Miksi olet sinkku?

Anonyymi

Jouluna on hyvä pohdiskella miksi sinkut on yksin. Tuossa yks nainen toisella palstalla just valitteli että on yksin ja kaikesta pitää selvitä yksin jos tulee joku kriisi niin ei ole ketään kelle puhua ja remonteista nainen ei kuulemma selvii yksin. Sanoin naiselle että nainen saa kyllä miehen jos ei ole nirso että on ihan oma syy että olet yksin koska et huoli muita kun niitä komeimpia miehiä.

Naisten ei pidä valittaa yksinoloaan koska miehiä on varmasti tarjolla ja pääsee treffeille koska tahansa.

118

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se treffeille pääsy mitään tarkoita. Ei treffit ole sama kuin hyvä ja antoisa parisuhde. Miksi viitsisin juosta treffeillä, kun 99 sadasta miehestä on täyttä kuraa? Ei sellainen ole kuin ajan haaskausta. Mut sä taidatkin olla yksi noista kuramiehistä, joten et voi ymmärtää miten uskomattoman vaikeaa on naisille löytää hyvä mies. Pelkkiä teikäläisiä vaan tarjolla joka paikassa. Yök.

• Anonyymi

Sinä olet kuraa. Kuvittelet vaan itsestäsi liikoja, ihan niin kuin kaikki muutkin naiset. Olet turha ihminen.

• Anonyymi

Komppaan tätä *yök*. Valtaosa suomalaisista miehistä on vaan rumia ja tyhmiä. Lopuista suurin osa jotenkin muuten turn off. Parhaat miehet onkin Euroopassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan tätä *yök*. Valtaosa suomalaisista miehistä on vaan rumia ja tyhmiä. Lopuista suurin osa jotenkin muuten turn off. Parhaat miehet onkin Euroopassa.

Suomikin on Euroopassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Joo mullakin on useita yritelmiä miesten kanssa ollut...alkkiksia,mieleltään tasapainottomia,aggressiivisia,sairaan mustasukkaisia,raha-asiat retuperällä ja ulosotto vainonnut,pettäjiä yms.En pysty enään luottamaan.

• Anonyymi

Naiset haluaa top 10 miehen. Siksi ovat yksin kun eivät saa top 10 miestä koska niitä ei ole jokaiselle naiselle tarjolla. Tavis miehet ei kelpaa ja suoms on satoja tuhansia tavis miehiä jotka ei koskaan saa naista.

• Anonyymi

Evoluutio toimii.

• Anonyymi

Olen sinkku koska tasoni ei selvästikään riitä sellaiseen naiseen johon voisin edes tyytyä.
      Viehätyn nuoremmista, hoikista liikunnallisista perusnäteistä lapsettomista naisista.
      Minusta kiinnostuu vanhemmat, chubbyt, liikuntaa harrastamattomat äidit.
      Numerollisesti minusta kiinnostuu 5/10 naiset kun voisin tyytyä 6/10 naiseen.

• Anonyymi

Hyvin todettu.

• Anonyymi

Samantyylinen tilanne minullakin. Haluaisin naisen joka olisi samankaltainen kuin itsekin olen ja se on ilmeisesti liikaa vaadittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samantyylinen tilanne minullakin. Haluaisin naisen joka olisi samankaltainen kuin itsekin olen ja se on ilmeisesti liikaa vaadittu.

Syy on naisten hypergamia. Nainen ei suostu itsensä tasoisen miehen kanssa yhtään mihinkään. Miehen pitää olla aina naista tasokkaampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy on naisten hypergamia. Nainen ei suostu itsensä tasoisen miehen kanssa yhtään mihinkään. Miehen pitää olla aina naista tasokkaampi.

Syy on naisen biologiassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin todettu.

Niin että naisetko on nirsoja? Vai että nirsoilu on sallittua vain miehille? Koittakaas päättää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja silti vain viisi prosenttiä miehistä ei ole ikinä avo- tai avioliitossa.

• Liikaa jos miettii, masentuu..

syitä kun saattaa olla monia, miksi sinkkuna.

toisinaan sitä pohtii, että mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa ei viihdy. olen erakkoluonne, tuskin tulen pariutumaan pysyvästi koskaan.

• Anonyymi

Enhän mä olekaan. Mikä kysymys tämä on?

• Anonyymi

No voi jos ei niitä tunteita jotakuta kohtaan tule niin ei niitä voi pakottaa. Tajuatko?

• Anonyymi

Voihan sitä "kelpuuttaa" jonku joka ei sytytä mutta... Kuinka rehellistä se sitten on ja millaista elämä? Olla jonkun kanssa joka ei tunnu oikein miltään... No elämässä on paljon muutakin sisältöä kuin parisuhde.

• Anonyymi

Se voisi alkaa tuntua miltään jo toisella treffikerralla ensimmäisen puolen sekunnin aikana tehdyn päätöksen sijaan.
        Naureskelemme joidenkin naisten deittiprofiileille töissä, hurjat vaatimukset miehelle vaikka naisella ei ole mitään tarjottavaa.
        Tietenkin vedätämme joitain naisia porukalla, halpaa huvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voisi alkaa tuntua miltään jo toisella treffikerralla ensimmäisen puolen sekunnin aikana tehdyn päätöksen sijaan.
        Naureskelemme joidenkin naisten deittiprofiileille töissä, hurjat vaatimukset miehelle vaikka naisella ei ole mitään tarjottavaa.

Seuraavaksi kun nauraa röhötätte niin muistakaa että naisen valikoivuus on biologiassa - sille ei mahda mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle ei siis irtoa niitä toisia treffejä. Onpa kummallista, kun kirjoituksestasi päätellen olet niin symppis ja ystävällinen mies.... Vai voisiko se olla, että tuo halveksiva asenteesi naisia kohtaan ei ehkä olekaan ihan niin piilossa kuin mitä kuvittelet ja naiset huomaavat tämän jo niillä ekoilla treffeillä? Kuka hullu tuollaista tyyppiä haluaisi tapailla, saati suhteeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Jos ei se tunnu siltä heti niin ei se tunnu siltä hetken päästäkään. Ihminen joko kolahtaa tai, ainakin itsellä näin. Mitään muita vaatimuksia ei ole kuin että mies kolahtaa. Yksinkertaista, eikö. Muut saavat sitten ajatella miehestä ihan mitä haluavat. Pitää olla samanlainen siinä mielessä kuin itse, että ollaan jonkinlaisia sielunkumppaneita. En näe muuten mitään järkeä alkaa parisuhteeseen, en ole niin kumppania vailla enkä koe oloani yksinäiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siksipä et toisille treffeille pääsekään, koska olet pohjimmiltaan mulkku. Luuletko ettei naiset vaistoa? Jos asenne on tuo että vedätetään naisia ja naureskellaan ja vielä oikein kavereiden kanssa, kuulostat kyllä todella lapselliselta ja naisen painajaiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Jos ei se tunnu siltä heti niin ei se tunnu siltä hetken päästäkään. Ihminen joko kolahtaa tai, ainakin itsellä näin. Mitään muita vaatimuksia ei ole kuin että mies kolahtaa. Yksinkertaista, eikö. Muut saavat sitten ajatella miehestä ihan mitä haluavat. Pitää olla samanlainen siinä mielessä kuin itse, että ollaan jonkinlaisia sielunkumppaneita. En näe muuten mitään järkeä alkaa parisuhteeseen, en ole niin kumppania vailla enkä koe oloani yksinäiseksi.

Mistä tiedät, jos et ole koskaan kokeillut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, jos et ole koskaan kokeillut?

Onko sulla joku ongelma? Mikset itse ole naisen kanssa joka ei kiinnosta?

• Anonyymi

Aika moni nainen on sinkku omasta halustaan tai ainakin näin väittävät ja eivät kuulemma miestä tarvitse kuin ns. miesten hommiin. Kuitenkin nämä samaiset naiset sitten valittavat kun on yksinäistä jouluna, ei ole seuraa sinne eikä tänne menoihin.
      Minä olen tavannut sinkkumarkkinoilla vaikka miten monta hyvää miestä.Yhteenkään köyhään,työttömän enkä juoppoon törmännyt sinkkuaikanani. Avioeron jälkeen sinkkuilin vajaan vuoden verran.Suhteessa olen nyt ollut yli kolme vuotta, kun näistä kaikista tapaamistani hyvistä miehistä tämä nykyinen mieheni tuntui itselleni parhaalta vaihtoehdolta.
      Sinkkuelämää ei ole ikävä. Minusta on lähinnä surullista ja säälittävääkin kun jotkut roikkuu vuodesta toiseen treffipalstoilla. Ehkä joku oikeasti haluaa olla sinkku,mut luulenpa et aika harvassa ne ihmiset kuitenkin on.

• Anonyymi

Ja minusta on säälittävää, että tämmöiset sarjasuhteilijat eivät osaa olla yksin, vaan heti pitää löytää joku, kuka tahansa, siihen vierelle tukikepiksi. Minusta on surullista ja säälittävää, ettei aikuinen ihminen kykene itse eläämäänsä kannattelemaan. Kertoo turvattomasta lapsuuden kodista ja naisten kohdalla myös vahvasta isäkompleksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minusta on säälittävää, että tämmöiset sarjasuhteilijat eivät osaa olla yksin, vaan heti pitää löytää joku, kuka tahansa, siihen vierelle tukikepiksi. Minusta on surullista ja säälittävää, ettei aikuinen ihminen kykene itse eläämäänsä kannattelemaan. Kertoo turvattomasta lapsuuden kodista ja naisten kohdalla myös vahvasta isäkompleksista.

Hahhah, keittiöpsykologi äänessä😆Kannattaa lukea edellinen teksti vähän tarkemmin,jos sitä kommentoit, niin selviää sinullekin ,et ei kuka tahansa ole kelvannut.
        Lähinnä kateellisen panettelulta kuulostaa kirjoituksesi😊 Lisättäköön, että olemme yhdessä, emme asu yhdessä, koska osaamme ihan itse kannatella elämäämme ja tulla taloudellisesti toimeen omillamme.Ei siis ihan mennyt oikeaan sinun analyysisi🙂

• Suomessa on yli 300-tuhatta työtöntä plus lomautetut. Ei sitä treffeillä kerrota jos on työtön. Eli olet treffaillut luultavasti kymmeniä työttömiä miehiä jotka ovat valehdelleet sinulle työpaikan jossa muka ovat töissä.

• Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

Suomessa on yli 300-tuhatta työtöntä plus lomautetut. Ei sitä treffeillä kerrota jos on työtön. Eli olet treffaillut luultavasti kymmeniä työttömiä miehiä jotka ovat valehdelleet sinulle työpaikan jossa muka ovat töissä.

Voi olla, itse en kuitenkaan ole kyynikko ja ehkäpä siksi onnistuinkin tapaamaan sen yhden työssäkäyvän ja itselleni sopivan miehen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä tosta "pakollisuudesta" olla aina parisuhteessa. Itse pärjään loistavasti yksinkin mutta eräästä syystä olen nyt päätynyt tälle sivustolle.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, itse en kuitenkaan ole kyynikko ja ehkäpä siksi onnistuinkin tapaamaan sen yhden työssäkäyvän ja itselleni sopivan miehen :)

JA jos hän sitten menettääkin työpaikkansa, niin se on sitten ero!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JA jos hän sitten menettääkin työpaikkansa, niin se on sitten ero!

Miksi muka olisi ero? Jos toista rakastaa, ei se rakkaus siihen lopu, että toinen menettää työpaikan tai sairastuu tms. Mutta ilmeisesti näin on sinulla kun sen toit esille.

• Anonyymi

Sinkku olen, koska en ole parisuhteessa. Ihan siksi.

Ja en hae seuraa, enkä treffejä, koska tämänhetkiseen elämään ei sovi sellainen touhu, kun toiseen tutustuminen.

Niinpä tässä mennään nyt päivä kerrallaan ja ihan hyvin voin näinkin. Ei tarvitse miettiä ja murehtia asiaa sen kummemmin.
      Katselee vaikka keväämmällä, josko jotain suhinaa hommais, kun on paremmat ilmatkin. Nyt voi mieluusti lämmitää glökiä tuopillisen ja villasukat jalassa katsella kivaa töllöstä. Ei huonoa ollenkaan.

• Anonyymi

Hehe.... aina ollut ongelmia koon ja geen kanssa. Silti naurattaa enemmän, että kaikki jahtaa mua ja keksii kaikkea juttuja. Pikkuisen vettä myllyyn, niin johan tulee lisää oletuksia.

Noh. Oli täällä oikeesti hauskoja tyyppejäkin. Heitä on vähän jopa ikävä... mutta sellaista se on välillä.

Bon aqualta on tullut kiva uutuus. Sitruuna lime.... jos ei limeä olisi, jättäisin ostamatta.

• Anonyymi

Nainen tarvii miestä joulukuusen kaatamiseen ja kinkun paistamiseen. Suomalaiset on sellaisia että ollaan mielummmin yksin jos ei saa sitä komeinta ja parhainta miestä. Mikään tavis ei tee naista onnelliseksi.

• Anonyymi

Naisilla on kyllä aika korkealentoisia haaveita. En minä ainakaan miehenä odota parisuhteelta mitään niin ihmeellistä, mukavaa yhdessäoloa lähinnä kivan ihmisen kanssa ja sen myötä syvenevää sitoutumista ja rakkautta. Ei naisen tarvitse olla kauhean seksikäs tai karismaattinen. Huumorintajua toki saisi löytyä että jaksaa tarpoa tätä arkista elämää eteenpäin. En tiedä mistä naiset keksivät ne ihmeelliset haaveet - elokuvista ehkä?

• Anonyymi

Minut teki ja tekee edelleenkin ns.tavismies onnelliseksi, joten eipä yleistetä😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisilla on kyllä aika korkealentoisia haaveita. En minä ainakaan miehenä odota parisuhteelta mitään niin ihmeellistä, mukavaa yhdessäoloa lähinnä kivan ihmisen kanssa ja sen myötä syvenevää sitoutumista ja rakkautta. Ei naisen tarvitse olla kauhean seksikäs tai karismaattinen. Huumorintajua toki saisi löytyä että jaksaa tarpoa tätä arkista elämää eteenpäin. En tiedä mistä naiset keksivät ne ihmeelliset haaveet - elokuvista ehkä?

Näin puhuu ihmiset, jotka eivät koskaan ole rakastuneita. Sellaiset, joille nyt vaan pitäisi löytyä joku. Joillakin miehillä tuntuu olevan tavoitteena saada heti sellainen parisuhde, jonka kehittymiseen menee monta vuotta. Tuo tylsä tuttuus, turvallisuus, yllätyksettömyys, tasaisen harmaa arki - se on suhteen päätepiste. Miksi te pelkäätte tunteita? Miksi ette halua rakastua ja tuntea intohimoa? Pidätte tuota korkealentoisena haaveena, naisten "hömpötyksenä".
        Valitettavasti se vain on monelle naiselle se ainoa syy alkaa parisuhteeseen. Ja ihmiset rakastuvat elämänsä aikana vain pari hassua kertaa, joten kovin harva siihen suhteeseen kelpaa. Kyllähän tämä varmaan tekee kipeää yksinäiselle, puutteessa olevalle, hiukan masentuneelle ja kokemattomalle miehelle, mutta niin se vain nyt menee. Sorry.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin puhuu ihmiset, jotka eivät koskaan ole rakastuneita. Sellaiset, joille nyt vaan pitäisi löytyä joku. Joillakin miehillä tuntuu olevan tavoitteena saada heti sellainen parisuhde, jonka kehittymiseen menee monta vuotta. Tuo tylsä tuttuus, turvallisuus, yllätyksettömyys, tasaisen harmaa arki - se on suhteen päätepiste. Miksi te pelkäätte tunteita? Miksi ette halua rakastua ja tuntea intohimoa? Pidätte tuota korkealentoisena haaveena, naisten "hömpötyksenä".
        Valitettavasti se vain on monelle naiselle se ainoa syy alkaa parisuhteeseen. Ja ihmiset rakastuvat elämänsä aikana vain pari hassua kertaa, joten kovin harva siihen suhteeseen kelpaa. Kyllähän tämä varmaan tekee kipeää yksinäiselle, puutteessa olevalle, hiukan masentuneelle ja kokemattomalle miehelle, mutta niin se vain nyt menee. Sorry.

Tuollaiselle kusipäälle en jaksa vastata mitään. Sorry.

• Anonyymi

.Taas tein profiilin treffit palstalle ja siellä samoja kasvoja joita ollut kokoajan. Ihan ovat kauniita suomalaisia naisia kummastelen eikö näille kelpaa peruskollit. Pitkäaikaista suhdetta ovat hakemassa. Tuntus ettei kyse ole siitä ettei tarjontaa ole kun tällä alueella aina ollut jos 200 naista niin on 500 miestä. Jos niille pitää viestiä Vastausta on turha odottaa vaikka kuinka fiksusti yrittää kirjoittaa

• Anonyymi

Tuota vastaamattomuutta ihmettelen ja sitä ettei keneenkään oteta yhteyttä.Ystäväni on jollain treffimarkkinoilla ja hän on kertonut ettei juuri kukaan ota kontaktia eikä hänkään ota.Jo on outoa touhua.Mikä siellä sitten on tarkoitus,patsastella itsekseen ja sitte täällä valittaa kun ei treffipalstoilta seuraa löydy??Ei voi kuin ihmetellä.

• Anonyymi

Miehet tekevät naisesta kovan. Miesten vuoksi nainen oppii pärjäämään kovassa maailmassa kovilla metodeilla yksin. Lempeys ja empatia, pehmeys ja naisellisuus karisee, koska nainen oppii. Miesten maailmassa pelataan miesten säännöillä, nainen pelaa ja pärjää.

• Anonyymi

Koska olen

• Asperger
      • Sairaseläkeläinen
      • Asun asumisharjoittelussa
      • En ole palkkatyössä, vaan käyn
      keharien/autistien päivätoiminnassa
      josta saan vaivaisen 20 euron
      työosuusrahan

Niin näiden seikkojen takia on äärimmäisen
      riskialtista lähteä markkinoimaan itseäni
      omillaan pärjääville työssä käyville tavan
      sinkkunaisille, lemppaavat mut aika pian
      pääsevät jyvälle mikä olen miehiäni.

• Anonyymi

Löytyiskö kuitenkin samassa tilanteessa olevia naisia?Et ehkä kuitenkaan ole ainoa tässä maassa noilla diagnooseilla.Toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivon löydät itsellesi sopivan kumppanin👍

• Anonyymi

Mä tykkään aspergereista. Ainakin joistakin. Itsekin olen ehkä vähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään aspergereista. Ainakin joistakin. Itsekin olen ehkä vähän

No niin, heti alkoi löytyä samankaltaisia ihmisiä.Ja eikun vaan sit tutustumaan toisiinne :)

• Anonyymi

Koska olen geneettistä jätettä evoluution kierrossa. Ruma naama ja kuspäinen luonne eivät ole valttia markkinoilla. Yritän pysytellä omissa oloissani mahdollisimman pitkälle, etten ole parempien ihmisten tiellä.

• Anonyymi

Sinkkuna ollaan rumuuden takia ei minkään muun syyn takia. On töitä ja rahaa vitusti ja oma asunto ja elämä kunnossa mutta rumuuden takia en pääse naisten lähelle ollenkaan eivät ne halua jutella eikä mitään olla tekemisissä ruman miehen kanssa.

• Anonyymi

Joitain naisiahan raha ja /tai kuuluisuus kiehtoo,joten rumuudesta huolimatta luulisi sinulle kumppani löytyvän.

• Anonyymi

Et sä kuitenkaan niin ruma ole mitä väität. Luultavasti olet vain h****tin itsekriittinen

• Anonyymi

Njaa, olen sinkku koska haluan näin. Ei suomalaisissa naisissa mielestäni mitään sen kummempaa vikaa ole mutta kun nyt vaan ei nappaa.
      Toisaalta taas tuli oltua 30-vuotta parisuhteessa niin eiköhän ole aikakin viettää aikaa itsensä kanssa, varsin piristävä tämä on!

• Anonyymi

Minäkin olin yli 20v parisuhteessa ja sen jälkeen tuntui oikein hyvältä olla itsekseen, sinkkuilla ja treffeaille, mutta nyt olen onnellisesti parisuhteessa ja näin on hyvä.

• Kaikille löytyy jonkinlainen nainen. Jos ei muuta niin ilmasto uskovainen viherpiipertäjä joka komentaa sinua joka asiassa ja on ylimielinen narsisti miestään kohtaan.

Monet naiset luulee että mies automaattisesti haluaa heidän seuraansa.

Itse annoin viimeksi eilen pakit muovi uskovaisille akalle joka palautti muoviesineitä prisman muovikeräykseen ja yritti lähteä seuraamaan ja juttelemaan.

Juttelin hetken kohteliaisuuden vuoksi kunnes sanoin että menen toiseen kauppaan lidliin vielä, heippa.

Sama akka on ahdistellut ja yrittänyt iskeä minua kirjastossakin. Ei tajua etten ole hänestä kiinnostunut.

• Lisään vielä että kun teette deittiprofiilin suomi24, sinne ei kannata laittaa omaa kuvaa. Naiset varsinkin pienellä paikkakunnalla bongaa sut live elämästä ja tulee juttelemaan.

Ne ei tajua että deittiprofiili ei ole siksi että ottaisin kenen akan hyvänsä seurakseni.

Haluan kirjoitella useiden naisten kanssa ja valita niistä parhaan ja kauneimman kenen kanssa suostun treffeille.

• Anonyymi

Sitkeä daami :DJospa hälle löytyisi ilmasto/muoviuskovainen mies, niin jättäisi sinut rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitkeä daami :DJospa hälle löytyisi ilmasto/muoviuskovainen mies, niin jättäisi sinut rauhaan.

Se ei vaan vielä hoksannut, että kyseessä on paska mies.

• Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

Lisään vielä että kun teette deittiprofiilin suomi24, sinne ei kannata laittaa omaa kuvaa. Naiset varsinkin pienellä paikkakunnalla bongaa sut live elämästä ja tulee juttelemaan.

Ne ei tajua että deittiprofiili ei ole siksi että ottaisin kenen akan hyvänsä seurakseni.

Haluan kirjoitella useiden naisten kanssa ja valita niistä parhaan ja kauneimman kenen kanssa suostun treffeille.

Taas joku betapoika kuvittelee olevansa alfamies. Sinä juntti et osaa edes kirjoittaa delfiiniä oikein, saati että naisia valikoisit.

• Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

Lisään vielä että kun teette deittiprofiilin suomi24, sinne ei kannata laittaa omaa kuvaa. Naiset varsinkin pienellä paikkakunnalla bongaa sut live elämästä ja tulee juttelemaan.

Voi kuule kullannuppu. Samanlainen tallaaja sinä olet kuin me kaikki muutkin. Ja se sinun mielestäsi paras ja kaunein ei ole sitä kaikkien mielestä

• Anonyymi

Ehkä sekä miesten että naisten ois hyvä ainakin ihan alkuun muuttaa suhtautuminen toista sukupuolta kohtaa positiiviseksi.Jos jo ajatus ennen tapaamista on lähtökohtaisesti toista sukupuolta kohtaan negatiivinen niin kyllähän se heijastuu tapaamisella käytöksessä ja kommenteissa negatiivisuutena eikä lopputulos voi olla kovin kummoinen. Jos se ajatus ois et naiset ja miehet ovat mahtavia ja tutustumisen arvoisia niin vois joskus todennäköisemmin tärpätäkin.

• Anonyymi

Tämä. Aivan järkyttävää miten jotkut suhtautuvat vastakkaiseen sukupuoleen, jo heti alussa hirveät ennakkoluulot, epäluuloisuus, epäluottamus ja jopa vihamielisyys toista kohtaan. Siinä mielentilassa ei kannata edes etsiä mitään parisuhdetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Aivan järkyttävää miten jotkut suhtautuvat vastakkaiseen sukupuoleen, jo heti alussa hirveät ennakkoluulot, epäluuloisuus, epäluottamus ja jopa vihamielisyys toista kohtaan. Siinä mielentilassa ei kannata edes etsiä mitään parisuhdetta

Tai etsii parisuhdetta omasta sukupuolestaan, koska selkeästi välittää enemmän positiivisesti heistä kuin vastakkaisesta sukupuolesta. Voi olla onnellisempi vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin Samaa mieltä :)

• Anonyymi

Kiinnostaa mitä tuo nainen sulle vastasi kun sanoit et on hänen oma syynsä kun on yksin?

• Anonyymi

Mies pysyy sinkkuna jos ei juo viinaa ja bailaa yökerhossa. Me viinamiehet juomme viinaa ja olemme munana porukassa. Tapaamme naisia yökerhossa emmekä ole kauaa sinkkuina.

Raitis mies ei naisia tapaa ja pysyy sinkkuna.

t. viinamies

• Anonyymi

No onpa antoisaa elämää...

• Anonyymi

Kai jokainen ätmi saisi naisen jollei naisilla olisi ulkonäkövaatimuksia. Niin se ulkonäkö vaan on naisille tärkeintä.

• Anonyymi

On se kyllä harvinaisen vaikeaa tajuta, ettei ulkonakö ole ainoa asia mikä ihmisestä tekee viehättävän, Jos ulkonäkö on hyvä ja sosiaaliset taidot yms tavat ovat nolla niin ei sellainen tyyppi pääse jatkoon, Ainakaan minun kohdallani.

• Anonyymi

Olen sinkku, koska sopivaa miestä ei ole osunut kohdalle. Ennen kun kukaan alkaa möyhötä komeista ja top kympeistä, niin tarkennan, että se sopivuus on tuolla henkisellä puolella, asenteissa ja arvoissa. Olen hyvinkin mukautuva valtaosassa ihmisen ominaisuuksista, mutta jos henkisesti ollaan liian eri aalloilla ja arvot on ristiriidassa, niin turha sitä on edes yrittää.

Tässä viimeisen vuoden aikana olen myös ollut aikalailla "poissa markkinoilta". En harrasta mitään nettideittailuja. En jaksa kahlata läpi profiileja ja käydä kahvikupposilla useamman kanssa. Mä tapaan miehet tuolla muun elämän seassa ja nyt viimesen kohta vuoden sitä elämää ei juuri ole ollut. En koe itseäni yksinäiseksi, että on tässä aikaa odotellakin. ☺

• Anonyymi

Nimenomaan nuo arvot ja asenteet ovat tärkeitä ja ihmisen kiinnostavuus kokonaisuutena. Ei siiihen pelkkä kaunis kuori riitä, että toisesta viehättyy. Ihmisestä voi viehättyä ja häneen rakastua ilman sitä kaunista kuortakin.

• Anonyymi

Eikö se ulkomainen lentokapteeni pian laittele viestiä sullekin. Avaa kukkaronnyörit jo valmiiksi niin suhde jatkuu. Näin jos olet suomi nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ulkomainen lentokapteeni pian laittele viestiä sullekin. Avaa kukkaronnyörit jo valmiiksi niin suhde jatkuu. Näin jos olet suomi nainen.

Lentokapteenit ovat omaan makuuni vähän liikaan menossa. En mä halua miestä, joka lentelee työkseen ympäri maailmaa ja viettää paljon aikaa poissa kotoa. Jätän siis tämän lentokapteenin (ja muut vastaavat) väliin.

• Anonyymi

Vanhuksina kukaan ei teitä tule katsomaan kun olette yksin ja sinkkuja ja kuolette koronaan vanhainkodissa.

• Anonyymi

Parempi jouluna sinkkuna mitä kinkkuna:)

AsianVierestä

• Anonyymi

Ois jouluyön pano kyllä gutaa.

• Anonyymi

Joulun aika on täysin väärä hetki alkaa tekemään mitään elämänsä välitilinpäätöstä tai edes vuosisaldoa tarkistamaan, varsinkaan jos asiat ei ole niin kuin niiden haluaisi olevan.

Kannattaa elellä vaan hiljoksiin. Nukkua ja syödä hyvin, vähän liikkua ja taas nukkua. Kyllä se siitä sitten taas.

Tulee muuten vaan niitä itsensä hirttäjäisiä ja muuta ikävää, jos nyt synkimpään aikaan alkaa synkkyyksiään summaamaan, kun muilla on oletettavasti ihanaa perhejuhlaa. Fiktiivistä ihanaahan se niillä muillakin oikeasti on.

• Ei ole vielä sitä oikeaa löytynyt.
      Minullahan on profiili ja kaikki, eli tarjolla ollaan oltu.

• Anonyymi

Onnea sinulle kovasti sen oikean etsintään :)

• Anonyymi kirjoitti:

Onnea sinulle kovasti sen oikean etsintään :)

Siitä vain kriteerini täyttävät kirjoittelemaan ja tutustumaan.

• Anonyymi

Itsekki etsinut naista tutustunut. Naiset ei koskaa vastaa mulle. En jaksa enää. Käyn töissä kunnon mies. Urheilen välil.en vain kelpaa naisille. En kai ole komea top 10 mies. Rahaa on. Mutta naisille en vain kelpaa. Parempi yksin ja poistin deittipalvelut ja kaikki.

• Anonyymi

Ei vain jaksa yrittää ja etsiä enää mitään ku ei kelpaa naisille oma luonne persoona sun muuta.

• Anonyymi

Kyllä mä mielelläni seurustelisin. Muttakun koen etten kelpaa sitten naisille.

• Anonyymi

Tuntuu että komeet ulkomaalaiset miehet saavat suomi naisen. Ja ovat itsevarmoja ja omaavat sosiaalisen puolen

• Anonyymi

Miten niin "saavat"? Onko suominainen jokin palkinto, joka on "ansaittava"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin "saavat"? Onko suominainen jokin palkinto, joka on "ansaittava"?

Naisten käytöstä kun katselee, niin kyllä se kovasti siltä näyttää. Ei riitä ihan pikkutemput siihen, että naiset kiinnostuisivat. Pitää olla tai ainakin esittää olevansa jollain tavalla se alfauros. Joko jollain erikoislaatuisella taidolla (naiset päättää, mitkä ovat hyväksyttyjä ja mitkä ei), olemalla helvetin komea tai helvetin rikas.

• Anonyymi

Koska olen sen arvoinen!

• Anonyymi

Niin juuri!
        Arvonsa tunteva nainen ei lähde kenen tahansa kelkkaan. Jokaisella on täysi oikeus valita.
        Ei ole olemassa mitään lakia tai sääntöä että naisen pitäisi ottaa mies joka ei kerta kaikkiaan miellytä. Nainen pärjää aina paremmin yksin kuin onnettomassa epätyydyttävässä suhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri!
        Arvonsa tunteva nainen ei lähde kenen tahansa kelkkaan. Jokaisella on täysi oikeus valita.
        Ei ole olemassa mitään lakia tai sääntöä että naisen pitäisi ottaa mies joka ei kerta kaikkiaan miellytä. Nainen pärjää aina paremmin yksin kuin onnettomassa epätyydyttävässä suhteessa.

Juurikin näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri!

Mies voi ottaa naisen panopuuksi, nainen saa kuvitella mitä vain kunhan jalat aukeaa.
        Menee vaihtoon kun löytyy parempi pano.

• Anonyymi

Minä neuvoisin naista itse oppimaan remontoinnit sun muut. Ei ne niin vaikeita ole ja mitäs lähti tekemään jos ei ole mitään kykyjä ja osaamista sellaiseen yksinään. Oli mitä sukupuolta tahansa.

Yksin olemisessa ei ole mitään vikaa niin kauan kun on sinut itsensä kanssa, mutta jos ei oikeasti pysty olemaan yksin niin ei kyllä ole yleensä kauhean hyvä henkilö olemaan kaksistaan tai porukassa. Etenkin jos on parisuhteesta kysymys.

• Anonyymi

No en tiedä miksi suomalainen mies ei naiselle kelpaa?

• Anonyymi

Koska suomalainen tai mies ei kerro ihmisestä henkilönä mitään.

• Anonyymi

Minä en jaksa ees yrittää ku en kelpaa naisille.

• Anonyymi

Naiset ei ole mikään palkinto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ei ole mikään palkinto.

Miksi naiset sitten käyttäytyvät kuin olisivat jokin suurikin palkinto miehen kosiskeluista?

• Anonyymi

Vaikka en omasta mielestä ole ruma ja olen kivan pitkä. Koen että en kelpaa naisille.

• Anonyymi

MIkähän tämän sinun " en kelpaa" -kokemuksen saa aikaiseksi?

• Koska olen minä.

• Anonyymi

Kun vielä ei ole "tapahtunut" mitään. Mutta kunhan vointi paranee niin alkaa tapahtua.

• Anonyymi

Ei naisia oikein ymmärrä.

• Anonyymi

Kyllä ottaisin naisen jos saisin. Mut heille ei vain kelpaa tavis mies.

• Anonyymi

Kysyjällä on lähtöoletuksena se, että parisuhteessa "kuuluu" olla, ja että tarvitaan jokin syy siihen jos parisuhteessa ei olla. Minun mielestäni on taas niin, että yksinäisyys on ihmisen luonnollinen tila, joka muuttuu vasta sitten jos/kun joku erityisen kiehtova tapaus tulee vastaan. Ja jos ei ole tullut, niin ei ole mitään syytä alkaa parisuhteeseen.

• Anonyymi

Ihmettelen miksi ihmeessä osa väestä on niin yksin kertaista että yksin Ei osata olla, en ymmärrä.
      Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata olla yksin jos kaikki muumit on tallella.
      Tämä yksin olo on niin kivaa että en itse luovu tästä mistään hinnasta tai kenenkään takia.
      Aivan huippua tämä.
      Voi teitä avuttomia,

• Anonyymi

No mitä ihanaa tässä on? Ei saa naisen kosketusta ei mitään.

• Anonyymi

"Kysyjällä on lähtöoletuksena se, että parisuhteessa "kuuluu" olla, ja että tarvitaan jokin syy siihen jos parisuhteessa ei olla. " Näinhän se menee. Itse omakohtaisesti saanut sen kokea, ja todella kyllästyttää nämä kyselijät.
      En vain jaksa enää vastailla näihin, sanon vain että koska haluan näin. Piste.

• Anonyymi

Tälle palstalle eksyy naisten pohjasakka, sanomisia ei noteerata.

• Anonyymi

Toivottavasti ens vuonna olisi jo parisuhde. Ettei tarvi taas olla sinkkuna.

• Anonyymi

Kyllä tämä sinkkuus masentaa miestä. 35 vuotta ikää ja ruma en ole. Jatkuvasti näkee tavallisia pariskuntia miksi he ovat kelvanneet. Miksi en minä?

• Anonyymi

Kuin niin hyvä? Lestasinkut on vasallikansalaisia.

• Anonyymi

Olen sinkku koska naiset eivät tee mitään asian eteen. Vastaavat jossain Tinderissä jos kysyn jotain mutta siinä kaikki. Istuvat vain hikisen perseensä päällä ja haaveilevat kaksoisliekistä.

• Anonyymi

No sellasia ne naiset on. Töissäkää eivät kato päälle eivät puhu mitää. Ei niitä koskaa kiinnosta. Ite jo poistin tinderin. Elän yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sellasia ne naiset on. Töissäkää eivät kato päälle eivät puhu mitää. Ei niitä koskaa kiinnosta. Ite jo poistin tinderin. Elän yksin.

Parempi ku ei yhtää yritä naisia ku ei heitä kiinnosta. En jaksa etsiä kun pelkkää paskaa tulee niskaa.

T. Allu

• Anonyymi

Olisi hyvä täällä porukan tutustua Daniel Slossin komedia speciaaleihin niin löytyy vastauksia mm. sinkkuuteen. Hyvää katsottavaa jouluksi.

• Anonyymi

Mä olen sinkku, mutten yksinäinen; paitsi silloin kun haluan olla yksin. Mulla on oma kotini, mutt yövyn myös vanhempieni luona silloin tällöin. Eilen toin vanhempani ja pikkusiskoni viettämään joulua mun luokseni.
      Tänään olen ollut ruokalähettinä töissä, jakaen jouluruokia tilausten mukaan ja niitähän on ollut nyt normaalia enemmän.

Monessa perheessä on tilattu laatikot ja kypsä kinkkurulla tai puolikas rullasta, sekä taatelikakkua, maustekakkua, suklaakakkua ja paholaisenkakkua. Pullaa me ei myyty kuin vanhuksille, vakio asiakkaillemme.

Tuli hieman pitkä jakelu jakso tänään aina klo 20. asti. Huomenna viel jotkut hakevat itse ovelta "noutoruokaa", keittiössä päivävuorossa täys miehitys, mutt sit hiljenee joulun ajaksi keittiö, ainoastaan yks kokki tekee keittiön ruuat, eli lämmittää laatikot ja siivuttaa kinkkua, ym. Hoitajat jakavat ja avustavat ruokailussa, syövät samalla itse ruokasalissa. Mä käyn jossain vaiheessa jakamassa talon joululahjat hoivalaisille (alle 5 € arvoiset) ja henkilökohtaiset joulukortit jokaiselle asukkaalle.

Mä tulen toimeen omillani, en tarvitse elättäjää... ainakaan toistaiseksi. Kun en ole tarpeeksi luotettavaa miestä itselleni löytänyt, yrityksistäni huolimatta, niin elää porskuttelen sinkkuna. Mikäs hätä tässä on, mä viihdyn yksiksenikin kissani kanssa eläen, ja puutarhaani sunnitellen ja rakentaen siitä mieleiseni.
      Hyvää ja rauhallista joulua kaikille palstalaisille!
      trollikka

• Anonyymi

Kyllä se vika naisissa kun eivät kelpuuta tavis kilttiä töissä käyvää miestä. Ulkomaalainen mies kyllä saa naista ja komea. !!

• Anonyymi

Ite vähä lihonut kaljamahaa mut en kovin lyhyt en ruma. Silti aina ilman naista ei edes lihavalle kelpaa

• Anonyymi

Varmaa pitää alkaa ens vuonna tosissaa laihduttaa kun ei kelpaa naisille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe