Kertokaas miksi miehet keskittyvät imartelemaan naisten ulkonäköä tyyliin: kauniit silmät/ hiukset/hymy...
Kun paljon tehokkaampaa olisi luonteen ja koko persoonan imartelu? Kuten naiset tekevät, ihan jo sillä että nauravat miehen jutuille, vaikka on jo ne useamman kerran kuullut.
Imartelusta
217
1564
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen luonnetta tai persoonaa ei voi kehua kun ne ovat senlaatuisia kuin ovat.
Naisella ei ole luonnetta vaan ovat jokaisen tuulenvireen vietävissä olevia bikinimalleja. Persoonaltansa naiset ovat itsekeskeisiä odottaen jokaisen ympärillä olevan miehen palvovan maata jolla nainen astelee. Kehuppa sitten naisen luonnetta tai persoonaa kun ei naisella niissä ole kehumista.
Nätit silmät ja muuta kivaa vaan ei enempää.- Anonyymi
On ne bikinimallit, joilla on tuhansia seuraajia kyllä kopeaa porukkaa jos ei joka jarmolle vastaa henkilökohtaisesti fanikirjeisiin tai ollenkaan, jos kirjoituksen sävy on hieman vaikka todesta irrallaan.
- Anonyymi
Voi voi kylläpä tuo ainoa nainen jonka tunnet kuulostaa ikävältä tyypiltä. Kannattaa joskus kokeilla tutustua johonkin toiseenkin naiseen niin voisit saada vähän perspektiiviä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi kylläpä tuo ainoa nainen jonka tunnet kuulostaa ikävältä tyypiltä. Kannattaa joskus kokeilla tutustua johonkin toiseenkin naiseen niin voisit saada vähän perspektiiviä!
Mitään perspektiivinaisia en suostu tapailemaan. Menkööt persvektiivinaiset tositeeveeohjelmaan persvektittiä nauttimaan.
- Anonyymi
Niin, tai sitten jos mainitsee vaikka iästään leikkimielisesti niin aletaan sopertamaan jotain, että ihminen on niin vanha kuin tuntee olevansa ja etenkin sitä, että ikä on vain numero. Aivanko totta se on numero, mistä nyt tehtiinkään tässä se numero🤷♀️Nuoruuden kaipuu on se oletettu itseisarvo siis myös minulle ja joo kivaa sekä opettavaista aikaa, josta en ottais pois NIIN mitään, mutten kaipaa revanssia siihen aikaan niin korjaus- kuin muussakaan mielessä.
Ääh. Turhaa jaarittelua. Aikoinaan, kun olin vielä ihminen, niin istuin yksinäisen näköisen naisen pöytään juomaan kaljaa.
Aikansa hän siinä jutteli ja minä kuuntelin sujuvasti. Sitten kun sain suunvuoron, niin kysyin: "Mennäänkö nu55imaan?"
Hän vain tuumasi, että juodaan nämä kaljat ensin.- Anonyymi
Sulle tää https://www.hs.fi/nyt/anonyymitelaimet/car-2000007683026.html Tämmöisiä ne miehet on!
Anonyymi kirjoitti:
Sulle tää https://www.hs.fi/nyt/anonyymitelaimet/car-2000007683026.html Tämmöisiä ne miehet on!
Pyrff.. 😂😂🤣
Mullakin on, mut vaan yks..
Pistän ton korvan taa..Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kyllä hyvä. Heti tuli Fingepori mieleen. 🤣
- Anonyymi
Älä lopeta hyvää tarinaasi kesken vaan paljasta jotta menittekö kaljanjuonnin jälkeen nussimaan ja tekikö hyvää. Viinamies haluaa tietää.
Anonyymi kirjoitti:
Älä lopeta hyvää tarinaasi kesken vaan paljasta jotta menittekö kaljanjuonnin jälkeen nussimaan ja tekikö hyvää. Viinamies haluaa tietää.
Tottakai mentiin. Mutta se oli tosiaan reilu 25 vuotta sitten. Se oli ns. sekavaa aikaa, jolloin sai aina pillua, koska kävi yökerhoissa.
Nykyään, kun geenitkin on jo siiretty seuraavalle sukupolvelle, niin juodaan vain kiljua kotona, palstaillaan ja odotellaan lapsenlapsia.
- Anonyymi
Wuppis tarkoittaa sitä kun tapaa vieraan naisen esim: terassilla kannattaa juttelu aloittaa kehumalla naisen luonnetta.
Wuppiksen mies aloitti näin ja teki sillä vaikutuksen wuppikseen, ottakaa mallia tästä. - Anonyymi
No jos ei ole minkäänaista tietämystä luonteesta, niin eihän sitä voi kehua.
- Anonyymi
Ei voikaan, tuo oli sarkasmia. Mitä muuta voit sanoa vieraalle naiselle kuin kehumalla ulkonäköä tekemättä itseäsi tyhmäksi.
Tyhmät naiset eivät ymmärrä tätä, wuppis on kai tyhmä. Anonyymi kirjoitti:
Ei voikaan, tuo oli sarkasmia. Mitä muuta voit sanoa vieraalle naiselle kuin kehumalla ulkonäköä tekemättä itseäsi tyhmäksi.
Tyhmät naiset eivät ymmärrä tätä, wuppis on kai tyhmä.Jossain baaritilanteessa voi toki sillä Aloittaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät naiset eivät ymmärrä tätä, wuppis on kai tyhmä.Nyt kun asiaa ajattelen tarkemmin, niin jos minun luonnettani joku minua tuntematon mies tulisi kehumaan, niin siitä saattaisi vaikka kehkeytyä kivaa keskustelua. Eikä mies olisi yhtään väärässä, koska luonteeni on sangen korkeatasoinen kaikinpuolin...
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun asiaa ajattelen tarkemmin, niin jos minun luonnettani joku minua tuntematon mies tulisi kehumaan, niin siitä saattaisi vaikka kehkeytyä kivaa keskustelua. Eikä mies olisi yhtään väärässä, koska luonteeni on sangen korkeatasoinen kaikinpuolin...
"Näytät siltä, että sun kanssa olis kiva jutella"
Tuokin olis ihan hyvä ykkösrepla..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuokin olis ihan hyvä ykkösrepla..Älä nyt.. voihan viude taas.
-flowersreally- - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuokin olis ihan hyvä ykkösrepla..Nainen vastaisi tähän: Ai jaha, enkö ole siis kaunis.
- Anonyymi
Kun mies kehuu ulkonäköä, niin nainen tietää, että sitten kun nainen rupsahtaa > mies jättää.
- Anonyymi
Kuuletteko te kurpatkin tuollaista?
- Anonyymi
Sekä aina pitää ostaa naiselle vaatteita.
- Anonyymi
Myös naisen pillua voi kehua, jos tuntee sen ja tykkää siitä.
- Anonyymi
No totta munassa pitääkin kehua, kuinka ihana se on!
- Anonyymi
Itselle ainakin riittää spontaanit reaktiot siinä hetkessä. En mä halua kuunnella mitään "pillukehuja" jälkikäteen. Ei todellakaan vois vähempää kiinnostaa moiset.
No joku voi tykätä ronskistakin ja suoraan pillun kehumisesta, mutta ehkä se ei kaikkiin tee vaikutusta.
Oot haluttava jne. viestii vähän nätimmin, että pillukin oli kiva. ;}
Miksi muuten palstan vahvimmiten varattu tyyppi tekee parhaan ja eniten palstan aihepiiriin liittyvän avauksen?
- Anonyymi
Pummi on opastanut vaimoaan eli wuppista.
- Anonyymi
Heh, hyvä kysymys. Se on oikeasti aika vaivaannuttavaakin, sellaiset kehut. Nykyään sellaisia kehuja ei enää saakkaan, kun ei näytä enää niin naisellekaan.
JanSä olet sitten kiva ihminen, vai sulla on sitten kauniit silmät..?
Kumpi tuntuisi itsestä paremmalta?Wwuwuw kirjoitti:
Sä olet sitten kiva ihminen, vai sulla on sitten kauniit silmät..?
Kumpi tuntuisi itsestä paremmalta?Mä alan ny kattoo norjalaista leffaa natsizombeista..😳🤯
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja ulkönäkökehuista suomalaiset lähinnä vain vaivaantuu.. vaikka hymyä pitääkin vääntää..
Juu, ei tunnu luontevalle kehua ulkonäköä. Ehkä sitten, kun on vähän tutumpi toisen kanssa, tulee luontevammin nekin kehut. Ja niitä sitten jo tarkoittaakin.
Jan - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kumpi tuntuisi itsestä paremmalta?Toi kiva ihminen tuntuu paremmalta. Hyvät kuvat sulle. 🧟♂️
Jan Anonyymi kirjoitti:
Toi kiva ihminen tuntuu paremmalta. Hyvät kuvat sulle. 🧟♂️
JanSe on leffan kakkososa..Alkuun jo hihitytti.. mustaa huumoria, mulle iskee. Ei mua mua noin yleensä iske mitkään verimäiske/ suolenpätkä-leffat..
Tilasinn HBO:n pyhiä varten..Wwuwuw kirjoitti:
Se on leffan kakkososa..Alkuun jo hihitytti.. mustaa huumoria, mulle iskee. Ei mua mua noin yleensä iske mitkään verimäiske/ suolenpätkä-leffat..
Tilasinn HBO:n pyhiä varten..Olipas se hulvattoman hillitön pätkä.. Dead snow 2.
Milläs muulla natsizombeja vastaan taistelisikaan kuin kommarizombeilla, dooh.
Loppukin oli suorastaan herttainen..
No, arvosanaksi annan 3,5 hyllyvää pyramidia..😄Wwuwuw kirjoitti:
Olipas se hulvattoman hillitön pätkä.. Dead snow 2.
No, arvosanaksi annan 3,5 hyllyvää pyramidia..😄Peikonmetsästäjä! Siinä toinen märkillinen norjalaisleffa.
Hööm.. Haluan imarrella norjalaisia: Työ teette hyviä lehvoja ja teilon hyvä huumori. Moon nähny kaks ja kummastaki tykkäsin. ☝️Wwuwuw kirjoitti:
Peikonmetsästäjä! Siinä toinen märkillinen norjalaisleffa.
Hööm.. Haluan imarrella norjalaisia: Työ teette hyviä lehvoja ja teilon hyvä huumori. Moon nähny kaks ja kummastaki tykkäsin. ☝️Nii ja teilon kauniit silmät.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kumpi tuntuisi itsestä paremmalta?Kun näkee toisen ensimmäistä kertaa ikinä? Tyhmää sanoa vieraalle olet kiva ihminen.
Wwuwuw kirjoitti:
Olipas se hulvattoman hillitön pätkä.. Dead snow 2.
No, arvosanaksi annan 3,5 hyllyvää pyramidia..😄Hahah, hyllyvät pyramidit jäi mieleen. ;P
Täh, oliko se ny niin huono vertauskuva muka oikeesti?Gaylord_Focker kirjoitti:
Hahah, hyllyvät pyramidit jäi mieleen. ;P
Täh, oliko se ny niin huono vertauskuva muka oikeesti?Sanotaan nyt että mieleenjäävä.. Pyramidit on kovia ja teräväreunaisia, ei ihan heti tulis mieleen pehmeä ja pyöreä tissi.. 😬
Wwuwuw kirjoitti:
Sanotaan nyt että mieleenjäävä.. Pyramidit on kovia ja teräväreunaisia, ei ihan heti tulis mieleen pehmeä ja pyöreä tissi.. 😬
Jaa juu sekö siinä "tökkäs", teräväreunaisuus. Okei. No mulle se sana edusti kuitenkin jylhää, suuresti kiehtovaa mystiikkaa ja samalla (pyramidit on isoja) massiivista halua ja huojuva humalluttavaa vaikutusta minuun. :)
Kukkula taas on mulle neutraali sana, se ei kuvasta mitenkään sitä rinnan viehätystä.Gaylord_Focker kirjoitti:
Jaa juu sekö siinä "tökkäs", teräväreunaisuus. Okei. No mulle se sana edusti kuitenkin jylhää, suuresti kiehtovaa mystiikkaa ja samalla (pyramidit on isoja) massiivista halua ja huojuva humalluttavaa vaikutusta minuun. :)
Kukkula taas on mulle neutraali sana, se ei kuvasta mitenkään sitä rinnan viehätystä.Vaikka kukkula voi kuvata paremmin poven muotoja. :)
Se olis kuitenkin turhan lattea sana kuvaamaan tunnetta.Gaylord_Focker kirjoitti:
Vaikka kukkula voi kuvata paremmin poven muotoja. :)
Se olis kuitenkin turhan lattea sana kuvaamaan tunnetta.Sitä passionia nääs haettiin tai sitä siihen oli latautuneena. ;}
Anonyymi kirjoitti:
Kun näkee toisen ensimmäistä kertaa ikinä? Tyhmää sanoa vieraalle olet kiva ihminen.
No mä nyt ajattekin lähinnnä tilannetta, kun on ihastunut johonkin esim työkaveriin, tai opiskelukaveriin tai muuten vain tuttuun. Tuollaiset tuntemattomien kehumiset on aika friikkiä..Laitoin tuossa alempana linkin mitä mieltä naiset siitä yleensä ovat.. ( siinä jutussa on myös linkki toiseen miälenkiintoiseen juttuun) Opiksi..
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-naiset-kayttavat-salilla-suuria-kuulokkeita-lindsay-paljasti-synkan-salaisuuden-nama-tilanteet-ovat-kuvottavan-yleisia/7529328
- Anonyymi
Nainen haluaa kuulla että on kaunis koska naisten itsetunto laskee usein nollaan jos mies ei kehu ja nainen kiinnostuu miehestä joka kehuu ja mies sitten saa naiselta pillua.
- Anonyymi
Minulle ainakin tulee kiusallinen olo jos mies kehuu kauniiksi tmv.
Näistä vastauksista huomaa muuten hyvin miksi ätmit on ätmejä..
- Anonyymi
Naiset ovat ulkonäöllisesti paljon tasokkaampia kuin älyllisesti. Kannattaa miettiä mihin satsaa.
- Anonyymi
Fiksut miehet perivät fiksuilta äideiltään kyvyn vietellä tyhmiä naisia.....
Anonyymi kirjoitti:
Fiksut miehet perivät fiksuilta äideiltään kyvyn vietellä tyhmiä naisia.....
Fiksut miehet osaavat hurmata fiksuja naisia.
Tyhmimmät miehet ei edes tyhmiä naisia. Mot.
- Anonyymi
Fiksu mies tietää miten kehua. Minua on kehuttu vain "tehokkaasti", en arvosta ulkonäköpainotteista kehumista.
- Anonyymi
Tanssiravintolan kukoistusaikana oli aika kivaa miten miehet ilmaisi kiinnostuksensa. Vaihdettiin kivasti katseita, pöytään tuli juominen tanssittu ei paljon, sitten aika loppuillasta hän haki tanssiin. Ei siinä kehuttu toisiamme, se oli itsestään selvää että lähdettiin samaa matkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssiravintolan kukoistusaikana oli aika kivaa miten miehet ilmaisi kiinnostuksensa. Vaihdettiin kivasti katseita, pöytään tuli juominen tanssittu ei paljon, sitten aika loppuillasta hän haki tanssiin. Ei siinä kehuttu toisiamme, se oli itsestään selvää että lähdettiin samaa matkaa.
Joko on tanssilavan saattimatka saapunut perille kuudenkymmenen vuoden jälkeen vai onko vielä kotiosoite edelleen hakusessa.
- Anonyymi
Ehkä ne ajattelee että se on naiselle mielekkäämpää kuulla. Luulevat että naiselle itselleenkin on ulkonäkö kaikki kaikessa.. No joillekin se toki onkin.
- Anonyymi
Luulo ei ole tiedon väärtti... siksi onkin parempi miettiä mikä juuri tälle ko. naiselle on tärkeää ja mielekästä.
- Anonyymi
Oot varsin oikeessa pohdinnassas. Toki varmaan jotkut naiset ottaa ulkonäköön kohdistuvatkin kohteliaisuudet aitoina. Itse koen ne lähinnä vaan jaaritteluksi. Mielummin juttelen miehen kanssa vaikka säästä, kuin kuuntelen ulkonäkööni liittyviä, miljoonaan kertaan kuultuja latteuksia. Ainoa ulkonäköön liittyvä kehu, joka on jääny mieleen oli, kun nenääni kehuttiin söpöksi. Se oli niin yllättävä ja tilanteeseen sopimaton komnentti, että jäi mieleen ☺. Kaikki muu menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja toivon seuraavaksi jotain järkevämpää keskustelua.
- Anonyymi
Kyllä joo! Latteudet ovat enemmän kiusallisia kuin mitään muuta. Söpö nenä 😁. Ulkonäkö on sen verran henkilökohtainen ja intiimi asia, ettei se sovi keskustelun aiheeksi.
Yleensä miehet ovat tajunneet olla kertomatta latteuksia ulkonäöstäni. Yksi mies kuitenkin kehuskeli silmiäni - "sinulla on bambin silmät". Meinasin purskahtaa nauruun. Hillitsin itseni ja selvisin tilanteesta. Silti kiusallista. Ehkäpä jopa säälittävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joo! Latteudet ovat enemmän kiusallisia kuin mitään muuta. Söpö nenä 😁. Ulkonäkö on sen verran henkilökohtainen ja intiimi asia, ettei se sovi keskustelun aiheeksi.
Yleensä miehet ovat tajunneet olla kertomatta latteuksia ulkonäöstäni. Yksi mies kuitenkin kehuskeli silmiäni - "sinulla on bambin silmät". Meinasin purskahtaa nauruun. Hillitsin itseni ja selvisin tilanteesta. Silti kiusallista. Ehkäpä jopa säälittävää.Siis nimenomaan on kiusallista. Ei siihen oikeen voi edes reagoida mitenkään. Mun aito reaktioni olis lyödä se juttu vitsiksi, mutta sehän olis lähes poikkeuksetta tökeröä. Kerran jopa sanottu, että "sä olet kaunein nainen, minkä oon nähny". Teki mieli kehottaa optikolle, tai kysyä et onko eka kerta kun on lähtenyt kotoa ulos. Sanoin sit kuitenkin vaan okei ja yritin olla naama peruslukemilla, etten loukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nimenomaan on kiusallista. Ei siihen oikeen voi edes reagoida mitenkään. Mun aito reaktioni olis lyödä se juttu vitsiksi, mutta sehän olis lähes poikkeuksetta tökeröä. Kerran jopa sanottu, että "sä olet kaunein nainen, minkä oon nähny". Teki mieli kehottaa optikolle, tai kysyä et onko eka kerta kun on lähtenyt kotoa ulos. Sanoin sit kuitenkin vaan okei ja yritin olla naama peruslukemilla, etten loukkaa.
Itse sanon kehuihin ihan vaan kiitos, ja sitten voi jatkaa eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sanon kehuihin ihan vaan kiitos, ja sitten voi jatkaa eteenpäin.
Noinhan se yleensä menee. Joskus vaan suorastaan harmittaa, kun joku ihan kiinnostavan oloinen alkaakin heitellä jotain tollasia. Katoaa kiinnostus hyvin nopeasti.
- Anonyymi
Te naiset ootte niin persoja imartelulle.
- Anonyymi
Eihän olla 🥱
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miksei nuo juttunne sitten toimi? 🤔
Muutaman palstan naisen mielestä ei toimi ellet sitten itse keksinyt noita vastauksia. Palsta on yksi miljardisosa oikeasta elämästä, jutut täällä ei merkitse mitään. Täällä ei ole kauniita naisia joiden ulkonäköä kehutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän olla 🥱
No ei sitten ... kele !
- Anonyymi
Ulkonäöllä huomiota hakevat ja siihen täysillä panostavat naiset saavat osakseen imartelua, koska vetoavat miehiin, jotka pitävät ulkonäköä naisen tärkeimpänä ominaisuutena. Kumpikin osapuoli tietää pelin hengen. Vaatimattomamman näköisten naisten seuraan hakeutuvat miehet pitävät muita asioita olennaisempina, esim luonnetta ja keskustelutaitoa.
Mites mä luulen, että nämä teko..ripsi/rusketus/hiukset/ huulet/ pylly/hampaat -mimmitkin haluais joskus kuulla jotain kivaa muustakin kuin ulkonäöstään..
- Anonyymi
Meinaatko, että naisia on vaan kahta tyyppiä?
-flowersreally- - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mites mä luulen, että nämä teko..ripsi/rusketus/hiukset/ huulet/ pylly/hampaat -mimmitkin haluais joskus kuulla jotain kivaa muustakin kuin ulkonäöstään..
Luulet väärin.
- Anonyymi
Kehotat siis olemaan laskelmoiva pelimies joka kehuu sitä minkä katsoo parhaiten edistävän omaa asiaa?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ihan näin vinkkinä vaan.
Tykkäisitkö itse jos mies kehuu sinussa jotain piirrettä jota ei oikeasti koe kovin viehättävänä mutta hän on saanut keskustelupalstalta vinkin että juuri sitä kannattaa kehua?
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisitkö itse jos mies kehuu sinussa jotain piirrettä jota ei oikeasti koe kovin viehättävänä mutta hän on saanut keskustelupalstalta vinkin että juuri sitä kannattaa kehua?
Sano sitten että kivat tissit ja perse, kuten tähänkin asti..😮
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sano sitten että kivat tissit ja perse, kuten tähänkin asti..😮
En nähnyt vastausta kysymykseeni. Keskustelutaidosta sinua tuskin pääsee kukaan kehumaan.
Anonyymi kirjoitti:
En nähnyt vastausta kysymykseeni. Keskustelutaidosta sinua tuskin pääsee kukaan kehumaan.
Mitäs sitten tehdään.. 🤷♂️
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuon parempaan et kyennyt? Oletko kenties lievästi kehitysvammainen? Sitten ymmärrän jos normaalista keskustelusta ei tule mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon parempaan et kyennyt? Oletko kenties lievästi kehitysvammainen? Sitten ymmärrän jos normaalista keskustelusta ei tule mitään.
Jos myöntäisit suosiolla olevasi kehitysvammainen niin kaikki olisi hyvin. Voisitko tehdä niin?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vastaa nyt jotain. Jos olet kuolaava kehitysvammainen ja iltapala on jo ohi niin voithan kuolasi seasta kuitenkin jotain kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kehumattomuus voi viedä pidemmälle. Nainen joka kuulee jatkuvasti kehuja ulkonäöstään tai mistä tahansa voi pitää toisenlaista miestä enemmän arvossa. Sellaista siis joka ei mitään mainitse ulkonäöstä tai muustakaan.
- Anonyymi
Hah😄eihän ne mitään muuta näe kun ulkoiset ulokkeet.vaikka miehellä olisi maailman ihanin perhe ja lapset niin ei hän sitä ymmärrä arvostaa ,tai edes tajua. Sätkii kuin hirttoköydessä olisi.Alapää näkee ja yläpää on sokea.silmät aukeaa vasta kun kaiken menettää.no,parempi myöhään kuin ei milloinkaan😊💎
- Anonyymi
Miehet eivät ole pysyneet henkisessä kehityksessä mukana. Ovat jääneet apinan tasolle,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta💎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet eivät ole pysyneet henkisessä kehityksessä mukana. Ovat jääneet apinan tasolle,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta💎
Miksi olet sinkut palstalla, kotona miehesi ei pysy henkisessä kehityksessä mukana?
- Anonyymi
Baarissa ei kannata heti osoittaa yhteenkään naiseen liiallista mielenkiintoa. Normaalia keskustelua ja jos sitä jatkuu pidempään voi jo jotain henkilökohtaista hyvääkin tuoda esille. Harvoin kehun naisia, harvoin he sen ansaitsevat(kornia) mutta pienillä teoilla voi osoittaa kiinnostumista tai tunteiden heräämistä.
AsianVierestä- Anonyymi
Harvoin ansaitsevat?? Mitä tarkoitat? Liian pienet rinnat? Peppu? Ei huomioi sinua ja sinun seksuaalisiin tarpeisiin osoita olevansa täst heti näin,käytettävissä?kumarra maata jalkojesi alla ja ole peppu pystyssä edessäsi että oi herrani ota minut.olen sinun käytettävissäsi.täh?💎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin ansaitsevat?? Mitä tarkoitat? Liian pienet rinnat? Peppu? Ei huomioi sinua ja sinun seksuaalisiin tarpeisiin osoita olevansa täst heti näin,käytettävissä?kumarra maata jalkojesi alla ja ole peppu pystyssä edessäsi että oi herrani ota minut.olen sinun käytettävissäsi.täh?💎
Ei, ylpeät ja voimakkaat naiset jotka eivät helposti kiinnostu ovat niitä joita yleensä arvostan, miksi kehuisin?
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Tuo Aasin vieressä on naisvihaaja..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mikäs kommentissani edusti naisvihaa?
AsianVierestä Wwuwuw kirjoitti:
Se on tullut esille sun kommenttiesi yleislinjassa..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Se on tullut esille sun kommenttiesi yleislinjassa..
En näe mitään syytä miksi lähtisin kehumaan baarissa tuntemattomia naisia jotka baariin ovat jostain syystä kulkeutuneet. Tai tulisiko sanoa "hei neiti, anteeksi mutta saisinko tarjota seuraavan siiderin kun olen niin hyvä juomaan". Ei paljon kiinnosta edes jutella tuntemattomille ja baarissa eivät minun tuttuni paljon käy.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe mitään syytä miksi lähtisin kehumaan baarissa tuntemattomia naisia jotka baariin ovat jostain syystä kulkeutuneet. Tai tulisiko sanoa "hei neiti, anteeksi mutta saisinko tarjota seuraavan siiderin kun olen niin hyvä juomaan". Ei paljon kiinnosta edes jutella tuntemattomille ja baarissa eivät minun tuttuni paljon käy.
AsianVierestäKäänteisesti sanottuna "olet niin hyvä juomaan" ei varmaan olisi edes kehuskelua?
Vai olisiko?
AsianVierestä
- Anonyymi
Oon lukenut joskus jostain naistenlehdestä tms, että kauniit naiset haluavat, että heitä kehutaan älykkäiksi ja älykkäät, että heitä kehutaan kauniiksi. Olisiko tässä jotain perää? Kauniita kehutaan yleensä ulkonäöstä ja he ehkä haluaisivat kuulla muita kehuja. Ja älykkäät toisinpäin.
- Anonyymi
Kuulostaa huuhaalta. En tiedä toimikko joihinkin, mutta ei ainakaan minuun. Ulkonäkökehut tuntemattomien suista ei vois vähempää kiinnostaa. Oman kullan suusta on toki kiva joskus kuulla, mutta silloinkin vain jos on vilpitöntä. Yleensä sen kyllä huomaa heti, jos joku kehuu pelkän kehumisen vuoksi. Enkä kyllä halua kuulla kehuja älystäkään. Paras kehu on se, kun jossain asiassa kysytään neuvoa, mielipidettä tai ihan voi pallotella ajatuksia toisen kanssa.
Mä oon kuullut tuon kliseen myös..
Aika naurettavaa kaksijakoisuutta..
Oikeesti, kuka ei mieluiten pitäisi enemmän siitä oman sisimpänsä kehumisesta, enkä tarkoita nyt mitään elimiä, kuin pintansa.. ?
Miettikääs nyt ukot itse.Wwuwuw kirjoitti:
Oikeesti, kuka ei mieluiten pitäisi enemmän siitä oman sisimpänsä kehumisesta, enkä tarkoita nyt mitään elimiä, kuin pintansa.. ?
Miettikääs nyt ukot itse.Tai käännetään toisinpäin: Tykkäävätko vähemmän komeat miehet, että heidän ulkonäköään kehuttaisiin mielummin kuin esim heidän huumorintajuaan, tai älykkäitä oivalluksiaan?
Eeh.. Teenköhän nyt karhunpalveluksen naisille..😬- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miettikääs nyt ukot itse.No mikäs miehestä suurempi kehu olis ku että on sulla iso! Ja oot hyvä sängyssä. Ei ne muita kehuja odotakkaan🤷♀️💎
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs miehestä suurempi kehu olis ku että on sulla iso! Ja oot hyvä sängyssä. Ei ne muita kehuja odotakkaan🤷♀️💎
Mutta jos ei ole, niin kehuu kuinka älykäs se mies on...😮🤭
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mutta jos ei ole, niin kehuu kuinka älykäs se mies on...😮🤭
Ei tee tulosta. Mitä pienempi sen paremmaksi täytyy kehua.ei mitään navan yläpuolista.äh,ne loukkaantuu jos kehut ei osu alapäähän. Vaikka itselläsi ei asialla olisi mitään merkitystä niin miehelle se on tie,totuus,ja elämä💎
Anonyymi kirjoitti:
Ei tee tulosta. Mitä pienempi sen paremmaksi täytyy kehua.ei mitään navan yläpuolista.äh,ne loukkaantuu jos kehut ei osu alapäähän. Vaikka itselläsi ei asialla olisi mitään merkitystä niin miehelle se on tie,totuus,ja elämä💎
Tuo on muuten oikeasti arka paikka, eikä sitä juuri naisten sanomiset muuksi muuta.
Toisaalta en tiedä miksi se pitäisi olla tabu, kun vertaa mitä kaikkea naiset saavat niskaansa..- Anonyymi
Ei ole perää. Nainen voi sitäpaitsi olla kaunis ja älykäs, kuten minä 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs miehestä suurempi kehu olis ku että on sulla iso! Ja oot hyvä sängyssä. Ei ne muita kehuja odotakkaan🤷♀️💎
"No mikäs miehestä suurempi kehu olis ku että on sulla iso! "
Tuo nyt ei ole mikään kehu ensinkään, kuten harvoin mikään suora veto ulkonäöstä. Iso muna, isot tissit, hyvä pylly, mikä vaan ulkoinen seikka on tosiasia, joka ilmaistaan idioottimaisesti. Se ei ole kehu vaan pikemminkin moka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se ei ole iso, niin toihan on puhdasta vittuilua. Noin yleisesti ottaen tuntuu, että monet tällä palstalla kuvittelee ihmisten olevan täysin vailla kykyä vertailla. Ihan niinku ihmiset ei omistais silmiä ja peiliä ja aivoja niin eespäin. Ei kannata kehua jotain, minkä toinen tietää olevan ihan täyttä sitä itteensä. Ei myöskään kannata kehua jotain, minkä toinen tietää jo varsin hyvin muutenki.
- Anonyymi
Älykäs ei siis voisi koskaan olla myös kaunis?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tai käännetään toisinpäin: Tykkäävätko vähemmän komeat miehet, että heidän ulkonäköään kehuttaisiin mielummin kuin esim heidän huumorintajuaan, tai älykkäitä oivalluksiaan?
Eeh.. Teenköhän nyt karhunpalveluksen naisille..😬Oletko koskaan kuullut naisen kehuvan vähemmän komean miehen ulkonäköä?
Naisethan eivät tunnetusti edes avaa suutaan, odottavat miehen tekevän aloituksen.
Huomaa ettet ole kedon kaunein kukka jonka takia oot jäänyt vaille kehuja ja siksi ihan ulapalla kaikesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se ei ole iso, niin toihan on puhdasta vittuilua. Noin yleisesti ottaen tuntuu, että monet tällä palstalla kuvittelee ihmisten olevan täysin vailla kykyä vertailla. Ihan niinku ihmiset ei omistais silmiä ja peiliä ja aivoja niin eespäin. Ei kannata kehua jotain, minkä toinen tietää olevan ihan täyttä sitä itteensä. Ei myöskään kannata kehua jotain, minkä toinen tietää jo varsin hyvin muutenki.
" Ei myöskään kannata kehua jotain, minkä toinen tietää jo varsin hyvin muutenki."
Tarkoitat kun mies kehuu naista kauniiksi huomiota saadakseen nainen ei tykkää tästä koska tietää jo varsin hyvin muutenkin.
Okei, hyvä tietää kun seuraavan kerran kehun kauniiksi vaikka ei ole ja nainen ei tästä tykkää, tiedän naisen itse kuvittelevan olevansa kaunis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Ei myöskään kannata kehua jotain, minkä toinen tietää jo varsin hyvin muutenki."
Tarkoitat kun mies kehuu naista kauniiksi huomiota saadakseen nainen ei tykkää tästä koska tietää jo varsin hyvin muutenkin.
Okei, hyvä tietää kun seuraavan kerran kehun kauniiksi vaikka ei ole ja nainen ei tästä tykkää, tiedän naisen itse kuvittelevan olevansa kaunis.Kauniit ovat kuulleet ne samat jutut noin miljoona kertaa ennenkin. Normaalilla itsetunnolla varustettu ei tarvitse kehuja tunteakseen olonsa hyväksi. Itse ainakin tiedän "baanalle" lähtiessäni tasan tarkkaan miltä näytän. En mä tarvii ketään kertomaan sitä mulle. Miehet, jotka pääsevät asiasta yli ilmoittamatta ja osaavat siitä huolimatta puhua kuin ihmiselle, ovat paljon mielenkiintoisempia. Sori siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniit ovat kuulleet ne samat jutut noin miljoona kertaa ennenkin. Normaalilla itsetunnolla varustettu ei tarvitse kehuja tunteakseen olonsa hyväksi. Itse ainakin tiedän "baanalle" lähtiessäni tasan tarkkaan miltä näytän. En mä tarvii ketään kertomaan sitä mulle. Miehet, jotka pääsevät asiasta yli ilmoittamatta ja osaavat siitä huolimatta puhua kuin ihmiselle, ovat paljon mielenkiintoisempia. Sori siitä.
"Normaalilla itsetunnolla varustettu ei tarvitse kehuja tunteakseen olonsa hyväksi."
Tästä olen samaa mieltä. Itsellä huono itsetunto ja kuulisin mielelläni kehuja. Anonyymi kirjoitti:
No minusta olis miehenä (transmiehenä)!kivempi kuulla, että oletpas ihana. Tekipäs hyvää. Sitten olis voittaja fiilis. :)
Eikä mitään ulkokuori kehuja.Gaylord_Focker kirjoitti:
No minusta olis miehenä (transmiehenä)!kivempi kuulla, että oletpas ihana. Tekipäs hyvää. Sitten olis voittaja fiilis. :)
Eikä mitään ulkokuori kehuja.Siis kyllä sekin tieto ihan kiva on, jos osaa tyydyttää kumppaniaan. Ja sekin, jos ei nimittäin se on sitten opettelun paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykäs ei siis voisi koskaan olla myös kaunis?
Kaunis älykäs tajuaa ulkonäkökehujen lapsellisuuden. Tietenki on ihan okei, jos joku teini kehuu ihastuksensa ulkonäköä, mutta aikuisilla se aika kornia. Känniregressiossa sitte saa taas puhua ihan mitä sylki suuhun tuo.
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis älykäs tajuaa ulkonäkökehujen lapsellisuuden. Tietenki on ihan okei, jos joku teini kehuu ihastuksensa ulkonäköä, mutta aikuisilla se aika kornia. Känniregressiossa sitte saa taas puhua ihan mitä sylki suuhun tuo.
No mutta pitääkö sitä olla olevinaan sitten aina niin aikava?
- Anonyymi
Mitäs imartelua sitä edes tarvitsee? Jos joku on kiinnostava, niin tutustuu, jos hänessä on mukavavia piirteitä, voihan sen ääneen toki todeta.
"Oletpa sinä mukavanoloinen ja kanssasi on mukava viettää aikaa."
"Kiitos."
"Ole hyvä, totesin vaan sen minkä huomaan."
Mutta tämä on tänne ihmisraunioitten sekaan liian omituista...- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Öö.. ei ole.
"Kiitos, niin sinunkin""Niin, niin se on jännä tunne, miellyttävää."
- Anonyymi
"Kun paljon tehokkaampaa olisi luonteen ja koko persoonan imartelu? "
Jaa niin että naista jota ei ennestään tunne kehuisi luonteesta ja persoonasta? eikä se pitäisi vähän outona ja ajattelisi että mistä se niistä voi muka tietää? Tai jos tutumpi nainen kyseessä se varmaan saisi hirveät hepulit kun ei kehunut ulkonäköä. pitää varmaan rumana! se ajattelisi.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Mä en mitään kehuja ota vastaan. Mua ei kiinnosta. Se on ihan sama mitä miehet puhuvat. Kuuroille seinille menee. Harvoin kukaan mua onnistuu mistään vakuuttamaan, olen liian hyvä ihmistuntija, joten säästäkää sananne.
Arvostan suoraan silmiin katsomista ja sen hetkisestä aiheesta tuotettua selkopuhetta.- Anonyymi
Oletko sinkku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinkku?
Niin hyvä ihmistuntija että loppuelämänsä saakin olla sinkku ihan vapaasti. :D
- Anonyymi
Mihin sä sitä kehumista tarvitset?
No jos nyt unohdetaan henkilökohtaisuudet, niin aito imartelu miellyttää ihmisiä johtuen siitä, että olemme sosiaalisia eläimiä.
Wwuwuw kirjoitti:
No jos nyt unohdetaan henkilökohtaisuudet, niin aito imartelu miellyttää ihmisiä johtuen siitä, että olemme sosiaalisia eläimiä.
Sinuakin imartelee enemmän kun nainen nauraa vitsillesi, kuin jos hän sen sijaan kehuisi kuinka kiva paita sulla on..
Vai vittu Vai? Hehe..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eli aihe tuli siitä mieleen, että elät (ja muutama muukin) liirumlaarumista ja smalltalkista? Ei elämää ilman imartelua tai kehuja?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ihminen on heikko jos hommat tuohon perustuu. Se vähän niin kuin koko ajan kerjää ympäriltään jotain. Musta on vaan hyvä etteivät miehet kuin naisetkaan puhu p.skaa. Sillä sitähän se on, tyhjää puhetta ”sosiaalisen eläimen” varjolla,
Anonyymi kirjoitti:
Eli aihe tuli siitä mieleen, että elät (ja muutama muukin) liirumlaarumista ja smalltalkista? Ei elämää ilman imartelua tai kehuja?
Noh..
Jos niin haluat..🙄- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sinuakin imartelee enemmän kun nainen nauraa vitsillesi, kuin jos hän sen sijaan kehuisi kuinka kiva paita sulla on..
Vai vittu Vai? Hehe..Naisten huomio naisena on mulle ilmaa. Jep, sori en ole niitä tyttöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyh. Kehut on kivoja .ihania.mutta kun kuulet ne samat ja sadannen kerran ,niistä tulee arkipäiväisiä.eli ei tunnu missään.just ulkonäköön.keksikää jotai muuta.💎
Anonyymi kirjoitti:
Naisten huomio naisena on mulle ilmaa. Jep, sori en ole niitä tyttöjä.
Mutta miestenkö ei..😮
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mutta miestenkö ei..😮
No vielä vähemmän kuin miesten siitä vähästä. Miks sulle pitää joka kerta kertoa kahdesti? Etkö ymmärrä kerralla? Ihmettelin tätä jo aiemmin.
- Anonyymi
Naiselle voi ihan hyvin sanoa että olet huonoin pano koskaan elämäni aikana mutta haluan silti olla kanssasi muista syistä. Tuo olisi kai tälle Wuhwelille sitä mitä hän haluaisi miehen sanovan:)
Kehua ilman seksuaalisia vaikutteita tai taka-ajatuksia.
AsianVierestä- Anonyymi
Olipa typerästi kirjoitettu.
Aasin vieressä vois mennä taas raiskaamaan niitä ihmiskaupan uhreja, ja tulla sitten esittämään muille toksisille pojille kuinka paljon on naisia saanut..
Vai mitä, vai mitä..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aasin vieressä vois mennä taas raiskaamaan niitä ihmiskaupan uhreja, ja tulla sitten esittämään muille toksisille pojille kuinka paljon on naisia saanut..
Vai mitä, vai mitä..No, mitäs hyökkäsit tässä ketjussa. En ole sinua mitenkään viikkoihin huomioinut.
Juotko vai miksi pitää kirjoittaa pahaa toisista ihmisistä?
Naisvihaajat eivät edusta niitä arvoja joita itse edustan. Yksikään nainen ei ole tuntenut pahaa, eikä koe vieläkään joita olen kohdannut elämäni aikana. Tärkeintä ei ole se onko kysymyksessä ihmiskaupan uhri tai normaali nainen, he kun ovat tasan tarkkaan naisina yhtä arvokkaita ja saman arvostuksen ansainneet, ihmisinä.
No, mitäs hyökkäsit tässä ketjussa. En ole sinua mitenkään viikkoihin huomioinut.
Juotko vai miksi pitää kirjoittaa pahaa toisista ihmisistä?
Naisvihaajat eivät edusta niitä arvoja joita itse edustan. Yksikään nainen ei ole tuntenut pahaa, eikä koe vieläkään joita olen kohdannut elämäni aikana. Tärkeintä ei ole se onko kysymyksessä ihmiskaupan uhri tai normaali nainen, he kun ovat tasan tarkkaan naisina yhtä arvokkaita ja saman arvostuksen ansainneet, ihmisinä.
AsianVierestäNiinpäniin.🙄
🤧🤮- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niinpäniin.🙄
🤧🤮Älä juo enää jos tulee paha olo.
Olet vain nainen jonka on pakko ajatella ettei naisen ulkoasu pitkine hiuksineen, sporttisine kiinteine vartaloineen, pysty c-kuppeineen voi olla se oikea kehumisen kohde.
Tiedätkö syyn siihen?
Moni salilla itseään treenaava nainen taas ei pahastu jos mies sanoo wau, oletpa hyvässä kunnossa ja avoimesti ihailee naisen fyysistä kokonaisuutta. Päinvastoin, hän ilahtuu jos joku näkee ja huomioi sen minkä vuoksi olisi salille 4-5 kertaa viikossa mennyt hikoilemaan. Nämä tällaiset eivät tietenkään voi olla sellaisen naisen naismalli joka ei omaa pitkiä hiuksia, kauniita silmiä, pystyrintoja c-kuppeineen, pakaroita joita voisi esitellä vaikka estraadilla. Näitä nyt näkee kesäisin kaupungilla ja kaupoissa, helposti he pukeutuvat omaa vartaloaan ja kauneuttaan korostaen.
Naiset joilla on jo ihraa, miesmäisen lyhyet hiukset, rasvaa kyljissä ja masussa niin paljon ettei niitä enää housuihin voi sulloa, elämänkokemus tehnyt jo kyyniseksi vastakkaista sukupuolta kohtaan, ikä painaisi ohi hedelmällisen iän aiheuttaen hormonitasapainossa häiriöitä tehden miesvihan arkipäiväiseksi ilmiöksi jne... voiko tällainen nainen enää edes pitää samoja asioita oikeina kehujen kohteena?
Onneksi me miehet emme ole aivan niin yksinkertaisia mitä luulet. Arvostamme naisissa kokonaisuutta emmekä ole liian kriittisiä edes 25 kg ylipainoille, aamulla sekaisin olevalle tukalle, pahantuulisille menkkapäiville tai muulle toisarvoilelle asialle yhteiselämässämme. Silti voi sanoa, rakastan sinua tarkoittaen jokaista sanaa.
"hei kulta, sinun suonikohjusi ovat tänä aamuna pienemmät mitä eilen", pusi pusi.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä juo enää jos tulee paha olo.
Olet vain nainen jonka on pakko ajatella ettei naisen ulkoasu pitkine hiuksineen, sporttisine kiinteine vartaloineen, pysty c-kuppeineen voi olla se oikea kehumisen kohde.
Tiedätkö syyn siihen?
Moni salilla itseään treenaava nainen taas ei pahastu jos mies sanoo wau, oletpa hyvässä kunnossa ja avoimesti ihailee naisen fyysistä kokonaisuutta. Päinvastoin, hän ilahtuu jos joku näkee ja huomioi sen minkä vuoksi olisi salille 4-5 kertaa viikossa mennyt hikoilemaan. Nämä tällaiset eivät tietenkään voi olla sellaisen naisen naismalli joka ei omaa pitkiä hiuksia, kauniita silmiä, pystyrintoja c-kuppeineen, pakaroita joita voisi esitellä vaikka estraadilla. Näitä nyt näkee kesäisin kaupungilla ja kaupoissa, helposti he pukeutuvat omaa vartaloaan ja kauneuttaan korostaen.
Naiset joilla on jo ihraa, miesmäisen lyhyet hiukset, rasvaa kyljissä ja masussa niin paljon ettei niitä enää housuihin voi sulloa, elämänkokemus tehnyt jo kyyniseksi vastakkaista sukupuolta kohtaan, ikä painaisi ohi hedelmällisen iän aiheuttaen hormonitasapainossa häiriöitä tehden miesvihan arkipäiväiseksi ilmiöksi jne... voiko tällainen nainen enää edes pitää samoja asioita oikeina kehujen kohteena?
Onneksi me miehet emme ole aivan niin yksinkertaisia mitä luulet. Arvostamme naisissa kokonaisuutta emmekä ole liian kriittisiä edes 25 kg ylipainoille, aamulla sekaisin olevalle tukalle, pahantuulisille menkkapäiville tai muulle toisarvoilelle asialle yhteiselämässämme. Silti voi sanoa, rakastan sinua tarkoittaen jokaista sanaa.
"hei kulta, sinun suonikohjusi ovat tänä aamuna pienemmät mitä eilen", pusi pusi.
AsianVierestäEi näille palstanaisille kannata selitellä miten tosissaan nätit hyvärunkoiset naiset tykkäävät kehuista. Nämä täällä ovat väliinputoajia kehuissa ja sekös harmittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö syyn siihen?
AsianVierestäKovan työn tuloksen huomioiminen onkin aivan totaalisen eri juttu. Tuon nyt pitäisi olla aika selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovan työn tuloksen huomioiminen onkin aivan totaalisen eri juttu. Tuon nyt pitäisi olla aika selvää.
jee kulta painaa jo 110 kg, kovan työn tulosta tuokin sen sata kertaa jääkaappi aukeaa viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jee kulta painaa jo 110 kg, kovan työn tulosta tuokin sen sata kertaa jääkaappi aukeaa viikossa.
Asenna jääkappiin aikalukko, sellainen jota käyttävät pankit holveissaan.
30 minuutin viive, on aikaa miettiä mitä sitä suuhunsa työntää ja kuinka paljon.
Tiedätkö syyn siihen?
AsianVierestäEhkäpä minä tiedän enemmän siitä mitä naiset ajattelevat kuin vanhat sovinistiukkelit.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-naiset-kayttavat-salilla-suuria-kuulokkeita-lindsay-paljasti-synkan-salaisuuden-nama-tilanteet-ovat-kuvottavan-yleisia/7529328Anonyymi kirjoitti:
Täällä nyt muutama Aasi ei näemmä ymmärtänyt lainkaan mistä oli kyse. Ei siis siitä, että pitäisi joko kehua, tai sitten ilmeisesti haukkua naisen ulkonäköä, mitkä teille sovinisteille vaikuttais olevan ne kaksi ainutta vaihtoehtoa..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ehkäpä minä tiedän enemmän siitä mitä naiset ajattelevat kuin vanhat sovinistiukkelit.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-naiset-kayttavat-salilla-suuria-kuulokkeita-lindsay-paljasti-synkan-salaisuuden-nama-tilanteet-ovat-kuvottavan-yleisia/7529328Lue ja luota. Trust is good byt control is better.
Omakohtaista kokemusta vuosikymmenen ajalta huomioista joten ei paljon yksi lehtiartikkeli sitä voi vääräksi todistaa.
Kun on joskus auttanut naisia pääsemään hyvään kuntoon ehkä tietää enemmän mitä yksi nainen joka koskaan ei saleilla aikaansa ole viettänyt.
AsianVierestä - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Täällä nyt muutama Aasi ei näemmä ymmärtänyt lainkaan mistä oli kyse. Ei siis siitä, että pitäisi joko kehua, tai sitten ilmeisesti haukkua naisen ulkonäköä, mitkä teille sovinisteille vaikuttais olevan ne kaksi ainutta vaihtoehtoa..
...ja kun kirjoitin etten näe syytä kehua enkä arvostella käyt päälle kuin yleinen syyttäjä syyttömien kimppuun etsiessään kadonnutta syyllistä?
Hävettää se ettet huomaa omaa huonoa käytöstäsi. Se jos joku elää toisin mitä ajattelet on sinulle ylitsepääsemätöntä, et siis ole suvaitsevainen vaan sellainen joita itse inhoat?
...ja kun kirjoitin etten näe syytä kehua enkä arvostella käyt päälle kuin yleinen syyttäjä syyttömien kimppuun etsiessään kadonnutta syyllistä?
Hävettää se ettet huomaa omaa huonoa käytöstäsi. Se jos joku elää toisin mitä ajattelet on sinulle ylitsepääsemätöntä, et siis ole suvaitsevainen vaan sellainen joita itse inhoat?
AsianVierestäVoisitko yrittää lopettaa tuon henkilöönkäymisen ... ja naisvihasi?
Mmmkei?- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Voisitko yrittää lopettaa tuon henkilöönkäymisen ... ja naisvihasi?
Mmmkei?Lue viestiketju ja arvioi kuka hyökkää ensin, katse peiliin Wwuwuw.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Voisitko yrittää lopettaa tuon henkilöönkäymisen ... ja naisvihasi?
Mmmkei?Jaahas, no hyvää joulua vain sinullekin. Voisitko kasvattaa pidemmät hiukset niin olisit edes vähän naisellisempi? Voisin sitten vihata nääs sinua vähän enemmän:)
Heh heh.
AsianVierestä
- Anonyymi
Miehet kehuu, koska niille on ylivoimaista olla kiinnostunut ihmisestä naiseuden ”takana”.
-flowersreally-- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ikävä kyllä..
Noh, yleistämättä, mutta kuitenkin..😬Palsta on yleistysten mekka.
-flowersreally-
- Anonyymi
Mitä järkeä on avata tänne keskusteluja jos ei pysty kantamaan niistä vastuuta? Jos heittää vaan jonkin ajatuksen ja jättää sen kesken niin ketä se palvelee
- Anonyymi
Muut voivat keskustella keskenään tai kenties se herättää ihmiste päässä erilaisia ajatuksia.
En ole koskaan kehunut kenenkään naisen ulkonäköä. Tiedä sitten onko tästä ollut itselleni jotain etua tai haittaa.
Mutta tuosta nauramisesta. Tosi harvoin naiset nauraa mulle. Havahduin tähän kun vastikään asiakaspalvelutilanteessa näin tapahtui parikin kertaa lyhyen ajan sisään. Poikkeus osoitti säännön. Tai ehkä maski kasvoilla auttaa.- Anonyymi
Siitä voi olla haittaa. Oma kumppani varmasti jotain kehuja kaipaisi edes joskus.
Anonyymi kirjoitti:
Siitä voi olla haittaa. Oma kumppani varmasti jotain kehuja kaipaisi edes joskus.
Joo. Tarkoitin niitä kaikkia maailman naisia, jotka ei kuulu kategoriaan "oma kumppani". Oman kumppanin suhteen kannattaa käyttää helpot keinot, joilla mieli pysyy hyvänä.
Kehuminen ei maksa mitään ja voi olla joskus tarpeen. Ja vastaavasti joskus kannattaa pitää suunsa kiinni. Koska esim. seksi on varmasti parempaa jos kumpikaan ei joudu vaivaamaan päätään sillä että jokin oman kehon epätäydellisyys olisi häiriöksi.Wwuwuw kirjoitti:
Paha sanoa millainen olet irl, mutta onhan sulla ainakin täällä ollut hauskoja juttuja..
Meillä on keskenämme samansuuntainen huumorintaju. Eli se mikä sun mielestä voi olla hauskaa, on sitten taas jonkun muun mielestä pelkästään tyhmää, kiusallista tai käsittämätöntä. Täällä voi sanoa mitä vaan, mutta livenä olen tosi varovainen. Koska on paljon kivempaa olla asiallisen kuiva kuin friikki. Joten tarvitsen vastapuolelta jonkin signaalin, että "uskallan" olla oma itseni. Ja joskus että jokin vitsi toimii, niin toisen pitää ensin tietää siihen liittyvät asiat.
- Anonyymi
Mulle on yksi jätkä kerran sanonut: "Sulla oli kauniit silmät kun nähtiin."
Kysyin sitten silmieni väriä ja se meni epämukavan hiljaiseksi.- Anonyymi
Etkö mitään järkevämpää kysymystä keksinyt....taidat olla vähän autisti tai muuten vain vammainen?
- Anonyymi
Eihän sitä välttämättä muista silmien väriä jos silmät ovat niin kauniit jotta se vie kaiken huomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä välttämättä muista silmien väriä jos silmät ovat niin kauniit jotta se vie kaiken huomion.
No eipä niihin silmiin sitten kummemmin ole kateltu, jos ei edes väri jää mieleen. Se olis ollu typerä kysymys, jos olis kysynyt minkä väristä luomiväriä mulla oli. Tuo tuskin jäis monellekaan miehelle mieleen. Jos ei tiedä, että oliko ne "kauniit" ennemmin siniset kuin ruskeat, niin tyhjää lässytystä moinen kehu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä niihin silmiin sitten kummemmin ole kateltu, jos ei edes väri jää mieleen. Se olis ollu typerä kysymys, jos olis kysynyt minkä väristä luomiväriä mulla oli. Tuo tuskin jäis monellekaan miehelle mieleen. Jos ei tiedä, että oliko ne "kauniit" ennemmin siniset kuin ruskeat, niin tyhjää lässytystä moinen kehu.
Väri jää kaikkein viimeisimpänä silmistä mieleen. Kirkkaat ja tuikkivat silmät jää sekä pupillien laajeneminen sekä supistuminen ja sitten vielä silmistä loistava älykkyys ja tunteellisuus. Kuka muka kiinnittää johonkin silmien väriin huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä silmien väri vaan voi unohtua jos mielessään ajattelee miten onkaan kauniit silmät. Väri on siinä toisarvoinen asia, kauniisiin silmiin sisältyy myös ripset ja kulmakarvat, meikkaus yms.
Anonyymi kirjoitti:
Väri jää kaikkein viimeisimpänä silmistä mieleen. Kirkkaat ja tuikkivat silmät jää sekä pupillien laajeneminen sekä supistuminen ja sitten vielä silmistä loistava älykkyys ja tunteellisuus. Kuka muka kiinnittää johonkin silmien väriin huomiota.
Enpä nyt tiiä jääkö. Kyllä mä olen yleensä painanut mieleeni silmien värinkin, kun olen niitä katsellut ja ihastellut.
Tokihan niissä ekana sen tuikkeen näkee ja lukee "viestejä" minkä pystyy.Gaylord_Focker kirjoitti:
Enpä nyt tiiä jääkö. Kyllä mä olen yleensä painanut mieleeni silmien värinkin, kun olen niitä katsellut ja ihastellut.
Tokihan niissä ekana sen tuikkeen näkee ja lukee "viestejä" minkä pystyy.Ei ehkä huomaa onko harmaansiniset, vai harmaanvihreät, mutta kyllä nyt yleensä siniset ja ruskeat erottaa..
Wwuwuw kirjoitti:
Ei ehkä huomaa onko harmaansiniset, vai harmaanvihreät, mutta kyllä nyt yleensä siniset ja ruskeat erottaa..
Juu, ei ehkä jokaista värivivahdetta huomaa. Riippuu valaistuksestakin missä ne silmt kohtaa. Mutta tuon että oliko ne siniset, vihreet vai ruskeat jää mieleen.
Usein niin, että sinertävät, vihertävät tai rusehtavat.Gaylord_Focker kirjoitti:
Juu, ei ehkä jokaista värivivahdetta huomaa. Riippuu valaistuksestakin missä ne silmt kohtaa. Mutta tuon että oliko ne siniset, vihreet vai ruskeat jää mieleen.
Usein niin, että sinertävät, vihertävät tai rusehtavat.Sellaiset hyvin vaaleansiniset/ vihreät silmät on jänniä.
Wwuwuw kirjoitti:
Sellaiset hyvin vaaleansiniset/ vihreät silmät on jänniä.
Esim Anthony Hopkins olis paljon tylsemmän näköinen tummilla silmillä..
https://d32dm0rphc51dk.cloudfront.net/YO2e5T-C2Z-TWXTLfTJYnA/large.jpgWwuwuw kirjoitti:
Sellaiset hyvin vaaleansiniset/ vihreät silmät on jänniä.
Milleen jänniä?
Gaylord_Focker kirjoitti:
Milleen jänniä?
Minusta ruskeat silmät ovat kauniita. Kehuin vuosia sitten iranilaiselle naiselle sitä - kuinka kauniit ruskeat silmät hänellä oli. Silmälasit olivat kuin taidemaalauksen kehykset, jotka korostivat tähtisilmien kauneutta. Melkein samanikäisellä serkkupojalla vientiä riittää Suomessa, kun on kauniit ruskeat silmät.
Sinulla taitaa olla kauniit siniset silmät?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minusta ruskeat silmät ovat kauniita. Kehuin vuosia sitten iranilaiselle naiselle sitä - kuinka kauniit ruskeat silmät hänellä oli. Silmälasit olivat kuin taidemaalauksen kehykset, jotka korostivat tähtisilmien kauneutta. Melkein samanikäisellä serkkupojalla vientiä riittää Suomessa, kun on kauniit ruskeat silmät.
Sinulla taitaa olla kauniit siniset silmät?Mä olen oppinut viehtymään ruskeista silmistä ihan vast'ikään. Ihan niin tummista en en innostu vieläkään, mistä ei mustuaiset näy. Mutta vaaleammat ruskean ja vihreän sekoitukset näyttää jo nykyään kauniille.
Kesti näin kauan lämmetä ruskeille silmille. :)
Siniset ja vihreät sen sijaan on aina vedonneet helposti.
Njaa, sinivihreet silmät mulla on. Kauneus onkin sitten katsojasta kiinni, miten ne näkee.Gaylord_Focker kirjoitti:
Milleen jänniä?
Jännän näkösiä, etenkin kun kontrastina on mustat kulmat ja ripset.
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Sinulla taitaa olla kauniit siniset silmät?Ruskeat silmät näyttää parhaimmalta vaaleaa ihoa ja punaista tukkaa vasten. Miun mielipide.
Mä olen oppinut viehtymään ruskeista silmistä ihan vast'ikään. Ihan niin tummista en en innostu vieläkään, mistä ei mustuaiset näy. Mutta vaaleammat ruskean ja vihreän sekoitukset näyttää jo nykyään kauniille.
Njaa, sinivihreet silmät mulla on. Kauneus onkin sitten katsojasta kiinni, miten ne näkee.Mä kun olen silmiin killittäjä ja luen ihmisiä silmistä, niin häiritsee jos en näe mustuaisia. Vaikeuttaa sitä silmistä lukemista jonninkin verran.
Mustuaiset kun reagoi tunnetiloissakin.Gaylord_Focker kirjoitti:
Mä olen oppinut viehtymään ruskeista silmistä ihan vast'ikään. Ihan niin tummista en en innostu vieläkään, mistä ei mustuaiset näy. Mutta vaaleammat ruskean ja vihreän sekoitukset näyttää jo nykyään kauniille.
Njaa, sinivihreet silmät mulla on. Kauneus onkin sitten katsojasta kiinni, miten ne näkee.Vai on sinulla sinivihreät silmät. Minulla on harmaat tai sellaiset, joista ei oikein saa selvää. Armeijassa kysyttiin, että minkä väriset silmät alokkaalla on. En silloin tiennyt, sillä en ollut tullut katsoneeksi silmien väriä. Peilaaminen ei kuulunnut oikein harrastuksiini. Armeijan paperihin piti merkitä silmienväri tunnistustietona.
Mitäs meinaat puuhata näin arkiviikolla ennen joulua? Onko jotain erityistä?Wwuwuw kirjoitti:
Ruskeat silmät näyttää parhaimmalta vaaleaa ihoa ja punaista tukkaa vasten. Miun mielipide.
Minusta taas ruskeat silmät ovat parhaimmillaan tummahiuksilla kesän auringosta ruskettuneilla?
Wwuwuw kirjoitti:
Jännän näkösiä, etenkin kun kontrastina on mustat kulmat ja ripset.
Niin, ne sävyt vähän korostuu.
Wwuwuw kirjoitti:
Ruskeat silmät näyttää parhaimmalta vaaleaa ihoa ja punaista tukkaa vasten. Miun mielipide.
Tummaihoisella taas vaaleat silmät sytyttää. Eli se kontrasti taas..
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-21f6d3be9bd3b77f8881c16632a5cdcbFAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Vai on sinulla sinivihreät silmät. Minulla on harmaat tai sellaiset, joista ei oikein saa selvää. Armeijassa kysyttiin, että minkä väriset silmät alokkaalla on. En silloin tiennyt, sillä en ollut tullut katsoneeksi silmien väriä. Peilaaminen ei kuulunnut oikein harrastuksiini. Armeijan paperihin piti merkitä silmienväri tunnistustietona.
Mitäs meinaat puuhata näin arkiviikolla ennen joulua? Onko jotain erityistä?Suomalaiset siniharmaat siis. :)
No tänään on ihan pyykkipäivä vaan. Toinen tytär lähtee isänsä kanssa kylille ostoksille jne. Jään nuoremman kanssa siivoilemaan vähän leluja uusien alta pois eli inventaariota ja siivoamista.
En nykyään jaksa stressata ja ravata kun päätön kana jonkun jutun perässä. Niin en ole haalinut mitään listaa to do.
Entäpä sinä:)FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minusta taas ruskeat silmät ovat parhaimmillaan tummahiuksilla kesän auringosta ruskettuneilla?
Mä taas tykkään vähän punaruskeista (kun aurinko heijastaa punertaen niistä) hiuksista, parrasta ja ehkä vähän "punaruskeista" silmistä. Missä on siis lämmin ruskean sävy, vähän punertavahan se on.
Tai mantelinruskeet, pistaasin vihreät jne.Gaylord_Focker kirjoitti:
Mä taas tykkään vähän punaruskeista (kun aurinko heijastaa punertaen niistä) hiuksista, parrasta ja ehkä vähän "punaruskeista" silmistä. Missä on siis lämmin ruskean sävy, vähän punertavahan se on.
Tai mantelinruskeet, pistaasin vihreät jne.Kauniin ruskeat.
https://img.ilcdn.fi/CUv8kqaOAG2BENojUU9_SzlW6J0=/1200x630/top/filters:watermark(https://assets.ilcdn.fi/ilsome_v2.jpg,25,0,0)/img-s3.ilcdn.fi/c4954f18f1863309e773ef14d007ffb98e5e2bf69bea8dee7407f2f0583f623d.jpgGaylord_Focker kirjoitti:
Kauniin ruskeat.
https://img.ilcdn.fi/CUv8kqaOAG2BENojUU9_SzlW6J0=/1200x630/top/filters:watermark(https://assets.ilcdn.fi/ilsome_v2.jpg,25,0,0)/img-s3.ilcdn.fi/c4954f18f1863309e773ef14d007ffb98e5e2bf69bea8dee7407f2f0583f623d.jpgWwuwuw kirjoitti:
Tummaihoisella taas vaaleat silmät sytyttää. Eli se kontrasti taas..
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-21f6d3be9bd3b77f8881c16632a5cdcbKauniin vihreät silmät. 😍
Suomalaiset siniharmaat siis. :)
No tänään on ihan pyykkipäivä vaan. Toinen tytär lähtee isänsä kanssa kylille ostoksille jne. Jään nuoremman kanssa siivoilemaan vähän leluja uusien alta pois eli inventaariota ja siivoamista.
En nykyään jaksa stressata ja ravata kun päätön kana jonkun jutun perässä. Niin en ole haalinut mitään listaa to do.
Entäpä sinä:)"Entäpä sinä:)"
Aamulla käytiin faijan kanssa kahvilla ja hakemassa joulusyötäviä leipomomyymälästä. Nyt laiskottelen ja en tee mitään kuunnellen sitä kuinka ikkunan alla vesi lotisee.
Meinaan tänään pelailla tietokoneella ja välillä surffata täällä. Joulu menee Faijan kanssa kahdeltaan. Kinkku on jo ostettu, sellainen 1,5 kiloinen valmiiksi kypsennetty. Faijan mukaan ei tule olemaan meillä joulukuusta, mikä taitaa olla ensimmäinen joulu minulla ilman kuusta. Toinen ero on se, että toisen kerran tällä vuosituhannella en ole joulua Uudellamaalla.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
"Entäpä sinä:)"
Aamulla käytiin faijan kanssa kahvilla ja hakemassa joulusyötäviä leipomomyymälästä. Nyt laiskottelen ja en tee mitään kuunnellen sitä kuinka ikkunan alla vesi lotisee.
Meinaan tänään pelailla tietokoneella ja välillä surffata täällä. Joulu menee Faijan kanssa kahdeltaan. Kinkku on jo ostettu, sellainen 1,5 kiloinen valmiiksi kypsennetty. Faijan mukaan ei tule olemaan meillä joulukuusta, mikä taitaa olla ensimmäinen joulu minulla ilman kuusta. Toinen ero on se, että toisen kerran tällä vuosituhannella en ole joulua Uudellamaalla.Eli rennosti meinaat ottaa sinäkin. Hyvä. :)
Ihmiset usein sekoo joulunalla ja vouhottaa vaahto suupielessä joulu joulu joulu, pitää pitää pitää. Rasittavaa kohellusta. Onneksi olen kasvanut siitä pakko tehdä kuviosta ulos. :)- Anonyymi
Eli rennosti meinaat ottaa sinäkin. Hyvä. :)
Ihmiset usein sekoo joulunalla ja vouhottaa vaahto suupielessä joulu joulu joulu, pitää pitää pitää. Rasittavaa kohellusta. Onneksi olen kasvanut siitä pakko tehdä kuviosta ulos. :)No jotkut vouhottaa kesän tullen "kesä kesä kesä lämmin aurinko", voi he lvetti miten se on rasittavaa.
Eli rennosti meinaat ottaa sinäkin. Hyvä. :)
Ihmiset usein sekoo joulunalla ja vouhottaa vaahto suupielessä joulu joulu joulu, pitää pitää pitää. Rasittavaa kohellusta. Onneksi olen kasvanut siitä pakko tehdä kuviosta ulos. :)Uudellamaalla olin aina isosiskon luona. Hän otti paineita joulusta siivoamalla, leipomalla ja yms. Itse opin tällä vuosituhannella, että sain kaiken jouluvalmiiksi kuusta myöten, kun olin vieraana isosiskon luona. Ainut ponnistus oli matkustaa siskon luokse junalla Joensuusta tai "Lappeenrannasta" (jostain muualta kuinJoensuusta). Lisäksi yhdessä vaiheessa ostin lahjoja varsinkin lapsille, mutta muuten olen tämän vuosituhannen ollut vapaa jouluhössötyksestä! :)
Hyvää päivänjatkoa, sillä pian lopetan valoisalta ajalta täällä kirjoittelun. Palaa sitten kello 15 jälkeen, kun aurinko on laskenut horisontin taakse.Wwuwuw kirjoitti:
Esim Anthony Hopkins olis paljon tylsemmän näköinen tummilla silmillä..
https://d32dm0rphc51dk.cloudfront.net/YO2e5T-C2Z-TWXTLfTJYnA/large.jpgNojoo kyllä. Edesmenneellä näyttelijällä, Paul Walkerilla oli kauniit siniset silmät. Samoin Terence Hillillä eli Mario Girottilla on.
Vähän jäiset, mutta helkkarin kauniit ja kiehtovat.Gaylord_Focker kirjoitti:
Nojoo kyllä. Edesmenneellä näyttelijällä, Paul Walkerilla oli kauniit siniset silmät. Samoin Terence Hillillä eli Mario Girottilla on.
Vähän jäiset, mutta helkkarin kauniit ja kiehtovat.Tosin Walker oli muutenkin tietyllä tavalla tavallisen komea. Naapurinpoikamainen. Ei symmetrinen eikä kiiltokuvamainen, vaan tavallisella tavalla komea. Ts. Upea. :D
Anonyymi kirjoitti:
No jotkut vouhottaa kesän tullen "kesä kesä kesä lämmin aurinko", voi he lvetti miten se on rasittavaa.
Oli mopo kesä pipo, pipo, mopmopo, vaaleanpunainen..
https://youtu.be/QfSTjFtYozQAnonyymi kirjoitti:
No jotkut vouhottaa kesän tullen "kesä kesä kesä lämmin aurinko", voi he lvetti miten se on rasittavaa.
Niinpä. En vouhota siitäkään. Lungisti vaan.
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Uudellamaalla olin aina isosiskon luona. Hän otti paineita joulusta siivoamalla, leipomalla ja yms. Itse opin tällä vuosituhannella, että sain kaiken jouluvalmiiksi kuusta myöten, kun olin vieraana isosiskon luona. Ainut ponnistus oli matkustaa siskon luokse junalla Joensuusta tai "Lappeenrannasta" (jostain muualta kuinJoensuusta). Lisäksi yhdessä vaiheessa ostin lahjoja varsinkin lapsille, mutta muuten olen tämän vuosituhannen ollut vapaa jouluhössötyksestä! :)
Hyvää päivänjatkoa, sillä pian lopetan valoisalta ajalta täällä kirjoittelun. Palaa sitten kello 15 jälkeen, kun aurinko on laskenut horisontin taakse.Jep. Siivoa komerot jouluksi vain, jos meinaat viettää joulun komerossa. Päivänjatkoja! :)
- Anonyymi
Naisen mielipide:
En pidä siitä, jos joku tuntematon kehuu mun ulkonäköä. Se rinnastuu liikaa niihin tyyppeihin, jotka huutelee kadulla, et hyvä perse. Asia on eri, jos oon treffeillä tai kehuja on oma kumppani. Silloin ulkonäön kehuminen tuntuu hyvältä. Nyrkkisääntönä mulla toimii ehkä se, että mitä vieraampi ihminen, sitä neutraalimpaa kehonosaa hän voi kehua. Kumppani voi kehua sitä persettä, treffikumppani ekoilla treffeillä ei. Ventovieras ehkä vaatteita, silmiä tai hiuksia. Vieraampi ihminen voi sitten kyllä kehua luonnetta tai älykkyyttä, enkä ota sitä henkilökohtaisesti. Toki täytyy tuntea jonkin verran, että pystyy tälläisiä juttuja kehumaan. Ei ole uskottavaa, jos ventovieras kehuu mun älykkyyttä tms.- Anonyymi
Noniin, wuppis mitä sanot tästä? Wuppishan ei ole koskaan kehuja saanut, on vain nettitiedon varassa jonka joku yksittäinen nainen joskus johonkin kirjoittanut.
Anonyymi kirjoitti:
Noniin, wuppis mitä sanot tästä? Wuppishan ei ole koskaan kehuja saanut, on vain nettitiedon varassa jonka joku yksittäinen nainen joskus johonkin kirjoittanut.
Niin mitä? Olen pitkälti samaa mieltä. Ehkä sun pitäisi lukea aloitus uudelleen - tällä kertaa ajatuksen kera..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niin mitä? Olen pitkälti samaa mieltä. Ehkä sun pitäisi lukea aloitus uudelleen - tällä kertaa ajatuksen kera..
"Asia on eri, jos oon treffeillä tai kehuja on oma kumppani. Silloin ulkonäön kehuminen tuntuu hyvältä. "
Wuppiksen mielestä ensitreffeillä pitäisi kehua luonnetta. Anonyymi kirjoitti:
"Asia on eri, jos oon treffeillä tai kehuja on oma kumppani. Silloin ulkonäön kehuminen tuntuu hyvältä. "
Wuppiksen mielestä ensitreffeillä pitäisi kehua luonnetta.Mitäpä jos annat minun itse kertoa mitä mieltä olen.
Aloitus ei liittynyt siihen etteikö imarrella saisi, vaan miten tehdä se toimivammin.
- Anonyymi
Itse naisena en todellakaan arvosta enkä pidä imartelusta. Se on lähinnä typerää makeilua.
En itsekään imartele ketään, mutta annan myönteistä rehellistä palautetta kun se on paikallaan. En katso imarteluksi sitä, jos sanon miehelle että tosi kiva paita sinulla, jos todella tarkoitan sitä ja se tulee spontaanisti ja rehellisesti. Tai jos annan tunnustusta hyvin tehdystä työstä tai muusta Ilman taka-ajatuksia. Tai naiselle että ihana laukku sulla, mistä ostit? Tai että sinä oletkin niin hoikka ja nätti Kun oikeasti tarkoitan sitä.
Teeskentely ja typerä nuoleskelu on pelkästään ärsyttävää, enkä halua olla jokin lihakimpale jota silmät kiiluen tuijotetaan ja päästellään limaisia "imarteluita".- Anonyymi
Tarkoittaa ettet ole kaunis eikä siksi sua saa kehua kauniiksi koska se ei ole totta?
- Anonyymi
Minäpä imartelen sinua kiellostasi huolimatta.
Runsaana pursuavat läskimakkarat vyötärölläsi ovat ihaninta mitä Mies voi unelmoida. Kaljaröyhtäilysi on kaikkea sitä mitä palstan viinamies naisessa kaikkein eniten kaipaa. Olet ihana Nainen. Elämänkoulun alkuasteelle luokalle jääneenä olet neroista neroin. Pieruverkkarit tuovat mitä parhaimmin esiin sen mitä naista arvostava mies osaa arvostaa. Olet ihana nainen. Himmeä haroittava katseesi on ihanuudessaan kuin enkelin luoma kaitselmuksen siunaus miehelle. Olet ihanan nainen. Ei teeskennellä enään tämän enempää vaan mennäänkö sinun vai minun luokseni toteuttamaan mitä ihaninta parittelutoimenpidettä jonka Jahve on ihmiselle luvannut. Olet ihana nainen.
Ei teeskennellä vaan mennään suoraan asiaan, kuten itse halusit ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa ettet ole kaunis eikä siksi sua saa kehua kauniiksi koska se ei ole totta?
Voi hemmetti tuota miehen logiikkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hemmetti tuota miehen logiikkaa...
" mutta annan myönteistä rehellistä palautetta kun se on paikallaan. "
Nainen saa kehua kun se on paikallaan mies ei? Voi hemmetti tuota naisen logiikkaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" mutta annan myönteistä rehellistä palautetta kun se on paikallaan. "
Nainen saa kehua kun se on paikallaan mies ei? Voi hemmetti tuota naisen logiikkaa...No älä motkota, en ole sanonut ettei saa kehua.
Kävipäs tämä aloitus monelle tunteisiin? Taisi ns osua..
- Anonyymi
Eniten olet itse kiehunut.
Thymallus kirjoitti:
Sanoinhan että tässä on ainesta.
Ja tämä ei sitten ollut imartelu, vaan ihan tosi juttu :)Silloinhan se vasta imarteleekin, kun se on totta.. ☺
Wwuwuw kirjoitti:
Silloinhan se vasta imarteleekin, kun se on totta.. ☺
Minä en ymmärrä, miksei nämä ymmärrä, että olet täysin ytimessä.
- Anonyymi
Täh, imarellaanko sit tyyliin, et sun sisäisellä minälläsi on sit tosi kuumat ja sexyt pikkarit ja vau mitkä rintsikat.
Saans mä puristella sun sisäisiä rintoja ja takapuolta. - Anonyymi
Jos mies ei imartele, nainen olettaa ettei mies ole kiinnostunut, ja mies joutuu pysyvästi kaverisektorille.
- Anonyymi
Tuossa on vähän perää...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255