Aihe

yksin elävät ovat jouluna yksin

Anonyymi

olen diabeetikko ja joulu on syömisen juhlaa ei mulle.onko kohtalo naisia yksinäisiä jotka etsivät sitä oikeaa elämän kumppania +50v.

4

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Välis on saanut joululahjaksi 2 pistettä!

xLiner

• Anonyymi

Yksinäiset ovat yksin muulloinkin, kuin jouluna.
      Nyt vasta on yksinäisyyteen havahduttu, kun nämä sosiaaliset ja paljon ystäviä omaavat ovat joutuneet olemaan muutaman kuukauden yksin ja heille yksinäisyys tuntuu lähes maailmanloppuun rinnastettavalta asialta.
      Hyvä, että saavat edes kerran elämässään kokea sitä arkea, mikä yksinäiselle on normaalia ja vuodesta toiseen jatkuvaa.
      Nämä, joilla on paljon ystäviä toteavat, että hanki ystävä, kyllä sinä ystäviä löydät.
      Ei niitä ystäviä niin vaan löydetä. Ystävyydelle on lähes samat kriteerit, kuten parisuhteessa eli ei ystäväksi kelpuuteta ketä tahansa.
      Jos tällaiselle, joka toteaa, että hanki ystävä, että kyllä sinä sellaisen löydät, niin jos toteaa, että alkaisitko ystäväkseni, niin varmasti saisi kuulla, että en minä oikein sinun ystäväksi haluaisi.
      Jos ehdottaa, että kyllä sinä helposti ystävän löydät, niin kyllä miksi ehdottaja sitten kieltäytyy alkamasta ystäväksi, kun kehuu, että kuinka helposti ystäviä saa, kun ei suostu edes ystäväksi.

• Anonyymi

No mutta onhan meillä kuitenkin keskustelu-alusta, jossa voi jutella edes virtuaalisten ystävien kanssa. Itselläni on kyllä ystäviä, vaikka erittäin harvoin näemme, voimme kuitenkin soitella toisillemme aika useastikin. Siksi minun on vaikea asettua asemaasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      357
      26621
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14281
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      336
      12040
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      99
      8947
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      570
      6127