Mistä tai koska sen näkee

Anonyymi

Lupasin lopettaa ja lopetankin mutta tuli mieleen no olen kyllä ottanut mutta asiaan niin uusessa suhteessa niin koska tai milloin sen näkee kumpi vie ja kumpi vikisee niin ymmärrän että kumpikin haluaa totella toista ja miellyttää toista mutta jompi kumpi on pomompi niin näkeekö sen esim ruoka ostoksilla esim toinen haluaa nakkeja ja toinen vaikka jaugeliha pihvejä niin se kumpi pono niin määrää ja päättää kumpaa syödään eli mistä ja koska katsotaan ns kaapin paikka niin itse olen synnynnäinen boss mutta entä muilla

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinäkö pomo 🤣
      Ei tuollaisia tarvi suhteessa miettiä, asiat menee omalla painollaan. Näin ainakin itsellä.
      Tasapuolinen ja arvostava asenne toista kohtaan, niillä pääsee pitkälle.

      • Anonyymi

        Mutta jompi kumpi on pomo tai pomompi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jompi kumpi on pomo tai pomompi

        Itsellä on menty tilanteen mukaan eli riippuu asiasta. Kompromissejä täytyy osata puolin ja toisin tehdä. Tuo on vanhanaikainen ajattelutapa.. Parisuhteilu on muutoinkin taitolaji.....


    • Välis lopettaa?

      • Anonyymi

        Ei lopeta. Ei lopettanut viimevuodenvaihteessakaan, vaikka uhosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lopeta. Ei lopettanut viimevuodenvaihteessakaan, vaikka uhosi.

        Kyllä se lopettaa no ei pitänyt enään kirjoittaa mutta voin kirjoittaa muutaman sanasen vielä ensi viikolla mutta ensi vuonna en kirjoita tai sitten en tämön jälkeen kirkoita mutta lupaan lopettaa


    • Anonyymi

      Minä jyräisin sinut kyllä mennen tullen. Mutta oikea mies saisi mun puolesta olla pomo.

      • Anonyymi

        No joo leikitään niin niin osaan esittää tai leikisti antaa kuvan että toinen määräisi tai sai päättää vaikka itse päätöksen teen välillä on hyvä muka antaa toisen päättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo leikitään niin niin osaan esittää tai leikisti antaa kuvan että toinen määräisi tai sai päättää vaikka itse päätöksen teen välillä on hyvä muka antaa toisen päättää

        Siis mitättömissä asioissa mutta täytyy osata eli olla pelisilmää niin itselläni vaan on se synnynnäinen aukroriteetti ja karisma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitättömissä asioissa mutta täytyy osata eli olla pelisilmää niin itselläni vaan on se synnynnäinen aukroriteetti ja karisma

        Sinulla ei kylläkään ole minun silmissäni minkään näköistä auktoriteettia...siis sen perusteella, minkä käsityksen tältä palstalta olen saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei kylläkään ole minun silmissäni minkään näköistä auktoriteettia...siis sen perusteella, minkä käsityksen tältä palstalta olen saanut.

        Ehkä täällä voi mutta livessä eri juttu no olen herra päällikkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä täällä voi mutta livessä eri juttu no olen herra päällikkö

        Niin en ole mikään tossu sankari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en ole mikään tossu sankari

        Niin teen mitä tykkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teen mitä tykkään

        Yksinäsi teetkin, muuten olet kyllä täysin toisten vedettävissä 😄

        xLiner


    • Anonyymi

      Hääkakku kun leikataan, niin siinä se määräytyy. Etkös tuota tiennyt? Sinun ei kannata mennä naimisiin.

    • Anonyymi

      Tossuttamiset ja kireät liekat kannattaa jättää sinne makuuhuoneen puolelle.

    • Anonyymi

      No eipä kuulosta kovinkaan terveeltä ja onnelliselta parisuhteelta jos on tarve pyrkiä niskanpäälle ja pomottaa!
      Itse miellän hyvän parisuhteen yhteispelinä, toinen toisensa kuulemisena ja kompromissien tekona. En ymmärrä tarvetta kilpailla kumpi määrää. Meillä ei määrää kukaan. Meillä keskustellaan asioista ja mietitään yhdessä mikä molemmille sopii ja tehdään molempia tyydyttävä päätös.
      Ilman muuta meillä on molemmilla omat mieltymykset ja kiinnostuksen kohteet, ja saa ollakin. Olemme kuitenkin niin turvallisia toistemme kanssa että voimme luopua kontrollista ja luottaa ja hyväksyä Olemme olleet ensi helmikuussa 10 vuotta yhdessä ja 9 niistä avoliitossa. Olen ollut erittäin onnekas löytäessäni näin hyvän ja ihanan miehen. Rakkautta ja toisesta huolehtimista meillä ei säästellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4108
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3534
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2431
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2339
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2071
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1916
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1801
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1515
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1393
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1300
    Aihe