Löytyykö kohtalotoveria?

Anonyymi

Tapasin vuosi sitten treffit24 palstalla varatun miehen, jonka kanssa päädyin salasuhteeseen. Tavattiinkin muutaman kerran, soiteltiin ja viestiteltiin.
Nyt jäi puolisolleen kotona kiinni. Puoliso nakkasi pihalle ja laittoi eron vireille. Salarakkaani hylkäsi minut ja puhui itsensä takaisin jatkamaan avioliittoaan.
Tosi surullinen ja hyväksikäytettyolo.
Onko kohtalotovereita? Miten selvisitte?

8

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En varsinaisesti ole ihan kohtalotoverisi, mutta kyllähän tuo nyt pitäisi ymmärtää, että varatut kannattaa kiertää kaukaa. Minä olen toki ollut syvästi ihastuneena varattuun naiseen ja se on tuskaa, kun itse olet yksin. Tällä tavoin siis olen itse särkenyt sydämeni. Meitä on siis joka lähtöön, mutta jos et tiennyt etukäteen, että salarakkaasi oli naimisissa, niin kai se sitten on ainoastaan miehen syy.
      Ainakin tuolta petetyltä aviovaimolta voisit pyytää anteeksi, jos on mitenkään mahdollista. Anna myös itse anteeksi miehelle...

    • Anonyymi

      Elä lannistu. Alat vaan kovasti kehumaan miestä, kehut ja ylistät, käytä lauseita ”olen kiitollinen ajastasi, sinusta, olet ihana, upea, parasta mitä olen kokenut, en ole ennen koskaan kokenut mitään tällaista, aivan usk9matonta, olet kauneinta mitä minulle on tapahtunut, olet kaunein ihmissuhde, olet niin suojeleva, en voi elää ilman sinua, rakastan sinua, olen ajatellut sinua kok9 päivän....

      Takaan että kun vaan tekstata näitä ja kutsut käymään niin mies kyllä juoksee viivana luoksesi. Kaikki miehet uskoo nämä korulauseet.

      Voin kertoa että kiltti, järkevä mieheni jätti minut 27 v.liittomme jälkeen viivana kun sattui tällainen 62 v Nainen joka pommitti juuri noilla lauseilla miestäni, ukko lähti samantien, jätti omaisuudet, kuule kaiken jätti jotta pääsi tuon naisen lakanoita pöllyttämään.oli siinä kaikilla ihmettelemistä.

      Että noita lauseita kun viljelet niin KAIKKI miehet uskoo ne ja taatusti jättää eukkonsa koska omat vaimot ei enää jakaa turhasta kehua.
      Lataa sitten viestiä miten onnistu!

      • Anonyymi

        Se on just näin ! Kun oikein hivelee toisen itsetuntoa niin onnistuu (ainakin hetkellisesti).

        Ap:lle sanoisin että sait mitä tilasit. Mitä muuta kuvittelit?
        Siinä kohtaa kun lähtee tuohon peliin niin pelimerkit on jaettu. Ei kukaan arvosta tai luota kakkosiin. Katsos kun olet näyttänyt jo "luotettavuutesi" ihmissuhteissa, se juna meni siinä kohtaa kun aloit osalliseksi pettämiseen. Seuraavalla kertaa viisaampi?


    • Anonyymi

      Netti ja tinderi on nyt täynnä näitä kusipäitä. Älkää antako periksi. Etsikää oma. Ja kusettakaa näitä varattuja. Haluisko ne itselleen tollasta? Pettämistä. Nyt saiteilla on näitä jotka ottaa vaan kuvat ja kaiken irti naisesta ja häipyyvät.

    • Anonyymi

      Jaa tuntuko se sitte aivan unelmien prinssiltä, eikö noissa oo aina vähä paskanen jälkimaku kuitenki, omantunnon kolkutus.

    • Anonyymi

      Voi luoja mitä ihmisiä maa päällään kantaa...

    • Anonyymi

      Savun hälvettyä mies on jo ottanut yhteyttä ja suhteenne jatkuu taas.

    • Anonyymi

      Olet aina häviä,jos suhteessa on toinen henkilö eli Avio Vaimo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe