Olen kiinnostunut yksityisestä lauluopetuksesta Oulun seudulla. Olisin todella kiitollinen, jos joku vastailisi. Tuoreena oulaisena on hankala tietää, mistä lähteä kyselemään.
kiitos
Lauluopetusta Oulun seudulla?
7
2470
Vastaukset 7
- sdfsf
Op. todella pätevä Pertti Rasimus...pääpaino klassisessa mut on kouluttanu tangotähtiäkin.
Sijaitsee rotuaarilla...- VSP.
Kiitos=) Laitetaanpa mietintämyssyyn. Osaisitko sanoa, minkä verran kukkaro kevenee hänen opetuksessaan?
- dfdfsfd
pätevä on ja ottaa nykyään 20e 45min ;)
- yoha
Lähetä mailiosoitteesi minun mailiini, niin voin antaa listan nimiä, jotka ovat ovat ammattitaitoisia laulunopettajia Oulun seudulla.
[email protected]- VSP.
...
- Meijju89
Nyt kahdeksan vuoden jälkeen, osaisikos joku vielä kertoa oululaisia päteviä laulunopettajia? Miel. kevyttä/jazz/pop - musiikkia opettavia henkilöitä. :)
- mä menisin kyllä
itse Kemiin tunneille :) Tosin en ihan uusinta tilannetta Oulussa tunne, kun en oo pariin vuoteen asunu, mutta siis kevyen puolen opettaja yks todella tasokas Kemissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487