Olenko setämies?

Olin tässä kaupungilla. Havahduin siihen, että joku tuijottaa minua maireasti hymyillen pilke silmäkulmassa. Menin hämilleni, sillä katsoja oli alle parikymppinen tyttö, joka oli selkeästi itseäni tasokkaampi. Hetken jo meinasin mennä juttelemaan, mutta sitten minulle tuli likainen setämies olo. Nyökkäsin kohteliaasti, tyttö ymmärsi yskän ja jatkoi matkaa.

33

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuvastasi päätellen muistutat Väinämöistä, joten ehkä hän tunnisti esim. Kalevalan kuvista ja tuijotti tunnistamisen merkiksi.

      Lapsuudessani ja nuoruudessani vähintään myöhäiskeski-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet olivat lempiseuraani.

      • Joo, ja se on ihan oma kuva.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Joo, ja se on ihan oma kuva.

        Kuten Fuckerilla ... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten Fuckerilla ... :D

        Testot testot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Testot testot.

        No se. Ja en muka olis näin komea, joku väitti ettei oo oma kuva tuolla muolla.


    • Etkös sinä ollut joku kolmekymppinen? Käytännössä, ainakin mun näkökulmasta samaa sukupolvea kuin parikymppinen. Et siis mikään setä sen tytön mielestä, vaan kivanoloinen poju:)

      • 32-vuotias olen. Jotenkin kuitenkin tuo päälle 10:n vuoden ikäero tuntui härskiltä.


      • Pummi kirjoitti:

        32-vuotias olen. Jotenkin kuitenkin tuo päälle 10:n vuoden ikäero tuntui härskiltä.

        Molemmat voisivat olla mun lapsia, noin teoriassa:) Oikeesti olen kyl hommannut molemmat lapset vasta 30 ikäisenä.
        Mutta kyllä mä parikymppisenä olin usein ihastunut noin kymmenen vuotta vanhempiin. Tuntui olevan henkisesti jotenkin samalla levelillä silloin.


      • Pummi kirjoitti:

        32-vuotias olen. Jotenkin kuitenkin tuo päälle 10:n vuoden ikäero tuntui härskiltä.

        Poika. :D


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Molemmat voisivat olla mun lapsia, noin teoriassa:) Oikeesti olen kyl hommannut molemmat lapset vasta 30 ikäisenä.
        Mutta kyllä mä parikymppisenä olin usein ihastunut noin kymmenen vuotta vanhempiin. Tuntui olevan henkisesti jotenkin samalla levelillä silloin.

        Jostain syystä minusta on ollut aikaisemminkin kiinnostuneita nuoremmat naiset. Olen kuitenkin aina lyönyt jarruja päälle, kun on tuntunut jotenkin väärältä. Ehkä se on vain korvien välissä ja pitäisi olla enemmän avoimella mielellä.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Poika. :D

        Ei tunnu siltä. Tuntuu että olen ihan ikäloppu nuorten rinnalla.


      • Pummi kirjoitti:

        Ei tunnu siltä. Tuntuu että olen ihan ikäloppu nuorten rinnalla.

        Mies parhaassa iässä ja tuollasia puhuu. Oota, kun pääset tähän ikään.


      • Pummi kirjoitti:

        Jostain syystä minusta on ollut aikaisemminkin kiinnostuneita nuoremmat naiset. Olen kuitenkin aina lyönyt jarruja päälle, kun on tuntunut jotenkin väärältä. Ehkä se on vain korvien välissä ja pitäisi olla enemmän avoimella mielellä.

        Ei kymmenen vuotta nuorempi tuossa iässä enää paha ole. Kaksikymppisenä se olisi ollut:D


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Mies parhaassa iässä ja tuollasia puhuu. Oota, kun pääset tähän ikään.

        Onneksi 50 iässä sitä alkaa vaan nuorentua;)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Onneksi 50 iässä sitä alkaa vaan nuorentua;)

        Ups. 🙄

        Hehe. 😌


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Onneksi 50 iässä sitä alkaa vaan nuorentua;)

        Niin sanoi äitinikin aikoinaan.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ups. 🙄

        Hehe. 😌

        Eiku oikeesti :D On vapaa tekemään mitä vaan, ikä ei enää rajoita .


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei kymmenen vuotta nuorempi tuossa iässä enää paha ole. Kaksikymppisenä se olisi ollut:D

        Ei niin. Ihan sikana hyppäsin suhteeseen 24- vuotiaan jannun kanssa, vaikka palstateoreetikkojen mukaan olin jo 33 v. muumio.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eiku oikeesti :D On vapaa tekemään mitä vaan, ikä ei enää rajoita .

        No totta. Juu. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoi äitinikin aikoinaan.

        En tiedä mikä mua vaivaa, mutta olen nykyään innostunut iästäni ja siitä, että mua ei hävetä enää oikein mikään. Jos mun teini sanoo, että et kai herranjumala laita tuollaisia vaatteita julkiselle paikalle, niin sanon vaan, että kyllä mä laitan, kun on sellanen fiilis. Ja jos se sanoo, että et kai vaan aio tehdä sitä tai tätä tai mennä julkisesti itseäsi nolaamaan, niin totean vain, että kyllä mä menen ja nolaan. Ei ole enää aikaa tai syytä hävetä mitään. Kymmenen vuotta sitten ei olis vielä onnistunut.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ei niin. Ihan sikana hyppäsin suhteeseen 24- vuotiaan jannun kanssa, vaikka palstateoreetikkojen mukaan olin jo 33 v. muumio.

        Ai niin totta, vaikka tehän olitte silloin oikeesti molemmat nuoria:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En tiedä mikä mua vaivaa, mutta olen nykyään innostunut iästäni ja siitä, että mua ei hävetä enää oikein mikään. Jos mun teini sanoo, että et kai herranjumala laita tuollaisia vaatteita julkiselle paikalle, niin sanon vaan, että kyllä mä laitan, kun on sellanen fiilis. Ja jos se sanoo, että et kai vaan aio tehdä sitä tai tätä tai mennä julkisesti itseäsi nolaamaan, niin totean vain, että kyllä mä menen ja nolaan. Ei ole enää aikaa tai syytä hävetä mitään. Kymmenen vuotta sitten ei olis vielä onnistunut.

        Mä oonkin sitten aikaani edellä. Aloitin itteni nolaamisen jo kolmekymppisenä. 😜


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ai niin totta, vaikka tehän olitte silloin oikeesti molemmat nuoria:)

        Niin oltiinkin ja ihan hoopona muutenkin. 😃


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Mä oonkin sitten aikaani edellä. Aloitin itteni nolaamisen jo kolmekymppisenä. 😜

        Mulla alkoi kolmekymppisenä perhemuudi ja sillä tiellä olin pitkään. Lapset ja sisustamiset ja vanhan talon kunnostamiset, kokkailut ja sen sellaiset. Jotenkin ei ollut edes aikaa miettiä, mitä just mua kiinnostaisi tehdä, tai miten itsensä nolaisi:D Olin vain osa kokonaisuutta, pieni osanen sitä.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Niin oltiinkin ja ihan hoopona muutenkin. 😃

        Kyllä sitä hoopona voi olla vanhempanakin ;) Ei kannata unohtaa hoopoilua.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mulla alkoi kolmekymppisenä perhemuudi ja sillä tiellä olin pitkään. Lapset ja sisustamiset ja vanhan talon kunnostamiset, kokkailut ja sen sellaiset. Jotenkin ei ollut edes aikaa miettiä, mitä just mua kiinnostaisi tehdä, tai miten itsensä nolaisi:D Olin vain osa kokonaisuutta, pieni osanen sitä.

        Nojoo, niinhän se perhemoodi itelläkin päsähti päälle, kun esikoista alettiin odottaa. Siihen saakka teki mieli hömpöttää. Ja nytkin taas hömpöttää.

        Mut meinaan, että annoin piut paut kaikenlaiselle miten mun pitäis olla ajattelulle. Olin vaan kuten hyväks koin.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kyllä sitä hoopona voi olla vanhempanakin ;) Ei kannata unohtaa hoopoilua.

        Ollaankin, mutta enhän mä sitä tänne vuoda. 😜

        Paitsi nyt lipsahti.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En tiedä mikä mua vaivaa, mutta olen nykyään innostunut iästäni ja siitä, että mua ei hävetä enää oikein mikään. Jos mun teini sanoo, että et kai herranjumala laita tuollaisia vaatteita julkiselle paikalle, niin sanon vaan, että kyllä mä laitan, kun on sellanen fiilis. Ja jos se sanoo, että et kai vaan aio tehdä sitä tai tätä tai mennä julkisesti itseäsi nolaamaan, niin totean vain, että kyllä mä menen ja nolaan. Ei ole enää aikaa tai syytä hävetä mitään. Kymmenen vuotta sitten ei olis vielä onnistunut.

        Ne teinit häpeää sua.

        Mutta niin niiden kuuluukin tehdä :)


      • Thymallus kirjoitti:

        Ne teinit häpeää sua.

        Mutta niin niiden kuuluukin tehdä :)

        No joo, ainakin nuorempi teini. Vanhempi on jo luovuttanut. Olkoon mutsi mikä on. Ovat tyytyväisiä, kun heillä on eri sukunimi ;)


      • Anonyymi

        Älä anna ”pojulle” vääränlaisia toiveita. Vaikka sinä itse satuitkin olemaan sellainen teiniharvinaisuus, että kiinnostuit kolmekymppisistä miehistä, niin mitenkään tavallista se ei ole.

        Tavallisesti teinitytöt kokevat setämiehiksi jo kaksvitoset. Yli kolmekymppinen on heidän silmissään täys kalkkis.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ei niin. Ihan sikana hyppäsin suhteeseen 24- vuotiaan jannun kanssa, vaikka palstateoreetikkojen mukaan olin jo 33 v. muumio.

        Pojun äitinä olisin sanonut älä lähde vanhan akan mukaan enkä olisi laskenut. Nuorelle miehelle nuori nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pojun äitinä olisin sanonut älä lähde vanhan akan mukaan enkä olisi laskenut. Nuorelle miehelle nuori nainen.

        Pojun äiti on itsekin nuorempien miesten kanssa ollut, niin tuskin on paljon varaa sanoa. Pojun isäkin oli äitiä useamman vuoden nuorempi, jotta. :)


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Pojun äiti on itsekin nuorempien miesten kanssa ollut, niin tuskin on paljon varaa sanoa. Pojun isäkin oli äitiä useamman vuoden nuorempi, jotta. :)

        Ja sikseen olen muutenkin sitä mieltä, että ei ole vanhempien asia sekaantua lastensa asioihin. Kun lapset aikuisia ovat, etenkään rakkausasioissa.

        Tokihan, jos suhde on toksinen ja jotenkin väkivaltainen tms. silloin pitääkin jo puuttua, eikä vaan katsella sormi suussa vierestä.

        Mulla on maaliman paras anoppi, mun mielestä. Osaa kunnioittaa lapsiaan, kumppaneitaan ja heidän yksityiselämää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3110
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1592
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1390
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      80
      1277
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      270
      1201
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      857
    Aihe