Voi tylsyys

Anonyymi

Miksi elämä on niin tylsää?

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kun naiset pihtaa ja juot liian vähän alkoholia.

• Anonyymi

Ei liene kysymys sellaisesta asiasta.

• Anonyymi

Alkoholia runsaasti juomalla olisi tylsyys jonkin ajan kuluttua.

• Anonyymi

Tylsä elämä on aivan ihanaa. Se kertoo siitä, että kaikki on hyvin.

• Jatkuva tylsistyminen kertoo ettei elämässä ole kaikki mallillaan. Seuraavaksi tulee masennus.

• Anonyymi

Nain muijaa jouluna ja sitten voimme syödä jouluruokaa.

• Anonyymi

Pyrsk..

• Anonyymi

Niin sullahan on hyvä maku bileitten suhteen.

Ite juon ja syön vaan kaverin kanssa, alasti mennään kuitenkin saunaan🙂🙂

Yhtenä jouluna olin niin kännissä terävistä, että aloin kiusaan sitä: kaadoin sen maahan ja pitelin käsistä kiinni ja aloin nuoleen ja pureen sen naamaa. Kaveri kiljui ihan hysteerisenä, oli pakko päästää irti kun se meni ihan paniikkiin😁😂

• Elämä ei ole ollenkaan tylsää. Elämä on mielenkiintoista, iloista ja monipuolista. On hienoa katsoa ikkunasta, kun oravat juoksentelevat. On myös hienoa katsella youtubesta Keski-Euroopan maisemia, ja todeta, että on hienoa, kun olen monissa Keski-Euroopan paikoissa käynyt. Voin haaveilla, että ehkä joskus pääsen Keski-Eurooppaan uudestaan, mutta ... ei ole tietoa, milloin.

• Anonyymi

Hyvä kun suhtaudut asioihin hyväntuulisesti.

• Anonyymi

Joulu on tylsää aikaa. Pakko mennä sukulaisiin syömään ja sitten siellä istutaan neljä tuntia ja puhutaan paskaa.

• Anonyymi

Viikonloput vasta tylsiä on. No jos alkais polkee kuntopyörää vaikka, olen polkenut kuntopyörää kotona noin 6000 km.

• Anonyymi

Viikonloput eivät ole tylsiä, eikä viikkokaan ole tylsä. Useimmiten on ihan mukavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikonloput eivät ole tylsiä, eikä viikkokaan ole tylsä. Useimmiten on ihan mukavaa.

Pääasiallisesti kivaa on, kun asennoituu iloisesti.

• Tylsyys ihmisen tylsyttää. Tee linnunpönttö tai ruokintalauta. Voi naputella myös jotain muutakin.

• Anonyymi

Viinaa juomalla tapaa naisia eikä ole tylsää sen jälkeen.

T viinamies

• Anonyymi

Onko sinulla unelmia ?

Toivottavasti

• Anonyymi

Naisia tapaa ilman viinanjuontiakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisia tapaa ilman viinanjuontiakin.

Jopa paremmin naisia löytyy, kun ei paljon alkoholijuomia käytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa paremmin naisia löytyy, kun ei paljon alkoholijuomia käytä.

Niin koska naisista enemmistö ei oikein tykkää ryyppäämisriippuvaisista.

• Anonyymi

"Elämäni oli tylsää niin, sitä tylsyyttä katselin silmät kii. Silmäni avasin ja maailman näin, maailmaani katsomaan jäin." Neuvoo Eput.

• Anonyymi

Noin voi ajatella.

• Kun saa elää omaa elämää, ja olla rohkeasti oma itsensä, eikä odottele, että joku toinen alkaisi keksimään minulle ohjelmaa, niin löydän elämästä mielenkiintoisia asioita. Tylsää ei ole ollut moneen vuosikymmeneen. No, koulun jälki-istunnossa oli joskus tylsää.

• Anonyymi

Tylsyys on sitä kun on kaikki hyvin. Maailma ja markkinatalous vaan pyrkii ruokkimaan tyytymättömyyttä.

• Joskus mainonnalla yritetään saada ihmiset kuvittelemaan, että kaikenlaisen jonninjoutavan krääsän ostaminen tekisi muka onnelliseksi. No, minä taas tulen onnelliseksi silloin, kun saan heittää jonninjoutavia tavaroita pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe