Minä kaipaan nyt tulkintaapua. Mies ei kerro eikä avaudu : (
Sanoo että tunteet oli mutta järjellä ei osaa olla mun kanssa. Lopetti siis suhteen.
Mitä tämä tarkoittaa?
On sanonut että olen hänen elämänsä ja unelmiensa nainen, tahtoi aina rakastella minua, piti minua maailman kauneimpana naisena. Sanoi että rakastaa minua paljon.
Ja sitten - järjellä en osaa olla sun kanssa. Sanoi ettei tunteet riitä.
Mun maailman on hajonnut. Minä en tästä ota selvää... Kertokaa joku!! Mitä tämä tarkoittaa? En pääse eteenpäin ennen kuin ymmärrän ;(
Auttakaa mua ymmärtämään!
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on tunnetasolla rakastunut sinuun. Muttet täytä hänen parisuhteelle asettamia vaatimuksia. Hän ei pidä sua vaimo matskuna eikä halua tuhlata kummankaan aikaa suhteeseen joka ei tule etenemään vakavaksi.
- Anonyymi
Teidän yhteinen taival on loppu. Et sen tarkempia selityksiä tule samaan, sure ja jatka eteenpäin.
- Anonyymi
Puhu hänen kanssaan? Onko hänellä toinen? Kuppi kallistumassa siihen toiseen ja ei pysty nyt ajattelemaan selkeästi kun sen että kaipaa omaa aikaa mitä se sitten lienee!!
Kokemusta on! - Anonyymi
Tietää kiinnostain, pitkäänkö yhdessä olitte.
Suhtees pitkäs toi ois ilmo outo, lyhyes ei. Vikas kyse kertakäyttökama olit.
Perusteel tuon toteen jo mainitun tunteet kohtaa, ajatukset ei. - Anonyymi
Mies ulkomaalainen tai matu?
- Anonyymi
Yritä olla loogisempi ja kylmempi. Ongelmanahan tässä on se että suhteessa ei ollut haastetta sen jälkeen kun uskoit hänen sanoihin ja lupauksiin.
Vaikee sanoa onko myöhäistä mutta seuraavassa suhteessa puhukaa vähän tarkemmin tulevaisuudesta, ei noi romantiikkalauseet paljoa tarkoita. Vain muistoilla, ulkonäöllä, suunnitelmilla ja yhteistyöllä on väliä, ei sanoilla. Kuun lupaaminen toiselle on vaan pikaliimaa huonolle itsetunnolle. - Anonyymi
Meillä takana 35 vuotta ja kävi ilmi että koko 35 vuoden ajan hän on rakastanut omaa kättään enemmän kuin minua, masturbointi on ollut niin helppoa kuulumma . Paska, vei miun elämästä 35 vuotta, ei mikään mies vaan raukka. Että minä vihaan tuota miestä 35 vuoden edestä. Toivon että huomenna kaikki ont oisin .
- Anonyymi
Oikein hyvää uutta vuotta kaikille ja niin toivon minä itsellenikin, ainakin paljon prempaa kuin nää 35 vuotta on ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746