Kaveripyyntö facebookista

Anonyymi

Sain pari päivää sitten kaveripyynnön. Siinä nimessä on jotain tuttua ja mietin sitä kuka hän on.... Mutta minkä helvetin takia ei voi kirjoittaa Messenger viestiä ensin ja kertoa kuka on. Onko se niin vaikeaa?

7

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tehtailetko ite valeprofiileja ja nyt pienet vainot päällä ettei astu omaan miinaan? Tuli vaan mieleen

• Anonyymi

ap. Itseasiassa en omaa vale tai spy profiilia. Joskus sellainen oli ihan mielenkiinnon takia, mutta tuhosin sen myöhemmin. Enkä tehnyt sitä minkään mielenkiinnon takia

• Anonyymi

Miksi et itse laita viestiä ja kysy mistä tuntee sinut. Näin olen itse tehnyt jos olen saanut kaveripyynnön tuntemattomalta. Sitten onkin tullut selitys että vahingossa hipaissut pyynnön. Koskaan en hyväksy sellaisten kaveripyyntöjä joita en ole henkilökohtaisesti tavannut tai ollut muuten missään tekemisissä.

• Anonyymi

Siellä on paljon huijareita!

• Anonyymi

Ompa ongelma. Poistat vaan jos et tunne tai kysyt kuka on? Itse joskus ihan random tyypille lähettänyt ystäväpyynnön vahingossa .

• Anonyymi

Joo saat poistaa ne kaverit munfb ihan sama kunhan et kirjoita mitää viestejä niille tietysti saat poistaa sen asetuksen ettei kukaan edes pääse pyytää kaveriksi nii on ainaki yksi riita vähemmän meillä niin jos sitten suostut poistaaa ne kuvat sun exän kuvat kun mä oon oikeesti nii 😡 ja mustasukkainen sinusta kun en voi sille mitään että en ole muista kiinnostunut kuin sinusta mä en normaalisti olis mustasukkainen jos olisi joku muu kyseessä mutta sinusta olen todella mustasukkainen kun rakastan sua ludem model

• Anonyymi

tuleehan noita outojen tyyppien kaveripyyntöjä. Josksu poista suoralta ködeltä, joskus huvikseni lähettlen jotain viestiö tyyliin maksa 1000 mekua, niin alan kaveriksi, on pyyntö äkkiä kadonnut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      84
      6759
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      32
      3139
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1777
    4. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      845
    5. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      45
      723
    6. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      59
      689
    7. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      27
      647
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      646
    9. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      20
      635
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      25
      605
    Aihe