Onko jollain kokemuksia VLC dieeteistä (Nutrilett, Modifast) ? Olen 160cm ja painan 74 kiloa, ja painoa pitäisi pudottaa noin 16 kiloa... eli missä ajassa ja miten paljon saitte panoa putoamaan.
VLC -dieetit
7
2589
Vastaukset
- tietokoneohjelma
varmasti laihdut, jos rupeat jollekin VLC-dieetille, mutta sen aikana et kyllä opi uusia parempia ruokatottumuksia. Sitten kun olet laihtunut ja haluat taas alkaa syödä normaalisti, pudotetut kilot tulee helposti korkojen kanssa takasin (sen takia, että entiset syömistottumukset aiheutti lihomista eli söit enemmän kuin kulutat ja myös siksi, että kevyempi ihminen kuluttaa vähemmän energiaa kuin painavampi eli jos laihdut 10 kg, perusenergiantarpeesi on pienentynyt n.200 kcal/päivä) Kannattaa mieluummin opetella syömään oikein ja terveellisemmin ja yrittää pudottaa painoa maltillisemmin, eihän ne kilot parissa viikossa ole tulleet, eikä siis myöskään lähde pois pysyvästi parissa viikossa. VLC on tietysti tehokas tapa päästä kannustavaan alkuun kun paino tippuu nopeasti, mutta sen jälkeen kannattaa keskittyä syömään kevyemmin, liikkumaan enemmän ja muuttaa ruokatottumuksia pikkuhiljaa. Jos haluat laihtua ja oppia kaikenlaista uutta ruoasta, testaa nutris.fi-sivulla ilmasta demoversiota, sitä on helppo käyttää ja toimii ainakin minulla
- Tonnikalafilee
Joo, kyllä VLCD laihduttaa, ja nopeasti, mutta ainakin minulla pinna pahasti kiristyy kuurin aikana. Ja kuten edellinen vastaaja sanoikin, niitä käyttämällä ei opi uusia, parempia ruokailutottumuksia.
VLCD-tuotteita saa käyttää yksinomaisena ravintona vain 2 viikkoa ilman lääkärin valvontaa. Ehdotankin, että aloitat niillä parin viikon verran, ja sitten jatkat loppujen kilojen kanssa kevennetyllä ruokavaliolla, jossa on vähän rasvaa (paitsi kalarasvaa ja öljyä pitää olla hitusen), sokeria ja valkoista vehnäjauhoa ja tilalla enemmän kasviksia ja täysjyväviljaa.- Minttumaaria
kysyin ihan oikeesti kokemuksia, en muuta. Tarkoitus tosiaan saada aineenvaihduntaan potkua. Ruokavalio on jo kevennetty, ylimääräinen rasva, vehnä ja sokeri on jo poistettu ruokavaliosta. Pääsiäisen olin mehupaastolla ja nyt siirryttyäni kevyeen & terveelliseen ravintoon, tarvitsisin tietoa konkreettisista kokemuksista VLCD -tuotteita käyttäneiltä. Kiitos kaunis saarnasta mutta onko jollakin kokemuksia ?? eli missä ajassa ja miten paljon lähti painoa....
Ruokavalio faktat on jo tiedossa, vain liha heikko ;) - Tonnikalafilee
Minttumaaria kirjoitti:
kysyin ihan oikeesti kokemuksia, en muuta. Tarkoitus tosiaan saada aineenvaihduntaan potkua. Ruokavalio on jo kevennetty, ylimääräinen rasva, vehnä ja sokeri on jo poistettu ruokavaliosta. Pääsiäisen olin mehupaastolla ja nyt siirryttyäni kevyeen & terveelliseen ravintoon, tarvitsisin tietoa konkreettisista kokemuksista VLCD -tuotteita käyttäneiltä. Kiitos kaunis saarnasta mutta onko jollakin kokemuksia ?? eli missä ajassa ja miten paljon lähti painoa....
Ruokavalio faktat on jo tiedossa, vain liha heikko ;)Minulta lähti 3,5 kg 2 viikossa VLCD:tuotteilla.
Ei kehumista kärsimykseen nähden.
Nyt olen Painonvartijoissa ja laihdun syömällä
hyvin. - Minttumaaria
Tonnikalafilee kirjoitti:
Minulta lähti 3,5 kg 2 viikossa VLCD:tuotteilla.
Ei kehumista kärsimykseen nähden.
Nyt olen Painonvartijoissa ja laihdun syömällä
hyvin.ok, kiitos infosta. Kokeilen varmaankin tuon kaksi viikkoa, ei voi olla pahempi juttu kuin mehupaasto ;)
Tarkoitus olisi siirtyä laskemaan pisteitä kun saan pienen alkurykäisyn aineenvaihdunnalleni. - täti-ihminen
Minttumaaria kirjoitti:
ok, kiitos infosta. Kokeilen varmaankin tuon kaksi viikkoa, ei voi olla pahempi juttu kuin mehupaasto ;)
Tarkoitus olisi siirtyä laskemaan pisteitä kun saan pienen alkurykäisyn aineenvaihdunnalleni.Minä olin 12 viikkoa terveyskeskuksen laihdutusryhmässä . Melkein kaikilta ryhmäläisiltä putosi tässä ajassa 25-30 kg . Minulta tippui 28 kg . Nälkä ei vaivannut kuin muutamana ensimmäisenä päivänä . Kun pääsi ketoositilaan ei näläntunnetta enää ollut , mutta mielitekoja kylläkin ! Käytin DiettaMini keittoja ja Nutrilet-patukoita .
- pikkupullero
Tuttavapiirin kokemusten puolesta sanon että laihtuuhan sillä, ja poikkeuksellisen nopeastikin.
Omasta kokemuksestani sanon, että voi oksennus... yritin ja epäonnistuin. Useamman kerran. Parhaalla yrityksellä onnistuin 2 päivää nielemään sitä mömmöä mutta sitten alkoi aina kakostuttamaan... kokeilin nutrit ja dietta minin ja jonkun kolmannenkin. Mutta jos Pelkokertoimesta uskot selviäväsi, selviät tuostakin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751117Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771114Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031046En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898