Onko huono juttu

Anonyymi

Jos miehen paras kaveri on oma nainen ja muut ainoat kaverit olis vanhemmat ja sisarukset perheineen onko säälittävää

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset ei arvosta sellaista miestä. Naiset tykkäävät kun miehellä on iso kaverilauma ympärillä.

• Anonyymi

Eli säälittävä ja onneton mies sellainen mutta kumpi olis parempi että miehellä paljon mieskavereita vai naiskavereita vai että olis kumpaakin ja siksikö naiset tykkää että paljon miespuolisia kavereita että kun mies töissä niin kaverit käy silloin naisen luona kylässä tai nainen menee yksin kauppoihin mutta käykin kavereiden luona kyläilemässä samalla

• Anonyymi

Nainen arvostaa erityisesti, jos miehellä on hyvät suhteet vanhempiinsa ja sisaruksiin perheineen. Kaveritkin miehellä tietyissä rajoissa jees, kunhan ei ole viinamiehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen arvostaa erityisesti, jos miehellä on hyvät suhteet vanhempiinsa ja sisaruksiin perheineen. Kaveritkin miehellä tietyissä rajoissa jees, kunhan ei ole viinamiehiä.

niin mutta miehen itse on oltava voimamies niinkuin paljastaisi sanovat

• Anonyymi

Ei haittaa. Muilla asioilla on enemmän merkitystä.

• Anonyymi

Silläkö että onko rahaa ja varallisuutta ja suku varakas ja valtaakin saisi olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silläkö että onko rahaa ja varallisuutta ja suku varakas ja valtaakin saisi olla

No eipä noista haittaa ole. Luonnetta, elämäntapoja ja käytöstä kyllä enemmän ajattelin sekä yhteensopivuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä noista haittaa ole. Luonnetta, elämäntapoja ja käytöstä kyllä enemmän ajattelin sekä yhteensopivuutta.

Jos on liian vanha?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on liian vanha?

Mikä on liian vanha?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on liian vanha?

Taivas

• Anonyymi

😶😂🤣😀kuulostaa ylelliseltä seuralta. Ja verovaroin vielä.

• Anonyymi

No minusta olisi kyllä aika suppeaa. Tietenkin ihmisiä on erilaisia.

Itsellä on paljon kaikenlaisia ystäviä niin mies-, kuin naispuolisia, kavereita ja tuttuja, oman perheen lisäksi.

Ja kun on ollut kumppanikin, olen silti jakanut elämääni ystävien ja kavereitten kanssa. Samoin kun kumppanikin. Se tuntuu terveelliselle, kun ei kokoaikaa ole vain yhden ihmisen kanssa.

• Anonyymi

Ei huono. Hyvä että miehellä kumppani, vanhemmat ja sisarukset! Eipä ole kaikilla yhtäkään noista. Heitä sanotaan yksinäisiksi.

• Mulla ei ole ainakaan yhtään kaveria.

• Anonyymi

Voi sua 😕😕
        Toivottavasti ei vihamiehiäkään sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sua 😕😕
        Toivottavasti ei vihamiehiäkään sitten.

Kaikki vihaa mua!

Kadullakin lompsiessa lapset osoittelee sormella ja pelkää. Nuoriso nauraa ja vanhukset puistelevat päätänsä.

• Anonyymi
        Idari kirjoitti:

Kaikki vihaa mua!

Kadullakin lompsiessa lapset osoittelee sormella ja pelkää. Nuoriso nauraa ja vanhukset puistelevat päätänsä.

Miksi noin tapahtuu? Oletko vammainen tai erilainen? Se ei ole kovin suosittua katukuvassa.

• Anonyymi

Miksi tuollainen haittaisi. Kaikki ei edes välitä sosiaalisesta elämästä. Tunnen monia miehiä joilla ei ole ystäviä, enkä pidä sitä mitenkään outona. Itsekin viihdyn paljon omissa oloissa, vaikka minulla onkin ystäviä.

• Anonyymi

Kovin introvertista tuo ei todellakaan ole säälittävää vaan kuormittavaa. Hirveästi ihmisiä ympärillä...

• Anonyymi

Niin, onko? Miksi Välis mietit tällaisia? Oletko itse tyytyväinen tilanteeseesi? Jos olet, hyvä niin. Jos et, niin mieti miten voit muuttaa tilanteesi niin, että olisit itse tyytyväinen.

Jos naisen itsellesi löydät, niin hän varmaan huomaa melko pian sun sosiaalinen verkostosi. Turha sellaista etukäteen murehtia. Harva nainen hakee miestä hänen sosiaalisen verkostonsa takia. Enemmän rehellisyys, moraali, yhteinen arvopohja ja muut seikat vaikuttavat kumppanin valintaan kuin sosiaalisen verkoston laajuus.

• Anonyymi

Tässäkin pätee sanonta "ei se määrä, vaan se laatu".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäkin pätee sanonta "ei se määrä, vaan se laatu".

Niinpä.

• Anonyymi

Tämä oli yleisesti niin ei minusta mutta itse olen tuollainen kyllä ja heti saisin kavereita kun menen ulos mutta kun en halua ja kaipaa kavereita niin minulle riittäisi tai haluaisin vain yhden tosi kaverin siis oman pussailu kaverin niin kummallista saisi kavereita mutta ei halua heitä voi voi sentään

• Anonyymi

Minun paras kaveri on minun mies. Miehelläni o muutama kalakaveri mutta muuten ollaan kahdestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3402
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      2011
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1476
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1328
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1247
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe