Tunarit palstalla

Anonyymi

Olette tunaroineet oikein kunnolla. Teidän pitää lopettaa palstailut heti muuten palsta ajautuu kaaokseen.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitään palstaa ei edes ole, jos täältä poistuu ne ketkä ärsyttää olemassa olollaan kälättämään.

• Anonyymi

Ketä ärsyttämään saa mutta silti on kiva tai ketkä

• Anonyymi kirjoitti:

Ketä ärsyttämään saa mutta silti on kiva tai ketkä

Anyway tajusit pointin.

• Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

Anyway tajusit pointin.

Kyllä jotkut saa sinuun eloa siis kivalla ja hyvällä tavalla lilliskö vai joku muu tai muut siis ketä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jotkut saa sinuun eloa siis kivalla ja hyvällä tavalla lilliskö vai joku muu tai muut siis ketä

Täh?

Tosta nyt tajunnu taas mitään. Lillis veisut vois jo lopettaa.

• Anonyymi

Täh?

Tosta nyt tajunnu taas mitään. Lillis veisut vois jo lopettaa.

Niin kuka tai ketkä saa sinut ärsyyntymään kivalla tavalla kuiteskin eli ärsyttää mutta on kiva

• Anonyymi kirjoitti:

Niin kuka tai ketkä saa sinut ärsyyntymään kivalla tavalla kuiteskin eli ärsyttää mutta on kiva

Genio nyt ainakin toisinaan.

• Anonyymi

Genio nyt ainakin toisinaan.

Ja hän on silti kiva ja ehkä livessä teistä tulisi hyvä pari tai parhaat kaverit ainaskin ns tappelukaverit on parhaita kavereita loppujen lopuksi

• Anonyymi kirjoitti:

Ja hän on silti kiva ja ehkä livessä teistä tulisi hyvä pari tai parhaat kaverit ainaskin ns tappelukaverit on parhaita kavereita loppujen lopuksi

Hmm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lillis <3

• Anonyymi

Mä olen nii varma että vaikka ludem on nyt onnellinen suhteessa jonkun toisen kanssa nii jos olisin hänen kanssaan nyt nii mä tiedän että ludem haluaa nussia mun kanssa kun totuus on se että me haluamme niin paljon tehdä sitä ja rakastella intohimoisesti ja kyllä mä tiedän että ludem levittää mulle millon vaan vaikkapa nyt kuinka paljon esittää että on onnellinen uudessa suhteessa mutta kuitenkin on minusta edelleen niin mustasukkainen ettei mulla ole mitään mahdollisuuksia saada tutustua mihinkään seuran haku sivuille ja mä tiedän että ludem on suuttunut mulle mutta hänellä on myös ikävä minua ja rakas nyt lopeta mun kiusa. Mä myönnän etten ikinä kestä jos jätät mut ja en todellakaan hyväksy ikinä mitään suhteita sulle. Mä rakastan sua ja haluan olla sun kanssa nyt, aina, ja ikuisesti olen sinun ikioma rakkaus takiainen. 💝💝💝💝

• Anonyymi

Joulurauha palstalle. Jokainen on viikon ilman palstaa

• Anonyymi

Pertti. Olet itse vetänyt niin pahasti alta lipan, että olet menettänyt loppuiäksesi mahdollisuuden tulla tänne vakavissaan, että nämä rimpuilusi on naurettavia.

• Jos ajatellaan vaikka kotia, kotipihaa ja palstaa, niin jälkimmäinen on se joka saakin olla kaaoksessa.

• Anonyymi

Kekkosen sanoin, "saatanan tunarit!"

• Anonyymi

Rattoisaa joulua yksin palstalla. Ette juoneet viinaa ettekä käyneet baareissa ja tunaroitte kunnolla ettekä saaneet naista.

T viinamies

• Anonyymi

Lunta sataa!!! 🌨️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      323
      3765
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3530
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2220
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      107
      1597
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1508
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      122
      1262
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      917
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      850
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      77
      787
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      85
      723
    Aihe