Mistäköhän johtuu, että aina treenaamisen jälkeen mun koko naama muuttuu ihan punaiseksi, mutta suun ympärille jää valkoinen rengas? Sama käy myös silloin kun kuorin naaman... Se rengas siis alkaa nenän alapuolelta ja loppuu huulten alapuolelle.
Valkoinen rengas suun ympärillä treenaamisen jälkeen?
Anonyymi
6
7608
Vastaukset
- Anonyymi
Oliskohan verenkierto heikentynyt päässä?
- Anonyymi
Mitä sinä treenaat?
- Anonyymi
Sydän rasittunut. Kertoo, että olet rehkinyt liikaa. Vaarallista. Ota kevyemmin.
- Anonyymi
Suihnotto on varman kivaa touhua?Siihen salibroilerit nipinnapin älynvajaukseltaan pystyy.
- Anonyymi
Olisko happivajausta jotenkin
- Anonyymi
joo sama valkoinen rengas vainn reippaan kuntoilun jälkeen, katoaa tietysti nopeasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222390- 1402051
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121477Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61980
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48953- 2831