Surkeeta joulua kaikille

Anonyymi

Vitun huonoa joulua teille.

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuin myös sinulle. 🖕

      • Anonyymi

        Sillä on jo 😁

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on jo 😁

        xLiner

        Jäsen x: lle toivotetaan taas vitun Hyvää joulua☝️


      • Anonyymi

        Kuusen pienet kynttiläiset valaisevat huonosti, kun ei ollu varaaa parempia ostaa, siitä huolimatta , Hyvää Joulua Kaikille !


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jäsen x: lle toivotetaan taas vitun Hyvää joulua☝️

        Kiitos, samoin jäsen W:lle 🎍 Toivottavasti myös jäsen D saa viettää samanlaista 😊

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusen pienet kynttiläiset valaisevat huonosti, kun ei ollu varaaa parempia ostaa, siitä huolimatta , Hyvää Joulua Kaikille !

        Muovikuusen sain jo myytyä viitosella monen vuoden yrittämisen jälkeen. Koristeet vielä pahvilaatikossa. Olleet pian 30 vuotta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, samoin jäsen W:lle 🎍 Toivottavasti myös jäsen D saa viettää samanlaista 😊

        xLiner

        Hyvin menee. 👌

        Ähkyks syöty ja kohta saunaan. Huomenna töihin. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin menee. 👌

        Ähkyks syöty ja kohta saunaan. Huomenna töihin. 😬

        Jäsen D..
        Mitäs puskailet, mokoma..
        🐖💨


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jäsen D..
        Mitäs puskailet, mokoma..
        🐖💨

        Kävin joulun kunniaks vilasee. Mutta kyllä tää riittää.

        Mokoma on hyvä.

        https://youtu.be/wwFkFPj0Pow

        Öitä W, öitä X;kin ja moikkulis moi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin joulun kunniaks vilasee. Mutta kyllä tää riittää.

        Mokoma on hyvä.

        https://youtu.be/wwFkFPj0Pow

        Öitä W, öitä X;kin ja moikkulis moi.

        Mitäs lähdet kiltisti kaikkien trollien matkaan! Kuin tulpatonta mopoa polkis.. Niille vois heti alkuun vain todeta, että 🐖💨

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs lähdet kiltisti kaikkien trollien matkaan! Kuin tulpatonta mopoa polkis.. Niille vois heti alkuun vain todeta, että 🐖💨

        xLiner

        Arvelinkin, että käyt heti aamusta rustaamasssa jotain. :oD

        Ei kyse ole trollailusta vaan yleensäkin siitä, että miten täällä suhtaudutaan mihinkin. Ja sama se on yleensäkin maailmassa.

        Kun tunnetaan kipua, ensimmäisenä haetaan syyllinen. Esimerkki. Poltat kätesi kuumaan lieteen. Liesi on syyllinen....vai onko? Itsehän tyrkkäsit siihen kätesi, se sattui vaan olemaan kuuma. Vaistot vetää käden kyllä pois liedeltä, mutta sitten alkaa heti prosesssi tunnemaailmassa. Liesi kirotaan ensin. Sitten itseä pidetään tyhmänä ja kirotaan kohtalokin. Lopuksi vielä joillekin jää liesistä trauma. Ei voi olla samassa huoneessakaan. Liettä pidetään saatanan kätyrinä ja hakataan kepillä ja nimitellään.

        Ei vaan jaksais olla suoranaisesti tuo liesi enää... Kun ei ole pakko.. :o)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvelinkin, että käyt heti aamusta rustaamasssa jotain. :oD

        Ei kyse ole trollailusta vaan yleensäkin siitä, että miten täällä suhtaudutaan mihinkin. Ja sama se on yleensäkin maailmassa.

        Kun tunnetaan kipua, ensimmäisenä haetaan syyllinen. Esimerkki. Poltat kätesi kuumaan lieteen. Liesi on syyllinen....vai onko? Itsehän tyrkkäsit siihen kätesi, se sattui vaan olemaan kuuma. Vaistot vetää käden kyllä pois liedeltä, mutta sitten alkaa heti prosesssi tunnemaailmassa. Liesi kirotaan ensin. Sitten itseä pidetään tyhmänä ja kirotaan kohtalokin. Lopuksi vielä joillekin jää liesistä trauma. Ei voi olla samassa huoneessakaan. Liettä pidetään saatanan kätyrinä ja hakataan kepillä ja nimitellään.

        Ei vaan jaksais olla suoranaisesti tuo liesi enää... Kun ei ole pakko.. :o)

        Kehittymättömän mielen toimintatapa. Ei koko maailma ole sellainen. Eikä kaikki ihmiset, edes täällä pölhöpalstalla. Älä nyt helvata sellaisista vajakeista itseesi ota! Käsky!

        No toki oot ollut aika pöllyytyksissä. Mutta itse olet niihin keskusteluihin osallistunut... Tuulimyllyjä... Helmiä sioille.. jne. Mä en olis nähnyt vaivaa 😄

        Mä en nyt ehkä ihan ymmärrä miksi toi nyt pääsi sun ihon alle, kun terveellä tavalla paksunahkainen oot. Osa oli selkeästi pelkkää sun ärsyttämistä, trollailua. No, kaikilla meillä on omat juttunsa jotka ei täällä muille näy.

        Vedät vähän henkeä ja tuut takas pöllyyttämään, eiks nii? 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehittymättömän mielen toimintatapa. Ei koko maailma ole sellainen. Eikä kaikki ihmiset, edes täällä pölhöpalstalla. Älä nyt helvata sellaisista vajakeista itseesi ota! Käsky!

        No toki oot ollut aika pöllyytyksissä. Mutta itse olet niihin keskusteluihin osallistunut... Tuulimyllyjä... Helmiä sioille.. jne. Mä en olis nähnyt vaivaa 😄

        Mä en nyt ehkä ihan ymmärrä miksi toi nyt pääsi sun ihon alle, kun terveellä tavalla paksunahkainen oot. Osa oli selkeästi pelkkää sun ärsyttämistä, trollailua. No, kaikilla meillä on omat juttunsa jotka ei täällä muille näy.

        Vedät vähän henkeä ja tuut takas pöllyyttämään, eiks nii? 😄

        xLiner

        Sä olet ymmärtänyt väärin, ei kyse ole ihon alle pääsemisestä. Ei mua ole haitannut minua kohtaan tulleet syytökset tms. enää pitkiin aikoihin, kyllä mä aikahyvin tiedän mitä olen ja ei niihin vaikuta toisten mielipiteet.

        Mitenkähän osaisin selostaa...???

        Minua kiinnostaisi yhä tuoda se polttava kipu kyllä, mutta en halua olla se liesi... Sitä kuumaa kipua voi tuntea kuumasta vedestä, rasvasta, kivistä kiukaalla, sytkäristä.... Porukka täällä näkee vain sen syyn minussa... Ei siinä kuumassa kivussa...

        Moni täällä on kirjoittanut jotain sellaista, mikä aiheuttaa jossain jotain kipua ja se on nimetty heti Disseksi. Tuo on Disse, tuo on se liesi.... Se jonkin kirjoittajan aiheuttama kipu jää siihen.. Niin se jää, olinpa Disse tai se joku muu kirjoittaja. Ehkä joskus Disse unohdetaan ja opitaan tutkimaan sitä kipua, eikä sen aiheuttajaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet ymmärtänyt väärin, ei kyse ole ihon alle pääsemisestä. Ei mua ole haitannut minua kohtaan tulleet syytökset tms. enää pitkiin aikoihin, kyllä mä aikahyvin tiedän mitä olen ja ei niihin vaikuta toisten mielipiteet.

        Mitenkähän osaisin selostaa...???

        Minua kiinnostaisi yhä tuoda se polttava kipu kyllä, mutta en halua olla se liesi... Sitä kuumaa kipua voi tuntea kuumasta vedestä, rasvasta, kivistä kiukaalla, sytkäristä.... Porukka täällä näkee vain sen syyn minussa... Ei siinä kuumassa kivussa...

        Moni täällä on kirjoittanut jotain sellaista, mikä aiheuttaa jossain jotain kipua ja se on nimetty heti Disseksi. Tuo on Disse, tuo on se liesi.... Se jonkin kirjoittajan aiheuttama kipu jää siihen.. Niin se jää, olinpa Disse tai se joku muu kirjoittaja. Ehkä joskus Disse unohdetaan ja opitaan tutkimaan sitä kipua, eikä sen aiheuttajaa...

        Oot ainakin osunut johonkin. Eiks se ole hyvä merkki? Ei se ihmisen mieli niin nopeasti taivu.. tällä palstalla ehkä joku anonyymina voi sulle joskus paljastaa että sun pöllyytyksistä oli apua. Siihenkin menee aikaa..

        Mutta, palsta ei unohda mitään! 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet ymmärtänyt väärin, ei kyse ole ihon alle pääsemisestä. Ei mua ole haitannut minua kohtaan tulleet syytökset tms. enää pitkiin aikoihin, kyllä mä aikahyvin tiedän mitä olen ja ei niihin vaikuta toisten mielipiteet.

        Mitenkähän osaisin selostaa...???

        Minua kiinnostaisi yhä tuoda se polttava kipu kyllä, mutta en halua olla se liesi... Sitä kuumaa kipua voi tuntea kuumasta vedestä, rasvasta, kivistä kiukaalla, sytkäristä.... Porukka täällä näkee vain sen syyn minussa... Ei siinä kuumassa kivussa...

        Moni täällä on kirjoittanut jotain sellaista, mikä aiheuttaa jossain jotain kipua ja se on nimetty heti Disseksi. Tuo on Disse, tuo on se liesi.... Se jonkin kirjoittajan aiheuttama kipu jää siihen.. Niin se jää, olinpa Disse tai se joku muu kirjoittaja. Ehkä joskus Disse unohdetaan ja opitaan tutkimaan sitä kipua, eikä sen aiheuttajaa...

        Hesarissa oli vähän aikaa sitten juttu salaliittoteorioihin hurahtaneista. Joku tohtorikin myönsi hurahtaneensa johonkin opintojensa alkupuolella, ihan fiksu ihminen.

        Jutussa kerrottiin, miten sellaisesta mokasta pääsee yli. Ei se ihan nopeasti tapahdu...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesarissa oli vähän aikaa sitten juttu salaliittoteorioihin hurahtaneista. Joku tohtorikin myönsi hurahtaneensa johonkin opintojensa alkupuolella, ihan fiksu ihminen.

        Jutussa kerrottiin, miten sellaisesta mokasta pääsee yli. Ei se ihan nopeasti tapahdu...

        xLiner

        No minua ei sekään haittaa, että aiheutan jotain kipua tai muuta hässäkkää palstalla, mutta ongelma on ihan itsekäs.... Luisun äkkiä itsekin siihen, että alan etsiä syyllisiä.

        Koetin sitä, että pidän vaan trollina minua kohtaan henkilökohtaisesti käyviä, mutta ei se auttanut. Eikä se auta, vaikka olisin ihan randomikin.... Olen silti ihmisille jokin syy... Jännämies, narsisti, paholainen ja milloin jeesus. Ihan sama... Aina jonkinlainen liesi, en se polttava kipu. Tai siis minun kirjoittama huomio jostain aiheuttaa kipua, mutta sitä fiilistä ei haluta tutkia, vaan on vaan se liesi... tai mikä nyt sattuu kellekin olemaan se syyllinen johonkin...

        En saa oikein sellaista oikeanlaista peilausta enää täältä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minua ei sekään haittaa, että aiheutan jotain kipua tai muuta hässäkkää palstalla, mutta ongelma on ihan itsekäs.... Luisun äkkiä itsekin siihen, että alan etsiä syyllisiä.

        Koetin sitä, että pidän vaan trollina minua kohtaan henkilökohtaisesti käyviä, mutta ei se auttanut. Eikä se auta, vaikka olisin ihan randomikin.... Olen silti ihmisille jokin syy... Jännämies, narsisti, paholainen ja milloin jeesus. Ihan sama... Aina jonkinlainen liesi, en se polttava kipu. Tai siis minun kirjoittama huomio jostain aiheuttaa kipua, mutta sitä fiilistä ei haluta tutkia, vaan on vaan se liesi... tai mikä nyt sattuu kellekin olemaan se syyllinen johonkin...

        En saa oikein sellaista oikeanlaista peilausta enää täältä...

        No jokainen hakee, etsii ja saa tästä jotain itselleen sopivaa. Voivat olla kovastikin erilaisia asioita.

        Kunhan nyt et muita yritä muuttaa 😏 Harmi jos meillä ei ole sulle enää mitään tarjottavaa. 😳😟😤😠😭🤣

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jokainen hakee, etsii ja saa tästä jotain itselleen sopivaa. Voivat olla kovastikin erilaisia asioita.

        Kunhan nyt et muita yritä muuttaa 😏 Harmi jos meillä ei ole sulle enää mitään tarjottavaa. 😳😟😤😠😭🤣

        xLiner

        Joo, tietenkin...Jokaisella on oma tie...

        No ehkä mä oon tuostakin ajatuksesta päässyt hyvänaikaa sitten pois, vaikka usealle minun tapa kirjoittaa nostaa sitäkin tunnetta pintaan... :oD
        Ehkä kukaan ei voi tarjota mulle sitä mitä tartten... se voi olla ihan kiinni nyt mun omasta kuupasta... Ehkä en tartte tähän peilejä enää? Saa nähdä mihin tää johtaa... :o)


    • Anonyymi

      Sairautta kun on meillä niin paljon .....

    • Anonyymi

      Kun huonosti alkoi niin hyvin todennäköisesti huonosti jatkuukin.

    • Anonyymi

      Kiitos samoin. Toivottavasti kaverisi antavat vasara - armomurhan. Vaikka ei ne onnistu siinäkään. Onhan se nähty.

    • Anonyymi

      Kiitos. Toivottavasti meneekin päin vittua. 😜

      Sinulle puolestaan toivon erittäin rauhallista joulua.

    • Anonyymi

      Kohta tulee nainen kylään ja sitten alkaa naiminen niin et hyvää jouluu vaan.

      • Anonyymi

        Eli sulla menee päin vittua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla menee päin vittua?

        Kyllä jouluna yhdessä sukuloitiin, syötiin, saunottiin ja vähän muutakin tehtiin.
        Hyvää vatun joulua sullekin.
        T. Nainen


    • Anonyymi

      No kuule, wittu kiitos. Pyrin toteuttamaan toiveesi. :) - cu-

    • Anonyymi

      Kaikkein huonointa joulua sille ex akalle mikä lähti jännämiehen matkaan. Toivottavasti elämäsi menee päin persettä!

    • Anonyymi

      Joulun aika luo ympärilleen joulun taikaa, joulumieli lämmittää sydäntä ja mieltä. Ajatelkaa myönteisemmin, positiivisuus antaa enemmän kuin ottaa. Negatiivisuus vie tuhkatkin pesästä. Hyvä luo hyvää ja paha luo pahaa myös ympärille, eikä ole kenenkään hyväksi, vähiten pahan tuojalle. Kokemusta on siitä itselläkin, kun on pahan mielen omannut, jonka ikeestä myös taistellut pois pikkuhiljaa. Parempi mieli palkitsee, kun ei liikaa vaadi itseltä, eikä toisilta.

      Hyvää joulua kaikille, ajatus on tärkein, olkoon se hyveemme! 🎅

    • Anonyymi

      Pano joulu. Ette kai ilman panoa joudu olemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe