Onko väärin sanoa naiselle ekoilla treffeillä

Anonyymi

että alkoi sotondaamaan heti kuin näin sut? Onko nainen sinulle sanottu näin ja jos mitä teit tai sanoit silloin? Annoitko pakit?

94

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Stondaamaan oli se sana.

    • Anonyymi

      Molemmat stondas puiston penkin vierellä, muut ihmetteli, miksei ne sittaa siihen?

    • Hmm, pitäisin junttina ko. miestä.

    • Anonyymi

      Tanssittiin kappale loppuun.

    • Anonyymi

      Joku täällä kysyikin mistä tunnistaa juntin.

    • Anonyymi

      En ole nainen, mutta itse katsoisin millainen olisi se kumppani ja tilanne. Joskus se voi sopiakin. Mutta tilannekohtaisesti ilmoittaisin tälläisestä. Olen kyllä sanonut, että rehellisesti sanottuna panettaa pirusti. Sitten painittiin tovi ja vähän ajan päästä toisen kerran. Tais nauraa sitten, että niin kyllä häntäkin panetti.

      Ihmisiä on niin erilaisia, joistakin tuollainen on iljettävää, mutta ei tästä naisesta. Päinvastoin, hän odotti jotain tuollaista. Pitää luottaa itseensä ja olla rehellinen itselleen ja naiselle.

      • Anonyymi

        Jiimen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jiimen

        Vai AV?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai AV?

        Pujis?


      • Pummi kirjoitti:

        Pujis?

        Pummi?


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Pummi?

        Gaylord?


      • Pummi kirjoitti:

        Gaylord?

        Joo?


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Joo?

        Nii?


      • Pummi kirjoitti:

        Nii?

        Noh? Olitko nää sinä?


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Noh? Olitko nää sinä?

        Ei ole minun kirjoitukseni.


      • Pummi kirjoitti:

        Ei ole minun kirjoitukseni.

        Kukaan ei myönnä. No en sitten minäkään.


      • Anonyymi

        Eipä sillä väliä kuka olisin ja kuka olisi nainen, vaan se, että ihmiset on inhimillisiä.

        Panetus ja himo toista kohtaan on aitoa. Jotkut ihmisten itse keksimät määritykset tekee siitä likaista. Jos en olisi saanut vastakaikua, eihän sille mitään olisi voinut. Mutta kun kaksi aikuista kutsuu toisensa leikkiin, ei sitä pitäisi jollain toisten ihmisten määrittämillä määritteillä sotkea.

        Toisaalta olen deitannut sen 10 kertaa, ennenkuin olen henkilön kanssa sekstannut. Ei se ole muuta kuin osuva hetki.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Kukaan ei myönnä. No en sitten minäkään.

        Taisi kuitenkin olla sun juttujas?


      • Pummi kirjoitti:

        Taisi kuitenkin olla sun juttujas?

        Ei ollu. Jiimen tai AV. :)

        Joku panomies anyway.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ei ollu. Jiimen tai AV. :)

        Joku panomies anyway.

        Sekö ei ole panomies, kuka kieltää itsensä jonkun ihmiste säätämän normin yli ja sitten toteuttaa vasta itseään? Eikös hänkin ole panomies? Vai pitäisikö seksiä harrastaa jonkun ajan päästä velvollisuudesta?

        Aikako siitä tekee halveksittavan?

        Teennäistä hurskastelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekö ei ole panomies, kuka kieltää itsensä jonkun ihmiste säätämän normin yli ja sitten toteuttaa vasta itseään? Eikös hänkin ole panomies? Vai pitäisikö seksiä harrastaa jonkun ajan päästä velvollisuudesta?

        Aikako siitä tekee halveksittavan?

        Teennäistä hurskastelua.

        Heh, hups. :)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Heh, hups. :)

        nyt suututit jonkun palstalaisen

        🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt suututit jonkun palstalaisen

        🤭

        Yym, voi voi. :)

        Toivottavasti ei ollut kukaan tekosiveä.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Yym, voi voi. :)

        Toivottavasti ei ollut kukaan tekosiveä.

        Keskityt minuun jutussa, mikäs nainen oli? Lutka?

        Ihan oli ihminen, ihana nainen.

        Syyllistyt samaan mihin nämä palstapojat. Nainen on tahtomaton esine. Kannattais opetella ihmisyyttä, kun mietit itseäskin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskityt minuun jutussa, mikäs nainen oli? Lutka?

        Ihan oli ihminen, ihana nainen.

        Syyllistyt samaan mihin nämä palstapojat. Nainen on tahtomaton esine. Kannattais opetella ihmisyyttä, kun mietit itseäskin.

        Noinko paljon se sinuun sattui, miks?


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Noinko paljon se sinuun sattui, miks?

        Ystävämme gempsuhan se siellä olikin, niin kuin nyt huomattiin.

        Teillä kahdella on kyllä erikoinen suhde. En osaa sanoa kumpi on hullumpi.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Noinko paljon se sinuun sattui, miks?

        Sattui? Mistä niin päättelet?

        Kerron vaan oman näkökantani ja koitan tuoda muuta mielipidettä kuin sinä.

        Toisaalta ihastut kirjoittamisen perusteella ihmiseen. Entä jos kohtaisit ihmisen ja tunnet kuten fantasioissasi olet kirjoittanut täällä? Tunnet vastareagointia, niin pitääkö vain odottaa?

        Entäpä jos toinen kokeekin sen torjuntana ja se oli siinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävämme gempsuhan se siellä olikin, niin kuin nyt huomattiin.

        Teillä kahdella on kyllä erikoinen suhde. En osaa sanoa kumpi on hullumpi.

        Gempsu ei tälläiseen yllä. Se kyöhnää itsessään ja erinomaisuudessaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ystävämme gempsuhan se siellä olikin, niin kuin nyt huomattiin.

        Teillä kahdella on kyllä erikoinen suhde. En osaa sanoa kumpi on hullumpi.

        Heh, mehän ollaa vähän erikoisia. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sattui? Mistä niin päättelet?

        Kerron vaan oman näkökantani ja koitan tuoda muuta mielipidettä kuin sinä.

        Toisaalta ihastut kirjoittamisen perusteella ihmiseen. Entä jos kohtaisit ihmisen ja tunnet kuten fantasioissasi olet kirjoittanut täällä? Tunnet vastareagointia, niin pitääkö vain odottaa?

        Entäpä jos toinen kokeekin sen torjuntana ja se oli siinä?

        No otitko sinä nyt ihan tosissaan itseesi sen panomies heiton? Mikä siinä loukkaa tai keljuttaa?

        Panomieshän sinä olet. Etkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattui? Mistä niin päättelet?

        Kerron vaan oman näkökantani ja koitan tuoda muuta mielipidettä kuin sinä.

        Toisaalta ihastut kirjoittamisen perusteella ihmiseen. Entä jos kohtaisit ihmisen ja tunnet kuten fantasioissasi olet kirjoittanut täällä? Tunnet vastareagointia, niin pitääkö vain odottaa?

        Entäpä jos toinen kokeekin sen torjuntana ja se oli siinä?

        Tämä on ihan hyvä pointti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sattui? Mistä niin päättelet?

        Kerron vaan oman näkökantani ja koitan tuoda muuta mielipidettä kuin sinä.

        Toisaalta ihastut kirjoittamisen perusteella ihmiseen. Entä jos kohtaisit ihmisen ja tunnet kuten fantasioissasi olet kirjoittanut täällä? Tunnet vastareagointia, niin pitääkö vain odottaa?

        Entäpä jos toinen kokeekin sen torjuntana ja se oli siinä?

        Äläpä hättäile, sano savolainen.

        Mietitään.

        Toisaalta ihastut kirjoittamisen perusteella ihmiseen. Entä jos kohtaisit ihmisen ja tunnet kuten fantasioissasi olet kirjoittanut täällä?

        - No luultavasti tuntisinkin, jos vastassa on nainen johon tunnen vetoa. Miesten kanssa sellaista ei tapahdu, kun sitten joskus jos sittenkään. Kun on romanttisia tunteita.

        Tunnet vastareagointia, niin pitääkö vain odottaa?

        - Ehkä pitää. Ehkä jopa kannattaa, ehkä ei.

        Entäpä jos toinen kokeekin sen torjuntana ja se oli siinä?

        - Sitten hän ei mieti ehkä kuin itseään.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Äläpä hättäile, sano savolainen.

        Mietitään.

        Toisaalta ihastut kirjoittamisen perusteella ihmiseen. Entä jos kohtaisit ihmisen ja tunnet kuten fantasioissasi olet kirjoittanut täällä?

        - No luultavasti tuntisinkin, jos vastassa on nainen johon tunnen vetoa. Miesten kanssa sellaista ei tapahdu, kun sitten joskus jos sittenkään. Kun on romanttisia tunteita.

        Tunnet vastareagointia, niin pitääkö vain odottaa?

        - Ehkä pitää. Ehkä jopa kannattaa, ehkä ei.

        Entäpä jos toinen kokeekin sen torjuntana ja se oli siinä?

        - Sitten hän ei mieti ehkä kuin itseään.

        Hän miettii vain itseään? Sinuakos vaan pitäisi miettiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän miettii vain itseään? Sinuakos vaan pitäisi miettiä?

        No minuakin. Häntäkös mun vaan pitäis miettiä? Miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän miettii vain itseään? Sinuakos vaan pitäisi miettiä?

        Entäpäs, jos haluan tutustua lisää ennen kun kellahdan sänkyyn ensi näkemältä, onko siinä jotain väärää tai syytä kokea olo torjutuksi?

        Mä olen kyllä intohimoinen kun alan, mutta en hypi suinpäin kenenkään kanssa vällyihin. En edes, vaikka panettais kuinka.

        Eikö sitä sitten saa torjua toista, tai muuten ei tykkää?


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No otitko sinä nyt ihan tosissaan itseesi sen panomies heiton? Mikä siinä loukkaa tai keljuttaa?

        Panomieshän sinä olet. Etkö?

        Ei nimittelyt minua itseäni miksikään muuta. Miksi itse hyökkäät Harmista vastaan, kun tämä lutkittelee? Mitä eroa teet itse?
        Onko naiset puolustuskyvyttömämpiä kuin miehet?

        Eikös nainen ja mies ole samanveroisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nimittelyt minua itseäni miksikään muuta. Miksi itse hyökkäät Harmista vastaan, kun tämä lutkittelee? Mitä eroa teet itse?
        Onko naiset puolustuskyvyttömämpiä kuin miehet?

        Eikös nainen ja mies ole samanveroisia?

        Täh? Onko panomies sama asia, kuin lutka tai huora?

        Okei.

        Eli sä koit panomies sanan hyökkäämisenä? No etkös sä just kehunut olevasi panomies, kun panettaa niin pannaan ja kahteen kertaan naurellen?

        On tietysti samanveroisia, mistä sä horiset?


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No minuakin. Häntäkös mun vaan pitäis miettiä? Miksi?

        Ei pidäkään. Mutta jos hän pitää käytöstäsi torjuvana ja kääntyy kannoillaan, niin mitäs teet?

        Et kai menetä mitään? Voit elää sen kanssa, että kielsit itsesi jonkun päähäsi taotun määritteen vuoksi. ”Ei seksiä ekoilla treffeillä”.

        Mielesihän tekisi...


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Täh? Onko panomies sama asia, kuin lutka tai huora?

        Okei.

        Eli sä koit panomies sanan hyökkäämisenä? No etkös sä just kehunut olevasi panomies, kun panettaa niin pannaan ja kahteen kertaan naurellen?

        On tietysti samanveroisia, mistä sä horiset?

        Viittaan siis panomiehellä tähän.

        "Mutta tilannekohtaisesti ilmoittaisin tälläisestä. Olen kyllä sanonut, että rehellisesti sanottuna panettaa pirusti. Sitten painittiin tovi ja vähän ajan päästä toisen kerran. Tais nauraa sitten, että niin kyllä häntäkin panetti."

        Panomieshän sä olet. Älä nyt kiistä ja haukkumisena ota. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidäkään. Mutta jos hän pitää käytöstäsi torjuvana ja kääntyy kannoillaan, niin mitäs teet?

        Et kai menetä mitään? Voit elää sen kanssa, että kielsit itsesi jonkun päähäsi taotun määritteen vuoksi. ”Ei seksiä ekoilla treffeillä”.

        Mielesihän tekisi...

        No hän kai on kiinnostunut muustakin, kun panemisesta. Jos ei ole, niin en tosiaan menetä mitään vaikka jään ilman seksiä ja naista.

        Mielitekoja on monenlaisia, joskus lyödä jotain nenäänkin, mutta mieliteoilleen ei aina tarvi antaa heti lupaa.

        Jos tytsi meinaa, että ei malta seuraavaan kertaan, niin sitten hänen on varmaan tehtävä se mulle heti selväksi.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Täh? Onko panomies sama asia, kuin lutka tai huora?

        Okei.

        Eli sä koit panomies sanan hyökkäämisenä? No etkös sä just kehunut olevasi panomies, kun panettaa niin pannaan ja kahteen kertaan naurellen?

        On tietysti samanveroisia, mistä sä horiset?

        Mitä lutka tarkoittaa sitten? Mikä tämä nainen oli, jos itse olen panomies? Unohdit sen sanoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lutka tarkoittaa sitten? Mikä tämä nainen oli, jos itse olen panomies? Unohdit sen sanoa.

        No mä pidän lutkaa lähinnä naisena, joka panee mitä vaan talousjakkarasta kameliin. Vähän yliaktiivinen viriviritööt tööt.

        Mikä nainen oli? Panopirkko. :D


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        No mä pidän lutkaa lähinnä naisena, joka panee mitä vaan talousjakkarasta kameliin. Vähän yliaktiivinen viriviritööt tööt.

        Mikä nainen oli? Panopirkko. :D

        Kai seksuualisesti aktiivinenkin vähän valikoi mitä panee ja koska, missä. Jos se menee hallitsemattomaksi alkaa kelpaamaan mikä vaan.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No hän kai on kiinnostunut muustakin, kun panemisesta. Jos ei ole, niin en tosiaan menetä mitään vaikka jään ilman seksiä ja naista.

        Mielitekoja on monenlaisia, joskus lyödä jotain nenäänkin, mutta mieliteoilleen ei aina tarvi antaa heti lupaa.

        Jos tytsi meinaa, että ei malta seuraavaan kertaan, niin sitten hänen on varmaan tehtävä se mulle heti selväksi.

        Niin. Pidät pintasi.

        Mutta nsinen on mitä on. Ja sillä siisti...

        Ei hän ole sen huonompi, vastaako sinun kutsuun seksiin tai ei.

        Ja toisaalta sinäkään et olisi yhtään huonompi kutsuisisitko tai et.


      • Peukalo osui ässään? On panonainen. :)

        Ihminen ei vielä määritä aktiivisuutta. Täsmentävä termi määrittää.

        Olenko, sekä että. Huomiohuora, aktiivi että tykkään kirjoittaa. Ota nimimerkki takas käyttöön. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Pidät pintasi.

        Mutta nsinen on mitä on. Ja sillä siisti...

        Ei hän ole sen huonompi, vastaako sinun kutsuun seksiin tai ei.

        Ja toisaalta sinäkään et olisi yhtään huonompi kutsuisisitko tai et.

        Öö, mistä tää huonous ajatus tuli? Demiseksuaalit ei pane suinpäin, silläkin termillä on merkitys.

        En mä pidä itseäni huonona tai toista huonona, jos harrastan seksiä ekalla näkemällä. Mä vaan en halua, jollen tunne toista sen enempää.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Peukalo osui ässään? On panonainen. :)

        Ihminen ei vielä määritä aktiivisuutta. Täsmentävä termi määrittää.

        Olenko, sekä että. Huomiohuora, aktiivi että tykkään kirjoittaa. Ota nimimerkki takas käyttöön. :)

        Et ole sen kummasempi kuin Harmis.

        Määrität ihmisen omien kokemusten ja oletusten perusteella. Harmis näkee naiset seksuaalisesti aktiivina uhaksi itselleen, sinä miehet.

        Mitä eroa? Mutta ammut samanmoisen vastapuolelta.

        Jännää...

        Ja miksi olla maalitaulu? Voin olla kuka vaan ja tuumailla kun huvittaa. Nyt kutsuu sänky sopivasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sen kummasempi kuin Harmis.

        Määrität ihmisen omien kokemusten ja oletusten perusteella. Harmis näkee naiset seksuaalisesti aktiivina uhaksi itselleen, sinä miehet.

        Mitä eroa? Mutta ammut samanmoisen vastapuolelta.

        Jännää...

        Ja miksi olla maalitaulu? Voin olla kuka vaan ja tuumailla kun huvittaa. Nyt kutsuu sänky sopivasti.

        Kukaan ei nähnyt uhkaa, muut kuin sinä nyt.

        Miksi se panomies sana sua loukkaa?

        Joo, nukuhan hyvin ja lue aamulla uusilla levänneillä aivoilla koko ketju läpi. :)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Öö, mistä tää huonous ajatus tuli? Demiseksuaalit ei pane suinpäin, silläkin termillä on merkitys.

        En mä pidä itseäni huonona tai toista huonona, jos harrastan seksiä ekalla näkemällä. Mä vaan en halua, jollen tunne toista sen enempää.

        Demi? Mikäs on tavallinen ihminen, eikö sitä olrkaan olemassa?

        Ihan kuten Harmis. Ei sekään tiedä mikä on ihminen.

        Mutta joo... alan tajuta homman.

        Öitä.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Peukalo osui ässään? On panonainen. :)

        Ihminen ei vielä määritä aktiivisuutta. Täsmentävä termi määrittää.

        Olenko, sekä että. Huomiohuora, aktiivi että tykkään kirjoittaa. Ota nimimerkki takas käyttöön. :)

        Tämä olikin siis Disse?

        Kovasti on kaverin jutut muuttuneet, kun nimimerkin hukkasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Demi? Mikäs on tavallinen ihminen, eikö sitä olrkaan olemassa?

        Ihan kuten Harmis. Ei sekään tiedä mikä on ihminen.

        Mutta joo... alan tajuta homman.

        Öitä.

        Soot sekaisin. Mee nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä olikin siis Disse?

        Kovasti on kaverin jutut muuttuneet, kun nimimerkin hukkasi.

        Masentunut


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Kukaan ei nähnyt uhkaa, muut kuin sinä nyt.

        Miksi se panomies sana sua loukkaa?

        Joo, nukuhan hyvin ja lue aamulla uusilla levänneillä aivoilla koko ketju läpi. :)

        Lilliksestäkö te riitelette??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lilliksestäkö te riitelette??

        Mitäs me nyt siitä riideltäis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masentunut

        Voi voi disse-parkaa. Palstajeesuksen hommat kävi voimille.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Mitäs me nyt siitä riideltäis?

        Mitä teit Disselle? Jotain pahaa?


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Mitäs me nyt siitä riideltäis?

        Kusetit disseä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teit Disselle? Jotain pahaa?

        Miten niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kusetit disseä

        ??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teit Disselle? Jotain pahaa?

        kuka pani ketä niin paniko joku jotakin ketä


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuka pani ketä niin paniko joku jotakin ketä

        Joo kaikki pani ristiin rastiin ja vähän vielä naapuriakin siinä matkalla. Mut ei se mitään, kunhan panemaan päästiin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän miettii vain itseään? Sinuakos vaan pitäisi miettiä?

        Miksi pitäisi miettiä pelkästään jompaakumpaa, miksei molempia?


    • Jos hakisin pelkästään panoseuraa, toi imartelisi. Mutta jos suhdetta, toi kuulostaisi epäkorrektilta ja antaisin pakit. Muutaman kuukauden päästä voi sanoa, että silloin kun me nähtiin ekaa kertaa, niin alko heti stondaan, kun näin sut, rakas hävytön naiseni.

    • Anonyymi

      Kerran nuoruudessa menimme kaverin kanssa juttelemaan kolmen nuoren miehen luo, jotka istuivat puistonpenkillä. Kesken tutustumisen yksi niistä alkoi kaivamaan munaansa esille. Meitä huvitti ja käännyimme kannoillamme. Ehdin vielä nähdä kuinka toinen niistä pojista alkoi huutamaan sille runkkarille ja tais läppästäkin sitä. 😂

    • Anonyymi

      Ei ihme, jos olet sinkku. Jäisit kuin nalli kalliolle törkimys, sulla ei ole mitään tapoja.
      trollikka

      • Anonyymi

        Mitäs törkeää siinä on niin mies haluu seksiä kanssasi ja tyydyttää sinut ja iskeä sinut omakseen ja toivoo että otat sen jälkeen hänet omaksesi


    • Anonyymi

      Hyvä kai se on jos paljastaa heti luontonsa. Eipä ole itselle moista tullut vastaan, mutta jos tulisi niin en mä niillä treffeillä kovin kauaa viipyisi.

    • Anonyymi

      Jos olisi sanottu, olisin antanut pakit.

    • Anonyymi

      En välttämättä :)

    • En tiedä vedänkö puoleeni juntteja tai muuten oudon "rentoja" taiteilijasieluja tai jotain näiden yhdistelmiä, mutta varmaan ekan kerran sanottiin jotain tuon tapaista 18-vuotiaana ja viimeksi muutamia kuukausia sitten. Osa sanojista on ollut täysin tuntemattomia ja osa on ollut poikaystäviä tai tulevia sellaisia. Ei se pakkeihin ole ollut syy, mutta toki pakit ovat voineet tuota seurata, muistakin syistä.
      Outoa noissa tilanteissa on ollut se, että en ole ollut mitenkään paljastavasti pukeutunut ja tilannekin on ollut pikemminkin neutraali tai jopa virallinen tai juhlava.
      En muista mitä olen sanonut. Lähinnä kai vaan, että jaha, kiitti tiedosta ja ollut ajatuksissani, että whhaaatt? En oikein tiedä, mitä tuossa ajetaan takaa. Jos fyysistä kontaktia, niin siihen se ei ole johtanut. Mutta joskus sen on voinut sivuuttaa. Kuten vaikka eksäni, nuoruuden poikaystäväni, sanomana. Tajusin, että hän oli vain suora, eikä mikään pelimies. Olin hänen ensimmäinen tyttöystävänsä tai kontaktinsa ikinä.

      • Anonyymi

        Ehkä mies on ihastunut sinuun ja siten yrittää iskeä sinua omakseen eli tyydyttää sinut ja olet vaan niin kaunis ja seksikäs ja tosi kiva ja mukava niin silloin mies tekee rohkean tempun eli kuuntelee sydäntään ja haluaa pussata ja tyydyttää sinut niin rakkaus ja rajastuminen sen saa aikaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mies on ihastunut sinuun ja siten yrittää iskeä sinua omakseen eli tyydyttää sinut ja olet vaan niin kaunis ja seksikäs ja tosi kiva ja mukava niin silloin mies tekee rohkean tempun eli kuuntelee sydäntään ja haluaa pussata ja tyydyttää sinut niin rakkaus ja rajastuminen sen saa aikaan

        Joskus on ollutkin (todistettavasti) näin, mutta joskus sanojan on ollut pakko tietää, että ei siitä voi seurata mitään lähentymistä, minun ja hänen välille. Eikä se varmaan ole ollut edes hänen tavoitteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mies on ihastunut sinuun ja siten yrittää iskeä sinua omakseen eli tyydyttää sinut ja olet vaan niin kaunis ja seksikäs ja tosi kiva ja mukava niin silloin mies tekee rohkean tempun eli kuuntelee sydäntään ja haluaa pussata ja tyydyttää sinut niin rakkaus ja rajastuminen sen saa aikaan

        Onko välis tyyppiä, joka rakastuu ensitreffeillä?


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joskus on ollutkin (todistettavasti) näin, mutta joskus sanojan on ollut pakko tietää, että ei siitä voi seurata mitään lähentymistä, minun ja hänen välille. Eikä se varmaan ole ollut edes hänen tavoitteensa.

        Eikö ole vähän tyhmää lähteä treffeille tai hengata sellaisen kanssa jos et ole kiinnostunut ja kuten juuri loppui elokuva ja se mies kun tyydyttää sinut niin onkin oikea turbomies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole vähän tyhmää lähteä treffeille tai hengata sellaisen kanssa jos et ole kiinnostunut ja kuten juuri loppui elokuva ja se mies kun tyydyttää sinut niin onkin oikea turbomies

        Saatara välis, olet hätäinen kaveri. Noin ei tule lasta eikä paskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole vähän tyhmää lähteä treffeille tai hengata sellaisen kanssa jos et ole kiinnostunut ja kuten juuri loppui elokuva ja se mies kun tyydyttää sinut niin onkin oikea turbomies

        Noi kommentit ei ole kaikki tulleet treffeillä, vaan ihan jossain julkisella paikalla tai tilanteessa, missä ei olla kahden. Ei kuitenkaan niin, että kukaan muu olisi kuullut, mutta kuitenkin. Ei sellaisessa tilanteessa, jossa oltaisiin sovitusti kahden.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Noi kommentit ei ole kaikki tulleet treffeillä, vaan ihan jossain julkisella paikalla tai tilanteessa, missä ei olla kahden. Ei kuitenkaan niin, että kukaan muu olisi kuullut, mutta kuitenkin. Ei sellaisessa tilanteessa, jossa oltaisiin sovitusti kahden.

        No minkös miehesi sille voi kun olet seksikäs ja esim näkee peppusi niin haluaakin rakastella kanssasi ja sanoo sen sinulle ja ehdottaa että etsitte kivan paikan yhdessä ja sen jälkeen jatkatte taas mihin jäittekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatara välis, olet hätäinen kaveri. Noin ei tule lasta eikä paskaa.

        Sit pussataan kun pussatuttaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minkös miehesi sille voi kun olet seksikäs ja esim näkee peppusi niin haluaakin rakastella kanssasi ja sanoo sen sinulle ja ehdottaa että etsitte kivan paikan yhdessä ja sen jälkeen jatkatte taas mihin jäittekin

        Niin, nyt en välttämättä puhunut mun nykyisestä miehestäni tässä aloitukseen liittyvässä asiassa eli omien kehontuntemusten paljasteluissa.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Niin, nyt en välttämättä puhunut mun nykyisestä miehestäni tässä aloitukseen liittyvässä asiassa eli omien kehontuntemusten paljasteluissa.

        No ketäs miehiä sitten niin luulin että tuleva miehesi sanoi niin ensi treffeillä mutta taidatkin puhua muista miehistä no missä oikein tapaat niitä miehiä oletko tinderityttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ketäs miehiä sitten niin luulin että tuleva miehesi sanoi niin ensi treffeillä mutta taidatkin puhua muista miehistä no missä oikein tapaat niitä miehiä oletko tinderityttö

        Niin minä en sitten halua puhua tommosia juttuja vaan tarkoitan että kun kaksi mies ja nainen rakastuvat ja haluavat suhteen vakavan


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ketäs miehiä sitten niin luulin että tuleva miehesi sanoi niin ensi treffeillä mutta taidatkin puhua muista miehistä no missä oikein tapaat niitä miehiä oletko tinderityttö

        Sanoin jo, että kyseessä ei ollut välttämättä tilanne, missä olisin ollut miehen kanssa kaksistaan, vaan tilanne saattoi olla vaikka sellainen, että tuntematon mies kadulla on tullut tuollaista sanomaan. Joillakin miehillä kun on tapana laukoa joskus tyhmiä tuntemattomille naisille, hetken mielijohteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko välis tyyppiä, joka rakastuu ensitreffeillä?

        Ei voi tietää, kun Välis ei ole koskaan elämässään treffeille päässyt.


    • Anonyymi

      Ei noin voi sanoa. Voisi vaikka ehdottaa saunomista jos muistaa vihdan, vastalla ei ole mahdollisuuksia:)

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Edelleen, sanoja tuli tapaamiselle muna kädessä.


    • Anonyymi

      Ei jos olet jännämies niin nainen antaa heti pillua. Jos olet joku tavis luuseri niin nainen potkii minulle ja haastaa oikeuteen.

    • Anonyymi

      Onko sun munamainos kaiken kattava yleisavain?
      Sehän kertoi ainoastaan sen mitä sanojan päässä liikkuu sillä hetkellä.

      Mitä se kuulija tuli hakemaan tapaamiselle?

      Miten sen vois selvittää?

      Kävelinkö mä just pornokauppaan?

    • Anonyymi

      Olisin varmaan suorastaan pettynyt, jos mies ei kiihoittuisi seurastani😄😢

      Tai ainakin ajattelisin, että ompa hiljaisella tuulella, on varmaan auttanut itseään ennen treffejä. Sen nimittäin kyllä näkee ja aistii, jos mies on sammuttanut itsensä.

      En tykkää kylmästä ruoastakaan, miksi haluaisin miehenkään muuna, kun ihanan kiimaisena?

      En tylytä, enkä nolaa muita, ei ole minusta yhtään tyylikästä. Joskus vahingossahan ja luonnostaan tulee tilanteita, joissa tulee noloutta koettua. Ei siihen maailma kaadu. Jos ihminen on ivamielinen ja nauraa toiselle, on kyllä aika sekaisin ihmisenä. Sellainen ihminen näkee enemmän rumuutta, koska päässään etsii ivan aiheita toisista. Ei käy kateeksi sen oloa, varmaan kurja fiilis jatkuvasti.

      Varmaan jännä paikka miehelle tuollainen tilanne, jos on herkillä. Kyllä naisellekkin, ei vaan ehkä näy ihan niin päälle.

      • Panomies ei vakoaan valkkaa. ;P


      • Turn off turn on, turn off turn on. Mites annatko ekoilla treffeillä pesää? :)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Turn off turn on, turn off turn on. Mites annatko ekoilla treffeillä pesää? :)

        Turpa kiinni vammanen. Et ole joskaan tainnut sen kuumempia tunteita kokea?

        Mun miehet kuule on ollut omistautuneita ja pitkään, jopa erojen jälkeen itkeneet perään, ettäs tiedät.

        Helvetin rakki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turpa kiinni vammanen. Et ole joskaan tainnut sen kuumempia tunteita kokea?

        Mun miehet kuule on ollut omistautuneita ja pitkään, jopa erojen jälkeen itkeneet perään, ettäs tiedät.

        Helvetin rakki.

        Hahah. Autsista. Saisinko kihnuttaa jalkaasi vasten, wuf? :P


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Hahah. Autsista. Saisinko kihnuttaa jalkaasi vasten, wuf? :P

        No jooo, oot kuin semmonen pieni terrieri.

        Kivojahan koirat on, mut älä tule mua huorittelemaan, sitä on saanut muutama katua.

        Tapoja on monia, mikä itsestä hyvältä tuntuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jooo, oot kuin semmonen pieni terrieri.

        Kivojahan koirat on, mut älä tule mua huorittelemaan, sitä on saanut muutama katua.

        Tapoja on monia, mikä itsestä hyvältä tuntuu.

        No lukiko jossain jotakin huorittelusta? Tyypit on vissiin vähän kuutamolla tänään, kun yks jos toinenkin vetelee ihan omia sooloja ja johtopäätelmiä? Mikä teitä vaivaa!???

        Jos tossa ei lue huora, siinä ei lue huora. Ei edes rivien välissä.

        No mitä tapoja suosit?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe