Kerro ken on

Anonyymi

Palstalla kaunein, tyttö tuo herttaisin?

-flowersreally-

95

635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No sie, oikeesti :)

• Anonyymi

Ja sitten vähän mie :)

Alkuviikko loppuviikko and so on...*smile*

• Anonyymi

Jazuli tai wuppis :)

• Anonyymi

Joo ihkut kurpahtaneet vaginaihmiset <3

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ihkut kurpahtaneet vaginaihmiset <3

Tähän nyt vielä, että ootko koskaan nähnyt kalsareitakaan mitkä ei käytössä ja vuosien saatossa kulu ja menetä muotoaan? Jos et, niin pidä suusi kiinni mieskurppa. ;)

• Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

Tähän nyt vielä, että ootko koskaan nähnyt kalsareitakaan mitkä ei käytössä ja vuosien saatossa kulu ja menetä muotoaan? Jos et, niin pidä suusi kiinni mieskurppa. ;)

Ettekö sinä ja Wuu käytä japanilaisia tanssihousuja?

• Anonyymi

Ne romuluiset kurpatko? 😱

• Anonyymi

Jazuli on muuttunut miehekkääksi miehen logiikan ajoista ಠ ͜ʖ ಠ

• En kerro.

• Anonyymi

Sun kuva on muuttunut ja outo. Tuoko kuvakikkailu sulle paljonkin elämänsisältöä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sun kuva on muuttunut ja outo. Tuoko kuvakikkailu sulle paljonkin elämänsisältöä?

Joo, halusin muokata siitä bad ass version. Toki tuo, olen visuaalinen ihminen.

• Anonyymi

Olisikohan hän se silmälasikasvo Jälkkäri-istuja.

• Hän on huhujen mukaan seksuaalisesti haluttava nainen.

• Anonyymi

Se blondi on palstan upein.

• Palstan kaunein sielultaan ja herttaisin on minusta "elisakettu"! :) Se on ilmeisesti vain minun mielipiteeni vai onko joku muu samaa mieltä?

• Anonyymi

Ei kukaan ole samaa mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ole samaa mieltä.

Jospa Disse on samaa mieltä ja "elisakettu" itse?

• Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Jospa Disse on samaa mieltä ja "elisakettu" itse?

Disse hävisi jonnekin ja Elisakettua ei ole taas näkynyt.

• Anonyymi

Ei palstalla ole herttaisia tyttöjä, on vain feminismin mädättämiä naisoletettuja joiden sielu ja sydän ovat kiveäkin kovempia.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Valtakuntakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtakuntakin?

Varattuja naisia ei tässä kohtaa lasketa kun ajatellaan parisuhdekannalta, sinkkupalstalla kun ollaan.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattuja naisia ei tässä kohtaa lasketa kun ajatellaan parisuhdekannalta, sinkkupalstalla kun ollaan.

-harmiseikirj-

Ei aloituksessa puhuttu parisuhdekannalta... ihan vaan oli kysymys että kuka on herttaisin ja kaunein... Oletko ajatellut ja ajatteletko useinkin palstan naisia parisuhdemielessä?

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Niih kyllähän tuon ymmärtää.
        Mutta ei täällä ole sinkku naisia, ei ole tietääkseni kuin ainoastaan yksi tietääkseni nimimerkillä eikä edes tietääkseni ole sinkku, jonka kanssa olet vääntänyt kättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aloituksessa puhuttu parisuhdekannalta... ihan vaan oli kysymys että kuka on herttaisin ja kaunein... Oletko ajatellut ja ajatteletko useinkin palstan naisia parisuhdemielessä?

En juurikaan kun en muutenkaan hae parisuhdetta, ihan hyvä on näin kuin on.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Onko sinulla jo pari löytynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Eihän sitä voi tuplanaida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Onko sinulla parisuhde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla parisuhde?

Vastaan tässä nyt molemmille kun samaa kysyitte eli ei ole, minulle se ei ole ongelma, muille ihmisille toisinaan tuntuu olevan. Itse näen asian niin että on luonnostaan parisuhdeihmisiä ja sinkkuihmisiä, minä olen selkeästi jälkimmäisiä ja kohtuutyytyväinen tilaan.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Tänä vuonna harmitti kun sain isältä joulurahaa kun on saatu sen verta rahaa tänä jouluna vaikka ei nyt kaikkia velkoja maksettu pois mutta saatiin korona tuen päälle sen verta päälle rahaa, että piti ihan itse isänkin taloutta miettiä.

Kyllä taas pelottaa kun olen mennyt kertomaan maksoitte ylimäärästä kun hain täydentävää lastenkerrossänkyyn ja sanoin patjoihin sit lisäksi voi ostaa muille lapsille ja sanoin että ostettiin jo patjoja ja ne edellisen sängynparvisängyn oston aikana leikattiin sopivaksi patjat mutta nehän meni rahoista mutta ei haettu toimeentulosta täydentävää mutta sanoin pistän sitten loput osamaksuihin.

Osittain on kumma juttu kun omatunto lähtee kolkuttaa ja pelkää ongelmia mutta oli se kiva saadaan tänä vuonna myös kinkkukin kun sen verta huonosti laskettiin rahat että ne kaikki rahat on mennyt käytänössä lahjoihin ja osamaksuihin mutta mitään velkaa ei otettu tänä vuonna päinvastoin maksettu niitä paljon pois enkä vielä tiedä kun ei olla laskettu paljon on varaa kuukaudessa muuta kuin se 200€ enemmän ennen korona tukea kk.😳

On nyt ollut kyllä ymmärtäväisiä ihmisiä ja paljon mutta on myös oikeasti paljon menojakin ollut.

Jospa saadaan ostettua värilaserit tulostimen kerralla ostettua ja muuta tukevaa. Tuntuu hyvin uskomattomalta kuin tiukkaan vuosissa tilanteen voi hiljalleen mennä. Pojalle voi ostaa huppareita niitä on toivonut. 🥰

Katsotaan vielä jos saadaan luovutettua äidinmaitoa saataisiin pois turhat osamaksut.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niih kyllähän tuon ymmärtää.
        Mutta ei täällä ole sinkku naisia, ei ole tietääkseni kuin ainoastaan yksi tietääkseni nimimerkillä eikä edes tietääkseni ole sinkku, jonka kanssa olet vääntänyt kättä.

Ei juuri ole kyllä joo, täällähän tosiaan melkeinpä kaikki naiset on varattuja, miehissä taitaa kuitenkin olla enimmäkseen sinkkkuja. Pitäisiköhän palstan nimi muuttaa, laittaa vaikka "Varatut naiset" -palstaksi, tiedä vaikka se hjoukuttelisi sinkkunaisiakin paikalle?

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan tässä nyt molemmille kun samaa kysyitte eli ei ole, minulle se ei ole ongelma, muille ihmisille toisinaan tuntuu olevan. Itse näen asian niin että on luonnostaan parisuhdeihmisiä ja sinkkuihmisiä, minä olen selkeästi jälkimmäisiä ja kohtuutyytyväinen tilaan.

-harmiseikirj-

Meille se on ongelma ettei sinulla ole parisuhdetta. Monesti olemme siitä harmistuneita. Ehkä yritämme saada sinua isäksi tai jotain. Tilanne on ollut kimurantti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Ethän sitten kuitenkaan homo ole? (Anteeksi tarkentavia kysymys, mutta pakko kysyä).

• Anonyymi

Sinkku jazuli kelpaisi? ... :D

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Minua mietityttää kuinka turvallinen on koronarokote.
        Tuleeko sitten tilanne että rokote suojaa siten ettei oireita tule mutta tartuttaa ikäihmisiin ja kuin nähtiin ei se ruotsin ihmisimmuniteetti kuin vaan pahentanut tilanteen tartuttaa oireettomana ja myös tilanne on kunnioittava Uusi-Seelanti selätti

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4402ee6b-7737-4f98-aaec-2c70a37d89c0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meille se on ongelma ettei sinulla ole parisuhdetta. Monesti olemme siitä harmistuneita. Ehkä yritämme saada sinua isäksi tai jotain. Tilanne on ollut kimurantti.

En halua kaikkea sitä vastuuta mitä isänä olemiseen liittyy, helpompi olla ilman.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sitten kuitenkaan homo ole? (Anteeksi tarkentavia kysymys, mutta pakko kysyä).

En tietenkään, heterompaa kuin minä on vaikea kuvitella tässä nykymaailmassa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tuleeko sitten tilanne että rokote suojaa siten ettei oireita tule mutta tartuttaa ikäihmisiin ja kuin nähtiin ei se ruotsin ihmisimmuniteetti kuin vaan pahentanut tilanteen tartuttaa oireettomana ja myös tilanne on kunnioittava Uusi-Seelanti selätti

Kaikissa asioissa on riskinsä, minä kuitenkin uskon että vain rokotteella se saadaan kuriin täällä euroopassa. Jos olisi saarivaltio ja tiukempi rajapolitiikka voisi ehkä pärjätä ilmankin mutta täällä ei onnistu. Itse kyllä otan rokotteen heti kun tarjotaan, jos tulee seuraamuksia se on sitten sen ajan murhe.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei juuri ole kyllä joo, täällähän tosiaan melkeinpä kaikki naiset on varattuja, miehissä taitaa kuitenkin olla enimmäkseen sinkkkuja. Pitäisiköhän palstan nimi muuttaa, laittaa vaikka "Varatut naiset" -palstaksi, tiedä vaikka se hjoukuttelisi sinkkunaisiakin paikalle?

-harmiseikirj-

En nyt niin paljoa käy kuin vaan Harmaaritarin vuoksi on niin ihana ihminen kuitenkin.🥰
        Olisi kyllä kivempi jos olisi toisella palstalla, ei täällä sitten olisikaan ihan turhaa anonyymeistä ei nyt niin tiedä kuka on kukanenkin kyllä taas on kiva näkymättömät ystävät toiset arvostaa anonyymiyttä minun on vaikea kun kiinnyn ystäviini. En nyt kuitenkaan liiaksi ihan tarpeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään, heterompaa kuin minä on vaikea kuvitella tässä nykymaailmassa.

-harmiseikirj-

Kiitämme vastauksista. Hyvää joulua!

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei oteta sitä...
        Olen sitä mieltä. Ei ainakaan ekojen joukossa. Katotaan ensin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikissa asioissa on riskinsä, minä kuitenkin uskon että vain rokotteella se saadaan kuriin täällä euroopassa. Jos olisi saarivaltio ja tiukempi rajapolitiikka voisi ehkä pärjätä ilmankin mutta täällä ei onnistu. Itse kyllä otan rokotteen heti kun tarjotaan, jos tulee seuraamuksia se on sitten sen ajan murhe.

-harmiseikirj-

Noh en itse ota rokotetta ennen kuin tiedän enemmän en luota vielä influessa rokotteenseenkaan vielä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En nyt niin paljoa käy kuin vaan Harmaaritarin vuoksi on niin ihana ihminen kuitenkin.🥰
        Olisi kyllä kivempi jos olisi toisella palstalla, ei täällä sitten olisikaan ihan turhaa anonyymeistä ei nyt niin tiedä kuka on kukanenkin kyllä taas on kiva näkymättömät ystävät toiset arvostaa anonyymiyttä minun on vaikea kun kiinnyn ystäviini. En nyt kuitenkaan liiaksi ihan tarpeeksi.

Pidäthän hänestä palstahuolta? Lupaathan?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei oteta sitä...

Olen samaa mieltä pelkään vanhusten puolesta enemmän ensin hoitajia suunnitellaan ja jos ne on oireettomia levittäviä voi olla sitten tuhoisat seuraamuset ja se pelottaa kun en halua läheisteni kuolla.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh en itse ota rokotetta ennen kuin tiedän enemmän en luota vielä influessa rokotteenseenkaan vielä.

Sama täällä. Tiedän, että minimissään menee kaksi vuotta sen turvatakeisiin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Joo no minä olen jotenkin tänne juurtunut, ei sitten muita palstoja tule vilkaistuakaan mutta täältä löydyn jos ei ole banneja kukaan järkännyt :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitämme vastauksista. Hyvää joulua!

Samoin sinne Hyvät Joulut :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Jos mulla olisi lapsia, en todellakaan tietäisi mitä tekisin. Ystäväni ei ottanut silloin sikavirusrokotetta pienilleen, se mistä sitten narkolepsia nuorille tuli. Todella hankalaa harkittavaa kun tieto kuitenkin, että pyrkimys hyvään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Joku natsi-Helga 120 kg sopis sulle hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oteta sitä...

Kyllä minä otan, en jää passailemaan. Jos tulee kuolo se on sitten sankarkuolema.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

No sulle voin suoda sen ettet ota ensimmäisten joukossa koska lapset, sinkuilta vähän odottaisin että kaikki ottaisivat jotta saataisiin riittävän kattavaksi heti lähtöön.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sulle voin suoda sen ettet ota ensimmäisten joukossa koska lapset, sinkuilta vähän odottaisin että kaikki ottaisivat jotta saataisiin riittävän kattavaksi heti lähtöön.

-harmiseikirj-

En halua. Onko pakko..? :(

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olen samaa mieltä pelkään vanhusten puolesta enemmän ensin hoitajia suunnitellaan ja jos ne on oireettomia levittäviä voi olla sitten tuhoisat seuraamuset ja se pelottaa kun en halua läheisteni kuolla.

Olen samaa mieltä, että vanhuksia pitää ensitilassa suojella, koska vastustuskyky on alentunut... ihan liikaa sitä huonoa uutista hoivakodeista :( ensin rokote terveysalalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin sinne Hyvät Joulut :)

-harmiseikirj-

Kiitos kaikille joulua toivottaneille :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä otan, en jää passailemaan. Jos tulee kuolo se on sitten sankarkuolema.

-harmiseikirj-

Miettisit nyt vielä hetken..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua. Onko pakko..? :(

No ei kai mikään ole pakko tässä maailmassa. Omalla kohdalla vaan ajattelen sen niin että pitäisi saada kattavaksi jotta tehoaa, mitä ihmiset on sanoneet niin varmaan joku vähintään 80% ainakin tällä hetkellä on just sitä "En ota ensimmäisten joukossa", varmaan paljon vaikuttaa ne narkolepsiajututu siihen. No joidenkin kuitenkin pitää ensimmäisiäkin olla niin ihan mielellään olen sitten vaikka minäkin siellä jotta saadaan pelkoja hälvenemään.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettisit nyt vielä hetken..

Tavan tallaajat eivät ole koronalistan kärkipäässä rokotteita saamassa. Ei kaikkia samalla kertaa rokoteta.

• Anonyymi

Pönttis ei ole sitten herttainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavan tallaajat eivät ole koronalistan kärkipäässä rokotteita saamassa. Ei kaikkia samalla kertaa rokoteta.

No niin ei onneksi ole...
        Ja eihän se vielä ole edes tänne asti tullut...Luulen, että menee vielä aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kai mikään ole pakko tässä maailmassa. Omalla kohdalla vaan ajattelen sen niin että pitäisi saada kattavaksi jotta tehoaa, mitä ihmiset on sanoneet niin varmaan joku vähintään 80% ainakin tällä hetkellä on just sitä "En ota ensimmäisten joukossa", varmaan paljon vaikuttaa ne narkolepsiajututu siihen. No joidenkin kuitenkin pitää ensimmäisiäkin olla niin ihan mielellään olen sitten vaikka minäkin siellä jotta saadaan pelkoja hälvenemään.

-harmiseikirj-

Höh..

No onhan tässä aikaa vielä miettiä...
        Pitää kuunnella tarkalla korvalla...yksi piikki, yksi elämä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se akka on variksenpelätin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh..

Juu ja varmaan tuolta maailmalta tulee sitten tietoa, ehtivät rokottaa ison osan euroopasta ennen kuin tänne tulee taviksille tarjolle edes. Itse en ole tuosta rokotteesta osannut vielä huolehtia yhtään kun näen sen kuitenkin kokonaisuuden kannalta hyvänä asiana, enkä jotenkin itsestäni osaa olla myöskään huolissani niin ihan hyvin käyn rokotematskuksi.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MissP toki on herttainen, silloin kuin ei ole kiukkuinen :D, mutta eipä ole täällä pitkilleen näkynyt :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja varmaan tuolta maailmalta tulee sitten tietoa, ehtivät rokottaa ison osan euroopasta ennen kuin tänne tulee taviksille tarjolle edes. Itse en ole tuosta rokotteesta osannut vielä huolehtia yhtään kun näen sen kuitenkin kokonaisuuden kannalta hyvänä asiana, enkä jotenkin itsestäni osaa olla myöskään huolissani niin ihan hyvin käyn rokotematskuksi.

-harmiseikirj-

En mä kyllä sinua rokotekaniiniksi antaisi..., mutta itse päätät.

Niin, kyllä tämä koko covid-ketju on maaliskuusta lähtien hiljalleen nitkahdellut ja onhan siitä paljon sitä tietoa saatukin kun nyt ollaan vuoden lopussa, ja jos siihen kevääseen verrataan. Kiitos virologien ja sairaaloiden tutkimusten.

Oikotietä ei ole. Ihmiset elävät nyt tämän aikakauden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MissP toki on herttainen, silloin kuin ei ole kiukkuinen :D, mutta eipä ole täällä pitkilleen näkynyt :)

-harmiseikirj-

Kyllä mäkin olen aikoinaan kattonut, että aikamoinen oikkusäkki se akka on ollut, mutta lieneekö nyt talviunilla ja palaa sitten tyynenä kuin Pielisen pinta. Hirveää välillä sen käyttäytyminen, tekee kaikista miehistä ikisinkkuja. En uskaltais lähestyä. Pointsit sulle kun olet muijaa uskaltanut palstalla jututtaa ja olet järkesi säilyttänyt. Vaikutti siltä, että piti susta paljonkin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä kyllä sinua rokotekaniiniksi antaisi..., mutta itse päätät.

Niin, kyllä tämä koko covid-ketju on maaliskuusta lähtien hiljalleen nitkahdellut ja onhan siitä paljon sitä tietoa saatukin kun nyt ollaan vuoden lopussa, ja jos siihen kevääseen verrataan. Kiitos virologien ja sairaaloiden tutkimusten.

Oikotietä ei ole. Ihmiset elävät nyt tämän aikakauden.

Mieluummin minä kuin joku muu, näin ajattelen tuossa asiassa.

Juu, no ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin, juuri tänään ajattelin miten mukavan rauhallista nykyään on joka paikassa, kaupassakin mukavampi käydä kun ei ihmiset ihan iholle tungeksi kassajonossa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin minä kuin joku muu, näin ajattelen tuossa asiassa.

Juu, no ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin, juuri tänään ajattelin miten mukavan rauhallista nykyään on joka paikassa, kaupassakin mukavampi käydä kun ei ihmiset ihan iholle tungeksi kassajonossa.

-harmiseikirj-

Rauhallisuus on hyvä. Parasta. Ei tämä erikoisvuosi vieläkään pahalta tunnu. Introverttien voitto. Joku sanoi niin radiossakin. Kaupassa on hyvää se kun pakkaat rauhassa ja kukaan ei ole killumassa reppuselässä, näillä mennään ja jos sut saa vielä kampattua rokotejonossa ja ilmotettua piikkitädille, että ”tämä ei ota, luuli tulleensa juhlamokka tarjouksille, pane seuraavaan!” niin vielä kivempi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh..

Hetkinen, näköjäänkin olisi tarkoitus aloittaa samana päivänä jokaisessa euroopan maassa mikä kyllä järkevää, 70%:nen kattavuus olisi saatava:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/84f600cc-8441-4fd1-806e-5e7aeb1ff2f5

Briteissä jo yli 137t rokotettu, sieltä varmaan alkaa tietoa tihkumaan jos tulee jotain vakavampaa lähtöön.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mäkin olen aikoinaan kattonut, että aikamoinen oikkusäkki se akka on ollut, mutta lieneekö nyt talviunilla ja palaa sitten tyynenä kuin Pielisen pinta. Hirveää välillä sen käyttäytyminen, tekee kaikista miehistä ikisinkkuja. En uskaltais lähestyä. Pointsit sulle kun olet muijaa uskaltanut palstalla jututtaa ja olet järkesi säilyttänyt. Vaikutti siltä, että piti susta paljonkin :)

Noo, missP on vain hieman äkkipikainen toisinaan, mutta oikeasti hirveän kiltti ja empaattinen luonne :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Höm pelkään vieläkin, että on rokotuksen myötä todellakin leviävää sorttia kun ei se joukkoimmuteetti auttanut Ruotsissa ja Suomessakin on tapauksia levittävät oireettomana. Onko todisteita että rokotus toisi joukkoimmuniteetin edes?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen, näköjäänkin olisi tarkoitus aloittaa samana päivänä jokaisessa euroopan maassa mikä kyllä järkevää, 70%:nen kattavuus olisi saatava:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/84f600cc-8441-4fd1-806e-5e7aeb1ff2f5

Briteissä jo yli 137t rokotettu, sieltä varmaan alkaa tietoa tihkumaan jos tulee jotain vakavampaa lähtöön.

-harmiseikirj-

Ok. Aika isona on sitten laukaistu tuo. Tuossa muuten saattais toimia se, että valtion tärkeimmät henkilöt ja vaikutusvallassa olevat kävisivät ja tilanne taltioitaisiin. Kansa seurais perässä..kunhan videolla ei olisi pelkkä suolaliuospiikki sitten..

Mutta nyt hyvää yötä palstan väelle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhallisuus on hyvä. Parasta. Ei tämä erikoisvuosi vieläkään pahalta tunnu. Introverttien voitto. Joku sanoi niin radiossakin. Kaupassa on hyvää se kun pakkaat rauhassa ja kukaan ei ole killumassa reppuselässä, näillä mennään ja jos sut saa vielä kampattua rokotejonossa ja ilmotettua piikkitädille, että ”tämä ei ota, luuli tulleensa juhlamokka tarjouksille, pane seuraavaan!” niin vielä kivempi :)

Ottaa se, eikä se juhlamokkaa ostaisi vaan tumma paahto -presidenttiä :)

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Höm pelkään vieläkin, että on rokotuksen myötä todellakin leviävää sorttia kun ei se joukkoimmuteetti auttanut Ruotsissa ja Suomessakin on tapauksia levittävät oireettomana. Onko todisteita että rokotus toisi joukkoimmuniteetin edes?

Nuo rokotteet on varmaan aika hyvin testattu ja briteissä jo jakavat ja jenkeissä. Pitää sitä leviämistä ainakin yrittää hillitä, jos kukaan ei ota rokotetta sitten ei ainakaan vähene, rokotus ainakin antaa mahdollisuuden siihen mutta 70%:nen kattavuus tarvitaan melkolailla samaan aikaan otettuna.

Nyt hyvää yötä sulle & mukavalla anonyymille, pitää lähtä pitkälleen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaa se, eikä se juhlamokkaa ostaisi vaan tumma paahto -presidenttiä :)

Paahtoaste 4, tosi tumma :)

• Anonyymi kirjoitti:

Nuo rokotteet on varmaan aika hyvin testattu ja briteissä jo jakavat ja jenkeissä. Pitää sitä leviämistä ainakin yrittää hillitä, jos kukaan ei ota rokotetta sitten ei ainakaan vähene, rokotus ainakin antaa mahdollisuuden siihen mutta 70%:nen kattavuus tarvitaan melkolailla samaan aikaan otettuna.

Nyt hyvää yötä sulle & mukavalla anonyymille, pitää lähtä pitkälleen :)

Tuota saamme pohtia puhutaanko ennen kuin ovat varmoja kuin ”joukkoimmuniteetin”
        hommaamisessa Ruotsissa.
        Kumminkin täällä suomessa on vain ekana hoitajat ensin rokotus ohjelmassa ekana..☹️

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/tarttuminen-ja-suojautuminen-koronavirus/rokotteet-ja-koronavirus

” Milloin koronavirusrokotukset voidaan aloittaa Suomessa?

Koronavirusrokotteen käyttöönottoa ja rokotusten aloittamista on realistista odottaa Suomessa vuoden 2021 alussa. Suomen koronarokotestrategian mukaan ensimmäisenä rokotusta tarjotaan niille sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille, jotka hoitavat COVID-19 –potilaita ja niille, jotka työskentelevät hoitokodeissa. Heidän rokotuksensa voidaan pääosin toteuttaa tammi-helmikuussa 2021. Sen jälkeen rokotetta tarjotaan ikääntyneille ja henkilöille, joilla on vakavalle koronavirustaudille altistavia sairauksia. Muulle väestölle tarjotaan rokotetta tämän jälkeen. ”

”Miltä koronavirusrokote suojaa? Suojaako koronavirusrokote koronavirustartunnalta?

Koronavirusrokote tarjoaa suojaa koronavirustautia ja erityisesti sen vakavia muotoja vastaan. Ei vielä tiedetä, estävätkö koronarokotteet viruksen tarttumista ihmisestä toiseen. Tieto tästä tarkentuu tutkimustiedon karttuessa.”

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Kyllä minä sinusta olen huolissaan.

• Anonyymi

Miks täällä aina kilpailutetaan hahmoja? Huono itsetunto ja herutusta?

• Anonyymi

Mietin kanssa hieman samaa. Tarkoituksella aiheutetaan riitaa? Eikö flowerin pitänyt olla se joka puuttuu riittelyyn?

• Anonyymi

Seppohan se.

• Anonyymi

FHL:n elämänkumppani?

• Anonyymi

Herttainen on toinen nimeni.

-flowersreally-

• Anonyymi

Ja se on poltettu laserilla otsanahkaan ilman puudutusta.

• Pönttis

• Anonyymi

Variksenpelätin.

• Anonyymi

Ylipainoinen alkoholisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylipainoinen alkoholisti.

Äläpäs nimittelet idaria.

• Anonyymi kirjoitti:

Äläpäs nimittelet idaria.

Tottahan hän kirjoittaa. Lihaksia on kuienkin enemmän kuin kynäniskalla ja puolukkakilju maistuu.

• Idari kirjoitti:

Tottahan hän kirjoittaa. Lihaksia on kuienkin enemmän kuin kynäniskalla ja puolukkakilju maistuu.

Saatan kuitenkin laittaa eriävän mielipiteeni mikkälis suotte? Tahallaanihan en ole uraani tehnyt.

Päämääräni on Galaksien sekä Galaksijoukkojen ymmärtäminen. Se ei ole ihan pikku juttu,

• Idari kirjoitti:

Saatan kuitenkin laittaa eriävän mielipiteeni mikkälis suotte? Tahallaanihan en ole uraani tehnyt.

Päämääräni on Galaksien sekä Galaksijoukkojen ymmärtäminen. Se ei ole ihan pikku juttu,

Galaksien sankari oli ystäväni toivottavasti hän vielä olemassa.

• valtakunta kirjoitti:

Galaksien sankari oli ystäväni toivottavasti hän vielä olemassa.

En rakas valtis tiedä tarkoitatko juuri häntää vai minua. mutta sinä Valtakunta olet mukavaa juttuseuraa. Et ole ollenkaan niin tylsää seuraa kuin golf-kerhon vanhat patut.

• Voisin aloittaa ihan kosmisessa tärinässä. Oletteko muut huomanneet, että galaksit lähentyvät toisiaan vaikka kaikkeus laajenee?

Kuulostaa hassulta sinänsä, mutta pitää toki paikkaansa ihan yksinkertaisen ilmapalloefektin mukaan.

Kehtaako joku väittää, ettei tulekkaan seuraavaa Big Bangiä vaan ryhdytään supistumaan?

Tästä olisi mukava keskustella.

• Ja kiinnostaa kiviäkin

• Anonyymi

Ei palstalla ole kauniita tyttöjä.

• Pikku-pirpana ainakin on kaunis ja herttainen

• Anonyymi

palstalla on komeita naisia ja rumia miehiä :D

• Anonyymi

Herttain on tietenkin Martat. En muista elossani yhtään niin kätevää emäntää.

https://www.martat.fi/reseptit/

Sitäpaitsi ruokasooda, eli kaliumbikarbonaatti on yllättävän hyvä puhdistusaine ja närästyslääke.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe