Tämän palstan viestejä lukemalla alkaa itsekin epäillä oman puolison pettävän. Jos ei ole mitään oikeita epäilyksiä ja selviä todisteita puolison uskottomuudesta, niin näitä juttuja ei kannata lukea ollenkaan. Mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus ovat sellaisia peikkoja päässä, että kun niitä alkaa herätellä, on niitä vaikea enää vaimentaa. Pahimmassa tapauksessa aiheettomat epäilyt tuhoaa parisuhteen/perheen ja voi viedä mielenterveyden.
Vaarallinen palsta
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän siihenkin täytyy raja olla. Ite pettäny koskaan ja tajua et miksi edes suhteessa jos muut kiinnostaa. Myös reissuhomma panot on iha älyttömiä säälittää ihmis raukat jotka ei sinkkui panee muita ja jättää kumppanille traumat. Minä ainakin haluan tietää onko kumppanilla toi en koska seksi sängys ei kiinostanut paljoa ja suytti minua ja yhtäkkiä se taas kiinosti mutta mua ei enää koska hän haukkui minut hyvin ilkeällä tavalla.
- Anonyymi
Aika kliinistä ja anonyymia riiustelua täällä, huono kertomus jopa provoksi.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, kun täällä lukee muiden koettuja kohtaloita alkaa peikkoja ilmestyy omaankin mieleen, jospa se munkin vaimo pettää. Noin yleisesti ei mikään seksipeto ainakaan mutta perus nätti kasvoistaan ja muodokas isotissinen nainen ja pyöreä perse. Mitään todisteita tai viitteitä pettämiseen ei ole ollut ainakaan selvästi ja pimperoa saa ihan normaalisti, nykyään tosin harvasti mutta laadukasta muhinointia. Moni kaveri on joutunut pettävän vaimonsa kanssa eroon.
- Anonyymi
Vielä lisäys, tieto lisää tuskaa, jos vaimo pettää toivottavasti ei kerro.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3610545Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776314Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304882- 554707
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1154047Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243398- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213050