ihastus, työpaikka, naimisissa

Anonyymi

Onkohan raastavampaa yhdistelmää 😒

30

1106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokainen sana totta, kulta.

    • Anonyymi

      Voitaispa jutella!

      • Anonyymi

        Tai, voitaispa halata!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai, voitaispa halata!!!

        Niinpä, tänään olisin varsinkin halunnut 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, tänään olisin varsinkin halunnut 😔

        Samoin mä olisin halunnut halata miestä vaikka pikaisesti siinä ovella. Mies on sellainen lutunen höpönassu


    • Anonyymi

      Arvasin että sulla on joku muu ja sen takia viihdyt töissä etkä minulle ole mitään kertonut. Mulla ei kävis mielessäkään mun työn kavereita ajatella missään muussa mielessä kuin työ asiat ja vapaa aika on muita asioita varten kuin työ kavereita että miten olet ollut mulle uskollinen. Ajatukset ovat myös pettämistä kun ajattelee muita mutta en ole jatkossa rehellisesti sinulle. Minua ei kiinnosta työ kaverit vaan mieluummin sitte se lotta.

      • Anonyymi

        Rakas ei mulla ole mitään työkavereiden kanssa menossa. Työ on vaan työtä. Sinut haluan. Sinä et vissiin enää halua, kun Lotasta uneksit.😔


    • Anonyymi

      Puoltoista vuotta olleet jo yhdessä tämä t ja j. Tekevät varmaan muutakin kun käyvät tupakalla.

      • Anonyymi

        Äijä pyytää kahville ja sitten ei lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijä pyytää kahville ja sitten ei lähde.

        Jäi kotona kiinni, ei uskalla. ukaasi. piti valita?


    • Anonyymi

      Todella raastavaa. Tänään alkoi kova ikävä.

      • Anonyymi

        Joo niin alkoi!!!! 😢
        Ja tänään se vain pahenee!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin alkoi!!!! 😢
        Ja tänään se vain pahenee!!!!!

        Tein tänään uudenvuodenpäätöksen ja - lupauksen ennakkoon. En enää ahdistele ja häiriköi miestä. Kaikilla on oikeus tehdä työtä rauhassa ja turvallisesti. Tarkoitusperäni eivät ole olleet puhtaat, aika usein olen mm. himoinnut miestä ja ajatellut häntä seksuaalisesti. Ei se ole ollut oikein ketään muutakaan kohtaan tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tänään uudenvuodenpäätöksen ja - lupauksen ennakkoon. En enää ahdistele ja häiriköi miestä. Kaikilla on oikeus tehdä työtä rauhassa ja turvallisesti. Tarkoitusperäni eivät ole olleet puhtaat, aika usein olen mm. himoinnut miestä ja ajatellut häntä seksuaalisesti. Ei se ole ollut oikein ketään muutakaan kohtaan tietysti.

        Olisipa joku italialaisten käyttämä rippituolisysteemi, voisi tunnustaa asian jollekin ja sitten voisi jatkaa puhtaalta pöydältä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tänään uudenvuodenpäätöksen ja - lupauksen ennakkoon. En enää ahdistele ja häiriköi miestä. Kaikilla on oikeus tehdä työtä rauhassa ja turvallisesti. Tarkoitusperäni eivät ole olleet puhtaat, aika usein olen mm. himoinnut miestä ja ajatellut häntä seksuaalisesti. Ei se ole ollut oikein ketään muutakaan kohtaan tietysti.

        Minulla on ollut saman tyyliset ajatukset, mutta minä en aio palstalla aiheuttaa kollektiivista pahaa mieltä ilmoittamalla aikomuksesta puhdistautua epäpuhtaista ajatuksista rakastamaani naista kohtaan.

        Rakastan häntä niin kauan, kuin rakastuttaa.

        En tukahduta tunteitani. Olen elänyt elämääni riittävän pitkään muiden ehdoilla ja katsonut vierestä, kun elämästäni rakentuu sarja pettymyksiä. Aion loppuelämässäni iloita jostain itsekin. Minulla ei ole pienintäkään aikomusta sivuuttaa mahdollisuutta kokea vielä rakkautta tässä elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut saman tyyliset ajatukset, mutta minä en aio palstalla aiheuttaa kollektiivista pahaa mieltä ilmoittamalla aikomuksesta puhdistautua epäpuhtaista ajatuksista rakastamaani naista kohtaan.

        Rakastan häntä niin kauan, kuin rakastuttaa.

        En tukahduta tunteitani. Olen elänyt elämääni riittävän pitkään muiden ehdoilla ja katsonut vierestä, kun elämästäni rakentuu sarja pettymyksiä. Aion loppuelämässäni iloita jostain itsekin. Minulla ei ole pienintäkään aikomusta sivuuttaa mahdollisuutta kokea vielä rakkautta tässä elämässä.

        *^^^^^
        En aio käyttää loppuelämääni tunteiden tukahduttamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut saman tyyliset ajatukset, mutta minä en aio palstalla aiheuttaa kollektiivista pahaa mieltä ilmoittamalla aikomuksesta puhdistautua epäpuhtaista ajatuksista rakastamaani naista kohtaan.

        Rakastan häntä niin kauan, kuin rakastuttaa.

        En tukahduta tunteitani. Olen elänyt elämääni riittävän pitkään muiden ehdoilla ja katsonut vierestä, kun elämästäni rakentuu sarja pettymyksiä. Aion loppuelämässäni iloita jostain itsekin. Minulla ei ole pienintäkään aikomusta sivuuttaa mahdollisuutta kokea vielä rakkautta tässä elämässä.

        Nainen sivusta:

        Minäkin ajattelen, että katson, mihin tämä tunne vie, koska sitä vastaan taisteleminen on ihan turhaa. Voi olla, että ei vie mihinkään tai sitten vie seikkailuun täynnä rakkautta. Aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut saman tyyliset ajatukset, mutta minä en aio palstalla aiheuttaa kollektiivista pahaa mieltä ilmoittamalla aikomuksesta puhdistautua epäpuhtaista ajatuksista rakastamaani naista kohtaan.

        Rakastan häntä niin kauan, kuin rakastuttaa.

        En tukahduta tunteitani. Olen elänyt elämääni riittävän pitkään muiden ehdoilla ja katsonut vierestä, kun elämästäni rakentuu sarja pettymyksiä. Aion loppuelämässäni iloita jostain itsekin. Minulla ei ole pienintäkään aikomusta sivuuttaa mahdollisuutta kokea vielä rakkautta tässä elämässä.

        Ajattelin ilmoittamisella palstalla, että kun ei ole rippituolia eikä ketään kenen kanssa asiasta voi puhua. Niin jos edes se auttaisi pitämään päätöksen, kun ilmoittaa siitä edes anonyyminä palstalla. Ikään kuin tunnustaa syntinsä jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin ilmoittamisella palstalla, että kun ei ole rippituolia eikä ketään kenen kanssa asiasta voi puhua. Niin jos edes se auttaisi pitämään päätöksen, kun ilmoittaa siitä edes anonyyminä palstalla. Ikään kuin tunnustaa syntinsä jollekin.

        Aaa! 👍

        No joo. Mä käytän kanssa palstaa toisaalta vähän samalla tavalla, vaikka päästänkin pihalle erilaisia höyryjä.

        Anteeksi tuomitseva sävy! Mun täytyy kasvaa palstakäyttäjänä...ja ihmisenä...antamaan tilaa erilaisille ajatuksille, ja tavoille ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaa! 👍

        No joo. Mä käytän kanssa palstaa toisaalta vähän samalla tavalla, vaikka päästänkin pihalle erilaisia höyryjä.

        Anteeksi tuomitseva sävy! Mun täytyy kasvaa palstakäyttäjänä...ja ihmisenä...antamaan tilaa erilaisille ajatuksille, ja tavoille ajatella.

        Saat anteeksi🙂Siinä on sekin, että toisinaan mies on näyttänyt jotenkin pelästyneeltä ja hämmentyneeltä. Jos hän onkin kokenut olonsa epämukavaksi. Se olisi kauheaa, en halua aiheuttaa epämukavuutta ja ahdistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tänään uudenvuodenpäätöksen ja - lupauksen ennakkoon. En enää ahdistele ja häiriköi miestä. Kaikilla on oikeus tehdä työtä rauhassa ja turvallisesti. Tarkoitusperäni eivät ole olleet puhtaat, aika usein olen mm. himoinnut miestä ja ajatellut häntä seksuaalisesti. Ei se ole ollut oikein ketään muutakaan kohtaan tietysti.

        Kerrotko tarkemmin, että miten olet ahdistellut ja häiriköinyt? Uteliasta kiinnostaa...


    • Anonyymi

      Kaipaan J-miestä niin että tunnen oloni yksinäiseksi vaikka koko joulun olen lähipiirini seurassa. Sydäntä ei pysty huijaamaan, olen kyllä yrittänyt viimiset pari vuotta - turhaan.

      • Anonyymi

        Et nähtävästi ole yrittänyt tarpeeksi kun joudut olla vain lähipiirin seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nähtävästi ole yrittänyt tarpeeksi kun joudut olla vain lähipiirin seurassa.

        Tämä oli jotenkin niin tragikoomista, että purskahdin nauruun. Itse ollut samassa jamassa kuin muutkin kaipailijat, en siis pilkkaa ketään tällä kommentilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nähtävästi ole yrittänyt tarpeeksi kun joudut olla vain lähipiirin seurassa.

        Kiitos 'rakentavasta' kommentistasi , kylläpä valaisikin asiaa ja avasi uusia näkökulmia ... kiiiitos paljon. Kuten ketjun aloiittajakin mainitsi niin raastavaa tämä kyllä on.


      • Anonyymi

        Mistä J mies on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä J mies on?

        En kerro =) kun yritän päästä tilanteesta yli ja toivon että elämäni palaisi ennalleen ... turhaan ! Tämä kaipaus on musertavaa ja kun en tiedä mitä minun pitäisi tehdä vai pitäisikö tehdä mitään ?! Hän on kerran avautunut minulle tunteistaan ja menin täysin lukkoon ja möhlein koko tilanteen. Hän varmasti luulee ettei merkitse minulle mitään - ehkä hyvä niin.


    • en kannata työpaikkaromansseja, harvoin kait onnistuvat lopulta. vaikka eipä ole kokemusta, niin mikäpä olen sanomaan, ja eihän se rakkaus yleensä katso aikaa, paikkaa eikä ikävuosia. =)

      • Anonyymi

        Rakkaus kannattaa aina.

        Tuo moraalinvarartijoiden levittämä pessimistisen mustavalkoinen propaganda ei välttämättä ole ainoa totuus jokaiselle yksilölle.

        On hyvä, jos kokonaan moraalittomat hurjastelijat oppisivat varovaisuutta ja välittämistä, mutta kyllä oikeaan välittämiseen perustuva rakkaus, tai syvempi ystävyys toimii työpaikalla siinä, missä ihan missä tahansa muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus kannattaa aina.

        Tuo moraalinvarartijoiden levittämä pessimistisen mustavalkoinen propaganda ei välttämättä ole ainoa totuus jokaiselle yksilölle.

        On hyvä, jos kokonaan moraalittomat hurjastelijat oppisivat varovaisuutta ja välittämistä, mutta kyllä oikeaan välittämiseen perustuva rakkaus, tai syvempi ystävyys toimii työpaikalla siinä, missä ihan missä tahansa muuallakin.

        Rakkaus kannattaa aina, sanoi veli siskolleen.

        ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe