Taas oltava ilman naista Joulu.

Anonyymi

Taas jälleen vuosi mennyt ja joutuu olemaan yksin ilman naista. Otan rennosti ja käyn ehkä saunassa. Ei voi mitää kun tavis mies ei kelpaa naisille.

121

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä pienistä, kun lakkautta riittää lauteille. Tervakäsiteltiinkin vuosi sitten.

    • Anonyymi

      Taas kaikki komeat jännämiehet naistenkaa ja komeat. Rumat saa olla yksin ja köyhät

    • Anonyymi

      Enpä valittaisi jos kelpaisin tavis naiselle mutta en näköjään.

      • Anonyymi

        no, tyyppi joka täällä palstalla haukkuu exiään "p-skoiksi naisiksi" on tyyppi joka kyllä ihan syystä ei kelpaa kenellekään naiselle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no, tyyppi joka täällä palstalla haukkuu exiään "p-skoiksi naisiksi" on tyyppi joka kyllä ihan syystä ei kelpaa kenellekään naiselle :D

        No jos nainen käyttää hyväksi ja pakottaa et mies käy töissä ja pitää olla rahaa. se on paska ihminen ja nainen sori vaa


      • Anonyymi

        Sä kelpaisit itsesi kaltaiaelle naiselle, eli oman tasoiselles. Tavisnainen on suhun verrattuna korkeampaa tasoa oleva. Ei kannata yrittää kurkotella liian korkealle, silloin joutuu varmasti pettymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos nainen käyttää hyväksi ja pakottaa et mies käy töissä ja pitää olla rahaa. se on paska ihminen ja nainen sori vaa

        Työssäkäyvän on normaalia toivoa kumppania, joka myös käy töissä.

        Kuulostaa siltä että olit tuossa suhteessa hyväksikäyttäjä. Nainen kävi töissä ja sinä loisit hänen rahoilla.

        Se tekee sinusta p skan ihmisen ja p skan miehen.


    • Anonyymi

      Semmosta se on. yksin oltava joulu. Nautin omasta seurasta ja käyn ehkä saunas.

    • Anonyymi

      No, naisilla nyt on taipumus seota joulusta, ovat vissiin niin kimalluksen perään. Vuoden kolme ensimmäistä kvartaalia sopivat naisjutuille paremmin.

      • Anonyymi

        Ei ihan kaikki, liikaa lämpöä mulle. Tosin voisin kyllä miehen kanssa jouluyönä vähän lässytellä lakanoiden välissä, jos olis oikein mieluinen.

        Mut näen sun pointtisi, säästyt näppärästi joululahjahuolilta😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan kaikki, liikaa lämpöä mulle. Tosin voisin kyllä miehen kanssa jouluyönä vähän lässytellä lakanoiden välissä, jos olis oikein mieluinen.

        Mut näen sun pointtisi, säästyt näppärästi joululahjahuolilta😃

        Kyllä minäkin. Muttakun ei saa naista.. nykyää naiset eivät halua edes jutella mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin. Muttakun ei saa naista.. nykyää naiset eivät halua edes jutella mulle.

        Monesti ihmettelen mikä naisia vaivaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti ihmettelen mikä naisia vaivaa...

        Tuntu kun oli alle 30v vientiä oli enempi. Nyt jymähtäny paikalle. Naiset eivät halua tavata ja jutella ja treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin. Muttakun ei saa naista.. nykyää naiset eivät halua edes jutella mulle.

        Paremmin sinulla menee kuin minulla. Minun kanssani naiset eivät halunneet ennenkään jutella.


    • Anonyymi

      Enkä ole mies joka rumimmasta päästä. Tykkään ulkonäöstäni.

      • Anonyymi

        Siispä jos kerta naiset tollasia. Niin parempi alkaa viihtyy yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siispä jos kerta naiset tollasia. Niin parempi alkaa viihtyy yksin.

        Puhut liikaa itsestäs, nainen tuntee lähinnä kuoleentuvansa sun seurassa?? Oot kun joku helvetin jankuttava aave niitten perässä?

        Koita keskittyä juttelemaan asioista, tapahtumista ja siitä mitä nainen tuntee ja on kokenut. Vältä asenteellisuutta ja tylsämielistä yleistämistä.

        Opettele hyväksi, myötäileväksi kuuntelijaksi, niin saat naisen 100%. Varsinkin tavis suominaiset on niin halukkaita puhumaan itsestään ja jokapäiväisistä "ongelmistaan", että jos opettelet kuuntelemaan ja myötäilemään, niin voit jopa tulla hyvinkin suosituksi. Eikä tarvi tehdä mitään muuta, kun hymyillä ymmärtäväisesti, vähän isällisesti ja hymähdellä ja kuunnella. Sit saat pillua, kun oot kuunnellut ja ymmärtänyt tarpeeksi.

        Kopioi tää teksti kuvakaappauksella ja lue aina ennen kun alat puhumaan naisten kanssa. Hitaasti opit.

        Hyvät joulut sulle🎄⛄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut liikaa itsestäs, nainen tuntee lähinnä kuoleentuvansa sun seurassa?? Oot kun joku helvetin jankuttava aave niitten perässä?

        Koita keskittyä juttelemaan asioista, tapahtumista ja siitä mitä nainen tuntee ja on kokenut. Vältä asenteellisuutta ja tylsämielistä yleistämistä.

        Opettele hyväksi, myötäileväksi kuuntelijaksi, niin saat naisen 100%. Varsinkin tavis suominaiset on niin halukkaita puhumaan itsestään ja jokapäiväisistä "ongelmistaan", että jos opettelet kuuntelemaan ja myötäilemään, niin voit jopa tulla hyvinkin suosituksi. Eikä tarvi tehdä mitään muuta, kun hymyillä ymmärtäväisesti, vähän isällisesti ja hymähdellä ja kuunnella. Sit saat pillua, kun oot kuunnellut ja ymmärtänyt tarpeeksi.

        Kopioi tää teksti kuvakaappauksella ja lue aina ennen kun alat puhumaan naisten kanssa. Hitaasti opit.

        Hyvät joulut sulle🎄⛄

        Ei heikkolahjaiselle miehelle kannata selittää, hän ei yksinkertaisesti tajua. Hän kuvittelee itsensä tavismieheksi, mutta sitä hän ei ole. Hänen naisettomuutensa johtuu siitä, että älyä on keskitasoa vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei heikkolahjaiselle miehelle kannata selittää, hän ei yksinkertaisesti tajua. Hän kuvittelee itsensä tavismieheksi, mutta sitä hän ei ole. Hänen naisettomuutensa johtuu siitä, että älyä on keskitasoa vähemmän.

        Eiköhän löydy vakka sillekkin kannelle tästä meitin Suomen suppeasta geenipoolista😂

        Usein "vähälahjaiset" on ihan kunnon tyyppejä, kun tajuavat valittaa vähemmästä, kun ne "sivistyneemmät". Monet kehitysvammasetkin on miellyttävämpää seuraa, kun joku kahvin laadusta jatkuvasti valittava konttoriplösö.

        Allu on sentään omien sanojensa mukaan sporttinen, mitä ei 95 % 30 suomalaisista ole todellakaan. Sporttinen ihminen on tyhmempikin parempi pano, kun laihaläski tai
        muu vetkula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei heikkolahjaiselle miehelle kannata selittää, hän ei yksinkertaisesti tajua. Hän kuvittelee itsensä tavismieheksi, mutta sitä hän ei ole. Hänen naisettomuutensa johtuu siitä, että älyä on keskitasoa vähemmän.

        No ei ole syy se. En vain ole löytänyt sitä oikeeta. Olen ihan normaali ja käyn palkkatöissä asun yksin. En missää tuetussa asunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän löydy vakka sillekkin kannelle tästä meitin Suomen suppeasta geenipoolista😂

        Usein "vähälahjaiset" on ihan kunnon tyyppejä, kun tajuavat valittaa vähemmästä, kun ne "sivistyneemmät". Monet kehitysvammasetkin on miellyttävämpää seuraa, kun joku kahvin laadusta jatkuvasti valittava konttoriplösö.

        Allu on sentään omien sanojensa mukaan sporttinen, mitä ei 95 % 30 suomalaisista ole todellakaan. Sporttinen ihminen on tyhmempikin parempi pano, kun laihaläski tai
        muu vetkula.

        Aika paljon tyhmiä naisia ja miehiä on parisuhteissa silti. He kohtaavat toisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon tyhmiä naisia ja miehiä on parisuhteissa silti. He kohtaavat toisensa.

        Todellaki tyhmyys ei todellakaan ole este! Jotkut ei vain saa naista tai ei löydä sitä oikeeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellaki tyhmyys ei todellakaan ole este! Jotkut ei vain saa naista tai ei löydä sitä oikeeta.

        Totta. Oon itekkin sinkku, vaikka tarjontaa kyllä on.

        Koko deittielämän uskonut, että kannattaa etsiä sitä oikeaa, eikä jotain vaan.

        En ole katunut tätä päätöstä, vaiika oonkin vielä sinkku. Olen ihan tyytyinen yksinkin, eikä ole tarvinnut miettiä että olisi hukannut aikaa merkityksettömissä suhteissa, eikä katua niitä mitä on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei heikkolahjaiselle miehelle kannata selittää, hän ei yksinkertaisesti tajua. Hän kuvittelee itsensä tavismieheksi, mutta sitä hän ei ole. Hänen naisettomuutensa johtuu siitä, että älyä on keskitasoa vähemmän.

        Toi on todella törkeesti sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon tyhmiä naisia ja miehiä on parisuhteissa silti. He kohtaavat toisensa.

        Joo yllättävän paljon on ja on ollut, kun on viis miljoobaa kansalaista elossa nyt ja ruudinkeksijöiden klubilla on kymmenen jäsentä niitten autotallikerhossa👌

        Vaikeampi älykkään löytää seuraa, kun tyhmän ja tavallisen.

        Ite oon kattellut jo lataamoistakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Oon itekkin sinkku, vaikka tarjontaa kyllä on.

        Koko deittielämän uskonut, että kannattaa etsiä sitä oikeaa, eikä jotain vaan.

        En ole katunut tätä päätöstä, vaiika oonkin vielä sinkku. Olen ihan tyytyinen yksinkin, eikä ole tarvinnut miettiä että olisi hukannut aikaa merkityksettömissä suhteissa, eikä katua niitä mitä on ollut.

        Mulla ei ole tarjontaa yhtään. En varmasti ole ruma. Ei vain ymmärrä suomi naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän löydy vakka sillekkin kannelle tästä meitin Suomen suppeasta geenipoolista😂

        Usein "vähälahjaiset" on ihan kunnon tyyppejä, kun tajuavat valittaa vähemmästä, kun ne "sivistyneemmät". Monet kehitysvammasetkin on miellyttävämpää seuraa, kun joku kahvin laadusta jatkuvasti valittava konttoriplösö.

        Allu on sentään omien sanojensa mukaan sporttinen, mitä ei 95 % 30 suomalaisista ole todellakaan. Sporttinen ihminen on tyhmempikin parempi pano, kun laihaläski tai
        muu vetkula.

        Allun kuva on ollut esillä profiilissaan. Ei tosiaan ole sporttinen, vaikka niin väittääkin. Tosin hän väittää myös olevansa "tavis" mikä ei tosiaan heikkolahjaisen suhteen pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellaki tyhmyys ei todellakaan ole este! Jotkut ei vain saa naista tai ei löydä sitä oikeeta.

        Mistä sinä sen tiedät, ettei tyhmyys sinun kohdallasi ole este?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät, ettei tyhmyys sinun kohdallasi ole este?

        Voi olla joillekki. Mut oon laskenu rimaa. En halua laihaa missiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allun kuva on ollut esillä profiilissaan. Ei tosiaan ole sporttinen, vaikka niin väittääkin. Tosin hän väittää myös olevansa "tavis" mikä ei tosiaan heikkolahjaisen suhteen pidä paikkaansa.

        No en tietenkää ole sporttinen. Mut en ruma. Aika paljo rumia miehiä on. Oon lihonut ja tarviiki olla vittu sporttinen? On naisetki osa iso perseisiä ja lihavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla joillekki. Mut oon laskenu rimaa. En halua laihaa missiä.

        Ei se auta, ettet halua laihaa missiä. Sun pitäis haluta sellaista naista, joka on henkisiltä ominaisuuksiltaan sun kanssa samaa tasoa. Niin kauan, kun sä tavoittelet itseäsi älykkäämpiä naisia, et tule koskaan onnistumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon tyhmiä naisia ja miehiä on parisuhteissa silti. He kohtaavat toisensa.

        Kun tapaa pariskuntia, huomaa sen, että kyllä "vakka" kantensa löytää. Mitä erikoisemmat naiset ja miehet löytävät toisensa. Kummallista sekin. Mene saunaan ja pese vehkeesi ja lähde "isolle kirkolle" kattoo ladyja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se auta, ettet halua laihaa missiä. Sun pitäis haluta sellaista naista, joka on henkisiltä ominaisuuksiltaan sun kanssa samaa tasoa. Niin kauan, kun sä tavoittelet itseäsi älykkäämpiä naisia, et tule koskaan onnistumaan.

        En tavoittele. Edelleen tavis työtön kelpaa.


    • Anonyymi

      Naiset eivät kyllä rumaksi ole sanoneet. Tiedä sitte huijaavatko. Olen toki vuosien mittaa lihonut mahan ympärys yli 115 cm. En sitte tiedä miksen kelpaa.

      • Anonyymi

        Miehellä normaali vyötärönympärys on alle 100cm. Yli 100cm niin ollaan reilun ylipainon puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä normaali vyötärönympärys on alle 100cm. Yli 100cm niin ollaan reilun ylipainon puolella.

        Jep olen lihonut.


    • Anonyymi

      En jaksa pyöriä enää missää deitipaikois ku ei niistä tule mitään.

    • Anonyymi

      Voi olla että naiset muuttunut nirsoimmaksi. Vain se komein mies kelpaa ja jännä.

    • Anonyymi

      Ehkä sitten vain on vikaa ja en oikein voi noille asioille mitään. Yksin oltava.

    • Anonyymi

      Ehkä se vain oltava vuosia yksin. Ite en ole pahimmasta päästä oleva mies. Mutta alkanut viimeaikana tosu turhauttamaan kun mikään ei onnistu mene eteenpäin. Työtön en ole. En käytä huumeita en polta. Ja nyt omasta mielestä mulla menee hyvin. Se nainen puuttuu.

      • Anonyymi

        Epätoivoinen ja ripustautuva mies ei kiitos.Minä vaadin mieheltä tosi paljon eli ainoastaan uskollisuutta ja omillaan toimeen tulemista hyvine käytöstapoineen.Tanssitaito iso .Huh huh vaikeeta on ollu löytää.


    • Anonyymi

      No nautin joulusta yksin. Käyn saunassa ja rentoudun ilman naista.

      • Anonyymi

        No mulla on ihan hyvin asiat vaikka yksin oonkin.


    • Anonyymi

      Onneks elämässä menny vähä parempaan suuntaan asiat ja nautin yksin Joulusta.

    • Anonyymi

      Näin käy myös normaaleille miehille monille.


      Ollaan vaihdettu numerot, juteltu ja sovittu näkemisestä, mutta naisille on sitten tullut muuta tai ovat lopettaneet vastaamisen. Itse olen sen jälkeen tehnyt tinderille ilmoituksen ja poistanut naiset matcheista.

      • Anonyymi

        Näköjään miehet enempi valittaa kun naisille ei vain kelpaa. Mullekki ollaan tehty noin. Naiset sanonu nähää vaa sit ei ole ottanu yhteyttä.ja kiinnostus olikin aivan 0. Nainen ei halua ees jutella.. helvetti mä en ymmärrä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään miehet enempi valittaa kun naisille ei vain kelpaa. Mullekki ollaan tehty noin. Naiset sanonu nähää vaa sit ei ole ottanu yhteyttä.ja kiinnostus olikin aivan 0. Nainen ei halua ees jutella.. helvetti mä en ymmärrä..

        Kai se ens vuonna mentävä maksulliseen. Saa läheisyyttä ja edes joskus seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se ens vuonna mentävä maksulliseen. Saa läheisyyttä ja edes joskus seksiä.

        En oo pussannu naista 2 vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo pussannu naista 2 vuoteen.

        Hei mä en oo pussannu miestä 3 vuoteen. Alkaa tuo lähipuu kutsua ja kelvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mä en oo pussannu miestä 3 vuoteen. Alkaa tuo lähipuu kutsua ja kelvata.

        Mitä hittoa. Mikset saa miestä tai et kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo pussannu naista 2 vuoteen.

        En ole pussannut moneen vuoteen, ja olen sentään naimisissa oleva nainen. Parisuhteet voi näyttää ulospäin houkuttelevimmilta mitä ne oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään miehet enempi valittaa kun naisille ei vain kelpaa. Mullekki ollaan tehty noin. Naiset sanonu nähää vaa sit ei ole ottanu yhteyttä.ja kiinnostus olikin aivan 0. Nainen ei halua ees jutella.. helvetti mä en ymmärrä..

        Mulle on miehet tehnyt samaa monesti.En ole enään vuosiin ollut missään treffi-palstoilla.Väkisin vääntämällä ja epätoivoissaan tekee vaan huonoja valintoja eikä siis tule kun kuspäisiä lapsia...ja niitä tässä maailmassa jo ihan liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se ens vuonna mentävä maksulliseen. Saa läheisyyttä ja edes joskus seksiä.

        Ja tauteja...


    • Anonyymi

      Huomannu että naisjutut menny vaa pahempaa suuntaan.

    • Anonyymi

      Voi käydä. Olen vähän sellainen huiskeli.
      Voisin lait tuon mysikvideon joka ei ole valmis?

    • Anonyymi

      Hohhoijaa. Ei kukaan jaksa kuunnella tuollaista katkeraa nillitystä. Nauti elämästäsi kun sinulla on siihen mahdollisuus, vaikka sitten ihan yksinäsi.

