Hämmentävää kun vertaa suomalaisia naisia, muihin naisiin maailmassa .

Anonyymi

Olen täysin hämmentynyt, suomalaisilta naisilta ei irtoa edes tykkäyksiä deittipalvelussa. Ja ulkomaalaiset tykkäleivät tiuhaan tahtiin ja jopa 10% naisista lähestyy. Vaikka ilmoittaa profiilissa että hakee kumppania lähialueelta. (jos joku miettii että nyt on kyse jostain parista hassusta, niin ei vaan puhutaan tuhansista tykkäyksistä ja sadoista viesteistä)

Mietityttää että onkohan suomalaisten "tasa-arvo" jotain muuta kuin muualla maailmassa.

63

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä ne kokevat sinut vaikeasti lähestyttäväksi. Suomalaisiilehan se aloitteen teko on vaikeaa.

Ite voisin kyllä tykätä, mutten tekisi aloitetta, koska mielestäni aloitteenteko kuuluu miehelle. Mies osoittaa kiinnostusta ja vastaanotan sen.

Jos mies ei osoita kiinnostusta, en.lähde tavoittelemaan tai tarjoamaan itseäni hänelle. Vastaan kiinnistukseen positiivisesti ja osoitan itse kiinnostusta vain niihin miehiin, jotka osoittaa sitä minulle. Siis tutustumiskiinnostusta, toki voin tsekata jonkun ja just antaa sen tykkäyksen.

• Anonyymi

Konservatismi ei ole kovassa huudossa enää, joten tervetuloa 2020 luvulle.
        Mitä tuo kertoo muutenkin sinusta. Olet passiivinen jäärä jonka arvomaailma järkkyy, jos ottaa itse yhteyttä. Tosin tuollatavallahan se joka aidosti kiinnostaisi jää saavuttamatta, joten kukin tavallaan.
        Peilasit ekan lauseesi mainiosti itseesi. Mikäli edes olet suomalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuo kertoo muutenkin sinusta. Olet passiivinen jäärä jonka arvomaailma järkkyy, jos ottaa itse yhteyttä. Tosin tuollatavallahan se joka aidosti kiinnostaisi jää saavuttamatta, joten kukin tavallaan.

Ok..kiitti tuosta vuodatuksestasi, heti tuntuu, että silmät vihdoin avautuu. Ehkä jonain päivänä osaan vielä myydä itseäni niille, jotka eivät vielä tiedä, mitä haluavat, eli minut😃! Noin niinkuin pelkän ulkonäön puolesta itse tietenkin tiedän, mitä he tarvitsevat ja haluavat!

Kun nyt kerran itse olet niin on the vogue, niin kertoisitko vielä sen, miksi se mies, joka on kiinnostunut, ei sitä aloitetta tee? Selvästi periaatteellisista syistä, sen verran jäärää huomiota on tullut saatua ja monilta.

Että miksi nyt 2020-luvulla naisen kuuluu se aloitus tehdä??

Tän tosiaankin haluaisin tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin miksi "ottaisin yhteyttä", jos mies vaan heruttaa helppoa pillua ja sulkaa hattuunsa kun saa naisen juoksemaan perässään? Mistä voin sen tietää, kun ite heitän ekan pallon, jää valta miehelle päättää suhteen status ilman mitään varaa ja dumpata helpommin panon jälkeen, koska nainenhan se sitä vonkasi. Myös kaveripiirissä säilyy maine, toisin, kun jos mies tekee aloitteen ja saakin pakit.

Tai vakavamman kiinnostuksen ollessa kyseessä vaatii naiselta alistuvaa elettä heti kättelyssä--->"pyöri kun koira siinä lattialla mun edessä, niin ehkä huolin sut mun naiseks, tai ei mitään". "Saat multa, kun alistut ja palvelet ja teet mun mielen mukaan"

Pidätkö mua jonain idioottina? Kukas on jäänyt 2020-luvulta, toi Ladbible veljeskuntapaska kuuluu v.yn viiskytluvulle, eikä lähellekkään tätä päivää ja tasa-arvoa.

Osoita kunnioittavasi naista ja tee se aloite. Itelles on status tärkeempi, kun joku josta voisit olla oikeasti kiinnistunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mulle treffailu, seksi tai rakkaus ei ole mikään poliittinen kysymys jolla haluan pätee muiden silmissä. Ellei joku hyökkää mun kimppuun, jolloin kyllä osaa puolustautua.

Musta vaan tuntuu hyvältä ja oikealta, kun mies lähestyy ja pyytää treffeille. Sopii myös mun luonteenkuvaan, vai pitääkö muuttua toiseksi ihmiseksi, jotta saa olla "nykyaikainen" ja hyväksyttävä muiden silmissä?

Jossei mies tietentahtoin suostu pyytämään treffeille, siitä tulee väkisinkin mieleen, että yrittää vaan kyykyttää ja kiristää koeajolle ilman mitään syvempää tutustumista tai että vaivautuisi peräti treffeille mun takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mulle treffailu, seksi tai rakkaus ei ole mikään poliittinen kysymys jolla haluan pätee muiden silmissä. Ellei joku hyökkää mun kimppuun, jolloin kyllä osaa puolustautua.

Musta vaan tuntuu hyvältä ja oikealta, kun mies lähestyy ja pyytää treffeille. Sopii myös mun luonteenkuvaan, vai pitääkö muuttua toiseksi ihmiseksi, jotta saa olla "nykyaikainen" ja hyväksyttävä muiden silmissä?

Jossei mies tietentahtoin suostu pyytämään treffeille, siitä tulee väkisinkin mieleen, että yrittää vaan kyykyttää ja kiristää koeajolle ilman mitään syvempää tutustumista tai että vaivautuisi peräti treffeille mun takia.

Jos nainen ei ehdoin tahdoin halua tehdä aloitetta, ei hän ole oikeasti kiinnostunut miehestä. Korkeintaan miehen kauttta mahdollisesti tarjolla olevasta elämäntavasta. Odottamalla passiivisena nainen haluaa alistaa miehen ja pitää vallan itsellään. Tällainen valtapeli ei kuulu nykyaikaiseen tasa-arvoiseen maailmaan. Sen aika jäi sinne, missä pariutumisella saattoi oikeasti olla loppuelämään vaikuttavia kohtalokkaita seurauksia. Nykyään eroaminen on niin helppoa, että tätä vaaraa ei enää ole. Jos nainen ei tee aloitetta niin siitä tulee väkisinkin mieleen, että hän kilpailuttaa miesjoukkoa esittämään yhä parempia tarjouksia naisen kannalta. Itseään kunnioittava mies ei suostu tällaiseen kilpailuun ja kyykytykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen ei ehdoin tahdoin halua tehdä aloitetta, ei hän ole oikeasti kiinnostunut miehestä. Korkeintaan miehen kauttta mahdollisesti tarjolla olevasta elämäntavasta. Odottamalla passiivisena nainen haluaa alistaa miehen ja pitää vallan itsellään. Tällainen valtapeli ei kuulu nykyaikaiseen tasa-arvoiseen maailmaan. Sen aika jäi sinne, missä pariutumisella saattoi oikeasti olla loppuelämään vaikuttavia kohtalokkaita seurauksia. Nykyään eroaminen on niin helppoa, että tätä vaaraa ei enää ole. Jos nainen ei tee aloitetta niin siitä tulee väkisinkin mieleen, että hän kilpailuttaa miesjoukkoa esittämään yhä parempia tarjouksia naisen kannalta. Itseään kunnioittava mies ei suostu tällaiseen kilpailuun ja kyykytykseen.

"Jos nainen ei ehdoin tahdoin halua tehdä aloitetta, ei hän ole oikeasti kiinnostunut miehestä. Korkeintaan miehen kauttta mahdollisesti tarjolla olevasta elämäntavasta. "

Siis oikeasti ajatteletko noin? Eikö totuus ole juuri päinvastainen, ainakin mun näkökulmastani? Jos nainen odottaa miehen pyytävän treffeille ja haluaa tutustua, eli on kiinnostunut miehestä syvällisemmin kun pintapuolisesti, erityisesti siitä, miten mies naista kohtelee:kunnioittaako, ottaako tunteet huomioon jne

Jos nainen vaan on kiinnostunut miehen ulospäin antamasta elämäntapatyylistä, niin eikö juuri silloin ala kaupittelemaan itseään siihen sopivaksi ilman parempaa tutustumista ja sitä, että haluaa tietää millaista miehen kanssa on viettää aikaa?

En näe yhteyttä miksi naisella olisi valtaa passiivisuuden kautta, päinvastoin, kun mies on vielä sinkku ja voi tehdä mitä huvittaa naisesta välittämättä, eli odottava nainen ottaa aika suuren riskin, nyt kun seksiä on tarjolla helposti.

Mitä tulee kilpailuttamiseen, niin onhan miehellä samat mahdollisuudet, jos on naisen tasolla ja haluttu, kuten aloittajalla selvästi jooa kansainvälisesti. Eikä passiivinen nainen varsinaisesti kilpailuta, jos ei tunne niitä miehiä. Jos nainen on hyvännäköinen ja tottunut siihen, että kaikki miehet on hyvännäköisiä, niin miehet saattaa olla aika tasavertaisesti samalla viivalla, kun treffikutsua ja tutustumista ei tule mistään suunnasta. Luonne ratkaisee, kun ulkonäkö ja rahakysymys muuttuu arkipäiväksi eikä itsellä ole mitään tarvetta/halua löytää äkkiä elättäjää jakamaan laskuja.

Itselläni on ehkä joskus joku, josta erityisesti olen kiinnostunut, pitkäaikaisestikkin, nekin tunteet tulee luonnollisesti. On myös ihmisiä, joihin ei tunne ihan samaa vetoa, mutta jotka kuitenkin ovat persoonina kiinnostavia ja ehkä tutustumisen arvoisia. Niitä nyt tulee ja menee, ihmiset on välillä sinkkuja, välillä suhteessa.

Varmasti on valtapelejä ja kyykyttämistä, en epäile. Itseäni ei kyykyttäminen kiinnosta pätkääkään, vaan eniten se, millainen fiilis on yhdessä ollessa, miten suhde rakentuu, ei se millaiset rahkeet miehellä on tarjota elämyksiä.

• Anonyymi

Ulkomaalaiset tykkääjät kehitysmaista?

• Anonyymi

Sama tuli mieleen.
        Ehkä ne ulkomaiset tykkääjät tavoittelevat parempaa elintasoa Suomesta.

• Anonyymi

Kyllä se näin yleensä on. Tai vähintään alemman elintason maista.

• Anonyymi

Pääsääntöisesti yhteydenotot ovat Aasiasta mutta kyllä Eurooppalaisia mahtuu paljon mukaan kuin myös Ruotsista sekä pienimäärä jenkeistä.

-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsääntöisesti yhteydenotot ovat Aasiasta mutta kyllä Eurooppalaisia mahtuu paljon mukaan kuin myös Ruotsista sekä pienimäärä jenkeistä.

-ap

Ja sinä uskot heidän olevan sieltä mistä sanovat olevansa?

Suurin osa naisia deittisivustoilla huijaavista ovat sattumoisin ”jenkkiläisiä komistuksia”. Väittävät siis olevansa jenkeistä, vaikka todellisuudessa kuva on kaapattu ja viestien lähettäjä Nigeriassa tai Itä-Euroopassa.

• Anonyymi

On tuossa joukossa varmasti aitojakin, mutta kannattaa pitää hoksottimet tarkkana. Maailmaan mahtuu kaikenlaista. Jokaisella ihmisellä on omat motiivinsa.

• Anonyymi

Itse asun ulkomailla, ja asunut jo pian 26 vuotta. Muuttanut tänne 6-vuotiaana perheen kanssa.
      Tiedän aika paljon tästä raadollisesta maailmasta, ja haluan myös omalta osaltani varoittaa näitä naiveja suomalaismiehiä. Suomi on pieni ja sulkeutunut, siellä eletään edelleen jonkinlaisessa lintukodossa eikä ymmärretä miten kylmä ja laskelmoiva suuri maailma on.
      Eipä silti, tulee sitä petetyksi monet muutkin miehet muualtakin maailmasta. Ihmetyttää miten uskomattoman naiveja miehet voivat olla! Putoavat ansaan mitään epäilemättä. Olen kuullut niin lukemattoman monista hyväuskoisista jotka ovat näihin langenneet ja uskoneet ja toivoneet jopa kuukausi, joku vuosiakin, ja kaiken takana on Nigerialainen mies! Internetin deittihuijaukset iso bisnes Thaimaassa.
      Siinä voi hyväuskoinen suomi-mies astua ansaan ja pahimmassa tapauksessa saada muutakin kuin särkyneen sydämen.
      Olkaa hyvät miehet varovaisia!

• Anonyymi

Kyllä. Kukaan ei ole niin helppo huijattava kuin rakkaudenkipeä ihminen. Siksi on oltava erittäin varovainen jokaista lähestyjää kohtaan.
        Etenkin kun itsekin tiedän omat rahkeeni ja mihin ne riittävät, niin täysin erilaisen vastakkaisen sukupuolen lähestymisyrityksiin saa poikkeuksetta suhtautua suurella varauksella.
        Tämänkin oppii vasta, kun ikää karttuu ja kokemusta.

• Daamn oot sä kyllä idiootti kyllä niitä Auervaaroja löytyy Suomesta, mun mielestä toi kertoo paljon sun kapeasta ajattelu maailmasta. Miltä kuulostaisi jos vaan oppisi olemaan varovainen nettimaailmassa, kuka vain voi olla potentiaalinen huijari.

• Anonyymi

Kunhan muistat, että niiden kaikkien profiilien takana ei edes ole nainen. Jos näyttää liian hyvältä ollakseen totta, niin silloin se ei myöskään ole totta.

• Anonyymi

Kiitos, keskustelusta.

Näin miehenä on todettava että kun nainen lähestyy, voi olla paremmassa uskossa että nainen on oikeasti kiinnostunut juuri minusta. Se että me miehet esitetään kiinnostus naisiin netissä, ei tarkoita monessakaan tapauksessa yhtään mitään. Monet miehistä tykkäilevät jokaisesta naisen tekemästä profiilista netissä. Plus moni ei varmaan tiedosta sitä että nykyisissä swaippailu sovelluksissa kaikkia profiileja ei näytetä kaikille, joten viesti on ainoa varma tapa saada profiili näkyviin.

Käsittämätöntä että tässäkin ketjussa osa näkee pelinä sen kuka ottaa yhteyttä. Tai että yhteydenotto tarkoittaa helppoa piparia. Itselle naisen tekemä aloite tarkoittaa että nainen poikkeaa normeista ja on vahvempi. Koska myös itse etsin todellista merkityksellistä parisuhdetta, pipari ei ole ensimmäisenä mielessä (sitä on saatu ihan tarpeeksi edeltävässä avioliitossa).

-ap

• Anonyymi

On tasa-arvoa henkeen ja vereen kannattavia naisia, ja sitten on meitä perinteisemmästä meiningistä pitäviä naisia. Mulla ei ole mitään sitä vastaan että muut naiset tekevät miehille aloitteita. Mutta itse haluan miehen joka ottaa alusta asti ohjat. Mulle tulee aloitteen tekevästä miehestä sellainen perinteisen voimakas ja turvallinen, miehekäs kuva. Jos tekisin itse aloitteita, miettisin joudunko tekemään jatkossakin aina kaikessa aloitteet kun mies ei halua/ kykene. Tiedostan että moni ei ajattele samoin kuin itse ja se on mulle täysin fine. Itse vaan preferoi miestä joka vie, en halua tanssiessakaan olla viejä. Makunsa kullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tasa-arvoa henkeen ja vereen kannattavia naisia, ja sitten on meitä perinteisemmästä meiningistä pitäviä naisia. Mulla ei ole mitään sitä vastaan että muut naiset tekevät miehille aloitteita. Mutta itse haluan miehen joka ottaa alusta asti ohjat. Mulle tulee aloitteen tekevästä miehestä sellainen perinteisen voimakas ja turvallinen, miehekäs kuva. Jos tekisin itse aloitteita, miettisin joudunko tekemään jatkossakin aina kaikessa aloitteet kun mies ei halua/ kykene. Tiedostan että moni ei ajattele samoin kuin itse ja se on mulle täysin fine. Itse vaan preferoi miestä joka vie, en halua tanssiessakaan olla viejä. Makunsa kullakin.

Ennen oli tansseissa ainakin se yksi naisten haku, ja se oli mielen kiintoinen juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen oli tansseissa ainakin se yksi naisten haku, ja se oli mielen kiintoinen juttu.

Tanssiharrastuksessa ei ole aina kyse pariutumisesta vaan ihan siitä tanssahtelusta. Hyvä tanssija kiinnostaa ja hyvin tanssiva mies on tanssia harrastavien naisten mieleen siellä lattialla pyörähdellessä.

Tanssiin hakeminen tanssilavoilla nyt ei ole mikään aloite treffimielessä vaan ihan sitä harrastustoimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joudun tekemään naiselle aloitteen, niin kyllä siinä väistämättä mietin, että joudunko jatkossakin olemaan hänelle koko perheen viihdekeskus. Ja nainen vaan odottelee, että elämä huveineen kannetaan tarjottimella eteen. Sellaista perässä vedettävää painolastia en halua, niin en sitten tee aloitteitakaan. Eikä huvita ryhtyä pelleksi muutenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joudun tekemään naiselle aloitteen, niin kyllä siinä väistämättä mietin, että joudunko jatkossakin olemaan hänelle koko perheen viihdekeskus. Ja nainen vaan odottelee, että elämä huveineen kannetaan tarjottimella eteen. Sellaista perässä vedettävää painolastia en halua, niin en sitten tee aloitteitakaan. Eikä huvita ryhtyä pelleksi muutenkaan.

Parempi tosiaan niin. Unohdat, että jos itse haluat suhteen, itse teet myös aloitteen. Naisella ei ole minkään valtakunnan velvoitetta tehdä mitään sen asian eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että pidät periaatteistasi kiinni! Todennäköisesti jäät yksin loppuiäksesi, mutta periaatteista ei kannata koskaan joustaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi tosiaan niin. Unohdat, että jos itse haluat suhteen, itse teet myös aloitteen. Naisella ei ole minkään valtakunnan velvoitetta tehdä mitään sen asian eteen.

Ei tietenkään ole. Eikä ole miehelläkään. Jos nainen haluaa suhteen, niin sopii ihan itse tehdä se aloite sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Eikä ole miehelläkään. Jos nainen haluaa suhteen, niin sopii ihan itse tehdä se aloite sitten.

Mies joka haluaa olla perheen pää ja miehekäs mies tekee aloitteen.

Mies joka haluaa olla ovimattona naisen nyrkin ja hellan välissä odottaa naisilta aloitteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies joka haluaa olla perheen pää ja miehekäs mies tekee aloitteen.

Mies joka haluaa olla ovimattona naisen nyrkin ja hellan välissä odottaa naisilta aloitteita.

Perheen päänäkin pitäisi pystyä kunnioittamaan "alaisiaan". Ei vaan pysty kunnioittamaan aloitekyvytöntä, passiivista, alistuvaa ja kivikautisia rooleja väkisin ylläpitävää naista. Kannattaa herätä tähän päivään ja ottaa se elämä omiin käsiin tai todella olet pian siellä nyrkin ja hellan välissä ja veikkaan, ettei se pidemmän päälle miellytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perheen päänäkin pitäisi pystyä kunnioittamaan "alaisiaan". Ei vaan pysty kunnioittamaan aloitekyvytöntä, passiivista, alistuvaa ja kivikautisia rooleja väkisin ylläpitävää naista. Kannattaa herätä tähän päivään ja ottaa se elämä omiin käsiin tai todella olet pian siellä nyrkin ja hellan välissä ja veikkaan, ettei se pidemmän päälle miellytä.

Hyi mikä kiukkupussi jaksat vaan olla. Haukkuminen ei ainakaan minun tapauksessani muuta mitään, en välitä kitisevistä kakaroista sen pätkän vertaa. On toki hyvä, että johonkin tyynyyn voit turhautumiasi purkaa, se on ihan positiivista.

Sulla taitaskin olla irl joku joka ei suostukkasn sun pillisi mukaan hyppimään?

Et muuten vastannut aikaisempaan kysymykseeni, että miksi naisen kuuluu tehdä se aloite, eikä miehen? Mikä on se painava syy, mikä aiheuttaa tämän sun asenteen yhteen kysymykseen. Sehän on vain treffikutsu ja paisuttelet aika paljon koko juttua itse, selityksiä riittää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puit siellä nyrkkiä yksinäsi tyyliin s.tanan nainen, nyt se aloite,tai....

Jos nainen hei tuon huomaa, niin mitä kuvittelet sen kelaavan susta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi mikä kiukkupussi jaksat vaan olla. Haukkuminen ei ainakaan minun tapauksessani muuta mitään, en välitä kitisevistä kakaroista sen pätkän vertaa. On toki hyvä, että johonkin tyynyyn voit turhautumiasi purkaa, se on ihan positiivista.

Et muuten vastannut aikaisempaan kysymykseeni, että miksi naisen kuuluu tehdä se aloite, eikä miehen? Mikä on se painava syy, mikä aiheuttaa tämän sun asenteen yhteen kysymykseen. Sehän on vain treffikutsu ja paisuttelet aika paljon koko juttua itse, selityksiä riittää..

No en ole tässä ketään haukkunut. Sen sijaan itse näyt menevän henkilökohtaisuuksiin. Pointtihan on juuri siinä, ettei aloitteen teko kuulu kummallekaan. Sen tekee yhtä hyvin nainen kuin mieskin. Sen sijaan asenteellista vänkytystä siitä, että aloite kuuluu miehelle en jaksa kuunnella tässä maailmanajassa. Minulla ei ole tapana hyppyytellä ketään missään. Annan ihmisten tehdä omat valintansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puit siellä nyrkkiä yksinäsi tyyliin s.tanan nainen, nyt se aloite,tai....

Jos nainen hei tuon huomaa, niin mitä kuvittelet sen kelaavan susta?

En todellakaan pui nyrkkiä tämän asian johdosta. Eikä kiinnosta pätkääkään, mitä jotkut "kelaa musta". Onneksi omissa piireissäni naisetkin saavat suunsa auki ihan siinä missä miehetkin, kun asiaa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että pidät periaatteistasi kiinni! Todennäköisesti jäät yksin loppuiäksesi, mutta periaatteista ei kannata koskaan joustaa!

Mistä periaatteista? Siis meinaat, että naisen on tehtävä aloitus vaikka ei halua suhdetta kanssasi? Vain koska sinä itse haluat suhteen tai mitä haluatkin?! 😅

Kyllä minä olen tehnyt aloitteita, mm. lasteni isän suhteen tein eka aloitteen. Hän kyllä sit jatkoi aktiivisempaa.

Että mistä periaatteista selität?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä periaatteista? Siis meinaat, että naisen on tehtävä aloitus vaikka ei halua suhdetta kanssasi? Vain koska sinä itse haluat suhteen tai mitä haluatkin?! 😅

Kyllä minä olen tehnyt aloitteita, mm. lasteni isän suhteen tein eka aloitteen. Hän kyllä sit jatkoi aktiivisempaa.

Että mistä periaatteista selität?

Luin nopeasti väärin viestin. Ajattelin, että siinä se sama länkyttää periaatteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en ole tässä ketään haukkunut. Sen sijaan itse näyt menevän henkilökohtaisuuksiin. Pointtihan on juuri siinä, ettei aloitteen teko kuulu kummallekaan. Sen tekee yhtä hyvin nainen kuin mieskin. Sen sijaan asenteellista vänkytystä siitä, että aloite kuuluu miehelle en jaksa kuunnella tässä maailmanajassa. Minulla ei ole tapana hyppyytellä ketään missään. Annan ihmisten tehdä omat valintansa.

"aloitekyvytöntä, passiivista, alistuvaa ja kivikautisia rooleja väkisin ylläpitävää naista."?? Ei voi kunnioittaa?

Ja tuo, että jos nainen haluaa suhteen, niin tehkööt aloituksen😂👍

Pelkän treffikutsun perusteella tämä? Kuulostaa lapsen kiukuttelulta, kun äiti ei hoidakkaan asioita lapsen mielen mukaan. Tämän tyyppiset miehet tosiaankin ovat erittäin passiivisia, kuten yksi toinenkin ylempänä kommentoi. Nainen tekee kaiken ja mies on kuin lapsi. Miehen itsetunto puolisona ei pääse kasvamaan, kun hän ei koe onnistumisen tunnetta parisuhteessa, koska ei tee sen eteen mitään. Nainen kuluu loppuun, tulee riitoja tai mies hakee itsetunnon kohotusta ja seksiseuraa ulkopuolisista suhteista. Vaimo kun tuntuu enemmön äidiltä, kun seksikumppanilta. Suhteessa ei ole kosiskelua eikä eroottista latausta ja seksi on loppunut täysin. Tämä on realiteettia, jonka muutkin aikuiset tietävät todeksi.

No jos nuo ei ollut sun kommenttisi, niin sori vaan. En jaksa väitellä. Takaisin treffeihin.

Miehet usein tosiaankin vilkuilevat naisia vähän joka suuntaan. Nainen laittaa tykkäyksen, joka on merkki että "saa tulla". Miehen on helppo tehdä aloite, kun tietää, että nainen on jo tykännyt. Naisena kokisin aika hämmentäväksi, jos mies esim tykkäisi tai katselisi ja siihen vastattuani positiivisesti ei lähestyisikään, niin yleensä tulee mieleen esim tinderissä, että on jo jutuilla jonkun kanssa tai irl, että on varattu ja muuten vaan tsekkailee. Jos naisena esim flirttailisin miehen kanssa ja vielä päälle tekisin treffiehdotuksen, niin tuntisin tehneeni liikaa ja tyrkyttäneeni.

Tuntuu jotenkin, että vaadit liikaa, jos naisen täytyy antaa ensin tykkäys ja sitten tulla vielä tekemään aloite. Mikä sinun rooli ja tehtävä tässä on? Mitä laitat itsestäsi likoon? Pelkästään mahdollisuuden, että olet saatavilla? Opportunismiako sitten ihailet? Hyvä piirre ehkä jollain tapaa, mutta aikamoista hakuammuntaa ja todellakin elämäntyylisi on se joka aiheuttaa kiinnostuksen.

Itselle tulee lisäksi olo, että lähtisin ehdottelemaan kaveritreffejä, kun.vapautan miehen tavoittelemadta.minua. Minulle suhteilu on kosiskelua ja eroottista jännitettä, parhaimmillaan. En pokaile miehiä, kuin kaupan hyllyltä: että vain näin ja näin, tuon otan ja tuon ja tuonkin vielä. Nyt on rahaa vain tuohon, tuo toinen on parempi, mutta liian kallis...jne

Ymmärrän, jos tämä sun on tyyli ja kokemukset on esim nuoremmissa porukoissa, kaikilla sukupolvilla on omat tapansa. Nuorena hakuehdot ovat aika pintapuolisia vielä ja kaveriporukoissa on helppo lähestyä puolituttuja. Muualla voi olla toiset kaavat. Muistan kyllä omasta nuoruudestani, kuinka helppoa oli isossa porukassa ja tutuissa baareissa pariutua, joten turha sitä pitää jonain ainoana oikeana tapana.

Treffit kuitenkin ei ole kuin aloitus, suhteen toiminnallisesta dynamiikasta voi puhua, kun tutustuu. Useimmat naiset kyllä tekee ihan mielellään juttuja miehillekkin, kun tutustutaan ja suhde edistyy ja tietää rajat, jos sitä pelkäät että joudut itse tossun alle tsi viihdyttämään muullakin kuin vehkeelläsi😃🕊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne "alaiset" kunnioita sellaista perheenpäätä, joka ei osaa johtaa. Mutta jos mies haluaa itselleen perheen joka pompottaa ja alistaa niin sitten kannattaa odotella jotain Justiinaa hakemaan miestä kotoa alttarille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne "alaiset" kunnioita sellaista perheenpäätä, joka ei osaa johtaa. Mutta jos mies haluaa itselleen perheen joka pompottaa ja alistaa niin sitten kannattaa odotella jotain Justiinaa hakemaan miestä kotoa alttarille.

Näyttää tässä ainakin pariin naiseen kalikka kalahtaneen, kun kaikki eivät tanssikaan teidän pillinne mukaan. =D Hyvin osuu palstatotuudet taas tähänkin. Naiset tykkää olla passiivisia vietäviä, kunnes sitten ihmetellään, että miten sillä alfauroolla olikin muitakin mimmejä kierrossa. =D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää tässä ainakin pariin naiseen kalikka kalahtaneen, kun kaikki eivät tanssikaan teidän pillinne mukaan. =D Hyvin osuu palstatotuudet taas tähänkin. Naiset tykkää olla passiivisia vietäviä, kunnes sitten ihmetellään, että miten sillä alfauroolla olikin muitakin mimmejä kierrossa. =D

Kauden voittajakommentti😂😂😂👌

Kyllä palstailu vaan kannattaa.

Itselle tuli voimakas mielikuva siitä, kun lapsi syödessään kiukuttelee ja sitten pullahtaakin pöperöt valkoiselle muoviselle kaulalapulle. Repesin täysin, koska olen paha ihminen, jolla on harvinaisen kieroutunut huumorintaju, niin varmasti nauraisin ilkkuen lapsellekkin.

Sinne vaan lastenhuoneeseen, on katettu teille alimittaisille oma pöytä, tytöt jo määkii ruokaa suut ammollaan, osa tuli Turusta saakka ja nälkä on kova😂😂😂😂😂😂😂

Paras joululahja ikinä, olen jo naurusta hysteerinen ja vähän jopa kiihottunutkin, myönnän, että ao on voimakastahtoinen yksilö🐱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauden voittajakommentti😂😂😂👌

Kyllä palstailu vaan kannattaa.

Itselle tuli voimakas mielikuva siitä, kun lapsi syödessään kiukuttelee ja sitten pullahtaakin pöperöt valkoiselle muoviselle kaulalapulle. Repesin täysin, koska olen paha ihminen, jolla on harvinaisen kieroutunut huumorintaju, niin varmasti nauraisin ilkkuen lapsellekkin.

Sinne vaan lastenhuoneeseen, on katettu teille alimittaisille oma pöytä, tytöt jo määkii ruokaa suut ammollaan, osa tuli Turusta saakka ja nälkä on kova😂😂😂😂😂😂😂

Paras joululahja ikinä, olen jo naurusta hysteerinen ja vähän jopa kiihottunutkin, myönnän, että ao on voimakastahtoinen yksilö🐱

P.s en silti tekis enkä tee sitä aloitetta. Jos mut haluaa naisekseen, on parempi opetella käyttäytymään kuin herrasmies👌⛄

Sit jos ei taivu, niin tarvii sit vaan painaa niitä tyrkkyjä menemään. Kukin omalla tasollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstapojat ulisee kun naiset vie, ja palstapojat ulisee kun naiset on vietävinä. Mikään ei ole palstapojille ikinä hyvä versio naisesta.

Palstapoikien olisikin parasta vaan alkaa heilastella keskenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.s en silti tekis enkä tee sitä aloitetta. Jos mut haluaa naisekseen, on parempi opetella käyttäytymään kuin herrasmies👌⛄

Sit jos ei taivu, niin tarvii sit vaan painaa niitä tyrkkyjä menemään. Kukin omalla tasollaan.

Tyrkkyjä. Tirsk, nyt naurattaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyrkkyjä. Tirsk, nyt naurattaa!

No anteeksi, en tahtoisi nimitellä enkä syyllistää.

Joulun kunniaksi lupaan, etten käytä tyrkky sanaa koskaan enään😊🍰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen painava syynsä on se, että hän itse haluaa olla passiivinen ja aloitekyvytön.

• Anonyymi

Kyl olis mukava ja lämpösä tunne, jos söpö, eksoottinen ja tummahiuksinen japanilais neitoa sais halata ja ottaa kainaloon, oi,oi,oi.

• Anonyymi

Jos saat tuhansia lähestymisiä, tykkäilyjä ja viestejä niin mitä ihmettä täällä ruikutat?

Tasa-arvo on mm. sitä ettei kenenkään tarvitse huolia vierelleen ketään jota ei halua. Monissa maissa naisen asema on valitettavasti yhä niin huono, että paremman elämän toivossa on fiksumpaa iskeä mies varakkaammasta maasta. Huonoakin miestä kannattaa sietää sen aikaa että saa kansalaisuuden.

Suomessa ei enää tarvitse pariutua taloudellisista syistä. Eikä täällä katsota kieroon jos ei tiettyyn ikään mennessä ole löytänyt kumppania tai hankkinut lapsia. Suomessa ei ole paineita pariutua.

• Anonyymi

Näin on tosiaan. Joillain miehillä tai ätmeillä on vieläkin se näkemys, että naisella olisi velvollisuus miellyttää tai muuten palvella puoliapinan tarpeita itsetehostuksineen.

• Anonyymi

Suomessa on varmaan maailman nirsoimmat ja passiivisimmat naiset. Sitä en tiedä mistä se johtuu.

• Anonyymi

Suomessa ei ole pakko pariutua. Ei taloudellisista eikä sosiaalisista syistä. Kukaan ei mulkoile pahasti vanhoja piikoja tai poikia. Kukaan ei pidä outona lapsettomuutta.

Suomessa on pääasiassa varsin tavanomaisen näköisiä miehiä ja naisia. Suurin osa Suomen väestöstä on ollut tai on juuri nyt parisuhteissa. Johtopäätös tästä on se että suomalaiset naiset eivät ole nirsoja kun varsin tasaiseen tahtiin pariutuvat ihan tavallisten miesten kanssa.

Passiivisuus ei myöskään ole suomalaisten keskuudessa suuri ongelma. Varautuneisuus kyllä, mutta suomalaisia naisia ei vertailussa voi sanoa passiivisiksi. Monissa maissa naisen ei ole sallittua jutella vieraille miehille. Suomessa naiset juttelevat kelle lystäävät - jos naiset ovat Juuri Sun kohdalla passiivisia, se kertoo sinusta eikä heistä. He valitsevat etteivät halua jutella sulle. Mikään sosiaalinen normi ei heitä estä. He ei vaan pidä susta. Harmillista toki mutta elämä on!

• Noissa ulkomaisissa deittipalveluissa on paljon feikkejä. Siellä moderaattorit lähettelevät viestejä miehille naisiksi tekeytyneinä. En sano etteikö siellä voisi joku aitokin olla joukossa, mutta...

• Anonyymi

Varovaisuus kannattaa. Varmasti niissä muutamia aitojakin käyttäjiä on, mutta paljon on botteja ja feikkejä. Rakkaudenkipeät ihmiset ovat huijareille kullanarvoisia kohteita. Rakkautta kaipaava ihminen on helppo höynäytettävä, ei tarvitse kuin kauniita sanoja.

• Anonyymi

Suomi naiset ei lähde treffeille mutta kun asuin usassa niin lähes kaikki naiset lähti treffeille. Siellä voi mennä naiselle juttelee missä vaan ostarilla tai rannalla ja nainen antoi numeronsa tai nainen jutteli helposti kaksikin tuntia rannalla minun kanssa.. Suomi naiselta ei saa numeroa edes 20 vuodessa.

• Anonyymi

Et sitten ottanut niistä innokkaista usalaisista ittelles vaimoa vaan tulit takas kotiin ulisemaan?

• Anonyymi

Usa:ssahan on ihan pikkasen erilainen tuo deittailukulttuuri. Siellä kun deittaillaan monesti ihan deittailemisen vuoksi. Jutun juoni ei monestikaan ole edes välttämättä pyrkiä löytämään parisuhdemielessä kiinnostavaa deittikumppania. Deiteille voi periaatteessa mennä lähes kenen tahansa kanssa, joka pyytää. Se ei sinällään kerro yhtään mitään siitä miten vakavissaan ne naiset sut otti ja ulos sun kanssas lähti. Ilmeisesti ei ihan valtavan vakavissaan ja tosissaan, kun et päätynyt naimisiin yhdenkään kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usa:ssahan on ihan pikkasen erilainen tuo deittailukulttuuri. Siellä kun deittaillaan monesti ihan deittailemisen vuoksi. Jutun juoni ei monestikaan ole edes välttämättä pyrkiä löytämään parisuhdemielessä kiinnostavaa deittikumppania. Deiteille voi periaatteessa mennä lähes kenen tahansa kanssa, joka pyytää. Se ei sinällään kerro yhtään mitään siitä miten vakavissaan ne naiset sut otti ja ulos sun kanssas lähti. Ilmeisesti ei ihan valtavan vakavissaan ja tosissaan, kun et päätynyt naimisiin yhdenkään kanssa.

Mut kuitenkin siellä pääsee deitille ja tutustumaan naisiin toisin kun suomessa. Kyllä monet ihan tosissaan etsii kumppania ja seurustelu voi alkaa jo aika piankin kun käy treffeillä. Siellä naiset on avoimempia tutustumaan miehiin eikä tylyjä kuten suomessa.
        Ihan kuten vaikka portugalissa. Nainen pyysi minut syömään kotiinsa kun olin tavannut sen rannalla ja henkailin sen kanssa monta päivää kuten käytiin vesipuistossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut kuitenkin siellä pääsee deitille ja tutustumaan naisiin toisin kun suomessa. Kyllä monet ihan tosissaan etsii kumppania ja seurustelu voi alkaa jo aika piankin kun käy treffeillä. Siellä naiset on avoimempia tutustumaan miehiin eikä tylyjä kuten suomessa.
        Ihan kuten vaikka portugalissa. Nainen pyysi minut syömään kotiinsa kun olin tavannut sen rannalla ja henkailin sen kanssa monta päivää kuten käytiin vesipuistossa.

En sanonutkaan, etteikö "pääsisi".' Kyseessä on iso kulttuurinen ero. Toki vakavissaan voidaan olla liikkeellä, mutta ei se tarkoita et jokainen deittikumpani olis vakavastiotettava. Siellä myös harrastetaan tosi paljon enemmän sokkotreffejä ym. Siellä yksinkertasesti on tapana deittailla ja deittailu on maan tapa. Toki USA itessään on niin valtavan kokonen ja osavaltiot erilaisia, että ei sitä voi koko maahan yleistää. Ei sielläkään kaikkialla noin vain treffeille pääse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanonutkaan, etteikö "pääsisi".' Kyseessä on iso kulttuurinen ero. Toki vakavissaan voidaan olla liikkeellä, mutta ei se tarkoita et jokainen deittikumpani olis vakavastiotettava. Siellä myös harrastetaan tosi paljon enemmän sokkotreffejä ym. Siellä yksinkertasesti on tapana deittailla ja deittailu on maan tapa. Toki USA itessään on niin valtavan kokonen ja osavaltiot erilaisia, että ei sitä voi koko maahan yleistää. Ei sielläkään kaikkialla noin vain treffeille pääse.

Köyhät ei pääse pääse treffeille usassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen aikuisesta väestöstä lähes jokainen on ollut tai on juuri nyt parisuhteissa. Joten on selvää että miehet pääsevät suomalaisten naisten kanssa treffeille tutustumaan.

• Anonyymi

Ulkomaalaiset naiset etsivät miehestä elättäjää. Tasa-arvoiset naiset etsivät elämänkumppania.

• Anonyymi

Noh noh, eipäs yleistetä niitä ulkomaalaisiakaan naisia. Aina joka joukosta löytyy gold diggereitä mutta kaikkia ei pidä siihen kastiin niputtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh noh, eipäs yleistetä niitä ulkomaalaisiakaan naisia. Aina joka joukosta löytyy gold diggereitä mutta kaikkia ei pidä siihen kastiin niputtaa.

Niin moni suomalainen on niin kakstahtimopo päästänsä, että kaikki pitää yleistää, jotta sen asian edes jotenkin tajuais😂😂😂😈

• Anonyymi kirjoitti:

Eivät tietenkään kaikki, mutta pitää ottaa huomioon kullankaivajien olevan käytännössä ammattilaisia, joilla voi olla satoja tilejä kymmenillä eri nettitreffipaikoilla. Kun yksi mies on imetty kuiviin, niin eikun uutta matoa koukkuun uusilla kuvilla, nimellä ja tarinalla.

Siksi heidän osuutensa vaikuttaa niin suurelta.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Eivät tietenkään kaikki, mutta pitää ottaa huomioon kullankaivajien olevan käytännössä ammattilaisia, joilla voi olla satoja tilejä kymmenillä eri nettitreffipaikoilla. Kun yksi mies on imetty kuiviin, niin eikun uutta matoa koukkuun uusilla kuvilla, nimellä ja tarinalla.

Siksi heidän osuutensa vaikuttaa niin suurelta.

Huijarit ovat taitavia ja etenkin rakkaushuijarit tietävät tarkalleen mistä naruista vetää, jotta uhrin kukkaron nyörit löystyy.

• Anonyymi

Älä vertaa

• Nuoleskelu ei ole ainakaan ole minun juttu.
      Kyllä se on sit sanottava.
      Oon nähnyt joku omilla nimimerkillä pistää itselle monta tykkäystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3501
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2199
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      1995
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1383
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1354
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1307
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1065
    Aihe