Koronarokotteiden hyödyt vs haitat galluppi

Anonyymi

Laittakaa vapaasti mielipiteitä. Aloitan malliksi:

Tuottaa varallisuutta bisneksessä mukana olleille
ihmisten auktoriteetti uskollisuus tulee selville

- Rokote ei estä taudin leviämistä
- Rokote ei estä sairastumista, vaan lievittää oireita
- Rokotteiden riskit ovat tuntemattomat, mutta taudin riskit ovat alle 80v perusterveellä olemattomat

Myös olisi kivaa kuulla kommentteja miksi rokote pitäisi ottaa, tai olla ottamatta.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokainen joka kieltäytyy rokotteesta kieltäytyy samalla tehohoidosta ja mahdollisesta sairaalapaikasta.
      Ne tarvitaan riskiryhmäläisille joita nämä rokottamattomat ovat tartuttaneet!

      • Anonyymi

        Rokote ei estä taudin levittämistä, koska rokotettukin sairastuu ja kantaa tautia. Kuka voi kieltää hoidon rokottamattomalta joka on maksanut ikänsä sairausvakuutusta?
        Jos tuohon mentäisiin niin rokotteiden sivuvaikutukset ei kuulu myöskään ilmaisen terveydenhuollon piiriin.


    • Anonyymi

      Hyödyt / Haitat tilanteeseen en osaa sanoa, mutta epäselvien asioiden listaa voin laittaa:

      - Englannissa ilmeni että Covid-19 rokotteen saannin jälkeen Covid löysi uusia muotoja, eli muuntautui. Covid-19 rokotus jäi siis sinänsä hyödyttömäksi, koska ylipäätään kyseinen rokotus lievensi vain oireita, eikä torju itse tautia.

      - Kuinka käy luonnolliselle immuniteetille, ja omalle luonnolliselle vastustuskyvylle, kun otetaan keinoaineita sisälleen. Alkaako oma vastustuskyky "laiskottelemaan" odottaen lisää keinoaineita, eikä enää mukaudu ja torju luonnollisella tavallaan Covidin eri muotoja, jota ennen rokotusta tapahtuu.
      On muistettava että kaikissa kausiflunssissa on Covid, eri numeroilla, ja 19 on vain yksi variaatio. Ihmisen oma luonnollinen torjunta mukautuu ja toimii ilman rokotusta kausiflunssien Covideja vastaan ilman keinotekoisia rokotteita.

      _ Koska mRNA tutkimus on kautta aikojen epäonnistunut, miksi se nyt otetaan kylmiltään käyttöön ihmiskokeisiin. Normaali tutkimusaika pitäisi olla 5-10 vuotta, ennenkuin rokotteen voi todeta olevan kohtalaisen turvallinen.

      -Tapahtuuko perimään haitttoja, ja voiko tulla lapsettomuutta rokotteen takia. Pahinta on jos alkaisi syntyä vammaisia.

      -Osa ihmisitä väittää että rokotteeseen sijoitetaan "älypölyä". Kulostaa aika utopiselta mutta toisaalta tekniikka kyllä on olemassa. Hyötynäkökulma on vain itselleni epäselvä, miksi joku haluaisi tällaista pölyttämistä.

      - Nanobottien suhteen sama asia. Tekniikka kyllä on olemassa, mutta KETÄ KIINNOSTAISI? laittaa mitään botteja koko ihmiskunnan sisälle.

      -"Kuollut" sairaanhoitaja Tiffany Amerikasta aiheuttaa huomattavia epäselvyyksiä, koska Tiffanyä ei päästetä vastailemaan jukisesti ilman maskia, ja näin ihmisten epäilykset kasvavat.

      Saatan jatkaa tätä listaa erikseen. Tässä rokotteessa on paljon mysteerejä tällä kertaa.

      • Anonyymi

        Onkohan niin että moni joka turvautuu rokotteeseen pelkää vaan tautia niin kamalasti, että antaa luvan itselleen uskoa rokotteeseen pelastajana?


      • Anonyymi

        https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/taudit-ja-taudinaiheuttajat-a-o/koronavirukset

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Koronavirukset

        Kaikki flunssat ei ole koronaa. Ihmisiin tarttuu 7 eri koronavirusta, joista 4 on flunssia. Myös eläimillä on erilaisia koronavirustauteja.

        "Flunssan aiheuttaja on virus; yleisin aiheuttaja on jokin rinovirus, jotka aiheuttavat 30–50 % kaikista tautitapauksista. Muita yleisiä aiheuttajia ovat korona-, adeno-, parainfluenssa- ja RS-virukset. Kaikkiaan erilaisia flunssan aiheuttavia viruksia tunnetaan yli 200."

        Rokotukset eivät mitenkään heikennä ihmisen luontaista puolustusta.


    • Anonyymi

      Miksi ilmaisen terveydenhuollon pitäisi kantaa vastuu näistä jotka eivät noudata ilmaisen terveydenhuoolon ohjeita? Häh, miksi?

      Eli jokainen joka ei ota rokotetta, menettää oikeuden tehohoitoon ja sairaalapaikkaan!

      He ovat toimineet vastoin ilmaisen terveydenhuollon ohjeita, ja he kantavat vastuun itse.
      Kyllä nämä palstan höyrypäät sitten varmaankin auttavat kun tehohoidon tarve tulee.

      • Anonyymi

        Just näin. maksakoon itse tehohoitonsa.
        Paljonkos se nyt olikaan tehohoidon vuorokausihinta Attendolla?
        Eipä taida irrota tehohoitopaikka alle sadantonnin/vrk?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. maksakoon itse tehohoitonsa.
        Paljonkos se nyt olikaan tehohoidon vuorokausihinta Attendolla?
        Eipä taida irrota tehohoitopaikka alle sadantonnin/vrk?

        https://yle.fi/uutiset/3-11393622

        Tehohoito maksaa covid potilaalla luokkaa kolme tuhatta euroa per vrk. Viikolle tulee hinnaksi 20000€ ja potilas viipyy tehohoidossa kaksi viikkoa eli 40 tuhatta euroa teholta. Siihen päälle pari viikkoa tavallista sairaalaa 660€ per vrk.

        Rokotuksen väliin jättävät maksakoot itse aiheuttamansa kulut sairastuessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/uutiset/3-11393622

        Tehohoito maksaa covid potilaalla luokkaa kolme tuhatta euroa per vrk. Viikolle tulee hinnaksi 20000€ ja potilas viipyy tehohoidossa kaksi viikkoa eli 40 tuhatta euroa teholta. Siihen päälle pari viikkoa tavallista sairaalaa 660€ per vrk.

        Rokotuksen väliin jättävät maksakoot itse aiheuttamansa kulut sairastuessaan.

        Kyllä sikarokotteen jälkitaudeistakin jo on maksettu tarpeeksi maksakoot rokotteen ottajat vaan ne jälkihoitonsa ja perillistensä hoidot mukaanlukien. Rokottamattomat ovat yleensäkkin terveempiä ja eivät rasita terveydenhuoltoa ja työpaikkoja sairauslomillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. maksakoon itse tehohoitonsa.
        Paljonkos se nyt olikaan tehohoidon vuorokausihinta Attendolla?
        Eipä taida irrota tehohoitopaikka alle sadantonnin/vrk?

        Mulla on elvytyskielto ja en siis rasita tehohoidossa muutenkaan. En ota rokotetta riesakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/uutiset/3-11393622

        Tehohoito maksaa covid potilaalla luokkaa kolme tuhatta euroa per vrk. Viikolle tulee hinnaksi 20000€ ja potilas viipyy tehohoidossa kaksi viikkoa eli 40 tuhatta euroa teholta. Siihen päälle pari viikkoa tavallista sairaalaa 660€ per vrk.

        Rokotuksen väliin jättävät maksakoot itse aiheuttamansa kulut sairastuessaan.

        Paljonkos nämä rokotteet maksaa ja niiden uusiminen ja mahdolliset vuosikausien jälkihoidot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkos nämä rokotteet maksaa ja niiden uusiminen ja mahdolliset vuosikausien jälkihoidot?

        Jokainen maksakoot rokotteensa itse ja sen seuraukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/uutiset/3-11393622

        Tehohoito maksaa covid potilaalla luokkaa kolme tuhatta euroa per vrk. Viikolle tulee hinnaksi 20000€ ja potilas viipyy tehohoidossa kaksi viikkoa eli 40 tuhatta euroa teholta. Siihen päälle pari viikkoa tavallista sairaalaa 660€ per vrk.

        Rokotuksen väliin jättävät maksakoot itse aiheuttamansa kulut sairastuessaan.

        Tuossa vaiheessa toki yleinen järki sanoo, että palvelun tarpeessa olijalle maksetaan hänen vuosien maksamat sairaanhoitomaksut ja verot toki takasin. Jos mennään pelisäännöillä, niin ostakoon ulos sitten ilman että varkautta tapahtuisi. Verovaroja kerätään yleisen kaikkien hyödyksi. Jos joltakulta ne yhtäkkiä evätään, niin vuosikymmenten hänen maksamansa maksut pitää palauttaa ja jos koskaan ei ole ollut tehohoidossa. Paljonko kertyy palautettavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen maksakoot rokotteensa itse ja sen seuraukset.

        hyvin sanottu sillä sruraukset joutuu maksaa ite varmazti


    • Anonyymi

      Tuo rokotevouhotus on kuin Hitlerin tai Khomeynin tai Trumpin propagandaa !!!

      Uskotkot

    • Anonyymi

      Näköjään galluppi on muuttunut rokote myönteisten vouhkaamiseen siitä että rokote pitää vaan ottaa tai muuten rankaistaan jotenkin. Liikkumisrajoituksia hoidon eväämistä ja muuta typerää pelottelua. Mutta aloittaja halusi konkreettisia hyötyjä ja haittoja. Siis mitä hyötyä/haittaa rokotteesta mielestänne olisi.

    • Anonyymi

      Korona on feikki, se laantui jo keväällä! Koronaa ei ole, yrittäkää nyt ymmärtää tämä! Kuinka monin esim. sinun läheisistä on "sairastunut koronaan" ? Tutki reaali elämää ja ystäviäsi, korona on nolla = 0 !

    • Anonyymi

      Rajat voidaan avata ja tulee taas miljoonia matuja jotka tuo enemmän tuhoa kuin korona.
      Jo tämä on riittävä syy toivoa että rokotetta ei olisi ikinä keksitty.

    • Anonyymi

      lasketaanko lapsettomuus haittavaikutukseksi.ilmeisesti ei koska niin on tarkoitettu.(1,5Miljardia lapsetonta)

    • Anonyymi

      -jotain epämäärästä ruittaavat roppaan mitä?
      -mitä roketteesta mulle oikeesti seuraa
      -suojaako edes.,entä muunnokset
      -kuka luottaa isoveljeen, mua pelottaa

      ei ainakaan kuole helposti
      ei tartuta muitakaa
      vapaus takasin maskittomana ilman rajotuksia eli elämä takas. tosin mul ei sitä ole oikein

      • Anonyymi

        ni summasumma viel tuskin otan jos sitä roketetta ny edes joskus kesällä tai jotain ees mulle tarjotaan. otin kerran flussarokotteen ja koko talvi flunssas sit. kiva luotto meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ni summasumma viel tuskin otan jos sitä roketetta ny edes joskus kesällä tai jotain ees mulle tarjotaan. otin kerran flussarokotteen ja koko talvi flunssas sit. kiva luotto meni

        Rokotteen periaate on se, että sinulle piikitetään tuo tauti, ja sitten odotetaan omien luonnollisten vastustusmekanismiesi heräävän toimeen, ja alkaa torjua tautia.

        Tässä rokotteessa on ollut esillä, että saat taudin, mutta se olisi lievemmillä oireilla kuin jos saisit taudin suoraan maailmalta tartuntana.

        Entä jos ei ilman rokotusta saisi tautia ollenkaan? Jääkö jostakin paitsi jos ei tautia saa, kun se ihan rokottamalla pitää ihmiseen istuttaa jos ei muuten sairastu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe