Kan Koti Kortesjärvi ei päivystystä yöllä.

Anonyymi

Hoitsu laittoi teollisuus pesukone päälle vaikka hän tiesi että se on rikki ja pesukone toimi 3 vaihella ja kun se kone on rikki niin sinä konessa on oikosulku ja yksi vaihe pää sulakkeista on palannut ja nyt tällä ei toimi lattia lämmitys eikä hoitsua saa kinni että hän voisi soitta sähkömies kun hoitsu jättä työ puhelin kanslian kun hän lähte klo 19:30 kotin eikä meillä ole hoitsujen yksityiset numerot kyllä Kan Koti pitäisi olla joku 24 h numero minne voi soitta jos tule hätä tilanne.

7

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hoitsut sano että olen antannut väärä tietoa ja että tämä pitä heti poista mutta mistä ne sen tietä ne on tarkistanut vain ryhmä sulakkeet ei pää sulakkeet ja liesi tuulettimen led polttimo ja tiski pankkin loiste putki on saman aikaisesti kärähtänyt.

      Kyllä ne minun tiedot pitä paikkansa sittä juurpi kun ne ei heti tila sittä sähköisestä tule sitten joskus aamu päivällä jos tule ei sillä ainakaan vaikutta olevan mitän kiirettä niin varman toi kan koti hoitsu on antannut sähkö miehelle väärä tietoa kun toi sähkö mies ajattele että ei ole mitän akutti ongelma.

    • Anonyymi

      Niin hän toi aamulla sanoi toi kan koti hoitsu että kaikki on kunnossa mitän sulakkeitta ei ole palannut mutta kämppä on kylmä varman hän on sama sanonut sähkö miehelle sittä sama mutta sanonut hänelle että tule nyt yleis mittarilla tarkistamaan.

      • Anonyymi

        Minä keskeyttän tämä päihde kuntoutus kun ei ne saa sittä lämmitystä toimimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä keskeyttän tämä päihde kuntoutus kun ei ne saa sittä lämmitystä toimimaan.

        Minä vedän sähkö firma oikeuteen kun joudun nidden takia keskeyttä tämä päihde kuntoutus kun ei ne tule korjaamaan tuota vika ja laittan nettin että mikä sähkö firma on kysessä eli Kortesjärven sähkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vedän sähkö firma oikeuteen kun joudun nidden takia keskeyttä tämä päihde kuntoutus kun ei ne tule korjaamaan tuota vika ja laittan nettin että mikä sähkö firma on kysessä eli Kortesjärven sähkö.

        Minä revin jo se Ken Koti lasku enkä minä sittä maksa kun klo on jo 11:53 eikä vieläkän ole sittä Kortesjärven Sähkö tullut ketään vaikka ne lupasivat tulla aamu päivällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä revin jo se Ken Koti lasku enkä minä sittä maksa kun klo on jo 11:53 eikä vieläkän ole sittä Kortesjärven Sähkö tullut ketään vaikka ne lupasivat tulla aamu päivällä.

        Oli huono mäihä sähkö mies tuli vasta klo 13 jälkeen ja minä ehdin joo kunnolla suttua ja revin sen kan kotin laskun nyt minua harmitta kovasti mutta mitä minä voin tehdä pitä varman pyytä uusi kan koti lasku suostuko ne antaman uusi lasku sinä toisessa paperissa oli jotain missä oli leima mutta se oli kan kotin tekemä se oli laskun muukana sekin pitä pyytä uusi ei minä tiedä ketä pitä syyttä ei se kaikki ollut pelkästän minun vika oli sinä kuiteskin sulakkeet mennyt :( :( :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli huono mäihä sähkö mies tuli vasta klo 13 jälkeen ja minä ehdin joo kunnolla suttua ja revin sen kan kotin laskun nyt minua harmitta kovasti mutta mitä minä voin tehdä pitä varman pyytä uusi kan koti lasku suostuko ne antaman uusi lasku sinä toisessa paperissa oli jotain missä oli leima mutta se oli kan kotin tekemä se oli laskun muukana sekin pitä pyytä uusi ei minä tiedä ketä pitä syyttä ei se kaikki ollut pelkästän minun vika oli sinä kuiteskin sulakkeet mennyt :( :( :(

        Netissä luki että Oulun Energia otta 250€ kun ne vaihta pää sulake ja jos tämä firma otta saman verran niin ei sittä kannata käynnistä rikkinäistä konetta kun sillä 250€ voi tehdä muutakin esim osta uusi kone.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe