Sinussa nainen on kaikkea sitä mitä haluan. Ihastuin silmiisi, huuliisi, hiuksiisi, luonteeseesi ja keskustelutaitoosi. Meidän välinen intohimo on uskomatonta. Miksi olet niin saavuttamaton? En saa otetta sinusta. Haluan sinusta niin paljon enemmän kuin satunnaisia tapaamisia.
-BM-
Naiselleni?
12
605
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin nähdä.
- Anonyymi
Olen vain viestin/soiton päässä... Ja mahdollisuus tehdä asialle jotain.
- Anonyymi
BM ?
Joku käytti jo sanojani joita aioin kirjoittaa
eipä tuo tosiasiaa muuta, olen myös soiton ja viestin etäisyydellä jos tahdot sovitella näkemistä ja keskustella..- Anonyymi
BM, Bull Mentula?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BM, Bull Mentula?
Ei todellakaan :)
BM/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan :)
BM/apMikäs sitten BM?
Laita rohkeasti hänelle viestiä?
- Anonyymi
Miksi et laita viestiä suoraan naiselle?
- Anonyymi
En tiedä mitä hän ajattelee asiasta. Olet oikeassa minun on pakko avautua hänelle suoraan.
BM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä hän ajattelee asiasta. Olet oikeassa minun on pakko avautua hänelle suoraan.
BMNäin se on tehtävä.
-sivusta
- Anonyymi
No, joko soitit tai laitoit viestiä?
- Anonyymi
Keskustelutaito ja ulkonäkö on mielipidekysymyksiä.. jos ei edes yritä niin silloin olen kyllä saavuttamaton.
Bermuda..? oi, kauniisti aloittaja kirjoittanut kaivatulleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1133551Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m692983- 262684
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv752422Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html172242Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta312169En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään61917- 871903
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä261682