Hei! Toivoin että et ole enään yhteydessä minuun eikä muihin sukulaisiin. Haluamme olla Rauhassa!
Serkun viesti
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Serkkusi voi puhua vain omasta puolestaan. Jätä hänet omaan arvoonsa, äläkä ota enää yhteyksiä. Jos kadulla vastaan tulee, älä ole näkevinäsikään. Kulje ohi mykkänä, sitähän hän haluaa. Olla rauhassa.
Muut sukulaiset sanokoot itse suoraan sinulle, jos myös haluavat pitää etäisyyttä sinuun päin.- Anonyymi
Aivan oikein sanottu.
Suku on todellakin katalin ja usein toista kuin mitä antavat ymmärtää.
Kenenkään puolesta ei voi mennä sanomaan, että haluamma olla rauhassa!
Sinulle sanoisin, eikö ole sisua suoraa tulla kertomaan, jos et halua kuulla et nähdä?
Tuskin olen ollut häiriöksi tai riesaksi millään tavalla sinulle ja sukulaisille.
Sillä haluan elää rauhassa tämän elämäni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein sanottu.
Suku on todellakin katalin ja usein toista kuin mitä antavat ymmärtää.
Kenenkään puolesta ei voi mennä sanomaan, että haluamma olla rauhassa!
Sinulle sanoisin, eikö ole sisua suoraa tulla kertomaan, jos et halua kuulla et nähdä?
Tuskin olen ollut häiriöksi tai riesaksi millään tavalla sinulle ja sukulaisille.
Sillä haluan elää rauhassa tämän elämäni!Niiiin? Voistko avata hieman lisää? Sukalaissuhteet ei ole aina kivoja. Jotkut ovat vaan niin hemmetin itsekkäitä ja käyttävät muita kynnysmattona! Ja, kun sitä ei enää salli, on riita valmis!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82062Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101441Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201185Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-81921010Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67795- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622