Onko täällä muita, jotka kaivelevat itse proppuja nielurisoista? Oma hengitykseni haisee ajoittain kamalalta, maskin alla sen huomaa. Vasemmasta risasta olen kaivellut proppuja jo pitkään, mutta nyt vasta tajusin oikean suunnan, mistä niitä pitää kaivaa. Vasen risa on tottunut kaiveluun. Oikeaa olen kaivellut vähemmän, joten se puoli yökkäyttää, mutta eiköhän siihenkin totu. Proppuni ovat pieniä, mutta haisevia ne ovat. Leikkaukseen en halua, enkä varmaan edes pääsisi. Eli jatkan tätä kaiveluhommaani.
Nielurisojen proppujen poisto itse
3
388
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri äsken yritin kaivella nielurisaani, mutta oksennusrefleksi on niin voimakas, ettei siitä mitään tullut. Vasen puoli koko kaulasta on ollut jo vuosia kipeä, lienee krooninen tulehdus. Mikähän auttaisi? Lääkäriin en mene, niistä ei apua ole.
- Anonyymi
Etenkään tähän aikaan ei kannata mennä lääkäriin. Otetaan koronatesti, ja kun se on negatiivinen, niin sillä on kuitattu kaikki nyt ja tulevaisuudessa.
Nielu tottuu kyllä varovaiseen risojen paineluun aika nopeasti. Itse en olisi alkanut edes painelemaan, ellei kipu säteilisi korvaan.
- Anonyymi
Mulla on sama ongelma, korvat on menneet ihan tukkoon ja se vaikuttaa jo kuuloon! Nielurisat molemmat ovat poimuiset ja tökin niitä päivittäin. Kuinka syvällä niitä proppuja voi olla? Välillä menee niskatkin jumiin tän takia, ja kurkussa näkyy se kurkunpää..Vaikeuksia niellä myös. Välillä hetkittäisesti helpottaa kun onnistun tökkäämään jotenkin oikeaan kohtaan, ja tuntuu että imusolmukkeet ns.pienenee. Mutta sitten tulee aina lisää ja lisää niitä proppuja. Mikä olisi oikea tekniikka tökkimiseen? Rupeaa jo kyllästyttään koko homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666061- 1315393
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513302Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091697Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311117
- 671051
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110912Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879