Täällä jotkut suorastaan 'huutaa' että..

Anonyymi

meille pitää saada seuraavaksi homo- presidentti. Eikö teillä ole mitään häpyä? Ettekö te häpeä.? Sen voin teille sanoa, että Suomi ei moiseen ole vielä valmis. Ja jos tämä hännystelijä yrittääkään enää ees yrittää, hänet kaadetaan 'poliittisesti'. Hänhän on jo tuomittukin rikoksesta. Näin on Suomessa aina toimittu ja tullaan edeskin toimimaan.
Oishan se häpeä Suomelle..
Vaikka nyt onkin 20 vuosiluku, politiikka elää edelleen sitä aikaa, jolloin pystyttiin poliittisesti henkilö vaientaan tms.. Ei se ole mihinkään muuttunut, kuten jotkut kuvittelee ja hokee, että elä 'nykyaikaa'. Politiikka ei ole muuttunut. Tässäkään asiassa..

18

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Homot tuomitaan kerran. Muistakaa syntiset!

      • Anonyymi

        Luuletko olevasi joku päättäjä, tuskin olet. Ahdasmieliset ihmiset tuomitaan ja heitä rangaistaan.


    • Anonyymi

      Useilla homoille ei ole edes loppututkintoa, tavallisen vastuutonta porukkaa tuossakin mielessä, kuten monessa muussakin.

      • Anonyymi

        Kato homot ei tarvi mitään loppututkintoa päästäkseen
        mihin virkaan tahansa .
        Jos homo ei pääse pressaksi , niin se on
        sortoa sexuaalivähemmistöä kohtaan ja iltapäivälehdet
        repii otsikoita .


      • Anonyymi

        Kuten missä? En ole homo, silti ei heidän olemassaolo ahdista. Syyhän on selvä, olen täysin heteron niin ei käy homous mielessä. Teillä foobikoilla tuntuu olevan vaikeaa.


    • Anonyymi

      Anttoni on lähtenyt ja H-vistolla ei seiso.

    • Pittä olla residenti vähä homori mies eikä jokku mummisia.

    • Anonyymi

      Hmm, jos homppelia ei tarvita, niin mites olisi sitten lesbo presitenttinä ?

      • Anonyymi

        Eikö se ole jo ollut?


    • Anonyymi

      Me vaadimme feministi A. Rinteen tasavallan prc:etentiksi!

    • Anonyymi

      Herra on varoittanut maailmaa yhä lisääntyvästä seksuaali- homosynnistä.

      • Anonyymi

        Ei ole varotellu, nämä varoitukset on papiston sanelemia. Antaa vaan homojen ja muiden touhuta omiaan. Kyllä kaikille on tilaa, tietenkin ahdasmieliset voisi pysyä pois.


      • Anonyymi

        Miten se on varoittanut🤔 Homous on yksityisasia eikä liity mitenkään siihen kuka valitaan. En äänestä sen mukaan onko homo tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on varoittanut🤔 Homous on yksityisasia eikä liity mitenkään siihen kuka valitaan. En äänestä sen mukaan onko homo tai ei.

        Ei vaan sovi presidentiksi! Joihinkin maihin ei edes asiaa valtiovierailulle!

        Onneksi kansa osaa äänestää, kuten Saulia aikoinaan.


    • Anonyymi

      Poikain kanssa seurustelu miehellä sotii ymmärrystä vastaan.

    • Anonyymi

      Miten jos ehdokas olis suhteessa kultasen noutajan kans?

    • Anonyymi

      Suomi ei ole valmis valitsemaan HOMOA presidentiksi. Eiköhän tämä ole tullut selväksi viime päivinä. Tämän päivän kannatuslukemat, 23.12.2020, ovat suorastaan epäluottamus Vihreille ja Haavistolle.
      Alamma katsomaan 'raikkaampaa' ehdokasta Niinistön seuraajaksi! Kyllä!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe