Sukulaisten lomakuvat ovat todella erikoisia

Anonyymi

Katselin tuossa muutama päivä sitten Facebookista erään sukulaiseni sivua ja siellä olevia kuvia.

Yhden kuvan yhteydessä kirjoitettiin, että olemme täällä omalla huvilalla kaikki kesän lomapäivät. Olisikin ollut, mutta sehän ei ollut niiden oma, vaan istuivat naapurinsa mökin pihalla ja laiturilla.

6

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olivatko kaikki sukulaisesi lomakuvat niiden naapurin mökillä kuvattuja?

• Anonyymi

Kyllä ne ovat, sillä jokaisesta kuvasta tunnistaa sen naapurin hienon huvilan ja laiturin.

• Anonyymi

Jospa ne ovat ostaneet sen naapurin huvilan itselleen tänä vuonna tai jopa jo aiemmin, mutta eivät vain ole sitä sinulle kertoneet :). Jospa niillä on pelkona ollut, että sinä tai joku muu loisijasukulainen tunkee sinne(kin) heidän lomarauhaansa häiritsemään.

• Anonyymi

Miksi ne sitten laittavat kuvia nettiin, jos haluavat olla rauhassa omalla mökillään.

• Anonyymi

Heh. Aika moni laittaa kuvia itsestään, vaikkapa miljoonaveneen viereltä, kertoen olevansa jahdillaan. Ei ne oletakaan kenenkään ottavan niitä todesta.

Itsekin laitoin viime jouluna Thaimaasta kuvan jossa olin kymmenen kauniin nuoren kansallispukuun pukeutuneen naisen keskellä. Väitin pukeutumisellani päässeen piireihin. Ei kukaan olettanutkaan kyseessä olleen kuin kuvan.

Olimme esiintymässä samassa gaalassa, eriaikaan.

• Anonyymi

Olivatko ne kuitenkin kansallispukuihin pukeutuneita thai-miehiä, etkä uskaltanut kertoa siitä kotona miehellesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4990
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      98
      3158
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3052
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2433
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      30
      2190
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1989
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1580
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1521
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1489
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      17
      1385
    Aihe