Itkettääkö?
-flowersreally-
Oletko itkupilli
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä. Leikkasitko sipulia?
-flowersreally- Olen joskus. Kun turhautuminen, väsymys ja pettymykset purkautuvat kyyneleinä, tai herkistyn jostain todella liikuttavasta asiasta.
Olen myös herkkä myötäeläjä, jos läheisillä on vaikeaa, samaistun heidän suruunsa.Uskallan itkeä jos itkettää, vaikka harvinaisempaa se on.
- Anonyymi
Mitäs pahaa itkemisessä on. Kysymyksesi on irvaileva. Toiset herkempiä kuin toiset. Itkemisessä ei ole mitään pahaa, se auttaa kun on paha olla. Kukin purkaa mieltään omalla tavallaan.
No jos joku asia koskettaa sisimpään ja liikuttaa, silloin kyllä itken ihan reippaasti.
Valitettavasti olen huomannut paatuneeni aika karuksikin. Ehkä on ollut pakko.Nyyh, mitä sinä, nyyh siinä, nyyh ilkeilet. Pahus, sekä nyyh. https://www.youtube.com/watch?v=W3q8Od5qJio
- Anonyymi
Kyllä itkettää yhä.
Pahoittelen, kun ei pääse tänä jouluna kauneimpia joululauluja laulamaan. Siellä pitää hokea itselleen kokoajan "NYT lauletaan, EI itketä - itkeä voi myöhemmin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042