Aihe

Funeau lopettaa kirjoittamisen

Funeau

Tämän musertavan uutisen jälkeen emme tule enää olemaan sama kansakunta kuin olimme. Me olemme hetken murskana, mutta me nousemme vielä, sillä Funeaun silmiin pistävä henki on matkamme, malkamme, tikku sormessamme ja piikki perseessämme, koska hän on lausunut näin.

Funeau, kuljet sydämissämme ikuisuuden ääriin, ja sinne, jonne itse kuljit jo ennen meitä.

- Palstakirjoittajat -

(hihitystä)

16

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funeau

Kummallista

Omassa elämässäni on hyvin vähän kummallisia asioita tai olioita, mutta nyt meni överiksi.

Käväisin vitutusröökillä ja juuri kun olin tuikkinut jouluvaloni hehkuun, paikallisessa pusikossa lauloi laulurastas.

On joulukuun 23. päivä ja kello on lähes varttia vaille kaksi yöllä.

(naurua OMG:llä)

• Funeau

Kuten meille kaikille sattuu (ehdoin ja tahdoin), niin nojaamme mielellämme eiliseen.

(hirn)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Kuten meille kaikille sattuu (ehdoin ja tahdoin), niin nojaamme mielellämme eiliseen.

(hirn)

Näinpä. Nyt on jo aatto, eli 24.
        Kummallisen vaatimattoman näköinen se laulurastas. Varmaan varsinkin näin aattoyönä.

• Anonyymi

Taas oppi uutta, olin kirjoittamassa että ei mahdollista, se on madon- ja muiden ötököidensyöjä, siis muuttaja. Mutta laulurastaan talvi kannaksi Suomessa arvioidaan 10-50 yksilöä, että harvinaiseen ilmiöön olet kuitenkin törmännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas oppi uutta, olin kirjoittamassa että ei mahdollista, se on madon- ja muiden ötököidensyöjä, siis muuttaja. Mutta laulurastaan talvi kannaksi Suomessa arvioidaan 10-50 yksilöä, että harvinaiseen ilmiöön olet kuitenkin törmännyt.

Korjaus syö se marjojakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaus syö se marjojakin

Siemeniä, neulasia jne

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä, tosin sama tapahtui jo seitsemän vuotta sitten. Laulurastas siis.

Bird kuin bird
        https://youtu.be/Xpn_lGaTOEo

Niin ja olen nähnyt myös pulun poikasen, mutta se oli eri paikassa ja eri maassa.

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

(hirn)

Ainoa luotettava sekä tukeva noja mihin ihmisen kannattaa nojata on maankamara. Siihen kun nojaa niin ei horju muulloinkun maanjäristyksessä.

• Funeau
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Nyt on jo aatto, eli 24.
        Kummallisen vaatimattoman näköinen se laulurastas. Varmaan varsinkin näin aattoyönä.

Niin

Kirjoitan tässä ikään kuin Harmis, eli en kirjautuneena.

Joo siis laulurastaan erottaa toisista laulajista (satakielet) siitä että nämä molemmat lintulajit eivät koreile juurikaan ulkonäöllä.

Hämmentävää

(hihitystä)

• Funeau
        Funeau kirjoitti:

Niin

Kirjoitan tässä ikään kuin Harmis, eli en kirjautuneena.

Joo siis laulurastaan erottaa toisista laulajista (satakielet) siitä että nämä molemmat lintulajit eivät koreile juurikaan ulkonäöllä.

Hämmentävää

(hihitystä)

Eli katson tämän onnenkantamoiseksi, sillä rastas ja minä olimme maisemissa kahden.

Ei muuta liikettä.

(naurua)

• Funeau
        Funeau kirjoitti:

Eli katson tämän onnenkantamoiseksi, sillä rastas ja minä olimme maisemissa kahden.

Ei muuta liikettä.

(naurua)

Puuttuva komponetti, ominaisuus tai kyky.

Voilá

(hirn)

https://www.youtube.com/watch?v=3vy8lnQd5yg

• Funeau
        Funeau kirjoitti:

Puuttuva komponetti, ominaisuus tai kyky.

Voilá

(hirn)

https://www.youtube.com/watch?v=3vy8lnQd5yg

Mikä vittu on komponetti?

Jos minä olisin keksinyt komponetin, olisin ristinyt sen kombonetiksi.

(reps)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Mikä vittu on komponetti?

Jos minä olisin keksinyt komponetin, olisin ristinyt sen kombonetiksi.

(reps)

Kerhana kun komponentittaa. Sana kirjoitetaan niin ku se on - chombonentti.

• Anonyymi

Miksi viestini oli sääntöjenvastainen??? 😡 Sanoin vain että "Hei". Helvetti mitä sensurointia.

• Anonyymi

? Emme ole koskaan kuulleetkaan mistään duneausta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      283
      3309
    2. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      49
      3251
    3. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      2177