Kaksi ehdottomasti itkettävintä ovat Manhattan Transferin Mystery ja Broadcastin Those Early Days,toiseksimainittua ei yksinkertaisesti voi itkemättä kuunnella,se on instrumentaali.Ensimmäinen kappale tuo mieleen vuoden 1983 kesän ihan väkisin,
Itkettävimmät kappaleet
9
99
Vastaukset
Minua on koskettanut tai minuun tehnyt ainakin suuren vaikutuksen esim. Freen kappale "Be my friend", Zeppelinin "No Quarter"(Earls courtin konsertti, Lontoo 24.5.1975) monet Bee Geesin kappaleet, David Coverdalen Purplen jälkeen tekemät levyt "White snake" ja "Northwinds", David Coverdalen Purplen aikainen tulkinta kappaleesta "Mistreated" ja etenkin liveversio California Jamista(1974), Slade (ei kyllä ole itkettänyt, mutta tämän bändin monet kappaleet tehneet vaikutuksen), Judas Priest (sama kuin Sladessa, että ei ole itkettänyt, mutta suuren tehnyt vaikutuksen), John Denver (monet hänen kappaleistaan tehneet vaikutuksen), Roy Orbison (myös monet hänen kappaleistaan tehneet vaikutuksen).
On monia muitakin, jotka tehneet vaikutuksen, mutta tuossa nyt oli esimerkkejä kappaleista ja bändeistä, jotka ovat vaikuttaneet muhun.Korjaus: esimerkkejä kappaleista ja bändeistä ja artisteista, jotka tehneet vaikutuksen.
Ikettäviä kappaleita on paljon. Mikä koskettaa riippuu elämäntilanteesta ja mitä on kokenut. Loirin Armo koettiin aika voimakkaasti vain elämää sarjassa. Ainakin Loiri kertoi ettei voinut harjoitella sitä itkemättä.
Sibeliuksen viulukilpailusta tuttu teki väitöskirjan. Kappalehan on hieno ja sisältää monia vaikeita ja kauniitakin kohtia. Harjoituksista moni kilpailija ei itkemättä selvinnyt. Asia joka hieman jämmästytti.
Itse itkin aikoinaan paljon yhdestä Pat Metheny & Lyle Mays esityksestä. Lyle Mays kuoli turhan aikaisin. Sai yhteensä 11 grammyä. Kovin moni ei pääse ohitse. Suomessa kai melko tuntematon.- Anonyymi
Meinasin alkaa itkemään Bachin Brandenburgilaisen konserton no 2 kolmatta osaa kuunnellessani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin alkaa itkemään Bachin Brandenburgilaisen konserton no 2 kolmatta osaa kuunnellessani.
Pachelbelin Kaanon D:stä on liikuttavan kaunis kappale, joka on saanut allekirjoittaneelta tipan putoamaan. Bachin Air voisi olla toinen, vaikken samaan olekaan yltänyt sen kanssa.
- Anonyymi
https://open.spotify.com/track/1i07nMhWEv1xTyv5rvdGGr?si=dpztZlnfS9q_865E50CQ7Q
Tunnelmaltaan keväinen laulu toimii näin joulun alla, vieden jonnekin kauas pois...- Anonyymi
Beethovenin 9. sinfonian finaali, Oodi ilolle, avasi kyynelkanavat liikuttavan humaanissa julistuksessaan.
- Anonyymi
Minä meinasin alkaa itkemään kun telkkarista tuli "Vain Elämää" eikä vaimo antanut vaihtaa kanavaa. Eivaan,,mitä pirkuleen itkemistä niissä biiseissä on.
Sapettaa katsoa kun aikuiset ihmiset pillittää jonkun esityksen vuoksi. - Anonyymi
Free bird on hieno. Lapin kesä myöskin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569