Tapasin reilu parikymppisenä yökerhossa rehevän naisen. Tanssi lattialla nainen alkoi lämmetä, työnsi isot rintansa kiini mun rintaan ja pussaillu alkoi. Sitten oltiinkin jo naisen asunnolla. Olin jo sängyssä kun nainen vielä riisuili, isot oli rinnat eikä persekään pieni, nainen kyyristyi, otti kortsupaketistä yhden ja antoi mulle. Suuseksiä ei ollut mutta käsipeliä puolin ja toisin. Muistan vaan kun nainen asettui päälleni ja aloitti ratsastuksen, sänky notkui ja isot rinnat heilui kasvojeni yläpuolella. Puoli tuntii ja hommat ohi, sen jälkeen en halunnut isoa naista.
Olihan kokemus
Anonyymi
4
1496
Vastaukset
- Anonyymi
Sun tarinasta tuli huono olo 🤢
- Anonyymi
Isot munkit täytyy olla. Se on se tärkein asia
- Anonyymi
Totta, onistuu tissipanokin, kukas roiskeläppien välii haluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, onistuu tissipanokin, kukas roiskeläppien välii haluu.
No ei kukaan, kunhan on runsaat lollottimet
😏🏀🏀
Kanki pysyy kovana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437387
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543673Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512882Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1881847- 471541