Suojelupoliisilla ei ole resursseja valvoa kaikkien toimintaa. Nämä vielä saavat valtiolta tukija. Suomen valtio siis rahoittaa suoraan terrorismia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007695208.html
Suomessa 390 terroristia
10
75
Vastaukset
- Anonyymi
Äläs nyt, juuri aamun tieto iskussa kerrottiin ettei lapsia pystytty erottamaan äideistään lastensuojelluisista syistä; leiri olosuhteissa. Samassa yhteydessä kerrottiin myös ett naiset olivat itse onituneet karkaamaan leiriltä lapsineen ja kaikilla suomalasilla on oikeus palata Suomeen.
Isis kytkennyksistä ei ole kuulema näyttöä... sen somaalinaisen netti kirjoitukset ovat ainoastaan "mielipiteitä"; eivätkä mitkään lait kuulemma tee niistä rikollista toimintaa, mistä hänet voisi tuomita! Sanoi ihmisoikeus aktivisti TV:ssä.
Tämän kantasuomalaisen naisen 13 vuotias tytär taas on naimissa... "eli maassa maan tavalla"... edellyttääkö tämä avioliitto nyt hakemaan sen alaikäisen puolisokin tänne turvaan, perheen yhdistymisen nojalla? (Vai miten tämä asia aijotaan vetkutella ?)
Asiantuntija oli ainoastaan huolissaan siitä, ett onko SUPO nyt ajantasalla ja pystyvätkö he takaamaan rauhan maassa KAIKILLE kansalaisilleen.
SUPOhan nimenomaisesti luokitteli nämä radikaalit, yhteiskunnallemme vaarallisiksi, ei toivotuiksi henkilöiksi. Hallitushan viis veisasi varoituksesta. Nyt tämä sama popoo-> sysätään sojelupoliisin vastuulle, sekä sossun tuille eläjiksi.
Eiköhän rahoitus kuulisi hoitaa ministerien palkkioista; pääministerin, ulkoministerin ja sisäministerin sekä aktiivisen opetusministerin äitiysrahoista!
Ja netti poliisille muistuttaisin ett esitin ainoastaan mielipiteeni kantasuomalaisena veronmaksajana!
trollikka - Anonyymi
Näistä ainakin 389 on äärioikeistopersuja. Saisivat maksaa saamansa ilmaisen koulutuksen ja muut yhteiskunnan palvelut korkoineen takaisin, kun ei kerran kiinnosta elää muiden kanssa sopusoinnussa ja harrastuksina on pelkkä väkivalta ja vihan levittäminen. Maassa maan tavalla tai maasta pois!
Voiskohan nuo kaikki heivata pois Suomesta?
"Terrorismin torjunnan kohdehenkilöiden määrä on pysynyt ennallaan, heitä on noin 390. Merkittävimmän uhkan muodostavat radikaali-islamistista tai äärioikeistolaista ideologiaa kannattavat yksittäiset henkilöt tai pienryhmät, jotka saavat motivaationsa terroristisesta propagandasta. Suojelupoliisi on tunnistanut ryhmiä ja henkilöitä, joilla on motivaatio ja kyky toteuttaa terrori-isku Suomessa."
https://supo.fi/-/aarioikeistolaisen-terrorismin-uhka-on-kohonnut-suomessa- Anonyymi
Enköhän mä maksa veroja jo tarpeeksi omalta osaltani ja välillisestikin työllistäen 14 henkilöä itseni lisäksi, hekin maksavat veroja... ja yritykseni noin 10.000€ kk:ssa.
Kantasuomalaisenako mun olisi pidettävä mielipiteeni salassa, mutt somalialainen uussumalainen saisi kirjoitella nettiin ylistys puheita Isissistä ja riemuita journalistin julkisesta mestaamisesta!
Onko hänen puheensa sinusta sallitumpaa, koska ne jo todettiin vain mielipiteeksi, ei rikokseksi ja pääsi Suomeen lapsiensa kanssa.
Taatusti mua harmittaa ja sen myös olen ilmaissut... veronmaksajana. Ihan ilokseni voin kertoa etten tosiaankaan kuulu äärioikeistoon... olen ainoastaan natiolisti ja siksi nyt persujen kannattaja. Ainoataan perussuomalaiset haluavat säilyttää maamme alkuperäisellä väestöllä.
Täällä on sellainen omaisuuden jako nyt menossa, ettet ole tainnut käsittääkään. Turun saaristossa on paljon venäläis omistusta ja itärajan tuntuntumassa lisää. Palasia Lapistakin välillisesti jo myyty. Ulkolaiset kaivosfirmat tehneet valtauksiaan, suomalaisten maille ja valtio sallii sen. Sähköyhtiöitä ja sähkönsiito yksikköjä on monikansallisilla yhtiöillä siirtosopimukset myyty, eikä valtio pysty niitä edes verottamaan. Eli sinunkin sähkölaskussasi on "rahalahjoitus" ulkopuoliselle taholle.
Nyt pullotetaan vettä myytäväksi maailmalle, odotas vähän aikaa kun joku ulkolainen ostaa firman ja vesioikeudet... jolloin pian ollaan ilman oikeutta "omaan vetemme", Paitsi ett hulevedestä joka sataa taivaalta on kaavoitus alueella asuvien maksettava "jätevesi maksua
Annas mun arvata; sä olet joku saamarin viherpiipertäjä, joka ett luonnossa pärjäisi viikkoakaan omin avuin jos olis tarvis.
Ilmasto aktivisti oman tietsikan takana ja ostat soijakastiketta ruokasi kanssa nautittavaksi. Espanjalaisia tomaatteja ja Italialaisia viinirypäleitä ja luomuriisiä, lentokoneella tänne rahdattua! Brasialiassa polttavat sademetsiä ett voivat viljellä lisää ja tuottaa halpaa palmuöljyä maailmalle. Ihan eriasia mitä se maksaa tänne päädyttyään.
Mä myönnän ampuvani rusakon jos toisenkin, nyljen ja paloittelen sen itse, valmistan ruuaksi. Väitän kuitenkin olevani enemmän ilmaston suojelulle myönteinen, kuin sinä, joka syöt kaukaa tänne rahdattua "etno sapuskaa".
Taitaa olla paprikat, pippurit ja appelsiinit niitä ainuita tuontituotteita joita mä ostan, jouluksi taas kilon Risella riisiä kotiini.... ja rusinoita sekä pähkinöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enköhän mä maksa veroja jo tarpeeksi omalta osaltani ja välillisestikin työllistäen 14 henkilöä itseni lisäksi, hekin maksavat veroja... ja yritykseni noin 10.000€ kk:ssa.
Kantasuomalaisenako mun olisi pidettävä mielipiteeni salassa, mutt somalialainen uussumalainen saisi kirjoitella nettiin ylistys puheita Isissistä ja riemuita journalistin julkisesta mestaamisesta!
Onko hänen puheensa sinusta sallitumpaa, koska ne jo todettiin vain mielipiteeksi, ei rikokseksi ja pääsi Suomeen lapsiensa kanssa.
Taatusti mua harmittaa ja sen myös olen ilmaissut... veronmaksajana. Ihan ilokseni voin kertoa etten tosiaankaan kuulu äärioikeistoon... olen ainoastaan natiolisti ja siksi nyt persujen kannattaja. Ainoataan perussuomalaiset haluavat säilyttää maamme alkuperäisellä väestöllä.
Täällä on sellainen omaisuuden jako nyt menossa, ettet ole tainnut käsittääkään. Turun saaristossa on paljon venäläis omistusta ja itärajan tuntuntumassa lisää. Palasia Lapistakin välillisesti jo myyty. Ulkolaiset kaivosfirmat tehneet valtauksiaan, suomalaisten maille ja valtio sallii sen. Sähköyhtiöitä ja sähkönsiito yksikköjä on monikansallisilla yhtiöillä siirtosopimukset myyty, eikä valtio pysty niitä edes verottamaan. Eli sinunkin sähkölaskussasi on "rahalahjoitus" ulkopuoliselle taholle.
Nyt pullotetaan vettä myytäväksi maailmalle, odotas vähän aikaa kun joku ulkolainen ostaa firman ja vesioikeudet... jolloin pian ollaan ilman oikeutta "omaan vetemme", Paitsi ett hulevedestä joka sataa taivaalta on kaavoitus alueella asuvien maksettava "jätevesi maksua
Annas mun arvata; sä olet joku saamarin viherpiipertäjä, joka ett luonnossa pärjäisi viikkoakaan omin avuin jos olis tarvis.
Ilmasto aktivisti oman tietsikan takana ja ostat soijakastiketta ruokasi kanssa nautittavaksi. Espanjalaisia tomaatteja ja Italialaisia viinirypäleitä ja luomuriisiä, lentokoneella tänne rahdattua! Brasialiassa polttavat sademetsiä ett voivat viljellä lisää ja tuottaa halpaa palmuöljyä maailmalle. Ihan eriasia mitä se maksaa tänne päädyttyään.
Mä myönnän ampuvani rusakon jos toisenkin, nyljen ja paloittelen sen itse, valmistan ruuaksi. Väitän kuitenkin olevani enemmän ilmaston suojelulle myönteinen, kuin sinä, joka syöt kaukaa tänne rahdattua "etno sapuskaa".
Taitaa olla paprikat, pippurit ja appelsiinit niitä ainuita tuontituotteita joita mä ostan, jouluksi taas kilon Risella riisiä kotiini.... ja rusinoita sekä pähkinöitä.Juu, jemmaa äkkiä niitä rusakoita kellariisi. Sitten kypärä päässä menet pelkäämään sinne, että milloin ne 2 naista ja 6 lasta tulee tappamaan sinut.
- Anonyymi
Taidat itse olla yksi niistä terroristeista.
Isis-äiti, eli sun isoäitis..😮
- Anonyymi
Tuo määrä riittää valloittamaan koko maan.
- Anonyymi
Totta! ja eräänä päivänä, varoittamatta....
("palkinto" sille, kuka keksii mihin nämä kaikki hyvissä ajoin pistettäisiin, kun ampua ei voi? )
Terapia maksaa törkeesti ja takeita ei ole, eikä muilla kansalaisilla paljon motivaatiota kustantaa.
Kova kuri ja selvitköön tai...
- Anonyymi
Suomalaisella idarilla hikoaa naama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073