Aihe

Kaveripyyntö facebookista

Anonyymi

Sain pari päivää sitten kaveripyynnön. Siinä nimessä on jotain tuttua ja mietin sitä kuka hän on.... Mutta minkä helvetin takia ei voi kirjoittaa Messenger viestiä ensin ja kertoa kuka on. Onko se niin vaikeaa?

7

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tehtailetko ite valeprofiileja ja nyt pienet vainot päällä ettei astu omaan miinaan? Tuli vaan mieleen

• Anonyymi

ap. Itseasiassa en omaa vale tai spy profiilia. Joskus sellainen oli ihan mielenkiinnon takia, mutta tuhosin sen myöhemmin. Enkä tehnyt sitä minkään mielenkiinnon takia

• Anonyymi

Miksi et itse laita viestiä ja kysy mistä tuntee sinut. Näin olen itse tehnyt jos olen saanut kaveripyynnön tuntemattomalta. Sitten onkin tullut selitys että vahingossa hipaissut pyynnön. Koskaan en hyväksy sellaisten kaveripyyntöjä joita en ole henkilökohtaisesti tavannut tai ollut muuten missään tekemisissä.

• Anonyymi

Siellä on paljon huijareita!

• Anonyymi

Ompa ongelma. Poistat vaan jos et tunne tai kysyt kuka on? Itse joskus ihan random tyypille lähettänyt ystäväpyynnön vahingossa .

• Anonyymi

Joo saat poistaa ne kaverit munfb ihan sama kunhan et kirjoita mitää viestejä niille tietysti saat poistaa sen asetuksen ettei kukaan edes pääse pyytää kaveriksi nii on ainaki yksi riita vähemmän meillä niin jos sitten suostut poistaaa ne kuvat sun exän kuvat kun mä oon oikeesti nii 😡 ja mustasukkainen sinusta kun en voi sille mitään että en ole muista kiinnostunut kuin sinusta mä en normaalisti olis mustasukkainen jos olisi joku muu kyseessä mutta sinusta olen todella mustasukkainen kun rakastan sua ludem model

• Anonyymi

tuleehan noita outojen tyyppien kaveripyyntöjä. Josksu poista suoralta ködeltä, joskus huvikseni lähettlen jotain viestiö tyyliin maksa 1000 mekua, niin alan kaveriksi, on pyyntö äkkiä kadonnut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      20694
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      6013
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      315
      3654