Tapasiko joku muukin miehen

Anonyymi

Eli tampereella tammikuusta 2020 -joulukuulle 2020 aikana reissuhommissa kaivinkoneella ajelee ympäri suomea mies nimikirjaimet J.L iältää alle 40v hänellä on luonnon värisen vaalee tukka ja parta kooltaa keskikokoinen. Työ autona paketti auto vaalean keltainen wolgwagen ja siviili autona bemari m3 punainen. Koira myös valkoinen susikoira. Tämän miehen tampereella ollessa ainakin yksi nainen otti yhteyttä minuun. Ja kertoi heidän petipuuhista. Uskon hyvin vahvasti että tällä miehellä oli kesä- elokuun välillä nainen koska petipuuhamme ei kelvanneet miehelle. Hän työskenteli orimattila ja heinola ja lahti väliä. Mies kiisti tampereen muijan kanssa olleen sängyssä mutta en usko että nainen keksii omia. Myös kertoi työkaveri että mies on paneskellut kaivinkoneesda. Jos vaan tiedät jotain miehestä niin kertokaa ihmeessä. Kymenlaaksolta myös kaikki tuona aikana tavanneet miehen niin kertokaan tai laitakaa fbssä viestiä suoraa jos tiedätte miehen viestit tulee perille ja instagram. Tampereella uudessakylässä on oltava joku nainen joka varmasti tietää mieheni sillä tällöin tämä kaikki alamäki vain paheni. Mies yöpyi sielä mutta käyttäytyi samanlailla kun tammi helmikuussa ei keskustellut ja asuntoo nukkuu meni ei hän jutellu tai soittanu normaalia video puhelua. Miehen jutut välillä tuntuu olevan ristiriidoissa jouttenkin asioiden kanssa. Pohdin jätänkö vai jatkanko mutta jos ei ole konkreettista syytä jättää miestä niin roikunko turhaa ja epäilen turhaa. Palkka nauhat ei täsmää työaikoihin ja päivii edes. Tämän vuoksi etin niitä naisia joille mies on myös valehdellu kirkkain silmin minulle valehteli tammi helmikuussa ja tuo asian kaiken kiistää vaikka valokuva todistus naisen kanssa siinä naisen kodissa. Mies tuntuu muutenkin salaavan selkeästi jotai koska suuttuu samantien kun kyselen. Syksyllä mies ajeli bemarilla kuusankoskella mutta kuka nainen kyydisdä ite en ollu ainakaan.

8

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luuletko saavasi täältä vastauksia? Oletan, et ketkä hänen pyörityksessä olleet, eivät välttämättä halua julkisuutta omista seikkailuistaan hänen kanssaan? Pettymykset ja ikävät kokemukset haluaa jättää unholaan?

    • Anonyymi

      On se ikävä kierre jos mieheni pettää minua ja tartuttaa samalla sukupuoli herpestä ja sitten he levittvät sitä eteenpäin. Ja kyllähän se hyvä heidän kertoa. Minä en naisille vihainen ole vaan miehelle. Naiset ei tee mitää väärää paneskellessa varattua miestä mutta mies joka varattu tekee väärin kumppanille.

      • Anonyymi

        Silloin parempi antaa julki joku anonyymi mailiosoite, johon voivat kirjoitella sinulle, päättelee sitten onko totta vai keksittyä heidän tarina? Aina jotkut trollitkin näistä innostuu?


    • Anonyymi

      Se on kyllä ihan oikein noille h*roille että saavat herpeksen. Nyt täytyy vaan toivoa että tartunnan saaneita on paljon! Karmanlaki on kyllä mukava

    • Anonyymi

      Jaaha, palstapauli satuilee peeniskateuksissaan.

    • Anonyymi

      Tällä miehellä myös on koru et siinä tuntomerkkinä ja huolestuneena koska hä ei käytä seksin aikana kortsua. Koru ei toimi kortsun kanssa jolloin panee muitakin ilman. Enemmän kiinostaa tuo heinä elokuu. Myös tuntuu että mies öisin lähti nukkueassani autolla kun välillä havahduin siihen että ovi kävi ja mies oli muulla kuin vieressä. Kuka hänen salarakas on jos sellainen on niin toivon oikeasti kertovaan että saan rauhan päätökseen j todistuksen syynä eroon. Koska olen kertonut että meidän suhteessa ole mitää koska hän on niin kylmä mikään mitä tehtäisii yhess täytyy liittyä hänen lempi juttuihin hänen kavereihin. Mutta minun ei. Testasin kerran häntä, puin päälle ja laitoin itseni hän teki ihme kauhu kilarit et mihi meen ja sit mäkötti ja itki iha kuin olisin jo pettäny häntä. Sitä en tee. En olisi suhteessa jos muita haluan. Enemmän ihmetyttää jos miestä muut kiinostaa ni miksi hän on min kanssa. Mies käy kaupssa sielä menee tuntitolkulla. Ja todistelee kuvankaappauksilla. Erään naisen kirjoituksia ei halunut näyttää ja viimeksi kun kuuli et panee kaivinkoneessa käyttäytyi mies vuvin agressiivisesti ja oli puhelinta katsomassa sai mies kilarit ja ei antanu luuria. Tämä tapahtui niin ett en varottanut häntä käveli paikalle ja vaadi näyttää. Sitä mies ei tehnyt joka kertoo hänen uskottomuudesta paljon ennen ei ollu ongelmaa.

    • Anonyymi

      No, jos sille ei ero kelpaa, laita sille munalukko, jos sillä kerta se rengaski on jo valmiina.

      • Anonyymi

        Hhahahaaa
        Munalukkohan pitää miehen kurissa. Enemmän säälittää ku paskaa jauhaa ja tietää varmasti et sen valheet ei mene enää läpi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe