Tämän palstan viestejä lukemalla alkaa itsekin epäillä oman puolison pettävän. Jos ei ole mitään oikeita epäilyksiä ja selviä todisteita puolison uskottomuudesta, niin näitä juttuja ei kannata lukea ollenkaan. Mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus ovat sellaisia peikkoja päässä, että kun niitä alkaa herätellä, on niitä vaikea enää vaimentaa. Pahimmassa tapauksessa aiheettomat epäilyt tuhoaa parisuhteen/perheen ja voi viedä mielenterveyden.
Vaarallinen palsta
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän siihenkin täytyy raja olla. Ite pettäny koskaan ja tajua et miksi edes suhteessa jos muut kiinnostaa. Myös reissuhomma panot on iha älyttömiä säälittää ihmis raukat jotka ei sinkkui panee muita ja jättää kumppanille traumat. Minä ainakin haluan tietää onko kumppanilla toi en koska seksi sängys ei kiinostanut paljoa ja suytti minua ja yhtäkkiä se taas kiinosti mutta mua ei enää koska hän haukkui minut hyvin ilkeällä tavalla.
- Anonyymi
Aika kliinistä ja anonyymia riiustelua täällä, huono kertomus jopa provoksi.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, kun täällä lukee muiden koettuja kohtaloita alkaa peikkoja ilmestyy omaankin mieleen, jospa se munkin vaimo pettää. Noin yleisesti ei mikään seksipeto ainakaan mutta perus nätti kasvoistaan ja muodokas isotissinen nainen ja pyöreä perse. Mitään todisteita tai viitteitä pettämiseen ei ole ollut ainakaan selvästi ja pimperoa saa ihan normaalisti, nykyään tosin harvasti mutta laadukasta muhinointia. Moni kaveri on joutunut pettävän vaimonsa kanssa eroon.
- Anonyymi
Vielä lisäys, tieto lisää tuskaa, jos vaimo pettää toivottavasti ei kerro.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850