    • Anonyymi

      Kyllä mulle kelpaisi tavis mies mutta luulen että mä en kelpaa tarvis miehelle vaan sitten..Itse olen" lukenut "nainen mutta jos keskustelutaitoa perustason verran löytyy niin en mä odota toista "lukeneeksi ".Naispuolisiakin kavereita on sekä lukeneita että sitten niitä jotka ei ole.Osa esim lukion käyneitä ja sen jälkeen nopean kakkostason opistokoulutuksen vain joka esim riitti hyvin yhteen seurustelu suhteeseeni miehen puolelta.Enempi se tärkeää miehen puolelta olisi että tämä pystyisi kiintymään ja olemaan ystävällinen ja kohtelias ja haluaisi yleensäkin pitkää suhdetta.No kun olen vähän pyöreä niin en saa oikein sitä alkukiinnostustakaan miehiltä kun ne on kiinnostuneita vain luuranko laihoista ja en pidä esim tinder seurusteluohjelmasta koska en halua olla ns helppo.No tiedän kyllä että jos olis täydellinen vartalo niin ehkä miehet piirittäisi mutta nuorempana oli miltei sellainen mutta en saanut silloinkaan kovin paljon huomiota kuitenkaan ja jos sain niin todella aika asiatonta seksistä puhumista heti alkuun.En siis ymmärrä ollenkaan miehiä toisin sanoen että haluaako kukaan enää oikeaa suhdetta siis pitempiaikaista kun kukaan ei baarissa juurikaan tule juttelemaan.Se ei myöskään kelpaa jos mä juttelen no tosin enhän mä ole tiennyt onko varattu vai ei sitten ollut?.Vaikeaa on suht tavis naisellakin kun on ikää ja painoakin tullut.Tsemppiå vaan jos jaksat ystävällisesti jutella naisille esim baarissa ja haet pitemoää seuraa suurin piirtein saman ikäisistäsi, kyllä joku voi innostuakin naisista jos edes vähän yrität olla hauska ja kuuntelet toisenkin ihmisen juttuja ja kyselet hänen asioistaan..(Ei vaan niitä omia juttuja pelkästään tuputa vaan tosiaan kiinnostaa sen toisenkin jutut).Ehkä saattais onnaakin.Tosin korona aika nyt on vähänhankala kaikissa asioissa.Hyvää joulua vaan!

      • Anonyymi

        No mutta okei. Oon aika ujo mieheksi. En uskalla lähestyä ku on tota kaljamahaa ja olen kaljuuntunut. en ruma ole eikä naiset sanoneet. En sitte ymmärrä naisia miksen ees tavikselle kelpaa.


      • Anonyymi

        Nyt ei ole baareissa naisia kun korona. Ei voi tutustua ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta okei. Oon aika ujo mieheksi. En uskalla lähestyä ku on tota kaljamahaa ja olen kaljuuntunut. en ruma ole eikä naiset sanoneet. En sitte ymmärrä naisia miksen ees tavikselle kelpaa.

        Taviksille kelpaa tavikset. Sinä et ole tavis.


    • Anonyymi

      Ei se nainen elämää nyt miksikään auvoiseksi tee. Nojoo. Onhan se kiva että on joku jonka voi ottaa kainaloon, mutta itsekseni minäkin joulun vietän.
      Syy on se että en voi sietää sitä hösläämistä, stressiä, lasten itkua ja rääkymistä etenkään, kun on pitkä työrupeama takana ja muutama vapaapäivä.
      Nainen olkoon lapsineen kotonaan ja minä omassa kodissani (olemme siis eläneet vuosia etäsuhteessa)
      Käyn vanhemmillani, mutta muuten nautin hiljaisuudesta ja huolettomista vapaista.
      Kun pyhät on ohi on taas mukava tavata "emäntäkin"

    • Anonyymi

      Ruman miehen pitää palkata huora syömään joulukinkkua kanssaan. Muuten sitä yksin joutuu olemaan.

      • Anonyymi

        Hitto miten törkeetä tekstiä. Edelleen satoja kertoja olen sanonut en ole ruma.


    • Anonyymi

      Sun piti ande hei lopettaa palstalla ulina ja valittaminen. Lupasit niin tuolla toisessa ketjussa, mihin olet satojen viestien verran uikuttanut tätä samaa jaskaa.

      • Anonyymi

        Tiedän mutta en pysty hyväksyyn et olen ilman naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mutta en pysty hyväksyyn et olen ilman naista.

        Ei tämä palstalla uikuttaminen auta sun asioita millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä palstalla uikuttaminen auta sun asioita millään tavalla.

        Ei tietenkää mutta vaikeeta on. Kaipaisi naisen kosketusta..


      • Anonyymi

        Ruikutus on lähtenyt käsistä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruikutus on lähtenyt käsistä kyllä.

        Mutta tää yksin oleminen ilman mitää ihmisiä on aika raskasta.


    • Anonyymi

      Ei se kuule ole helppoo olla komee ja suosittu. Aika ikävää kun joutuu vältellä rumii naisii.

    • Anonyymi

      Ei ruma mies naisia saa, siksi olet yksin jouluna ja aina.

      • Anonyymi

        En ole ruma. Montako kertaa se pitää helvetti näille paskanaamoille sanoa.


    • Anonyymi

      Ulisijoiden kuoro on kokoontunut. Erinomaisen hyvää joulua heille. Joululeikkejäkin voitte järjestää; kilpailu siitä kuka on surkein, huonoin, kelpaamattomin.
      Palkinnon voitte sitten keksiä itse.

      Että nauttikaa.

      • Anonyymi

        Keksin itselleni suklaakeksit palkinnoksi, vaikken koe kuuluvani joukkoon tummaan?

        Joulumieltä niillekin, jotka eivät sitä ole vielä löytäneet!


    • Anonyymi

      Kai se nainen sit joskus tulee. Pitää nousta tästä ylöspäin vielä.

    • Anonyymi

      Lilliksen kanssa syödään ja saunotaan. Meikäläisellä ainakin verisuonet komeasti erottuu käsivarsissa.

      Kun ajattelen mun omia lukuisia suhteita niin en ole koskaan ollut huolissani joulusta vaikka ne on monet kerrat torjuneet kosinnan.

      Ps.Ostin timanttisormuksen joululahjaksi.
      Jiiimen

    • Anonyymi

      Mistä ihmisille on tullut sellainen käsitys, että joulu ilman naista olisi jotenkin ankeaa. Ainakin joulu ilman kiukkuista naista on miellyttävää.

      • Anonyymi

        Ihmisillä on ihmeellisiä kuvitelmia naisesta joka on kaunis ja hymyilee, jonka kanssa on lämmin olla, jonka kanssa voi kulkea läpi elämän myrskyn ja elämä yhtä onnea kun on toisensa jne. muuta lässyn lässyn p*skaa.

        Näillä on aivan väärä ajatustapa, täytyy osata ajatella että ei tarvitse kestää nalkuttavaa, vihaista mikään ei kelpaa persoonaa, ei tarvitse väkisin ostaa lahjoja jotka ovat loppujen lopuksi aivan turhia naiselle jolle on ehkä muutama kilokin kertynyt ja periodit menossa. Täytyy ymmärtää että mies ilman naista on erittäin hyvässä ja potentiaalisesti onnellisemmassa asemassa kuin mies naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on ihmeellisiä kuvitelmia naisesta joka on kaunis ja hymyilee, jonka kanssa on lämmin olla, jonka kanssa voi kulkea läpi elämän myrskyn ja elämä yhtä onnea kun on toisensa jne. muuta lässyn lässyn p*skaa.

        Näillä on aivan väärä ajatustapa, täytyy osata ajatella että ei tarvitse kestää nalkuttavaa, vihaista mikään ei kelpaa persoonaa, ei tarvitse väkisin ostaa lahjoja jotka ovat loppujen lopuksi aivan turhia naiselle jolle on ehkä muutama kilokin kertynyt ja periodit menossa. Täytyy ymmärtää että mies ilman naista on erittäin hyvässä ja potentiaalisesti onnellisemmassa asemassa kuin mies naisen kanssa.

        Totta. Luojankiitos kun joskus pääsee omiin oloihinsa kotoota.
        Taitaa olla niin, että ne joilla ei ole ketään kaipaavat toista ihmistä, mutta taas ne joilla on joku kaipaavat edes joskus omaa aikaa.


    • Anonyymi

      En vois kuvitellakaan, että nyt raskaan työputken jälkeen voisi alkaa hössöttään joululahjoja ja muitakaan koristeluja ja siivouksia. Nyt pitää vähän hengittääkin välillä. kyllä tammikuussa saa taas painaa töitä. Nautin nyt hiljasuudesta ja siitä ettei tarvi koko aikaa sovittaa ja organisoida. Monella taitaa olla vähän yliromantisoinut kuva parisuhteesta ja perhe-elämästä.

      • Anonyymi

        Kaikilla on vähän yliromantisoinut kuva..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on vähän yliromantisoinut kuva..

        Ei ole enää niillä, jotka ovat todellisuuden kohdanneet ja silti jääneet siihen.


    • Anonyymi

      Itteä vaan kyl kehutaan välillä. Ootpa kivan näkönen mies,mut naiset ei vain kiinnostu

    • Anonyymi

      Ehkä mä en sit kelpaa persoonan luonteeni ujouden takia naisille ja kaljuuden jolle en voi mitää olkoot. Lopettanu etsimisen.

      • Anonyymi

        Kaljuushan on muotia. Ajele ne loputkin hiukset veks, niin kukaan ei huomaa sun kaljuuntumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljuushan on muotia. Ajele ne loputkin hiukset veks, niin kukaan ei huomaa sun kaljuuntumista.

        Joo mutta se muuttaa ulkonäköö ja vanhentaa. Kauniit naiset ei halua kaljuuntuvaa ja nuoret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljuushan on muotia. Ajele ne loputkin hiukset veks, niin kukaan ei huomaa sun kaljuuntumista.

        No antaa olla jos ei kelpaa. Pakko se pärjätä yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta se muuttaa ulkonäköö ja vanhentaa. Kauniit naiset ei halua kaljuuntuvaa ja nuoret.

        Pälvikaljuus vanhentaa.
        Jos seuraat yhtään kanssaihmisiäsi, niin huomaat, että hyvin monet nuoret miehet ajelevat päänsä ihan kaljuksi, eikä se heitä yhtään vanhenna.

        Mutta tietenkin saat pitää sen pälvikaljusi, jos kerran mielummin pidät sen, ja näytät 15 vuotta ikäistäsi vanhemmalta, kuin ajat pääsi kokonaan kaljuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pälvikaljuus vanhentaa.
        Jos seuraat yhtään kanssaihmisiäsi, niin huomaat, että hyvin monet nuoret miehet ajelevat päänsä ihan kaljuksi, eikä se heitä yhtään vanhenna.

        Mutta tietenkin saat pitää sen pälvikaljusi, jos kerran mielummin pidät sen, ja näytät 15 vuotta ikäistäsi vanhemmalta, kuin ajat pääsi kokonaan kaljuksi.

        En ole ajamassa. Montako kertaa se pitää sanoa!!!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ajamassa. Montako kertaa se pitää sanoa!!!??

        Vittu jos ei kelpaa niin ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu jos ei kelpaa niin ei kelpaa.

        En mäkään komistus ole. Mutta kumma on jos ei ala kelpaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään komistus ole. Mutta kumma on jos ei ala kelpaamaan.

        Mut silti ruma en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu jos ei kelpaa niin ei kelpaa.

        Kun ei kelpaa. Ja valitset itse kuulua siihen kelpaamattomien joukkoon kun sitkeästi pidät kiinni haivenistasi. Se on ihan turhaa valittaa ettei kelpaa, kun itse tekee itsestään epäviehättävän.


    • Anonyymi

      Suomessa on yli miljoona yksin asuvaa. Ette siis ole yksin yksinäisinä.
      Mitä enemmän opin ihmisistä sitä enemmän tykkään koirista.

      https://www.youtube.com/watch?v=MAoxUagRphY

      No joo. Onneksi ympärilläni on se oma lauma menneisyydestä, näin jouluna heidän merkityksensä korostuu. Jaksaisiko uusi ihmissuhteita? No en varmaan, rasittavia kun ovat. Lets heart rest in peace.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Kun ei vain oikein ymmärrä nykyäajan naisia.

    • Anonyymi

      Nää joulunpyhät tuntuu aika pitkiltä yksin. Mutta kai se tästä. Baaritki on tyhjiä.

    • Anonyymi

      Lähden vähä kuntoilemaan nyt aikaa. Näin vaan kaipaisi naista kun joulunpyhät. Ja joo en ole ruma. Kyllä rumakin mies saa naisen.

    • Anonyymi

      Mutta joo sellaista on tiettyjä juttuja toki mihin pitäs saada muutosta jos naista haluaisi itelle. Pysyvää työtä ei ole. Eikä koskaan ollut. Rahaa ei ole. Kaikenlaista.. kaippa sit vain elää yksin.

    • Anonyymi

      Mutta näköjään ei auta mun tilantees mikää. Toiset naiset ja miehet saa kumppanin seksiseuraa. Itse jatkuvasti yksin. Vaikka en ole alkoholisti ja ihan nolla.

      • Anonyymi

        Tuntuu et sekopäät juopot huumeporukat saa naisia. Kunnon miehet ei saa naista.


    • Anonyymi

      No turha se valittaa ku asioille ei voi mitään. Yksin oltava. Ei vain kelpaa naisille tällänen mies.

    • Jossain vaiheessa sitä vielä oli toivoa, että olisi joku, joulunakin, niin oli muillakin.

      MUTTA elämä ei aina mene niin, en tiedä ehkä paremin näin keski- ikäisenä etten silloin tiennyt, että yksin sitä tulee jäämään, ajatukset olisi päättyneet synkkiin ajatuksiin.

      kaikkeen tottuu, tavalla tai toisella, vapaaehtoisesti tai elämän sanelema tai kuljettamana.

    • Anonyymi

      Jos ei heikkolahjainen kelpaa antaa sitte olla. Oon hakenu apua mun oireisiin tod näkösesti pääsen terapiaan. Oon saanu siistin auton ja noussu tästä. Pärjään postissa mun työssä ja saan hyvää palkkaa. Antaa naiset sit olla jos ei kelpaa. Mä.en jaksa enää ettiä.

      • Anonyymi

        Tiedän että musaa on vikoja ja oon kussu asioita. Alkaa työstään kunnolla itteeni. Sairaudelle en voi mitää. Mut halun vakituisen naisen rinnalle..en joka joulu olla yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että musaa on vikoja ja oon kussu asioita. Alkaa työstään kunnolla itteeni. Sairaudelle en voi mitää. Mut halun vakituisen naisen rinnalle..en joka joulu olla yksin

        Esim oon masentunut ja tehnyt 2 kk vuodessa töitä ja sitten elänyt tuilla vähissä rahoissa. Mut oon noussu tästä suosta reilusti ylöspäin. Ei mulla ole edes kavereita. Oon ihan yksin jäänyt elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim oon masentunut ja tehnyt 2 kk vuodessa töitä ja sitten elänyt tuilla vähissä rahoissa. Mut oon noussu tästä suosta reilusti ylöspäin. Ei mulla ole edes kavereita. Oon ihan yksin jäänyt elämässä.

        Ei mulla ole downin syndroomaa ja en ole vammainen. Haluaisin vaa nousta ylöspäin. Itse olen lopettanut työpaikat koska ei kaikki vain sovi mulle ja huono palkka. Nyt sopimus postissa tammikuu loppuu asti ja toivottavasti jatkuu. Mä kaipaan tosi kovaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että musaa on vikoja ja oon kussu asioita. Alkaa työstään kunnolla itteeni. Sairaudelle en voi mitää. Mut halun vakituisen naisen rinnalle..en joka joulu olla yksin

        Todella masentaa ku näker pariskuntia joilla nainen. Miehetki ihan tavallisia. Helvetti ja sit mä en kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella masentaa ku näker pariskuntia joilla nainen. Miehetki ihan tavallisia. Helvetti ja sit mä en kelpaa.

        No ihan sama. Hyvä et lopetin ettimisen.


    • Anonyymi

      Ärsyttävä kirjottaa ku ei ketään koskaa vastaa. Antaa olla heido.

      • Anonyymi

        Ethän sinä tykkää koskaan niistä vastauksista mitä täällä saat.

        Totuus näköjään sattuu.


    • Anonyymi

      Kuulemma vaa heikkilahjainen mt potilas ei voi saada koskaa naista? Miks olen sit seurustellut?

      • Anonyymi

        On mulla kuitenkin ennen naisia ollut? Miksi en yhtäkkiä saisi naista ja pysty seurustelee?


      • Anonyymi

        Tarpeeksi tyhmä nainen niin menee aluksi halpaan. Mutta nekin naiset jätti sut joten selvästi sun heikkolahjaisuus ja mt-ongelmat muodostui niillekin naisille lopulta ongelmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarpeeksi tyhmä nainen niin menee aluksi halpaan. Mutta nekin naiset jätti sut joten selvästi sun heikkolahjaisuus ja mt-ongelmat muodostui niillekin naisille lopulta ongelmaksi.

        Näköjään. Ja olis pitäny käydä töissä.vitun naisille vaa työ tärkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarpeeksi tyhmä nainen niin menee aluksi halpaan. Mutta nekin naiset jätti sut joten selvästi sun heikkolahjaisuus ja mt-ongelmat muodostui niillekin naisille lopulta ongelmaksi.

        No sitten pitää olla hautaan asti yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään. Ja olis pitäny käydä töissä.vitun naisille vaa työ tärkein.

        Pokaile sitten vaan työttömiä naisia :D
        Tietenkään kukaan itsensä elättävä, töissäkäyvä nainen ei halua mitään pummia vaivoikseen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pokaile sitten vaan työttömiä naisia :D
        Tietenkään kukaan itsensä elättävä, töissäkäyvä nainen ei halua mitään pummia vaivoikseen :D

        Sitten ei halua. Ihan sama


    • Anonyymi

      Olen 3 kertaa seurustellut ja nuorempana oli vaikka kuinka naisia.

    • Anonyymi

      En ole kuitenkaa ruma ja näytä vammaiselta. Mun terapeutti sanoi että ihan hyvin voisin saada naisen ku löydän sen oikeen. Että olkaa vitun atmin luuserit hiljaa.

      • Anonyymi

        Sä olet ainoa joka täällä leukojaan louskuttaa :D


    • Anonyymi

      Se on aika rankaa olle yksin. Edelleen en ole sinkkuihminen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe