Moikka kaikille!
Puhuttaisko hetki rinnoista :) mulla oli aijemmin mentorin 450cc ja nyt vaihdettiin b lite 290cc ja kohotus tehtiin samalla (rintalihaksen alle ) muita toipilaita paikalla ?
Uudet rinnat ,kokemuksia b lite implanteista
11
1356
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, missä tehtiin ja mitä maksoi?
The healtclinikillä ,siim simmo leikkasi minut ,mitään pahaa sanottavaa ei ole :) hyvin olen toipunut ja kivutkaan ei ole niin pahat mitä luulin.
- Anonyymi
Minulle laitettiin High profile 365. Urheilen paljon ja nähtävästi kirurgi näki tilaisuuden myydä ylihinnoitellut b litet. Paranin hyvin mutta rinnat eivät olleet esteettisesti mieleeni. Outo teennäinen muoto. Implantin reunat näkyivät ja tuntuivat kovilta. Rinnat eivät myöskään pehmentyneet kuten odotin. Tässä vaiheessa aloin ottamaan selvää implanteista ja selvisi että ovat olleet markkinoilla vain vähän aikaa ja että muillakin on ollut "reunaongelmaa". Samoin kapselia. Vaihdoin implantit toiseen merkkiin, samankokoisiin ja ero on selkeä! Pehmeän ja luonnollisen näköiset, reunat eivät erotu. Painossa en huomaa käytännössä mitään eroa vaikka b liteä yritetään juuri sillä tyrkyttää. Maksoin siis kahdesti ja nyt olen tyytyväinen. B litet laittanut firma ja kirurgi vähättelivät ongelmaani eivätkä nähneet tuotteessaan vikaa. Toivottavasti kokemukseni on avuksi niille jotka haluavat kerralla kauniit ja pehmeät rinnat.
- Anonyymi
Laitettiinko sinulle rintalihaksen päälle vai alle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitettiinko sinulle rintalihaksen päälle vai alle?
Osittain alle (yläosa)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain alle (yläosa)
Minulle laitettiin kokonaan lihaksen alle ,parantuminen on käynnissä ,mutta jo nyt näyttää hyvälle ,kunhan vain mustelmat lähtisi :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle laitettiin kokonaan lihaksen alle ,parantuminen on käynnissä ,mutta jo nyt näyttää hyvälle ,kunhan vain mustelmat lähtisi :/
Minulta otettiin tosiaan vanhat implantit pois ,ja kyllä täytyy sanoa että nämä pienet implantit tuntuu kevyeltä verrattuna entisiin (450cc).
Ikävä kuulla että sinulla epäonnistunut ensimmäinen leikkaus :(
- Anonyymi
Harkitsin just keveyden vuoksi noita, koska haluan aika isot. Mutta mitä pidempään olen lukenut ulkomaisia palstoja (joissa minimaalinen määrä toisten haukkumista tai mainostamista) sitä vähemmän b litet enään kiinnostaa. Tuota reunakovuutta ja reunan näkymistä on huolestuttavan monilla. Ja laihoilla - kuten minä - se sininen viiva anatomisessa implantissa näkyy ihosta läpi. Muualla b liteä kuvataan budjetti-implantiksi, eli se halpa valinta. Olen nyt epäsäännöllisen säännöllisesti tutkinut kielitaitoni (englanti, saksa) puitteissa useamman kuukauden ajan uusia ja vanhoja kokemuksia lukuisilla sivuilla ja eri lähteistä. Suomesta en löytänyt kuin firmojen mainospuheita. Ja niidenhän pohjalta alunperin kiinnostuinkin.
- Anonyymi
Toivottavasti en ole tehnyt väärää valintaa :( 3 rintaleikkausta en missään nimessä enään halua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti en ole tehnyt väärää valintaa :( 3 rintaleikkausta en missään nimessä enään halua
Ryppyinen ja vajaatäytteinen implantti. Koittelin ja katselin sitä konsultaatiossa. Ei tunnu yhtään rinnalta. Jos olisi toimiva konsepti, muut merkit matkisivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryppyinen ja vajaatäytteinen implantti. Koittelin ja katselin sitä konsultaatiossa. Ei tunnu yhtään rinnalta. Jos olisi toimiva konsepti, muut merkit matkisivat.
Voi hyvä luoja!Kenelle teidän pitää niitä esitellä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860