Miksi monet miehet suositumpia

Anonyymi

En näe mitään syytä miksi he olisivat suositumpia vastakkaisen sukupuolen silmissä kuin itse.
Enkä koe sitä oikeana että minun pitäisi käydä jumalaton taistelu noustakseni sille tasolle että saisin (tilapäisesti) edes jonkunlaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan kontaktin.
Sen pitäisi vain olla automaattisesti toisinpäin tai edes tasapuolin mutta kun ei. Olen tippunut kuiluun ja kaikenlisäksi ihanku muun maailman välissä olisi joku lasi.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainut tapa saada puoliso on oikeasti julistaa sota maailmaa vastaan ja sen kusipäisiä ja itsekkäitä ihmisiä vastaan jotka kuitenki koittaa viedä ne samat puolisot mistä itsekkin kiinnostunut.

      • Äläs nyt viitsi höpöttää. Minä ainakin vain istuskelen kotona ja palstailen. Kyllä ne naiset ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Idari kirjoitti:

        Äläs nyt viitsi höpöttää. Minä ainakin vain istuskelen kotona ja palstailen. Kyllä ne naiset ottaa yhteyttä.

        Olen valmistautunut, käykää päälle aijon puolustautua!


      • Anonyymi

        "Noin viisi prosenttia sekä miehistä että  naisista  ei solmi syystä  tai toisesta avo- tai avioliittoa koko  elämänsä  aikana"

        Osmo Kontula

        W.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Noin viisi prosenttia sekä miehistä että  naisista  ei solmi syystä  tai toisesta avo- tai avioliittoa koko  elämänsä  aikana"

        Osmo Kontula

        W.

        Ei koske minua. Jos maailma koittaa projisoida päälleni tuota roolia niin kieltäydyn siitä ja siksi olet pakotettu nostamaan aseet pystyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koske minua. Jos maailma koittaa projisoida päälleni tuota roolia niin kieltäydyn siitä ja siksi olet pakotettu nostamaan aseet pystyyn.

        Luonehärö sula


    • Kyse on puhujan lahjoista pitkälle ja ulkoisesta habituksesta. Kumpaakin voi petrata, jos tarvetta on.

      • Anonyymi

        En luota sanoihisi yhtään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En luota sanoihisi yhtään!

        No mikset? Niin se asia nyt kuutenkin menee. Naiset kiinnostuu miehistä, jotka osaa puhua naista viehättävästi ja mielenkiintoa herättävästi.

        Ja miehen olemus ulkoisesti kamppeineen kaikkineen pitää miellyttää silmää ja luoda naiselle olon, etää joo tää on kiva, tästä tykkään. Aika simppeliä.


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        No mikset? Niin se asia nyt kuutenkin menee. Naiset kiinnostuu miehistä, jotka osaa puhua naista viehättävästi ja mielenkiintoa herättävästi.

        Ja miehen olemus ulkoisesti kamppeineen kaikkineen pitää miellyttää silmää ja luoda naiselle olon, etää joo tää on kiva, tästä tykkään. Aika simppeliä.

        Jos ei miehessä ole mitään mikä "tarttuu", miestä ei huomata.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        No mikset? Niin se asia nyt kuutenkin menee. Naiset kiinnostuu miehistä, jotka osaa puhua naista viehättävästi ja mielenkiintoa herättävästi.

        Ja miehen olemus ulkoisesti kamppeineen kaikkineen pitää miellyttää silmää ja luoda naiselle olon, etää joo tää on kiva, tästä tykkään. Aika simppeliä.

        En tunne sinua ja tuskin sinun oikea nimesi on edes gaylord_focker, olet oikea trolli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tunne sinua ja tuskin sinun oikea nimesi on edes gaylord_focker, olet oikea trolli.

        Ei mua kukaan muukaan täällä tunne, vain sen osuuden minkä julki tuon ja senkin kuten haluan.


    • Jos nyt rehellisiä ollaan, niin monestikkaan miehet jotka tekee naisiin parhaimman vaikutuksen ns. nopeasti tässä ja nyt, pikatreffeillä, eivät loista älynlahjoillaan vaan juurikin puhelahjoillaan ja habituksella.

      Älykkäät tyypit usein on vähän jäykkiä. Joten vaatii hetken aikaa tutustua, et kohtaa. Eli panosta vaan siihen ulosantiin ja habitukseen.

      • Anonyymi

        Tämä on varsin paikkansapitävä lausunto.

        On ihan ok olla ujo, jähmeä, hitaastilämpeävä... Mutta treffeillä on yritettävä poistua siltä omalta mukavuusalueelta ja koetettava olla sulava ja supliikki. Kun ymmärsi että se vaikutus on tehtävä heti ja opetteli uusia käytösmalleja, kääntyi tuuri kokonaan.

        Aiemmin ajattelin että jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin ei sitten. Mutta sitten ymmärsin markkinoinnin merkityksen deittailussa - minun on myytävä itseni suositun näköisenä tuotteena, vaikka olenkin vain halpa kiina-kopio.

        Kun ostopäätös on tehty niin sitten voi olla oma itsensä. Siihen asti täytyy vähän esittää jotta saa kuluttajat kiinnostumaan myytävästä tuotteesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varsin paikkansapitävä lausunto.

        On ihan ok olla ujo, jähmeä, hitaastilämpeävä... Mutta treffeillä on yritettävä poistua siltä omalta mukavuusalueelta ja koetettava olla sulava ja supliikki. Kun ymmärsi että se vaikutus on tehtävä heti ja opetteli uusia käytösmalleja, kääntyi tuuri kokonaan.

        Aiemmin ajattelin että jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin ei sitten. Mutta sitten ymmärsin markkinoinnin merkityksen deittailussa - minun on myytävä itseni suositun näköisenä tuotteena, vaikka olenkin vain halpa kiina-kopio.

        Kun ostopäätös on tehty niin sitten voi olla oma itsensä. Siihen asti täytyy vähän esittää jotta saa kuluttajat kiinnostumaan myytävästä tuotteesta.

        Jep. Juurikin tuota meinaan minäkin. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varsin paikkansapitävä lausunto.

        On ihan ok olla ujo, jähmeä, hitaastilämpeävä... Mutta treffeillä on yritettävä poistua siltä omalta mukavuusalueelta ja koetettava olla sulava ja supliikki. Kun ymmärsi että se vaikutus on tehtävä heti ja opetteli uusia käytösmalleja, kääntyi tuuri kokonaan.

        Aiemmin ajattelin että jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin ei sitten. Mutta sitten ymmärsin markkinoinnin merkityksen deittailussa - minun on myytävä itseni suositun näköisenä tuotteena, vaikka olenkin vain halpa kiina-kopio.

        Kun ostopäätös on tehty niin sitten voi olla oma itsensä. Siihen asti täytyy vähän esittää jotta saa kuluttajat kiinnostumaan myytävästä tuotteesta.

        Tuo on muuten ihan totta, vaikkakin vähän kaksiteräinen miekka. Kyllähän mäkin siitä kerroin palstalla, kuinka viime vuonna varsinkin syksymmällä kävin tosi usein treffeillä, lähestulkoon aina ne päättyi sänkyyn, ja en todellakaan ollut oma itseni varsinkaan tutustumisvaiheessa. Ilmeisen mukavaa seuraa kuitenkin olin kun seuraa löytyi.

        Mutta jos itselleen oikeasti haluaa vähänkään pitkäaikaisempaa seuraa tai yrittää naisista erotella jyvät akanoista, niin tuo on pelimies-tyyli tuhoontuomittu polku. Ihminen kyllä helposti ihastuu ensivaikutelmaan, eli siihen toi ehkä toimii, mutta siinä voi tulla kivikkoja vastaan kun miehestä (tai ihan yhtä hyvin naisesta) paljastuu mahdollisesti liian eriäviä piirteitä, tapoja, historiaa, arvomaailmoja jne.

        Senpä takia en enää itse jaksa esittää naisten suuntaan oikein mitään, joskaan nyt en myöskään täräytä kaikkia diagnoosejani pöytään heti tavatessa, mutta pyrin olemaan mahdollisimman oma itseni, olemukseltani sellainen mitä olen muulloinkin kuin treffeillä. Myönnetään, vähän hiljaista on ollut viime aikoina, mutta aiemmasta oppineena viihdyn kyllä ihan hyvin yksinkin ja panostan mieluummin laatuun kuin määrään.


      • peris234 kirjoitti:

        Tuo on muuten ihan totta, vaikkakin vähän kaksiteräinen miekka. Kyllähän mäkin siitä kerroin palstalla, kuinka viime vuonna varsinkin syksymmällä kävin tosi usein treffeillä, lähestulkoon aina ne päättyi sänkyyn, ja en todellakaan ollut oma itseni varsinkaan tutustumisvaiheessa. Ilmeisen mukavaa seuraa kuitenkin olin kun seuraa löytyi.

        Mutta jos itselleen oikeasti haluaa vähänkään pitkäaikaisempaa seuraa tai yrittää naisista erotella jyvät akanoista, niin tuo on pelimies-tyyli tuhoontuomittu polku. Ihminen kyllä helposti ihastuu ensivaikutelmaan, eli siihen toi ehkä toimii, mutta siinä voi tulla kivikkoja vastaan kun miehestä (tai ihan yhtä hyvin naisesta) paljastuu mahdollisesti liian eriäviä piirteitä, tapoja, historiaa, arvomaailmoja jne.

        Senpä takia en enää itse jaksa esittää naisten suuntaan oikein mitään, joskaan nyt en myöskään täräytä kaikkia diagnoosejani pöytään heti tavatessa, mutta pyrin olemaan mahdollisimman oma itseni, olemukseltani sellainen mitä olen muulloinkin kuin treffeillä. Myönnetään, vähän hiljaista on ollut viime aikoina, mutta aiemmasta oppineena viihdyn kyllä ihan hyvin yksinkin ja panostan mieluummin laatuun kuin määrään.

        Eihän se nyt ole reiluakaan esittää ihan erilaista mitä on. Omaan kenkään siinä vaan kusasee. En minäkään suosittele pelleksi ryhtymistä enkä huijariksi.

        Mut koittaa löytää itsestään sen sosiaalisesti viehättävämmän puolen, mikä herättää kiinnostuksen.

        Ja eipä naisetkaan ole alussa ihan just sellasia mitä ne on, kun suhde syvenee ja etenee. Joka ruusulla on piikkinsäkin.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Tuo on muuten ihan totta, vaikkakin vähän kaksiteräinen miekka. Kyllähän mäkin siitä kerroin palstalla, kuinka viime vuonna varsinkin syksymmällä kävin tosi usein treffeillä, lähestulkoon aina ne päättyi sänkyyn, ja en todellakaan ollut oma itseni varsinkaan tutustumisvaiheessa. Ilmeisen mukavaa seuraa kuitenkin olin kun seuraa löytyi.

        Mutta jos itselleen oikeasti haluaa vähänkään pitkäaikaisempaa seuraa tai yrittää naisista erotella jyvät akanoista, niin tuo on pelimies-tyyli tuhoontuomittu polku. Ihminen kyllä helposti ihastuu ensivaikutelmaan, eli siihen toi ehkä toimii, mutta siinä voi tulla kivikkoja vastaan kun miehestä (tai ihan yhtä hyvin naisesta) paljastuu mahdollisesti liian eriäviä piirteitä, tapoja, historiaa, arvomaailmoja jne.

        Senpä takia en enää itse jaksa esittää naisten suuntaan oikein mitään, joskaan nyt en myöskään täräytä kaikkia diagnoosejani pöytään heti tavatessa, mutta pyrin olemaan mahdollisimman oma itseni, olemukseltani sellainen mitä olen muulloinkin kuin treffeillä. Myönnetään, vähän hiljaista on ollut viime aikoina, mutta aiemmasta oppineena viihdyn kyllä ihan hyvin yksinkin ja panostan mieluummin laatuun kuin määrään.

        En pääse omaa ahaa-elämystäni ja sitä seurannutta käytösmallin muutosta ihan "pelimies-tyyliksi" kehumaan. Pelkkää seksiseuraa en ole koskaan etsinyt eikä sitä sanottavammin ole tarjollakaan ollut.

        Mutta nykyään kun osaa esittää puheliasta ja kyselevää ekstroverttiä ne ekat treffit niin saattaa tulla toisetkin deitit. Aiemmin omana itsenä ei puhettakaan että naiset olisi halunneet nähdä toista kertaa.

        Pieni muutos käytöksessä teki ison eron. Kyllähän sitä työhaastattelussakin ollaan innokkaita esiintyjiä koska halutaan se homma. Kun työ on saatu niin voi rentoutua ja olla enemmän oma itsensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En pääse omaa ahaa-elämystäni ja sitä seurannutta käytösmallin muutosta ihan "pelimies-tyyliksi" kehumaan. Pelkkää seksiseuraa en ole koskaan etsinyt eikä sitä sanottavammin ole tarjollakaan ollut.

        Mutta nykyään kun osaa esittää puheliasta ja kyselevää ekstroverttiä ne ekat treffit niin saattaa tulla toisetkin deitit. Aiemmin omana itsenä ei puhettakaan että naiset olisi halunneet nähdä toista kertaa.

        Pieni muutos käytöksessä teki ison eron. Kyllähän sitä työhaastattelussakin ollaan innokkaita esiintyjiä koska halutaan se homma. Kun työ on saatu niin voi rentoutua ja olla enemmän oma itsensä.

        Okei, ehkä me kirjoitettiin vähän eri asioista. Ilmeisesti meissä hillityissä miehissäkin on eri "tasoja" ja alakategorioita. Kuitenkaan mulla ei ole ollut niinkään vaikeuksia päästä treffeille, eikä välttämättä vaikeaa päästä edes jatkoon, viime vuosina olen muutamaan otteeseen seurustellutkin jne.

        Ja mäkin olen tietääkseni ihan hyvä sosiaalisilta taidoiltani jne. eikä yleensä tule mitään kiusallisia hiljaisia hetkiä ihmisten kanssa, vaikka en mitään/ketään yrittäisikään. Ehkä mulla vain on ollut vain tapana jättää kertomatta joitain asioita, mitkä eivät juuri tutustumishetkinä ole olleet oleellisia, mutta myöhemmin vaikuttaneet suhteisiin. Eli siis toimii juurikin pelimieshommissa, mutta pidemmän päälle kehnosti jos oikeasti haluaa tutustua kunnolla johonkin naiseen ja että tämä hyväksyy toisen sellaisena kun on (tietty nyt normaalien käytöstapojen ja hygieniatapojen puitteissa).


    • Anonyymi

      "Sekä itseen että toiseen kohdistuvaa vetovoimaa voi onneksi harjoitellakin. Lähtötilanne alkaa kuitenkin aina omasta itsestään, hyvästä itsetuntemuksesta ja hyväksymisestä.

      – Ihminen, joka tuntee itsensä, on läheinen itselleen ja kohtelee itseään rakkaudellisesti. Tällaisella ihmisellä on näin suurempi todennäköisyys myös tuntea vetoa sellaista ihmistä kohtaan, joka tekee hänelle hyvää."

      Tätä on tälläkin palstalla niin monta kertaa toistettu, mutta ei mene jakeluun.
      Tämä on kaiken perusta, siitä ei pääse mihinkään.
      Pelkkä ulkokuori ei sano paljoakaan, valtavan paljon enemmän tulee sisältä. Ulkokuoreen voi ihastua, mutta pitemmän päälle se ei anna mitään.
      Itsestäni tiedän, että eniten viehättää mies joka on rento ja sinut itsensä kanssa. Joka hyväksyy itsensä ja jonka ei tarvitse miettiä kelpaanko vai en.
      Mies josta säteilee lämpö ja hyväksyntä toisia ja maailmaa kohtaan. Tasapaino. Sellainen ihminen on turvallinen ja sellaisen lähellä on hyvä olla.
      Tuohon hyväksyntään kuuluu se, että mies tietää ja hyväksyy myös sen että maailmassa on valtaosa niitä joille et merkitse mitään, sitten niitä jotka eivät sinusta pidä, ja sitten ne jotka pitävät. Ja tärkeintä on keskittyä niihin ihmisiin jotka pitävät.
      Et koskaan voi miellyttää kaikkia, se on mahdotonta. On hyväksyttävä se.
      Tuo kauhea yrittäminen ja stressaaminen ja väkisin jonkun etsiminen tekee vain hallaa itsellesi. Se ei anna tulosta, muuta kuin stressaannut aina vain lisää ja se näkyy ja tuntuu negatiivisena energiana.
      Tästä on puhuttu täällä turhaan, mutta sanon taas: opettele hyväksymään itsesi ja muuta niitä asioita jotka ovat luotaantyöntäviä. Jos juot ja haiset alkoholille, et huolehdi itsestäsi etkä vaatteistasi. Jos puhut rumasti ja halveksien toisista, mutta myös itsestäsi! Jos olet negatiivinen kaikesta. Usko tai älä, tuo kaikki näkyy ja tuntuu.
      Lopeta yrittäminen. Rentoudu. Anna asioitten tapahtua. Opettele hyväksymään itsesi. Vahvista itseluottamustasi. Älä ole epätoivoinen! Se on suuri miinus.
      Elä ja osallistu niissä puitteissa missä se nyt on mahdollista. Opettele avoimuutta, kukaan ei sinua syö!
      Teidän että sanon tämän kaiken turhaan. Tulee pitkä jono muttakun ja eisekumminkaan ja muttakunnaiset jne. Sillä asenteella et pääse puusta pitkään. Voin taata.

    • Anonyymi

      Viinamies juo viinaa ja bailaa yökerhossa. Hän hurmaa naiset bailaustaidoillaan ja on naisten suosiossa. Valomerkin jälkeen naiset lähtevät viinamiehen kämpille jatkoille koska siellä juodaan viinaa.

      Raitis mies ei ole naisten suosiossa ja on yksin kotona.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Ei voi sanoa, että "jotkut miehet suositumpia", vaan asia on niin, että joillekin miehille sattuu kohdalle sopiva nainen melko pian, joillakin taas se sopiva nainen sattuu kohdalle noin 30-40 -vuotiaana. Kaikki miehet kun eivät käy kaikissa mahdollisissa paikoissa.

    • Anonyymi

      Vaikeapa on mitään yksittäistä syytä sanoa, miksi jotkut saa enemmän huomiota ja miellyttävät enemmän prosenttuaalisesti naisia kun toiset.
      Samaa vois ihmetellä toisenlaisesta näkökulmasta, miksi toisistä tulee ammattilaisurheilujoita ja toiset jää harrastelijatasolle.

      Ja onko sittenkään helpompaa, jos jokspuolella pyörisi lyylejä? Valinnanvaikeus iskisi sitten. Kuka noista haluaa minut, eikä tätä säteilevää sharmia tai rahoja?

      Minusta vaikeinta on keksiä itse mitä suhteesta mahfolliseen naiseen haluais. Ja miten osaan olla vain minä. Kun se kiva töpsähtää eteen, ei huvittais seisoksia sormi suussa.

    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Toiset vaan on tasa-arvoisempia kuin toiset. Heillä on sellaisia ominaisuuksia. Ihan sama parisuhteen suhteen. Joillekin parisuhteen muodostaminen tulee ytimestä luonnostaan - toisille käy aivan päinvastoin.

      Nyrkkisääntönä sanoisin, että ihminen, joka pystyy yleensäkin luomaan ja ylläpitämään terveitä ihmissuhteita, parisuhde luonnistuu melkein kuin itsestään.

      Taistelu on epätervettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe