Tuntuu että poikaystäväni elää menneessä exänsä kanssa mutta seurustelee jo silti minun kanssa. Ex tyttö oli jättänyt hänet. Hän puhuu menneestä kuinka asiat olivat silloin hyvin ja hän ei suostu muuttamaan tapoja tai asoita jotka on aina tehnyt näin ja on todella jääräpäinen. Tämä on todella turhauttavaa. Mutta sitten hän välillä osaa olla todella sympaattinen ja mukava, sekä muut huomioon ottava. Tästä piirteessä hänessä pidän. Mutta minua huolettaa se kun tuntuu että hänellä entinen pyörii mielessä ja en haluaisi joutua käytetyksi. Hänen puheidensa perusteella haluaa minut ja sitoutua mutta käytös puhuu eri kieltä. Tuntuu välillä vähän tuuliviiri meiningiltä? Pidän hänestä paljon mutta en haluaisi olla vain laastari hänelle mitä teen?
Tuntuu että poikaystäväni elää menneessä
5
139
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemuksesta sanon, että tuo tilanne ei tule muuttumaan ja olet todellakin laastari. Jos hän olisi 100% sinun ei tuollaista tuuliviirimäisyyttä olisi.
- Anonyymi
”Hänen puheidensa perusteella haluaa minut ja sitoutua mutta käytös puhuu eri kieltä” Jos haluaisin sitoutua ja seurustella niin tekisin myöskin niin. Ei seiso sanojensa takana 100 prosenttisesti. Sama asia kun sanoisi että nyt laidutan vaikka 5kg ja käyn 5 kertaa salilla tai urheilemassa joka viikko. Ja todellisuudessa kävisin 1-2 kertaa kävelyllä jos sitäkään. Eli en seisonut sanojeni takana vähän outo esimerkki mutta ymmärsit varmaan pointin.
Käyttää sinua ainakin tällä hetkellä jonkun verran hyväksi ei ole täysin varma mitä haluaa. - Anonyymi
Itse ainakin mietin mennyttä juttua hyvin kaukaa. Pitää uuden olla melko hyvä
- Anonyymi
Mitä tarkoitat kerro suomeksi
- Anonyymi
Sinun pitäisi tutustua poikaystäväsi exään. Ihmiset eivät katoa maapallolta, kun tulee vanhemmaksi. Sillä tavalla osoittaa, että haluaa olla poikaystävänsä kanssa ikuisesti, kun on valmis hyväksymään maailman sellaisena kuin se on. Se helpottaa poikaystäväsi eroahdistusta ihmisestä, josta välitti paljon ja auttaa sinua huomaamaan totuuden. Siten sinun ei tarvitse pelätä tyttöystävää poikaystäväsi menneisyydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816