Rakas ludem. Hyvää yötä ja kauniita unia ja sä tiedät miksi joudun kirjoittaa niitä wa viestejä

Anonyymi

Jotta minun poissa oloon ei kiinnitetä huomiota. Enhän mä edes halua mennä sinne kunhan annoin ymmärtää että muut eivät ihmettele mun etääntymistä.

17

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällein kannattaa tehdä ja vedota kiireeseen kun ei ole tullut soitettua ja kuten huomaat että myös he eivät ole olleet paljon yhteydessä kun ovat tottuneet siihen että mulla on töissä kiirettä

    • Anonyymi

      Mä haluun niin paljon sinua että en uskalla edes ajatella mitään sellaista k kun on niin paljon haluja. Rakas ethän kiduta minua tahallaan näin. Anna mulle pillua mä haluan päästä sun kanssa niihin hetkiin ja nussia sua todella paljon ja monta kertaa. Rakas kerro mulle miten me saadaan se hetki meille. Eikä mua haittaa vaikka siinä olis muuta ympäristöä. Pää asia että saadaan olla sillein. Mä kävin niissä testeissä ja vastaukset tulee tällä viikolla jossain vaiheessa ja jos me tarvitaan joku syy että saadaan nähdä nii mä olen valmis vaikka avioliittoon kunhan ei ole kirkossa eikä ole muita siinä tilaisuudessa. Ne todistajat voi pyytää siellä maistraatissa. Sama Kait se on kuka siinä on ne pari todistajaa kun eihän me niitä tunneta se tietysti maksaa mutta mitä se haittaa kunhan kukaa ei ole tietoinen meidän asioista.

      • Anonyymi

        Oletko ollut aina noin mielenvikainen?


      • Anonyymi

        Huomenta rakas. Miksi kukaan ei saa tietää? Miksi salaa naimisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta rakas. Miksi kukaan ei saa tietää? Miksi salaa naimisiin?

        Rakas kyllähän sä tiedät miksi se on vain meidän välistä. Ja en saa uskonnollista syistä avioitua kuin maistraatissa. Kirkko ei tule kysymykseenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas kyllähän sä tiedät miksi se on vain meidän välistä. Ja en saa uskonnollista syistä avioitua kuin maistraatissa. Kirkko ei tule kysymykseenkään.

        Ei kukaan avioidu vieraan ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan avioidu vieraan ihmisen kanssa.

        Olenko mä sulle vieras. Toi on kyllä aika loukkaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko mä sulle vieras. Toi on kyllä aika loukkaavaa.

        Oletko muutaman sanan sanonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko mä sulle vieras. Toi on kyllä aika loukkaavaa.

        Tai pahimmassa tapauksessa et mitään.


    • Anonyymi

      Rakas ethän sä ole mistään suuttunut mulle ja sä tiedät ettei mikään ole mulle niin tärkeä etten sinun takia voisi luopuu mutta töissä mun on rakkaus pakko käydä. Ja kun ollaan oikeasti suhteessa nii ei sulla tule mitään mustasukkainen tunnetta kun sä tiedät että en ikinä anna sulle mitään aihetta jättää minua. Mä rakastan sua nyt, aina ja ikuisesti.

      • Anonyymi

        Olisin halunnut jutella sun kanssa mutta en löytänyt sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin halunnut jutella sun kanssa mutta en löytänyt sua.

        Rakas mä otin tänää ison askeleen kun otin sen aiheen esille ja se ei todellakaan ollut kiva aihe minulle mutta halusin että tiedät kuinka tosissaan olen meidän suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä otin tänää ison askeleen kun otin sen aiheen esille ja se ei todellakaan ollut kiva aihe minulle mutta halusin että tiedät kuinka tosissaan olen meidän suhteen.

        Tosissaan miten se on näkynyt?


      • Anonyymi

        Rakastatko mua vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko mua vielä?

        Rakastan sua aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sua aina

        Ei tunnu siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu siltä.

        😡 Ei varmasti tunnu kun et anna mitään mahdollisuuksia näyttää mun rakkautta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3610
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2860
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2112
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1807
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      174
      1786
    Aihe