Se olkoon ensimmäinen oikea uuden vuoden lupaukseni.
Mies, päästän susta nyt irti
14
737
Vastaukset
- Anonyymi
No sen susta näkee naamastakin!
- Anonyymi
Et sä koskaan kiinni pitänytkään.
Et antanut mahdollisuutta. - Anonyymi
Päästin jo aikaisemmin, vähän helpottaa.
- Anonyymi
Mun on, että selvitän meidän välit ensi vuonna. 😘 n->m
- Anonyymi
😍😍😍😍
- Anonyymi
Lupaan saman m>n😍 tavalla tai toisella. Oli tulos mikä tahansa. Saapahan aloittaa tyhjältä pöydältä uuden elämän.
- Anonyymi
Aikoja sitten
- Anonyymi
No ei tämä 'irti päästäminen' oikein ole minulla toiminut kun mietin tätä miestä taukoamatta ! Töissä vilkuilen ja välttelen... onko hyviä neuvoja antaa ?
Ps. Olemme molemmat tahoillamme varattuja joten tämä on saatava loppumaan !- Anonyymi
Menemme yhteen romanttisesti. Voi sinua, rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menemme yhteen romanttisesti. Voi sinua, rakas.
Hihhih ! <3 yhtykäämme romanttisesti!
- Anonyymi
Samoin mietin ihanaa M naista taukoamatta ;)
- Anonyymi
Sinä ihana mies : tää on SE vuosi kun päädymme toistemme syliin ... tämä on minun uudenvuoden lupaukseni !
- Anonyymi
Maanantaina nähdään , uudenvuodenlupaukseni on että konttorissa kontillaan !... loppuu tämä kiertely ja kaartelu !
- Anonyymi
👌😍👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 49483
- 55455
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450