Miksi elämä on niin tylsää?
Voi tylsyys
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No kun naiset pihtaa ja juot liian vähän alkoholia.
- Anonyymi
Ei liene kysymys sellaisesta asiasta.
- Anonyymi
Alkoholia runsaasti juomalla olisi tylsyys jonkin ajan kuluttua.
- Anonyymi
Tylsä elämä on aivan ihanaa. Se kertoo siitä, että kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Nain muijaa jouluna ja sitten voimme syödä jouluruokaa.
- Anonyymi
Pyrsk..
- Anonyymi
Niin sullahan on hyvä maku bileitten suhteen.
Ite juon ja syön vaan kaverin kanssa, alasti mennään kuitenkin saunaan🙂🙂
Yhtenä jouluna olin niin kännissä terävistä, että aloin kiusaan sitä: kaadoin sen maahan ja pitelin käsistä kiinni ja aloin nuoleen ja pureen sen naamaa. Kaveri kiljui ihan hysteerisenä, oli pakko päästää irti kun se meni ihan paniikkiin😁😂
Elämä ei ole ollenkaan tylsää. Elämä on mielenkiintoista, iloista ja monipuolista. On hienoa katsoa ikkunasta, kun oravat juoksentelevat. On myös hienoa katsella youtubesta Keski-Euroopan maisemia, ja todeta, että on hienoa, kun olen monissa Keski-Euroopan paikoissa käynyt. Voin haaveilla, että ehkä joskus pääsen Keski-Eurooppaan uudestaan, mutta ... ei ole tietoa, milloin.
- Anonyymi
Hyvä kun suhtaudut asioihin hyväntuulisesti.
- Anonyymi
Joulu on tylsää aikaa. Pakko mennä sukulaisiin syömään ja sitten siellä istutaan neljä tuntia ja puhutaan paskaa.
- Anonyymi
Viikonloput vasta tylsiä on. No jos alkais polkee kuntopyörää vaikka, olen polkenut kuntopyörää kotona noin 6000 km.
- Anonyymi
Viikonloput eivät ole tylsiä, eikä viikkokaan ole tylsä. Useimmiten on ihan mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloput eivät ole tylsiä, eikä viikkokaan ole tylsä. Useimmiten on ihan mukavaa.
Pääasiallisesti kivaa on, kun asennoituu iloisesti.
Tylsyys ihmisen tylsyttää. Tee linnunpönttö tai ruokintalauta. Voi naputella myös jotain muutakin.
- Anonyymi
Viinaa juomalla tapaa naisia eikä ole tylsää sen jälkeen.
T viinamies- Anonyymi
Onko sinulla unelmia ?
Toivottavasti - Anonyymi
Naisia tapaa ilman viinanjuontiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia tapaa ilman viinanjuontiakin.
Jopa paremmin naisia löytyy, kun ei paljon alkoholijuomia käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa paremmin naisia löytyy, kun ei paljon alkoholijuomia käytä.
Niin koska naisista enemmistö ei oikein tykkää ryyppäämisriippuvaisista.
- Anonyymi
"Elämäni oli tylsää niin, sitä tylsyyttä katselin silmät kii. Silmäni avasin ja maailman näin, maailmaani katsomaan jäin." Neuvoo Eput.
- Anonyymi
Noin voi ajatella.
Kun saa elää omaa elämää, ja olla rohkeasti oma itsensä, eikä odottele, että joku toinen alkaisi keksimään minulle ohjelmaa, niin löydän elämästä mielenkiintoisia asioita. Tylsää ei ole ollut moneen vuosikymmeneen. No, koulun jälki-istunnossa oli joskus tylsää.
- Anonyymi
Tylsyys on sitä kun on kaikki hyvin. Maailma ja markkinatalous vaan pyrkii ruokkimaan tyytymättömyyttä.
Joskus mainonnalla yritetään saada ihmiset kuvittelemaan, että kaikenlaisen jonninjoutavan krääsän ostaminen tekisi muka onnelliseksi. No, minä taas tulen onnelliseksi silloin, kun saan heittää jonninjoutavia tavaroita pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663115
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262203Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251667Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161381- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281220Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631127