Täällä yksinäinen rumilus kyselee, et kävittekö joulusauanassa, saunoitteko naisen kanssa ja tuliko saunassa pimperoa???
Otatteko kaljaa kun kuumassa saunassa ähkitte löylyssä, siinä kylmä kalja maistuu?
Minä en käynyt joulusaunassa, käyn launataina saunassa ja yksin saunassa istun löylyssä, enkä hirveästi löylyä heitä, korkeintaan 60 astetta, kun ei meikäläinen kuumassa saunassa pysty olemaan.
Saunan kiukaalla olen joskus sauanmakkaraa pitänyt, on erittäin hyvän makuista, sellaista kosteaa ja höyrymäistä, ei sellaista kuivaa, jota grillissä tulee.
Kävittekö joulusaunassa, saitteko saunassa kaunista naista???
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Wuppiksen viidakkorömpsää sain.
T. Wuppiksen siippa - Anonyymi
Onpa omituisia kuvitelmia, että joku muka saunassa nussia jaksais. Se homma hoidetaan saunan jälkeen.
- Anonyymi
Kyllä sen voi ihan hyvin siirtää viikonlopullekin, kunhan muija pysyy tyytyväisenä.
- Anonyymi
Uskalla mennä kenenkään kanssa saunaan kokeile ja katso kuinka siihen reakoin.
- Anonyymi
Kyllä me emännän kanssa ollaan tehty sitä saunassa jos kylässä olemme olleet yötä tai useamman, kun ei se illan hiljaisuudessa oikein tahdo onnistua useamman ylimääräisen korvaparin ollessa kuulolla lähellä.
- Anonyymi
Liian väsynyt olo vaikka kävimme saunassa. Kaljatkin pysyi jääkaapissa ja saunan jälkeen olen pari ottanut.
- Anonyymi
Kiitos kun kysyit, kävin aamupäivällä saunassa ja join yhden vahvan mutta pehmeän Sandelsin. Ei ollut valitettavasti naisia näkyvillä. Huomenna voisi joulurauhan merkeissä saunoa uudelleen ja kuvitella että ollaan jo kevään puolella.
- Anonyymi
Täytyisi olla aika hyvä syy, miksi harrastaisi seksiä hikisenä saunassa kovilla lauteilla, kun voi saunan jälkeenkin peuhata puhtaana pehmeällä sängyllä.
xLiner- Anonyymi
Eikös se olis kätevää, kun kuiteski nainen menee seksin jälkeen pesulle, niin saunassa homma hoituis ja sen jälkeen pesulle, kuten saunan jälkeen normaalistikin.
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se olis kätevää, kun kuiteski nainen menee seksin jälkeen pesulle, niin saunassa homma hoituis ja sen jälkeen pesulle, kuten saunan jälkeen normaalistikin.
Nainen? Eikö muka mies mene?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Nainen? Eikö muka mies mene?
Ilmeisesti ei, ei ennen eikä jälkeen 🤮
xLiner
- Anonyymi
En todellakaan jaksanut seksiä harrastaa eilen naiseni kanssa. Kumpikaan ei edes vonkannut.
- Anonyymi
Kävimme, mutta emme harrastaneet seksiä. Ei käynyt edes mielessä ja toisekseen siihen puuhaan löytyy parempiakin paikkoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749