Olisi edes kohteliasta....

Anonyymi

Kiittää saamastaan avusta.. Se että isäni ei kiitä minua, omaa lastaan saamastaan avusta tuntuu pahalta. Yrittänyt huolehtia hänestä mutta tekisi mieli luovuttaa kun ei edes kiitosta kuulu. Sen sijaan valittaa milloin mistäkin ja pahinta on kun jouduin maksamaan hänen veroja 150€...Tuskinpa tulen saamaan rahojani takaisin. Mutta pidän kyllä huolen että ukko maksaa ne takaisin. Ei minun kuulu hänen laskuja maksaa.

7

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No huh. Kokonaiset 150€ maksoit isäsi puolesta. Aivan kauheeta.
      Eihän sun isä ole maksanut yhtään ateriaa eikä vaatetta sulle sun ollessa lapsi, sinä se olit niin osaava, että maksoit itse kaikki kulusi vauvasta asti!

      Next time, vie isäsi nimellä tulleet laskut siihen pankkiin missä isälläsi on tili ja pyydä niitä hoitamaan maksut isäsi tililtä laittamaan kaikki laskut suoraveloitukseen. Sillä se hoituu, ei sun tarttee omistasi pistää senttiäkään, kun kerran on noin vaikeeta.

      Eikä sun ole mikään pakko olla isäsi hoitajana.
      Ota yhteyttä isäsi kotipaikkakunnan vanhushuoltoon. Hommaa isällesi hoitokotipaikka tai virkaholhooja. Kyllä ne huolen pitää isästäsi ja hänen rahoistaan.

    • Anonyymi

      Et taida auttaa pelkästä auttamisen ilosta? Ja taitaa tuossa harmituksessa olla mukana jotain vanhaa katkeruuttakin?

    • Anonyymi

      Vaikutat itsekkäältä ja laskelmoivalta.
      Oletko koskaan miettinyt vanhempiesi euromäärää, mitä olet heiltä saanut elämäsi aikana? Ei 150 euron avustus ole sen rinnalla mitään.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista, että heti, kun täällä joku pyytää ymmärrystä ja apua ongelmiinsa. Niin käytännössä kivitetyksi. Kerro isältäsi, että mikä hänen rahatilanne on, että pystyisikö hän maksamaan sen rahan takaisin. Joskus ikäihmiset ovat sellaisia, että väittävät ettei heillä ole rahaa ja mihinkään eivät sitä halua kuluttaa. Sano, että sinulla on tiukka rahatilanne . En ole itsekkään saanut kiitosta auttamisistani, päin vastoin jopa haukkuja. Itse kuitenkin olen ajatellut, että haluan auttaa vanhempiani sen minkä ehdin. Kannattaa kuitenkin pitää huolta, ettei ihan liikaakaan auta, kuten itse olen tehnyt. Sillä siinä jää oma elämä ihan toissijaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että heti, kun täällä joku pyytää ymmärrystä ja apua ongelmiinsa. Niin käytännössä kivitetyksi. Kerro isältäsi, että mikä hänen rahatilanne on, että pystyisikö hän maksamaan sen rahan takaisin. Joskus ikäihmiset ovat sellaisia, että väittävät ettei heillä ole rahaa ja mihinkään eivät sitä halua kuluttaa. Sano, että sinulla on tiukka rahatilanne . En ole itsekkään saanut kiitosta auttamisistani, päin vastoin jopa haukkuja. Itse kuitenkin olen ajatellut, että haluan auttaa vanhempiani sen minkä ehdin. Kannattaa kuitenkin pitää huolta, ettei ihan liikaakaan auta, kuten itse olen tehnyt. Sillä siinä jää oma elämä ihan toissijaiseksi.

        Ukon kuuluu maksaa itse veronsa tottakai.


    • Anonyymi

      Meillä on käynyt juuri toisin päin. Olemme auttaneet lastamme aikuisuuden kynnyksellä runsaastikin ja myös nyt kun käydä ropsuttelee viidettä kymmentä. Haukut on palkkana. Nyt on rahahanat kiinni ja perinnön jaossa saa vain pikkasen.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan samalta mitä täälläkin. Siskoani autettu ja hyysätty monen kymmenen tuhannen edestä ja ikää 48...Olisipa kaikesta mustaa valkoisella ja kun isästämme aika jättää niin jäisi nuolemaan näppejään. Raha näyttää kelpaavan mutta eipä sitä apua tule isälle, saati soittoa tai edes käyntiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      126
      2555
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      445
      1793
    3. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      118
      1703
    4. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      114
      1306
    5. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      73
      842
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      14
      822
    7. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      45
      800
    8. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      157
      720
    9. Yhden asian voin kertoa

      Sinulle nainen. En usko että olit tosissasi ja siitä syystä itse en aijo tehdä enää mitään "juttumme" eteen ellet itse o
      Ikävä
      44
      710
    10. Kalateltta tänä vuonna

      Paikalliset yrittäjät pitää kalatelttaa tänä vuonna. Saa nähdä käykö silleen niinkuin muutama vuosi sitten että pelkkää
      Kuhmo
      20
      699
    Aihe