisille taas hiukset sopii paremmin kuin kaljuus. Omasta mielestäni miehen täytyy olla miehekäs jotta kalju sopisi, semmoinen kaljupää kilttipoika pullaposki ei oikein näytä seksikkäältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole totta. Naiset haluaa miehiä jotka ovat komeita. Hiukset eivät tee sinusta komeata, vaan se miten kannat itsesi. Otetaan esim. Dwayne Jhonson tai Vin Diesel, molemmat on kaljuja miehiä... Voitko kuvitella niiden olevan komeampia hiukset päässä?

        Joillekin miehille kaljuus sopii paremmin kuin hiukset, toisille taas hiukset sopii paremmin kuin kaljuus. Omasta mielestäni miehen täytyy olla miehekäs jotta kalju sopisi, semmoinen kaljupää kilttipoika pullaposki ei oikein näytä seksikkäältä.

        Minä olen sellainen kun lihonut. Ei vain kelpaa naisille.


      • Anonyymi

        Niin haluaa. Kallonmuoto pitää olla germaani. Piirteet hienot. Mitkään vinosilmä poronpurijat ei kelpaa.


    • Anonyymi

      Tuntuu nykyään että naiset haluaa vain komeita miehiä. Kaljuuntunut mies turn off.

      • Anonyymi

        "Nykyään" :D Milloinka naiset ois erityisemmin himoinnut rumia miehiä? :D


    • Kalju se on hepin pääkin ja hyvin kelpaa sekin. Asennekysymys.

      • Anonyymi

        Tuo on hyvin henkilökohtainen asia, eikä aina voi asenteella korjata kaikkea. Ei Allun ongelmaa pidä vähätellä, hänellä on selvästi kokemusta torjutuksi tulemisesta just tuon kaljunsa takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvin henkilökohtainen asia, eikä aina voi asenteella korjata kaikkea. Ei Allun ongelmaa pidä vähätellä, hänellä on selvästi kokemusta torjutuksi tulemisesta just tuon kaljunsa takia.

        No selvä. Ei sitten voi. Tupee?


      • Anonyymi

        Olin samaaa sanomassa, että kaksi kaljua päätä. Lihanuija haarovälissä kiinnostaa naisia ja alkaa kutkuttaa onko karvoja jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin samaaa sanomassa, että kaksi kaljua päätä. Lihanuija haarovälissä kiinnostaa naisia ja alkaa kutkuttaa onko karvoja jne.

        Heh, no se se. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvin henkilökohtainen asia, eikä aina voi asenteella korjata kaikkea. Ei Allun ongelmaa pidä vähätellä, hänellä on selvästi kokemusta torjutuksi tulemisesta just tuon kaljunsa takia.

        Kaljuuntumiselle ei voi mitään. Luulis et naiset ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvin henkilökohtainen asia, eikä aina voi asenteella korjata kaikkea. Ei Allun ongelmaa pidä vähätellä, hänellä on selvästi kokemusta torjutuksi tulemisesta just tuon kaljunsa takia.

        Allulla on kokemusta torjutuksi tulemisesta ihan muista syistä, kuin ulkonäkönsä takia. Hän kertoo jatkuvasti haukkuvansa naisia, turhautuessaan nakkelevansa drinkkejä naisten niskaan, lyöneensä naisia... Tuollaisella luonteella on ihan sama onko tukkaa yksi vai kaksi haiventa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljuuntumiselle ei voi mitään. Luulis et naiset ymmärtää.

        Tuosta on lähdettävä. Jos joku nainen ei ymmärrä, se on hänen ongelmansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta on lähdettävä. Jos joku nainen ei ymmärrä, se on hänen ongelmansa.

        Kaljuuntumista voi kyllä hidastaa jos haluaa, on vaikka mitä troppeja ja hiustensiirtoja olemassa.

        Mutta kaljuuntumiselle voi sen, että ajelee loputkin haivenet veke.

        Kalju on enemmistön mielestä parempi kuin kaljuuntuva.


    • Anonyymi

      Kelpaisko itsellesi nainen jolta sairaus vienyt hiukset?
      Tulee olla tärkeämpää siellä pääkopassa.

      • Anonyymi

        En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.

        Minulle kelpaisi moni nainen. Mutta minä en kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.

        Lopettaisitko suhteen jos naisesi sairastuisi ja hiukset katoaisivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettaisitko suhteen jos naisesi sairastuisi ja hiukset katoaisivat?

        En lopettaisi.


    • Anonyymi

      Ei sillä väliä... Joko on tukkaa tai ei. Ei kaljuus miestä rumenna. Joten älkää stressatko turhaan.

    • Anonyymi

      Miksei ne kelpaisi, itse oon nyt antanut tukan kasvaa
      #koronatukka ja tykkään itse kun niskavillat kihartuu korvien takaa esiin, näyttää miellyttävän montaa naistakin :)

      • Anonyymi

        2.3 naista sanonut noloa kun oot kaljuuntunut. Jätän semmoset naiset omaan arvoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2.3 naista sanonut noloa kun oot kaljuuntunut. Jätän semmoset naiset omaan arvoonsa.

        2.3 naista hmm, eli kaksi kokonaista ja yksi osittainen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2.3 naista hmm, eli kaksi kokonaista ja yksi osittainen nainen?

        Huoh.


    • Anonyymi

      Okei hyvä jos kaljuuntuminen ei haittaa naisia,sitähän minäkin.

    • Anonyymi

      Ihan sama saa naiset olla. Pitäs ymmärtää et kaljuuntumiselle ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Naisillaki on sairauksia tai muuta. Täälä vain jauhetaan paskaa ihmisistä,ihminen on arvoton jos siinä on vikoja.

      • Anonyymi

        Kaljuuntuminen ei ole sairaus :D


    • Anonyymi

      Pitäs vaa olla komee mies. Ja hyvä vartalo. Voi kuule näkee paljo lihavia rumia naisia jotka ei osaa ees pukeutua.

    • Anonyymi

      Kelpaa!! Hiukset ei tee miestä, kyllä se ihan muualta mitataan se miehuus!
      Itse pidän kaljua miestä seksikkäänä. Kuitenkin miehestä. kaljusta tai hiusten kanssa täytyy löytyä miehekkyyttä. Sellaista omissa nahoissaan viihtyvyyttä ja itsensä hyväksymistä. Ja sitä kautta kykyä hyväksyä myös muut.
      Kalju mies jolla itsetunto kohdillaan, terveet sosiaaliset taidot, sellainen voi olla todella seksikäs!
      Itse tykkään ehdottomasti kaljuista tai sitten todella pitkähiuksisista joilla hyvinhoidetut paksut hiukset. Tällaise tmiehet vetoavat minuun eniten, kunhan se terve itsevarmuus ja hyvä luonne löytyy.

      • Anonyymi

        Onnea sulle. Mä en ole kalju. Olen kaljuuntunut. Naisten takia en missää nimes leikkaa tukkaani. Jos ei kelpaa olkoot. Muutenkk naiset haluaa vaa täydellisen komistuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea sulle. Mä en ole kalju. Olen kaljuuntunut. Naisten takia en missää nimes leikkaa tukkaani. Jos ei kelpaa olkoot. Muutenkk naiset haluaa vaa täydellisen komistuksen.

        Jos siitä lähetään mäkään en huoli rumaa ja lihavaa naista. Mielellää yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea sulle. Mä en ole kalju. Olen kaljuuntunut. Naisten takia en missää nimes leikkaa tukkaani. Jos ei kelpaa olkoot. Muutenkk naiset haluaa vaa täydellisen komistuksen.

        Itselläni pieni kaljamahakin sekin jo este naisille. Kun se komea kaljamahaton on unelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni pieni kaljamahakin sekin jo este naisille. Kun se komea kaljamahaton on unelma.

        Onpa kumma kun kaljuuntunut kaljamaha ei ole joka naisen suurin unelma :D

        itse varmaan haaveilet riipputissisestä läskistä mammasta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kumma kun kaljuuntunut kaljamaha ei ole joka naisen suurin unelma :D

        itse varmaan haaveilet riipputissisestä läskistä mammasta :D

        En. Minulle kelpaa isomahainen nainen jos nätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Minulle kelpaa isomahainen nainen jos nätti.

        Miehet on just tollasia, kelpaa vaan täydelliset nätit naiset. Ei kelpaa tavallinen ruma nainen miehille. Yhyy yhyy yhyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on just tollasia, kelpaa vaan täydelliset nätit naiset. Ei kelpaa tavallinen ruma nainen miehille. Yhyy yhyy yhyy.

        Kyl mulle kelpaa tavis lihava mut ei niitä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mulle kelpaa tavis lihava mut ei niitä saa.

        Miehet on just tollasia nirsoja prinsessoja, lihava kelpaisi mutta ruma ei, niin miehiä ei voi kyllä ymmärtää kun ei tavis lihava ruma nainen kelpaa


    • Anonyymi

      Ehkä se helpointa vain elää yksin elämänsä.

    • Anonyymi

      Muutenki tässä on yksin jatkuvasti. Näköjään toiset miehet niin komeita että saa naisen. Onnea heille. En rupee naisten takia muuttamaan itteeni ihan typerää touhua..

    • Anonyymi

      Preferoin täysin kaljuksi vedettyä lookkia, jos tukka on lähtenyt pakenemaan tai harvenemaan. Mutta ei tukka miestä pahenna ellei mies tukkaa! Tärkeintä on sisin eikä ulkokuori.

      • Anonyymi

        Hiusten lähtöön on vastalääke, joka on reseptitavaraa. Se on hormonipilleri ja auttaa varsinkin, kun aloittaa ensimmäisten haiventen lähtiessä. Kokeiltaa. kannattaa.


    • Anonyymi

      Marttyyrien kuoro kokoontui jälleen! :D :D :D
      Onko kurakylpy valmistettu että pääsette kunnolla rypemään? Ihanaa päivänjatkoa, nauttikaa täysin rinnoin!
      :D :D :D

    • Anonyymi

      Kelpaisiko itsellesi kaljuuntunut nainen?

      • Anonyymi

        En tiedä.


    • Anonyymi

      Näköjään vaan naisille kelpaa komeat miehet. Kuten sanoin tumma komistus pitkä. Ei vain tavallinen kaljuuntunut vedä naisia puoleensa.

      • Anonyymi

        Itse varmasti tunnet vetoa kaljuuntuneisiin kaljamahaisiin naisiin sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse varmasti tunnet vetoa kaljuuntuneisiin kaljamahaisiin naisiin sitten?

        En tunne vetoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne vetoa.

        Sitten kuitenkin ihmettelet ettet kaljamahaisena ja kaljuuntuneena ole naisten kiinnostuksen kohde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kuitenkin ihmettelet ettet kaljamahaisena ja kaljuuntuneena ole naisten kiinnostuksen kohde?

        En ole. Mutta haluan naisen.


    • Anonyymi

      Olen jo luovuttanut ei jaksa.

      • Anonyymi

        Vittu sä allu mitään oo luovuttanu, pian teet kuitenkin uuden avauksen jossa toistat samaa paskaa.


    • Anonyymi

      Etsimällä etsiminen niin turhaa. Kuntoilen ja käyn toistaseks töissä.

    • Anonyymi

      Jos en kelpaa tälläisenään naisille niin olkoot.

    • Anonyymi

      Tottakai.
      Jotkut ajelevat itsensä kaljuksi. Kuten miesystäväni. Hän sanoo, että hiukset kutittaa.

      • Anonyymi

        Jep aina on naisille kelvannut vaikka tukka harveni jo parikymppisenä. Loputkin vaan pois eikä ole koskaan ollut ongelma etteikö naisia olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep aina on naisille kelvannut vaikka tukka harveni jo parikymppisenä. Loputkin vaan pois eikä ole koskaan ollut ongelma etteikö naisia olisi.

        Okei asia selvä.


    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa, jos ei ole ns. mallia sasi.

    • Anonyymi

      Ei näytä kaikille naisille kelpaavan.

      • Anonyymi

        Onkohan olemassa mitään asiaa, joka kelpaisi kaikille?
        Tuskin.

        Kaikille miehille ei kelpaa mikään yksittäinen asia.
        Kaikille naisille ei kelpaa mikään yksittäinen asia.

        Tämä johtuu siitä että kaikki ihmiset ovat YKSILÖITÄ. Ja jokaisella yksilöllä on omat yksilölliset halunsa.

        Kaljuuntunut mies ei kelpaa kaikille naisille. Kalju mies ei kelpaa kaikille naisille. Pitkätukkainen mies ei kelpaa kaikille naisille.

        Mutta miksi edes pitäisi kelvata KAIKILLE?
        Eikös parisuhdetta etsiessä ole tarkoitus löytää se yksi ihminen, jolle kelpaa ja joka kelpaa itselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan olemassa mitään asiaa, joka kelpaisi kaikille?
        Tuskin.

        Kaikille miehille ei kelpaa mikään yksittäinen asia.
        Kaikille naisille ei kelpaa mikään yksittäinen asia.

        Tämä johtuu siitä että kaikki ihmiset ovat YKSILÖITÄ. Ja jokaisella yksilöllä on omat yksilölliset halunsa.

        Kaljuuntunut mies ei kelpaa kaikille naisille. Kalju mies ei kelpaa kaikille naisille. Pitkätukkainen mies ei kelpaa kaikille naisille.

        Mutta miksi edes pitäisi kelvata KAIKILLE?
        Eikös parisuhdetta etsiessä ole tarkoitus löytää se yksi ihminen, jolle kelpaa ja joka kelpaa itselle?

        Justiinsa näin. Alle 180cm mies on monelle naiselle vasta se toinen vaihtoehto. Siltikin naista on vielä riittänyt.

        -hukkapala


    • Totta kai kelpaa, sairaus jne voi viedä hiukset milloin vain, ihan keneltä vaan. Ei ne hiukset koko ihmistä tee :)

    • Anonyymi

      Minä en pidä kaljuista miehistä.

    • Anonyymi

      Minä en rumista naisista

    • Anonyymi

      Komea tumma jännämies kelpaa naisille. Mutta ei tavis mies joka kaljuuntunut mutta tosi pitkä.

      • Anonyymi

        Vakavat hoitamattomat mt-ongelmat lienevät EDELLEEN se isoin syy miksi allut eivät kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavat hoitamattomat mt-ongelmat lienevät EDELLEEN se isoin syy miksi allut eivät kelpaa.

        Saan niihin nyt apua ja pitäisi alottaa lääkitys


    • Anonyymi

      Elikkä hyvä elää elämänsä yksin kun ei naista saa ja ettimällä ei onnistu mikään. Mitta täynnä.

    • Anonyymi

      Ootte hassuja. Serkkupoika max.170cm hiljainen koko kalju löysi muutamassa kuukaudessa uuden ja nätin naisen. Ei vinkunut palstoilla lyhyyttä tai kaljuuttaan.

      • Anonyymi

        Palstoilla vinkuminen ei ole yhdenkään ihmisen asioita edistänyt. Mutta sehän ei näille palstaulisijoille mene ikinä jakeluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstoilla vinkuminen ei ole yhdenkään ihmisen asioita edistänyt. Mutta sehän ei näille palstaulisijoille mene ikinä jakeluun.

        Niin totta. Joko nämä ovat provoja tai eivät naista saisi 190cm ja tummatukkaisenakaan kun luonne on tuo runkku mikä on.


    • Anonyymi

      Kyllä jos on kunnon vehkeet ja toimii

    • Anonyymi

      Komea ulkonäkö.OK mutta pieni nysä...Ei silläkään mennä pitkälle

      • Anonyymi

        Mitä? loppuun saakka.


    • Anonyymi

      Vaimo on joskus todennut että tulee isänsä ikäluokka mieleen kaljuuntuneista miehistä jotka peittelevät kaljuaan. Ja ettei olisi alunperin lähtenyt kanssani ulos jos olisi ollut ylikammattu tukanrepale kaljun sijaan. Kaljut miehet selvästi hänen juttu kun ei malta pitää näppejä irti mun päälaesta ja muutenkin huokailee lähinnä kaljuille leffatähdille.

      Että jos yhden neuvon voi muille kaljuuntuville antaa niin ajakaa ne loputkin veke. Enemmän löytyy naisia jotka tykkää kaljusta kuin naisia jotka tykkää kaljuuntuvista miehistä.

    • Anonyymi

      Muutamat treffit naisten kanssa on jääneet ainoiksi, kun ovat mun kaljuuntuvan päälaen nähneet. Kuvissa voi vielä peittää sen, mutta tätä tahtia kun tukka harvenee, niin on kohta komea sasikranssi päässä. Sivuilta kasvaa erittäin tuuheana edelleen.

      Syy miksi en halua ajaa kokonaan kaljuksi on se, että mun päänmalli on sellainen, että kokokaljuna näytän aivan äärettömän typerältä. Siis vielä paljon pahemmalta kuin tän kaljuuntuvan kuontalon kanssa. Peruukkiakaan en kehtaa hommata, kun sille nauraa kaikki eikä hiustensiirtoon ole varaa.

      • Anonyymi

        Kannattaa edes kokeilla se kokokalju. Kokemuksesta voin sanoa että kannatti testata kaiken pois ajelu, enemmän löytyy naisia jotka tykkää kaljusta kuin naisia jotka tykkää sasikranssista. Ei tarvitse sit enää treffeillä hikoilla pipo silmillä tai lippa vinossa.


      • Anonyymi

        En halua ajaa hiuksia pois. Jos ei kaljuuntunut kelpaa antaa olla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua ajaa hiuksia pois. Jos ei kaljuuntunut kelpaa antaa olla...

        Muista vaan sitten että kaljuuntuneella miehellä on paljon vähemmän ottajia, kuin täysin kaljulla miehellä. Että turha sitten valitella viennin puutetta kun itse tekee sen valinnan että haluaa näyttää pelle hermannilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista vaan sitten että kaljuuntuneella miehellä on paljon vähemmän ottajia, kuin täysin kaljulla miehellä. Että turha sitten valitella viennin puutetta kun itse tekee sen valinnan että haluaa näyttää pelle hermannilta.

        Ei voi mitään. Pakko näyttää pelle hermannilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi mitään. Pakko näyttää pelle hermannilta.

        Mikään pakkohan se ei tosiaan ole. On olemassa lääkkeitä ja hiussiirtoja. Tai sitten se helpoin vaihtoehto eli höylällä loputkin pois.

        Ihan oma valinta jos haluaa näyttää ikäistään vanhemmalta.


    • Ei ne hiukset oo se juttu, vaan se mies. Mieheltäni lähti hiukset ajat sitten ja kyllä huh hänestä tuli seksikäs.

    • Anonyymi

      Mikäs sairaus sinun hiukset on vieny?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe