Aihe

Nielurisojen proppujen poisto itse

Anonyymi

Onko täällä muita, jotka kaivelevat itse proppuja nielurisoista? Oma hengitykseni haisee ajoittain kamalalta, maskin alla sen huomaa. Vasemmasta risasta olen kaivellut proppuja jo pitkään, mutta nyt vasta tajusin oikean suunnan, mistä niitä pitää kaivaa. Vasen risa on tottunut kaiveluun. Oikeaa olen kaivellut vähemmän, joten se puoli yökkäyttää, mutta eiköhän siihenkin totu. Proppuni ovat pieniä, mutta haisevia ne ovat. Leikkaukseen en halua, enkä varmaan edes pääsisi. Eli jatkan tätä kaiveluhommaani.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri äsken yritin kaivella nielurisaani, mutta oksennusrefleksi on niin voimakas, ettei siitä mitään tullut. Vasen puoli koko kaulasta on ollut jo vuosia kipeä, lienee krooninen tulehdus. Mikähän auttaisi? Lääkäriin en mene, niistä ei apua ole.

• Anonyymi

Etenkään tähän aikaan ei kannata mennä lääkäriin. Otetaan koronatesti, ja kun se on negatiivinen, niin sillä on kuitattu kaikki nyt ja tulevaisuudessa.

Nielu tottuu kyllä varovaiseen risojen paineluun aika nopeasti. Itse en olisi alkanut edes painelemaan, ellei kipu säteilisi korvaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      106
      4980