N45 ja plus

Anonyymi

Joo... mitenköhän aloittais.

Tässä jo jonkun aikaa deittailua harrastettu ja kaiken näköistä on nähty,

Se mikä saa nyt innon oikeesti hiipumaan on se, että ainakin pääkaupunkiseudulla monilla naisilla ihan omat kuviot deittailuissa eli alkanut jo pidempään tympimään se, että heillä on profiileissaan (tinderit, deittimestat jne) jumalattoman pitkät kirjoitukset sen "oman kullan, rakkaan sellaisen" löytämisessä mutta se heidän oma toteutuksensa asian suhteen onkin rampa.

No kun teet treffit tälläsen naisen kanssa niin useimmiten he lähtevät mukaan eli ei ole ongelmaa sen suhteen. Jatkot saa melkein aina uusittua.

Mutta sitten se seuraavien tapaamisten ajankohta ja yleensäkin se että tutustuisi kunnolla paremmin jotenkin mättää. Tiedän että jotkut täällä jo ovat näppiksellä kirjoittamassa "et ole tarpeeksi kuuma jäbä" tai jotain muuta vastaavaa. Ei se siitä ole kiinni.

Monilla naisilla tuntuu olevan se vanha elämä taustalla liian voimakkaana. Eli vaikka kirjoitetaan/puhutaan uuden "rakkauden" löytämisestä jne jne niin se toteutus jää roikkumaan johonkin vanhaan. Sitten saa kuulla niitä tarinoita että "mulla on aikaisempia huonoja kokemuksia...". No kenellä ei sitten olisi?? Mutta ite en niistä puhu.

Ymmärrän toki isänä että en jätä itsekkään lapsiani minkään uuden naissuhteen vuoksi tuosta vaan, koska he ovat tärkeämpiä kuin satunnaiset naiset. Mutta kyse ei olekkaan pohjimmiltaan siitä.

Erityisesti ärsyttää se että nainen joka "vakavissaan" hakee uutta miesta ja hitto viestittää päivän aikana lukuisia WA viestejä!! ei pysty tapailemaan tarpeeksi usein vaikka se olisi alkuvaiheessa aika hyödyllistä. Tulee kaverimenoja jne jne.

Ja kun itse lähden sitten omien kavereiden mukana yöelämään niin saan negatiivista kommenttia. Kotonako pitäisi istua?

Ongelman ydin on siis se, että pidetään liian tiukkaan (siis useita päiviä viikossa) vanhojen kavereiden kanssa illanviettoja jne. mutta uutta kuviota hoidetaan WA:n viesteillä. Eihän tuollainen toimi. Omat kaverit tulee AINA säilyttää kun tapaa uuden tuttavuuden, mutta jotain aikaa pitäisi jäädä myös sille uudella tapaukselle...

Saatte olla täysin eri mieltä kuin minä. Ei haittaa. MUTTA tämä on minulla kohdalla se syy miksi Ghostaan tälläiset naiset. Ja samaa tarinaa olen kuullut kavereiltanikin.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos toinen osapuoli sanelee omien menojensa mukaan mahd tapaamiset niin hän ei ilmeisesti ole se oikea. Varmaankin seuraava tuttavuus on oikea osoite.

    • Anonyymi

      Vai että illanviettoja vanhojen kavereiden kanssa. Taitaa nainen ottaa jonkun muun dickiä sisäänsä.

      • Anonyymi

        Siltä kuullostaa.. ja mies taas toisen naisen piparia


      • Anonyymi

        Ääni täältä miehen puolelle :)

        Piparia muualta ja "ghostausta" peliin ja muihin mimmeihin :)


    • Anonyymi

      Samoja kokemuksia näin naisena miehistä. Ei vaan vaikuta herroilla olevan aikaa ja/ tai kiinnostusta tutustua. Tai ehkä on vaan monta rautaa tulessa. Tiedä tuosta.

      Tuo "ghostaaminen" kyllä aikuisten kesken ärsyttää. Miksi on niin vaikea sanoa vaan suoraan että nyt ei homma toiminut/ ei ole tarpeeksi kiinnostusta/ mitä vaan? En kertakaikkiaan ymmärrä tuollaista katoamista kun sitä odottaisi että aikuiset ihmiset osaisi sanoa reippaasti fiiliksensä.

      • Anonyymi

        Se johtuu siitä kun vastapuoli käyttäytyy ylimielisesti.
        Tapaamiset haetaan kalenterista malliin "koska mulle sopisi".
        Ei sellanen toimi. Se on nöyryyttävää ja siinä vaiheessa katsotaan jotain asiallisempaa henkilöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu siitä kun vastapuoli käyttäytyy ylimielisesti.
        Tapaamiset haetaan kalenterista malliin "koska mulle sopisi".
        Ei sellanen toimi. Se on nöyryyttävää ja siinä vaiheessa katsotaan jotain asiallisempaa henkilöä.

        Jaa, olen aina pyrkinyt sopimaan tapaamiset niin että kumpikin katsoo kalenteria ja mietitään yhdessä mikä olisi lähin molemmille sopiva ajankohta. On saatu päivä, kellonaika ja paikka selväksi, mutta samana päivänä ei sitten enää vastata viesteihin - eli "ghostataan".

        Kyllä sitä kovasti toivoisi että vastapuoli voisi edes laittaa viestin, että löytyikin kiinnostavampi tyyppi eikä siksi huvita enää tavata. Näin itse toimisin niin siksi sitä odottaisi myös muilta aikuisilta selkärankaista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, olen aina pyrkinyt sopimaan tapaamiset niin että kumpikin katsoo kalenteria ja mietitään yhdessä mikä olisi lähin molemmille sopiva ajankohta. On saatu päivä, kellonaika ja paikka selväksi, mutta samana päivänä ei sitten enää vastata viesteihin - eli "ghostataan".

        Kyllä sitä kovasti toivoisi että vastapuoli voisi edes laittaa viestin, että löytyikin kiinnostavampi tyyppi eikä siksi huvita enää tavata. Näin itse toimisin niin siksi sitä odottaisi myös muilta aikuisilta selkärankaista toimintaa.

        Aina voi toivoa kaikkea kuten hyvää käytöstä, mutta suomalaisessa nykyhetkessä sitä ei saa. Ei niin miehiltä kuin ei naisiltakaan.


    • Anonyymi

      Kiinnostavia naisia on vähän. Naiset ei osaa jutella, naiset on tylsiä. Naiset käy kymmenillä treffeillä eivätkä sitten kelpaa miehille koska ovat tylsiä. Kiinnostavia naisia on aika vähän ja etsiminen vie aikaa koska pitää tunnistaa se nainen joka ei ole tylsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe