Auttakaa mua ymmärtämään!

Anonyymi

Minä kaipaan nyt tulkintaapua. Mies ei kerro eikä avaudu : (

Sanoo että tunteet oli mutta järjellä ei osaa olla mun kanssa. Lopetti siis suhteen.

Mitä tämä tarkoittaa?

On sanonut että olen hänen elämänsä ja unelmiensa nainen, tahtoi aina rakastella minua, piti minua maailman kauneimpana naisena. Sanoi että rakastaa minua paljon.

Ja sitten - järjellä en osaa olla sun kanssa. Sanoi ettei tunteet riitä.

Mun maailman on hajonnut. Minä en tästä ota selvää... Kertokaa joku!! Mitä tämä tarkoittaa? En pääse eteenpäin ennen kuin ymmärrän ;(

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on tunnetasolla rakastunut sinuun. Muttet täytä hänen parisuhteelle asettamia vaatimuksia. Hän ei pidä sua vaimo matskuna eikä halua tuhlata kummankaan aikaa suhteeseen joka ei tule etenemään vakavaksi.

    • Anonyymi

      Teidän yhteinen taival on loppu. Et sen tarkempia selityksiä tule samaan, sure ja jatka eteenpäin.

    • Anonyymi

      Puhu hänen kanssaan? Onko hänellä toinen? Kuppi kallistumassa siihen toiseen ja ei pysty nyt ajattelemaan selkeästi kun sen että kaipaa omaa aikaa mitä se sitten lienee!!
      Kokemusta on!

    • Anonyymi

      Tietää kiinnostain, pitkäänkö yhdessä olitte.
      Suhtees pitkäs toi ois ilmo outo, lyhyes ei. Vikas kyse kertakäyttökama olit.
      Perusteel tuon toteen jo mainitun tunteet kohtaa, ajatukset ei.

    • Anonyymi

      Mies ulkomaalainen tai matu?

    • Anonyymi

      Yritä olla loogisempi ja kylmempi. Ongelmanahan tässä on se että suhteessa ei ollut haastetta sen jälkeen kun uskoit hänen sanoihin ja lupauksiin.

      Vaikee sanoa onko myöhäistä mutta seuraavassa suhteessa puhukaa vähän tarkemmin tulevaisuudesta, ei noi romantiikkalauseet paljoa tarkoita. Vain muistoilla, ulkonäöllä, suunnitelmilla ja yhteistyöllä on väliä, ei sanoilla. Kuun lupaaminen toiselle on vaan pikaliimaa huonolle itsetunnolle.

    • Anonyymi

      Meillä takana 35 vuotta ja kävi ilmi että koko 35 vuoden ajan hän on rakastanut omaa kättään enemmän kuin minua, masturbointi on ollut niin helppoa kuulumma . Paska, vei miun elämästä 35 vuotta, ei mikään mies vaan raukka. Että minä vihaan tuota miestä 35 vuoden edestä. Toivon että huomenna kaikki ont oisin .

      • Anonyymi

        Oikein hyvää uutta vuotta kaikille ja niin toivon minä itsellenikin, ainakin paljon prempaa kuin nää 35 vuotta on ollu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe