Ovat ikänsä puolesta yliherkkiä, kun heti jos sanoo vanhaa miestä kurpaksi, niin viesti katoaa.
Keski-ikäiset palstapojat
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa-a. Jodpa käytit väärää nimitystä Oikea olisi ollut lurppa.
Olen jo 32-vuotias. Palstan raadin mukaan siis armoton kurppa.
- Anonyymi
Kurp-kurp..
xLiner - Anonyymi
Rupsahtanut kurppa jota ei huolisi ilmaiseksi edes puliakat. :D
Kolmekymppiset miehet on vasta parhaassa iässään. Miehiksi juuri puhjenneet. Voimissaan vielä, ei enää vauvanpeppumaisia eikä vielä kurttu-ukkoja ja kroppaakin voi vielä helposti muokata, jos on päässy lössähtämään. Älliäkin ja elämänkokemusta alkaa useimmilla jo olemaan pelkän uhon ja testosteroni pierujen sijaan.
- Anonyymi
Olen nauranut noille nykyajan nuorison fail -videoille, erityisesti nuorten naisten failit naurattaa, kun ovat niin olevinaan, mutta ruojat ovat nykyään laittaneet fail -videoiden sekaan myös meidän 90-2000-luvun 20 ja risat faileja...
https://www.youtube.com/watch?v=rOXJYzdqTOs - Anonyymi
"Olen jo 32-vuotias. Palstan raadin mukaan siis armoton kurppa."
Siis olet tai ainakin alat lähestyä vaarallisesti ikää kun alkaa vain lurpattaa... :(
Aika on ajanut ohitsesi. Lurp-lurp. Kyllähän miehen markkina-arvo vain nousee iän myötä kun mies komistuu, miehistyy, aikuistuu ja vaurastuu. Ei nuorista miehistä tule iän myötä mitään kurppia vaan miehiä.
Ainakin itse 29-vuotiaana koen, että olen komeampi, kypsempi, taloudellisesti aika stressivapaassa tilanteessa jne. verrattuna vaikka 10 vuoden takaiseen. Enkä näe mitään syytä miksi en 10 vuoden päästä olisi hyväkuntoinen aikuinen mies kenellä on elämänkokemusta takana taas 10 vuotta enemmän kuin nyt.
Ja jos ajatellaan miehen keski-ikää tai lähestyvää eläkeikää, niin ainakin itse haluaisin näyttää Rauta-Maurilta: https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/73/590x/Maurizio-Arrivabene-1032211.jpg?r=1539692132370 Toivottavasti itse sitten aikoinaan harmaannun tuollaisella charmikkaalla tavalla enkä alkaisi kärsimään esim. hiustenlähdöstä joka on yksi harvoja juttuja joka voi vanhentaa keski-ikäistä miestä todella paljonkin.- Anonyymi
Seliseli kurrrppa. Naiset paranee vanhetessaan kuin viini, miehet taas happanee kuin maito. Siksi vanhat äijät on niin kärttysiä.
- Anonyymi
Sulla on siis enää yksi käyttövuosi jäljellä.
Anonyymi kirjoitti:
Seliseli kurrrppa. Naiset paranee vanhetessaan kuin viini, miehet taas happanee kuin maito. Siksi vanhat äijät on niin kärttysiä.
Jotkut naiset kyllä. Tiedän. 🤭
Ja sama toki miehissäkin. Eipä se auta jos näytät Arrivabeneltä, mutta otsa on yhtä rypyssä ja jutut samaa luokkaa kuin palstan incel-miehillä.- Anonyymi
Melkoinen kurttunaama tuo rupsahtanut Rauta-Mauri! Tukka on toki taitavan kampaajan stailaama väriä myöten, mutta ei se naaman kurttuja peitä.
- Anonyymi
Kyllä sinulla on kurppaantuminen jo täydessä vauhdissa. Tuo kuvan ukko on jo ihan vaari.
Naiset paranee vanhetessaan kuin viini, miehet taas härskiintyy kuin vanha maito. Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen kurttunaama tuo rupsahtanut Rauta-Mauri! Tukka on toki taitavan kampaajan stailaama väriä myöten, mutta ei se naaman kurttuja peitä.
No mut onneksi meillä on Seppo Taalasmaa ja Ismo Laitela!
No periaatteessa, mutta ei vanha mies sen paremmalta näytä kun vanha nainenkaan. Eikä vanhuuden tuomat sairaudet ja kyvyttömyys ole sen hauskempaa, kun naisellakaan. Kun kaikki positiiviset asiat miehuudesta ympätäön, se kolmekymppisyys on miehen juhla-aikaa, sitten alkaa ränsistymisen ajanjakso.
- Anonyymi
Testosteronitasot ovat miehillä korkeimmillaan parikymppisinä ja alkavat laskea noin 25-30 ikävuoden paikkeilla, jolloin alkaa siis miesten kurppaantuminen.
Ne laskee juuri sopivasti kolmekymppiseksi, jolloin pojat alkaa ymmärtämään naistakin muunakin kuin pilluna. Jopa löytyy yhteistäkin naisen kanssa.
Raaka yleistys toki. Toisista ei tule koskaan miehiä ja toiset ei tajua koskaan naisia. Too bad niille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763531
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282237Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä832005Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191550- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271393Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065